CNADNR prelungeşte cu încă o lună restricţiile de circulaţie pe podul vechi de la Agigea
Restricțiile de circulație pe podul vechi de la Agigea au fost prelungite de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România cu încă o lună, până la 1 septembrie, după numeroase amânări ale termenului de finalizare a lucrărilor de consolidare.
Restricţiile au fost deja prelungite de mai multe ori în acest an, ultima dată până la 1 august, deşi termenul iniţial până la care urmau să fie aplicate era 15 aprilie, potrivit News.ro.
Podul de la Agigea este situat la kilometrul 9 al drumului naţional DN 39, care traversează canalul Dunăre-Marea Neagră şi face legătura cu sudul Litoralului.
CNADNR precizează că traficul va rămâne permis pe pod doar pentru autovehicule destinate transportului de persoane sau pentru cele care se deplasează în regim de urgenţă.
Traficul rutier se desfăşoară pe benzile centrale ale podului, iar viteza de deplasare este limitată la 50 km/h.
Pe perioada adoptării măsurii de restricţionare, autovehiculele cu masa totală mai mare de cinci tone care circulă pe ruta Bucureşti-Mangalia, pot ocoli podul pe ruta Autostrada A2 (Bucureşti – Constanţa – nod rutier Medgidia) – Drumul judeţean DJ 381 (nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN 38 (Topraisar – Agigea) – DN 39 (Agigea – Mangalia).
Autovehiculele care pleacă din Bucureşti şi au ca destinaţie finală Portul Constanţa vor putea utiliza următoarea variantă ocolitoare, ca urmare a deschiderii circulaţiei pe noul pod rutier al Canalului Dunare – Marea Neagra: A2 (Bucureşti – Constanţa) – nod rutier A4 – intrare Port Agigea – Constanţa Sud (pe noul pod rutier, la kilometrul 0 al Canalului Dunare – Marea Neagra) – Poarta 10 bis (Port Constanţa).
Lucrările la podul vechi de la Agigea au fost începute în 2010 şi urmau să fie finalizate în februarie 2013. Lucrările au fost mult întârziate, iar ultimul termen avansat de CNADNR pentru terminarea lucrărilor este luna aprilie 2017.
Podul de la Agigea a fost dat în folosinţă în 1983 şi de atunci a fost de mai multe ori în diverse lucrări de remediere a defectelor. Potrivit specialiştilor, podul a fost proiectat şi construit greşit.
Între timp, în apropierea vechiului pod a fost construit unul nou, mai modern, pe care circulaţia a fost deschisă la finalul anului trecut.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Repartitoarele pentru căldură, obligatorii de la 1 ianuarie 2025 pentru toți românii: Cât costă instalarea
Repartitoarele pentru căldură, obligatorii de la 1 ianuarie 2025 pentru toți românii: Cât costă instalarea Repartitoarelor pentru căldură vor fi obligatorii de la 1 ianuarie 2025 pentru toți românii, conform legii. Instalarea unui dispozitiv costă aproximativ 200 de lei. Liderul grupului PNL din Camera Deputaților, Gabriel Andronache, arată faptul că liberalii vor depune un proiect […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum o zi
21 noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Ovidenia, prima sărbătoare de la începutul Postului Crăciunului
-
Opinii - Comentariiacum 15 ore
21 noiembrie, Ziua Mondială a Salutului. Cel mai popular cuvânt de salut este „Hello”
-
Opinii - Comentariiacum 17 ore
21 Noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Tradiţii şi superstiţii de Sărbătoarea Luminii
-
Ştirea zileiacum 4 zile
PROGRAMUL zilei de 1 decembrie 2024, Ziua Națională, la Alba Iulia: Paradă militară, concert Andra și focuri de artificii
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
19 noiembrie: Ziua internațională a BĂRBATULUI. Tradiții în lume specifice sărbătorii
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
17 noiembrie: Ziua Internațională a Studenților. Cum a apărut această sărbătoare și când a fost fost celebrată pentru prima dată