Rămâi conectat

Actualitate

”MyMark” – Noul serviciu lansat de Poșta Română prin care clienții pot trimite timbre cu imagini personalizate

Ioana Oprean

Publicat

în

Poșta Română a lansat ”MyMark”, noul serviciu care oferă clienților posibilitatea să trimită etichete tip timbru, personalizate cu propriile imagini, direct de pe site-ul companiei, se arată într-un comunicat al operatorului poștal național.

Plata serviciului ”MyMark” se va face online, utilizând cardul bancar.

”Noul serviciu este disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secțiunea MyMark, unde expeditorul va încărca fotografia preferată, va vizualiza poziționarea pe coală a etichetelor tip timbru și va completa datele sale și ale destinatarului. Clientul va plăti serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar și va primi factura pe adresa de e-mail comunicată. Plata se efectuează în condiții de maximă siguranță, prin intermediul platformei de plăți online pe care Poșta Română o pune la dispoziția clienților”, precizează operatorul poștal.

Serviciul MyMark oferă clienților, companii sau persoane fizice, posibilitatea de a utiliza imagini personalizate la diferite ocazii, în comunicarea curentă cu partenerii de afaceri, cu ocazia unor evenimente importante din viață, invitații de nuntă, invitații de botez, dar și în alte ocazii.

”MyMark este al doilea serviciu inovativ de acest tip lansat de Poșta Română care face legătura dintre poșta tradițională, pe suport de hârtie, și tehnologiile IT&C. N-am ales întâmplător să lansăm acest produs modern, în anul centenarului, întrucât ne reamintește de timbrele tradiționale. Sperăm că și MyMark se va bucura de succes, mai ales în rândul clienților corporate care vor să se promoveze intr-un mod inedit”, a declarat Ovidiu Săcară, directorul general al Poștei Române.

Etichetele tip timbru create pe site vor fi transmise electronic, în mod automat, către Sucursala Fabrica de Timbre unde, după confirmarea plății, se efectuează operațiunile de tipărire pe suport fizic, sortare și introducere a trimiterilor MyMark în rețeaua poștală.

Serviciul MyMark este oferit clienților în două versiuni: MyMark intern – prin trimitere de corespondență internă prioritară recomandată și MyMark internațional – prin trimitere de corespondență internațională prioritară recomandată.

Poșta Română, companie națională înființată conform Legii 31/1990, și nu o instituție publică, este deținută de statul român, prin Ministerul Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională (MCSI), în proporție de 75%, și de Fondul Proprietatea (FP) în proporție de 25%.

Compania deține cea mai mare rețea de distribuție la nivel național, însemnând peste 80% din totalul subunităților poștale care operează, în prezent, în România. La ora actuală, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poștei Române și peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de rețeaua poștală proprie.

Sursa: agerpres.ro


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

România se află în pragul unei crize demografice: Tinerii și adulții cu experiență profesională aleg să emigreze în număr tot mai mare

Rebecca Buzdugan

Publicat

în

România se află în pragul unei crize demografice: Tot mai mulți români pleacă, iar revenirea în țară scade drastic În ultimii doi ani, trendul de întoarcere a românilor din diaspora s-a inversat radical: numărul celor care aleg să emigreze definitiv a depășit constant pe cel al celor care se întorc acasă. În 2022, situația era […]

Citește mai mult

Actualitate

PENSII 2025 | Documentele necesare de oamenii care fac parte din grupa I de muncă. Cum să NU pierzi anii de vechime

Bogdan Ilea

Publicat

în

Documentele necesare de oamenii care fac parte din grupa I de muncă. Cum să NU pierzi anii de vechime Pentru mulți români care au lucrat înainte de anii 2000 în industrie, construcții sau medii cu expunere la factori de risc, grupa I de muncă reprezintă o parte esențială a carierei profesionale.  Această categorie de muncă, […]

Citește mai mult

Actualitate

Alertă alimentară: Fasole cu cârnați, retrasă din două supermarketuri cunoscute. Riscul la care se expun consumatorii

Bogdan Ilea

Publicat

în

Alertă alimentară: Fasole cu cârnați, retrasă din două supermarketuri cunoscute. Riscul la care se expun consumatorii care consumă alimentul Supermarketurile Carrefour și Profi  au retras de la comercializare un sortiment de fasole cu cârnați marca Maestro, produs de Caroli Food Group Pitești SRL. Totul a început atunci când un client a semnalat prezența unui corp […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea