În 16 decembrie: Concurs pentru ocuparea funcţiei de manager la Spitalul Judeţean din Alba Iulia şi la Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud
Consiliul Judeţean Alba organizează două concursuri pentru ocuparea funcţiei de manager la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia şi Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud, în 16 decembrie, iar dosarele de concurs trebuie depuse la Registratura Consiliului Județean Alba, până la data de 6 decembrie 2013, la ora 16.00.
Consiliul de administraţie al Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de manager, persoană fizică, la Spitalul Judeţean din municipiul reşedinţă de judeţ. Concursul constă în susţinerea a trei probe: test grilă de verificare a cunoștințelor, susținerea proiectului de management şi interviul de selecție.
Testul grila de verificare a cunoștințelor va avea loc în data de 16 decembrie 2013, ora 10.00, la sediul Consiliului Judeţean Alba, P-ța I.I.C. Brătianu nr. 1.
Concursul de va desfăşura potrivit Regulamentului de desfăşurare şi organizare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager, persoana fizica, la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia şi Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud aprobat prin Dispoziţia Preşedintelui Consiliului Judeţean Alba.
Candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) sa fie absolvent(a) al unei instituţii de învăţământ superior;
b) sa îndeplinească una din următoarele condiții
‒ absolvent(a) al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin Ordinul Ministrului Sănătăţii nr. 1113/2010 privind stabilirea cursurilor de management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătăţii pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică al spitalului public sau reprezentant desemnat de managerul persoană juridică,
‒ a început cursul prevăzut la art. 1 lit. a) din ordinul menţionat mai sus.
‒ absolvent(a) al unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
c) sa aibă 5 ani vechime în posturi prevăzute cu studii de învățământ superior;
d) sa nu fie condamnat(a) penal sau în curs de urmărire penală;
e) sa fie apt(a) din punct de vedere medical;
f) sa nu aibă vârsta de pensionare conform legii.
g) sa aibă cetățenia romana sau cetățenia unui stat membru al Uniunii Europene
Dosarele de concurs vor fi depuse la Registratura Consiliului Județean Alba, P-ța I.I.C. Brătianu nr. 1, până la data de 06 decembrie 2013, ora 16,00 și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente:
a) cererea de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copia legalizată a diplomei de studii;
d) copia legalizată a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar sau adeverinţă care să ateste începerea cursului prevăzut la art. 1 lit a) din Ordinul Ministrului Sănătăţii nr. 1113/2010 privind stabilirea cursurilor de management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătăţii pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică al spitalului public sau reprezentant desemnat de managerul persoană juridică, sau după caz copia legalizată a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
e) curriculum vitae;
f) copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar, daca este cazul;
g) copia legalizată adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii de învăţământ superior sau copie de pe carnetul de muncă, certificată “în conformitate cu originalul” de către conducerea unităţii;
h) cazierul judiciar;
i) adeverinţa din care rezultă că este apt medical;
j) declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a fost începută urmărirea penală asupra sa;
k) copie legalizată a certificatului de căsătorie, daca este cazul;
l) proiectul de management realizat de candidat (sigilat), întocmit conform temei cadru si structurii date;
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0258-813380, interior 1241 sau la Biroul resurse umane din cadrul Consiliului județean Alba.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Replică PSD Alba: În loc să muncească pentru pensionari, conducerea PNL a Casei de Pensii se laudă și minte în presă. DEMISIA!
Replică PSD Alba: În loc să muncească pentru pensionari, conducerea PNL a Casei de Pensii se laudă și minte în presă. DEMISIA! Casa de Pensii Alba, condusă de PNL, ÎȘI BATE JOC DE PENSIONARI ȘI MINTE CU NERUȘINARE! În loc să muncească serios pentru a corecta numeroasele erori apărute în recalcularea pensiilor din județul Alba, […]
Secțiune Articole Similare
-
Sport4 zile ago
FOTO | Meciul de fotbal Metalurgistul Cugir – Gloria Bistrița-Năsăud, întrerupt la Cugir de o intervenție a elicopterului SMURD! Liderul a câștigat cu 4-0
-
Actualitate4 zile ago
Ajutorul de încălzire pentru iarna 2024-2025. Acte necesare. Condiții de acordare. Câți bani se dau în funcție de venit
-
Opinii - Comentarii5 zile ago
Postul Crăciunului. Obiceiuri și tradiții respectate de credincioși în Postul Nașterii Domnului
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
Noua lege a pensiilor: Tabel cu vârsta de pensionare anticipată. Condiții privind stagiul de cotizare pentru pensia anticipată
-
Opinii - Comentarii15 ore ago
19 noiembrie: Ziua internațională a BĂRBATULUI. Tradiții în lume specifice sărbătorii
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
17 noiembrie: Ziua Internațională a Studenților. Cum a apărut această sărbătoare și când a fost fost celebrată pentru prima dată