Rămâi conectat

Politică Administrație

Concurs de promovare pentru ocuparea funcţiei de şef Birou Audit, din cadrul CJ Alba

Ziarul Unirea

Publicat

în

Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunță organizarea concursului de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de şef birou – Biroul Audit din cadrul Consiliului Judeţean Alba

Data de susținere a probei scrise: 22.07.2016, ora 10:00, la sediul Consiliului Judeţean Alba

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul Consiliului Judeţean Alba.

Condiţii de participare

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile de participare sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice sau juridice;
– studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
– să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani;
– să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Dosar de înscriere

Pentru concursul de promovare într-o funcţie publică de conducere, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:

– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
– copia actului de identitate,
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
– copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
– cazierul administrativ.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.

elaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi la nr. de telefon : 0374.112.726.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

25-28 iunie 2025 | Lucrări de reparații la lacul din Parcul Tineretului: Intervențiile vor avea loc noaptea

Ziarul Unirea

Publicat

în

25-28 iunie 2025 | Lucrări de reparații la lacul din Parcul Tineretului: Intervențiile vor avea loc noaptea În perioada 25-28 iunie 2025, la Sebeș se vor efectua lucrări de reparații la lacul din Parcul Tineretului, iar intervențiile se vor desfășura doar noaptea.  Primăria Municipiului Sebeș, prin Serviciul Public de Administrare a Patrimoniului, anunță că în […]

Citește mai mult

Politică Administrație

Lucrările de infrastructură la Rădești, la un pas de finalizare: Proiect de 4,3 milioane lei pentru modernizare străzilor, trotuarelor și rigolelor din patru sate

Ziarul Unirea

Publicat

în

Lucrările de infrastructură la Rădești, la un pas de finalizare: Proiect de 4,3 milioane lei pentru modernizare străzilor, trotuarelor și rigolelor din patru sate Administrația locală a comunei Rădești este pe cale să încheie încă o etapă a programului multianual de dezvoltare a infrastructurii pietonale a localităților pe care le are în subordine. Potrivit reprezentanților […]

Citește mai mult

Politică Administrație

Realizări importante ale deputatului Adrian Bara în prima sesiune parlamentară

Ziarul Unirea

Publicat

în

Realizări importante ale deputatului Adrian Bara în prima sesiune parlamentară Deputatul PSD de Alba, Adrian Bara, încheie prima sesiune parlamentară din acest an cu realizări importante, între care atragerea de fonduri de la bugetul de stat pentru îmbunătățirea calității serviciilor medicale din Munții Apuseni, 11 propuneri legislative, aproape 50 de întrebări, interpelări, luări de cuvânt […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea