În perioada 16 – 18 septembrie se va desfașura Festivalul ,,Toamna Cugireană” – ediția a XIX-a
Legislativul local din Cugir a aprobat în ședința ordinară de vineri, 26 august, propunerea primăriei cu privire la desfăşurarea Festivalului „Toamna Cugireană” ediţia a XIX-a, în perioada 16-18 septembrie 2016. Locaţiile propuse pentru manifestare sunt: Str. 21 Decembrie 1989 – în faţa SC UM Cugir SA şi a magazinului Furnica, str.Stadionului și str. I.L. Caragiale.
Aleșii locali au fost informați de faptul că în zilele afectate festivalului, se interzice circulaţia rutieră din data de 16.09.2016, ora 16,00 până în data de 19.09.2016, ora 6,00 pe străzile mai sus menţionate. Circulaţia rutieră va fi deviată pe străzile V. Alecsandri, Unirii, şi Victoriei, cu marcaj rutier corespunzător.
În cadrul aceleași reuniuni, consilierii locali au maia aprobat instituirea următoarelor taxe pentru comercianţii care ocupă domeniul public în zona de desfăşurare a manifestărilor, după cum urmează:
– până la 5 mp = 100 lei/zi
– peste 5 mp – până la 10 mp = 200 lei/zi
– peste 10 mp – până la 20 mp = 400 lei/zi
– peste 20 mp = 600 lei/zi
Tot în consiliul local a fost aprobată și componența Comisiei de organizare care are în componența sa, reprezentanți ai administrației locale, consilieri local, funcționari ai primăriei și ai Casei de Cultură, șefi ai unor instituții locale, reprezentanți ai Poliției Locale Cugir:
1. Furdui Calin, viceprimar – preşedinte
2. Muntean Emil, consilier local – membru
3. Trifan Mircea, consilier local – membru
4. Roşian Radu, consilier local – membru
5. Teodorescu Mircea, consilier local – membru
6. Băluţiu Otilia, secretar UAT – membru
7. Florea Rodica, Director Casa de Cultură – membru
8. Oprişiu Silviu – inspector de specialitate Casa de Cultură, secretar – coordonare spectacole
9. Hluşcu Aurelia, director economic, membru – decontări buget
10. Birăesc Luminiţa, inspector, membru- responsabil revistă şi promovare
11. Uritescu Mădălina, consilier juridic, membru – responsabil contracte formaţii, ansambluri, artişti
12. Valasă Alin, Director Executiv Taxe şi Impozite, membru – responsabil sponsorizări şi protocol
13. Găldău Horaţiu, şef Serviciu Poliţie Locală, membru – responsabil asigurarea ordinii şi siguranţei publice
14. Ştirb Nedel Viorica, şef Serviciu Public de Asistenţă Socială, membru – asigurare personal pentru primire şi însoţire artişti şi ansambluri
15. Arion Florin, manager Spital Orăşenesc Cugir, membru
16. Samoilescu Silviu, Sef Birou CSMPNS Vinerea, membru-responsabil paradă
17. Micaciu Alexandru, director Colegiul Tehnic I.D.Lăzărescu Cugir responsabil Conferință AGIR
Conform calendarului cu manifestărilor cultural pe anul 2016, cheltuielile cu festivalul se ridică la 225.000 lei (oficial)
Vom reveni la timpul potrivit cu programul definitiv al evenimentului. (C.P.)
FOTO: arhiva
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
Comuna Bistra, unul dintre cei mai implicați membri fondatori ai Asociației Intercomunitare „Gestionarea și Protecția Animalelor Alba”: ”Un pas important spre o comunitate mai sănătoasă și mai responsabilă”
Comuna Bistra, unul dintre cei mai implicați membri fondatori ai Asociației Intercomunitare „Gestionarea și Protecția Animalelor Alba”: ”Un pas important spre o comunitate mai sănătoasă și mai responsabilă” În contextul creșterii nevoii de servicii publice eficiente pentru protecția animalelor, comuna Bistra se poziționează ca unul dintre cei mai implicați membri fondatori ai Asociației de Dezvoltare […]
Nunta de aur 2025 la Blaj: Înscrieri pe ultima sută de metri pentru premierea cuplurilor care împlinesc 50 de ani de căsătorie. Când va fi termenul limită
Nunta de aur 2025 la Blaj: Înscrieri pe ultima sută de metri pentru premierea cuplurilor care împlinesc 50 de ani de căsătorie. Când va fi termenul limită Primăria Blaj anunţă că până la data de 8 august 2025 se mai fac înscrieri pentru ceremonia de premiere a cuplurilor din Blaj care împlinesc în acest an […]
FOTO | Loc de joacă ultramodern amenajat la Petrești, vis-a-vis de Casa Fanfarei: În ce interval orar este deschis
Loc de joacă ultramodern amenajat la Petrești, vis-a-vis de Casa Fanfarei: În ce interval orar este deschis Un loc de joacă ultramodern a fost amenajat de Primăria Sebeș la Petrești. Citește și: FOTO | Reabilitarea parcului de joacă dintre Sebeș și Petrești, finalizată: „Viitorul se construiește cu fiecare zâmbet de copil” „Chiar dacă așteptarea a […]