Rămâi conectat
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Economie

INFORMARE: Modalități de contact și plată Electrica Furnizare. Tot ce trebuie să știi (P)

Andreea Ștefan

Publicat

în

PSD - Alegeri Parlamentare 2024
USR - Alegeri Parlamentare 2024

Modalități de contact și plată Electrica Furnizare. Tot ce trebuie să știi.

Electrica Furnizare se adaptează noilor cerințe și obiceiuri de contact și plată ale clienților, investind constant în digitalizarea serviciilor oferite acestora, demers ce reflectă una dintre direcțiile strategice adoptate la nívelul companiei. Creșterea satisfacției clienților este o preocupare prioritară, motiv pentru care Electrica Furnizare pune la dispoziția acestora metode simple și rapide de contact și plată care pot fi accesate din confortul casei, respectiv:

 Festival de Romania 2024

Metode de contact:

Portalul și aplicația mobilă MyElectrica

Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea rela­ției cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:

  • factura în format electronic
  • transmiterea indexului prin autocitire
  • plata online a facturilor
  • vizualizarea istoricului facturilor
  • vizualizarea graficului de consum
  • eviden­ța plăț­ilor la zi

 Formular de contact online

Pentru obținerea de informații cu privire la contractul de furnizare, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat la link-ul: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/.

Chatbot Electrica Furnizare

Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi un asistent virtual disponibil 24/7, menit să optimizeze timpii de răspuns la solicitări diverse, precum și să simplifice procedura de contactare a furnizorului. E-chat rezolvă din câteva click-uri solicitări în relație cu factura, indexul, oferta curentă de energie, contul MyElectrica și multe altele. Acesta poate fi găsit în orice secțiune a site-ului www.electricafurnizare.ro, dând click pe mesajul „Cum te putem ajuta?”.

 Linii telefonice dedicate

Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

Pentru informații referitoare la subiecte de interes, clienții au la dispoziție pagina „Asistență clienți”, ce poate fi accesată la link-ul https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/.

Metode de plată:

Compania pune la dispoziția clienților săi diverse modalități de plată online, care permit achitarea facturilor simplu și rapid: MyElectrica (portalul online și aplicația mobilă de plată a facturilor), Internet banking, debit direct (Banca Transilvania, ING Bank, CEC Bank, BCR, Raiffeisen Bank, BRD); aplicațiile MyBRD Mobile, mobilPay Wallet, Orange Money, 24pay şi evrixa.

Clienții care preferă achitarea în continuare a facturilor la un punct fix au mai multe opțiuni: automatele de plată StartPay; serviciul Westaco Express; centrele de plăți un-doi Mobile Distribution; punctele de plată PayPoint; ATM-uri (BCR, Garanti Bank, CEC Bank, BRD); automate bancare (BCR, BRD, Garanti Bank, Banca Transilvania, CEC Bank; terminalele Idea Bank.

Detaliile complete cu privire la modalitățile de plată pot fi accesate aici:

https://www.electricafurnizare.ro/modalitati-de-plata-factura-electrica-furnizare/

Confirmare plată prin meniul Interactiv Call center

Clienții casnici ai companiei au la dispoziție o nouă funcționalitate de tip self-service: Confirmarea plății prin intermediul Call center (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal). Noul serviciu permite clienților să confirme plata facturilor direct din meniul interactiv Call center, fără a mai fi necesară interacțiunea cu operatorii sau transmiterea confirmării prin canelele online de contact. Este necesar însă ca un client să nu aibă mai mult de două facturi neachitate și să realizeze plata integral.

Clienții Electrica Furnizare care sunt nevoiți să se deplaseze într-un centru de prezență al companiei, au la dispoziție platforma E-programare, disponibilă la link-ul www.electricafurnizare.ro/e-programare, prin intermediul căreia își pot programa în avans vizita la punctul de prezență din municipiul Alba Iulia. Astfel, aceștia pot evita timpii de așteptare și pot beneficia de consultanța solicitată la ora pentru care au realizat programarea.

Cu o experiență de peste 120 de ani pe piața de energie electrică, Electrica Furnizare este parte a Grupului Electrica și asigură furnizarea energiei electrice la peste 3,2 milioane locuri de consum. Electrica Furnizare pune pe primul loc interesul clienților săi și își exprimă, și pe această cale, toată deschiderea pentru soluționarea oricărei situații apărute în relația cu furnizorul.

 Electrica Furnizare


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Economie

Economie

Anunț prelungire apeluri de selecție proiecte măsurile: M1/6B, M2/2A, M3/6A EURI, M3/6A FEADR, M6/3A

Andreea Ștefan

Publicat

în

Anunț prelungire apeluri de selecție GRUPUL  DE ACŢIUNE LOCALĂ ASOCIAŢIA ŢARA SECAŞELOR ALBA-SIBIU anunță public prelungirea sesiunilor de cereri de proiecte LEADER  aferentă măsurilor:  I.MĂSURA M1/6B-,,Dezvoltarea  si modernizarea  satelor din microregiunea Ţara Secașelor” Număr de referință al sesiunii cererii de proiecte: M19.2-M1/6B-07/18.10.2024-31.10.2024  Data limita pentru depunerea proiectelor: 27 noiembrie 2024.  II.MĂSURA M2/2A – ,,Soluţii inovative […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea