1 septembrie| Începe bugetarea participativă 2023, la Alba Iulia: Buget de 1.000.000 lei pentru noua ediție
1 septembrie| Începe bugetarea participativă 2023, la Alba Iulia: Buget de 1.000.000 lei pentru noua ediție
În cursul zilei de vineri, 1 septembrie, a început o nouă ediție a bugetării participative, la Alba Iulia, unde cetățenii vor avea timp o lună pentru a transmite ideile pe bugetareparticipativa.apulum.ro.
Citiți cu atenție regulamentul, completați formularul de depunere și dați o șansă ideilor voastre de a deveni realitate începând cu anul 2024.
Calendarul acestei ediții este următorul:
- depunere proiecte – 01.09.2023-30.09.2023
- analiză și evaluare proiecte – 01.10.2023-31.10.2023
- depunere contestații – 1.11.2023-7.11.2023
- soluționare contestații – 8.11.2023-14.11.2023
- etapa de vot – 15.11.2023-17.12.2023
- afișarea proiectelor câștigătoare – 18.12.2023 sau 20.12.2023 (dacă se ajunge la prelungirea votului cu 24 de ore)
Bugetul propus pentru ediția 2023 a procesului de bugetare participativă este de 1.000.000 lei, cu TVA inclus. Numărul de proiecte finanțate va depinde de bugetele acestora și de numărul de voturi primite. Pot fi finanțate mai multe proiecte. Fiecare propunere trebuie să se încadreze într-un cost total de cel mult 200.000 de lei (inclusiv TVA).
Propunerile de proiecte trebuie încadrate într-unul din următoarele domenii:
- Amenajare spații publice/zone verzi
- Mobilitate, accesibilitate, siguranța circulației
- Oraș digital
- Sport, educație și cultură
- Turism
Toți cetățenii care au domiciliul/reședința, lucrează sau studiază în Alba Iulia și au împlinit vârsta de cel puțin 18 ani sunt încurajați să se implice în procesul de bugetare participativă.
Prin utilizarea platformei de bugetare participativă, cetățenii își dau acordul ca propunerile depuse în cadrul bugetării participative să devină proprietatea Municipiului Alba Iulia și nu pot invoca legislația în materia drepturilor de autor.
Proiectele câștigătoare în procesul de bugetare participativă vor fi incluse în Programul de Investiții al Municipiului Alba Iulia, existând și posibilitatea ca ele să fie integrate în proiecte mai largi.
Ideile de proiecte depuse în primele ediții pot fi consultate pe platforma bugetareparticipativa.apulum.ro.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Curier Județean
Angajații companiei Arieșul Conf Baia de Arieș deplâng dispariția administratorului Dorel Burlan: „Sincere condoleanțe! Dumnezeu să îl odihnească în pace!”
Angajații companiei Arieșul Conf Baia de Arieș deplâng dispariția administratorului Dorel Burlan: „Sincere condoleanțe! Dumnezeu să îl odihnească în pace!” Trecerea în neființă a administratorului companiei Arieșul Conf Baia de Arieș, Dorel Burlan, a stârnit tristețe și în rândul angajaților fabricii de confecții din Munții Apuseni. Citește și: Dorel Burlan, administrator al firmei Arieșul Conf Baia de […]
DEER – Sucursala Alba anunță întreruperile de energie electrică în județ programate pentru intervalul 14.07.2025-20.07.2025 și suplimentar pentru intervalul 07.07.2025-13.07.2025
DEER – Sucursala Alba anunță întreruperile de energie electrică în județ programate pentru intervalul 14.07.2025-20.07.2025 și suplimentar pentru intervalul 07.07.2025-13.07.2025 Distribuție Energie Electrică România – Sucursala Alba anunță întreruperea în alimentarea cu energie electrică. Întreruperile programate pentru intervalul 14.07.2025-20.07.2025 Nr.crt. ADRESA INTERVAL 1. SEBES-PETRESTI, Str OITUZ, Str DECEBAL partial, Str 24 IANUARIE 15/07/2025 08:00 – […]
FOTO | INCENDIU de litiera de pădure si vegetație uscată în comuna Săsciori: Ard 2 hectare de coastă în satul Laz. Apel la mobilizare pentru stingerea flăcărilor
INCENDIU de litiera de pădure si vegetație uscată în comuna Săsciori: Ard 2 hectare de coastă în satul Laz. Apel la mobilizare pentru stingerea flăcărilor Un incendiu de vegetație uscată a izbucnit vineri după-masa în comuna Săsciori. Arde o coastă din satul Laz, în apropierea pădurii Pojera. Citește și: VIDEO | Incendiul din zona Strungari […]