Concurs de promovare pentru ocuparea funcţiei de şef Birou Audit, din cadrul CJ Alba
Agenția Națională a Funcționarilor Publici anunță organizarea concursului de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de şef birou – Biroul Audit din cadrul Consiliului Judeţean Alba
Data de susținere a probei scrise: 22.07.2016, ora 10:00, la sediul Consiliului Judeţean Alba
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul Consiliului Judeţean Alba.
Condiţii de participare
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile de participare sunt:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice sau juridice;
– studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
– să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani;
– să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Dosar de înscriere
Pentru concursul de promovare într-o funcţie publică de conducere, dosarul va cuprinde următoarele documente, conform prevederilor art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată şi completată de H.G. nr. 1173/2008:
– formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la H.G. nr. 611/2008, modificată;
– copia actului de identitate,
– copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
– copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
– copia carnetului de muncă sau, după caz, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate- număr pagini;
– cazierul administrativ.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
elaţii suplimentare se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi la nr. de telefon : 0374.112.726.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Politică Administrație
FOTO | A început asfaltarea pe DJ 705 B, la Vințu de Jos: Lucrări pe 1,5 kilometri
A început asfaltarea pe DJ 705 B, la Vințu de Jos: Lucrări pe 1,5 kilometri A început asfaltarea pe DJ 705 B, la Vințu de Jos. Lucrările se desfășoară pe 1,5 kilometri, a anunțat Marius Hațegan, vicepreședintele Consiliului Județean Alba. ”Am început turnarea asfaltului, dintr-un total de 1,5 kilometri, la Vințu de Jos, pe DJ […]
Moţiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan a picat la vot: A strâns doar 134 de voturi
Moţiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan a picat la vot: A strâns doar 134 de voturi Parlamentul a respins luni, 14 iulie 2025, prin vot, moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Bolojan. Guvernul rămâne în funcție, iar legea austerității, asupra căreia Guvernul Bolojan și-a angajat răspunderea, va intra în vigoare dacă va trece și testul controlului […]
FOTO | Noul bazin de înot de la Sebeș prinde contur. Primar: „Speranța noastră este ca lucrările să fie finalizate în toamnă”
Noul bazin de înot de la Sebeș prinde contur. Primar: „Speranța noastră este ca lucrările să fie finalizate în toamnă” Primarul municipiului Sebeș, Dorin Nistor s-a aflat din nou pe șantierul noului bazin de înot. El a reiterat în context importanța acestei investiții pentru comunitatea locală. Citește și: Costuri actualizate pentru bazinul de înot de […]