Joi, 26 ianuarie 2017, ședința ordinară a Consiliului Local Cugir
Prin dispoziție a primarului Adrian Teban a fost convocată ședința ordinară a Consiliul Local al oraşului Cugir în ziua de joi, 26 ianuarie 2017, ora 16,00, cu următorul proiect al ordinei de zi:
I. PROIECTE DE HOTĂRÂRE PRIVIND:
-Completarea și modificarea inventarului bunurilor care fac parte din domeniul public și privat al Orașului Cugir, a listei obiectelor de inventar din gestiunea Oraşului Cugir și a Contractului de delegare de gestiune nr. 1969/01.08.2008 încheiat cu ASOCIAȚIA APA ALBA;
-Completarea HCL nr.228/2016 prin care s-au aprobat nivelurile pentru valorile impozabile, impozitele și taxele locale, alte taxe, taxe speciale și amenzile aplicabile pentru anul fiscal 2017;
-Acordul Consiliului Local Cugir în vederea atribuirii în proprietate a terenului aferent construcţiilor numiţilor Duşa Călin Nicolae şi Duşa Felicia Elisabeta;
-Acordul Consiliului Local Cugir în vederea atribuirii în proprietate a terenului aferent construcţiilor numitelor Albu Maria şi Albu Adriana;
-Însuşirea Raportului de expertiză tehnică, depus de Ghenescu Ilie în dosarul civil nr. 8252/176/2016 aflat pe rolul Judecătoriei Alba-Iulia;
-Declararea de interes public a Campaniei – „Curǎţenia de primǎvarǎ în Oraşul Cugir-2016”, în perioada martie 2017 – aprilie 2017;
-Aprobarea Planului de acțiuni pentru anul 2017 cuprinzând lucrările care pot fi realizate cu ajutorul persoanelor majore apte de muncă beneficiare ale prevederilor Legii nr. 416/2001;
-Completarea HCL nr. 104/29.07.2016 privind acordarea unui mandat special Domnului Primar Teban Adrian, reprezentantul Consiliului Local Cugir în Adunarea generală a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ”Apa Alba”;
-Acordarea stimulentelor financiare lunare pentru personalul medical si de specialitate din cadrul Spitalului Orasenesc Cugir;
-Modificarea tarifului pentru Serviciul de precolectare, colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere în Oraşul Cugir;
-Aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a aparatului de specialitate al Primarului Orașului Cugir;
-Aprobarea componentei Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului şi de Urbanism a oraşului Cugir şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a acesteia;
-Completarea şi modificarea Anexelor nr. 2 şi nr. 4 la HCL nr. 239/2016 privind concesionarea unei suprafețe de 8 mp teren intravilan, situat administrativ în oraşul Cugir, str. Victoriei, nr. 5;
-Aprobarea completării și modificării Regulamentului privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață pe raza orașului Cugir aprobat prin HCL nr.45/2011;
-Aprobarea prelungirii Contractului nr.1917/2010 de închiriere a unei locuinţe ANL încheiat între Orașul Cugir și dl.Dan Ioan Adrian;
-Stabilirea unor măsuri privind accesul la informaţiile de interes public;
-Aprobarea propunerii privind evaluarea performanțelor profesionale individuale ale Secretarului Orașului Cugir pentru anul 2016;
-18.Aprobarea publicării contractelor de achiziție publică pe site-ul Primăriei Orașului Cugir;
II.Informare privind actele normative publicate în Monitorul Oficial în perioada 15.12.2016-15.01.2017;
III.Probleme diverse;
(C.P.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Peste 60 de stații de reîncărcare pentru vehicule electrice, montate în municipiul Blaj. Licitația pentru achiziția lucrărilor, lansată pe SEAP
Peste 60 de stații de reîncărcare pentru vehicule electrice, montate în municipiul Blaj. Licitația pentru achiziția lucrărilor, lansată pe SEAP Primăria municipiului Blaj a lansat licitația pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice care prevede achiziția lucrărilor pentru montarea a 66 de stații electrice de putere normală în mai multe locații din municipiu. Contractul include și […]