Rămâi conectat

Actualitate

Asociația Pro Infrastructură consideră lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva apt de trafic: „Invităm CNAIR și pe ministrul Cuc să lase acrobațiile mediatice”

Adela Spătar

Publicat

în

Asociația Pro Infrastructură a făcut un anunț pe pagina de socializare care precizează că lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva este apt de trafic iar CNAIR și ministrul Cuc ar trebui să lase preocupările exclusiv de imagine și acrobațiile mediatice. „Este manipulare să măsori cu pixul o crăpătură”.

Pentru că ieri am fost atacați în Parlamentul României la nivel de ministru, precizăm că noi, Asociația Pro Infrastructură, considerăm în continuare că lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva este APT DE TRAFIC, așa cum am explicat și arătat de nenumărate ori (filmări din dronă și de la sol).

În încercarea disperată de a justifica o nemaivăzută reziliere de contract la 99% stadiu fizic și de a ascunde că antreprenorul (Comsa) a câștigat deja pe fond primul proces privind executarea garanției, CNAIR escaladează conflictul și se agață de fiecare crăpătură.

Ieri, CNAIR și ministrul Cuc au declanșat un CIRC MEDIATIC făcut pe baza unei MANIPULĂRI GROSOLANE, prezentând o fisură în asfalt fără a preciza LOCUL acesteia: la granița cu lotul 2 de la Holdea, acolo unde NU SE VA CIRCULA cel puțin până în 2024, tronson abia scos la licitație în 03.07.2019.

Este MANIPULARE să măsori cu pixul o crăpătură fără să spui că au existat ZECI de fisuri asemănătoare remediate pe multe segmente inaugurate recent, remedieri făcute ÎN PERIOADA DE GARANȚIE PE BANII CONSTRUCTORILOR.

Un exemplu: pe sectorul Gilău-Nădășelu (A3) s-a dezvoltat o „trambulină” încă ÎNAINTE de inaugurarea din 28.09.2018 care a dus în 2019 la restricționarea vitezei în zonă la 60 km/h și reparații făcute de antreprenor sub garanție.

Orice problemă tehnică putea fi rezolvată de constructor (Comsa) pe banii lui! Dar, în urma rezilierii, GARANȚIA DE 4 ANI S-A PIERDUT!

Este MANIPULARE să legi crăpătura de o alunecare a MARGINII terasamentului dintr-un ALT LOC, din 2017, fără să spui că astfel de alunecări au apărut pe mai toate șantierele de autostradă, ba chiar mult mai grave. Exemple? A1 Lugoj-Deva lot 4 în 2015 (lângă Bretea Mureșană) sau A10 Sebeș-Turda lot 4 în 2017 (zona Stejeriș) când a luat-o la vale TOATĂ autostrada, pe întreaga lățime. Ambele cazuri au fost, evident, remediate de constructori pe cheltuiala lor.

Este MANIPULARE să vorbești de blocarea traficului timp de încă un an ca să faci o expertiză, când știm că pe A1 Orăștie-Sibiu lotul 3 traficul e deschis din 2014 și expertiza nici nu s-a putut contracta, licitația fiind anulată de două ori!

ATRAGEM ATENȚIA că acțiunile iresponsabililor din CNAIR nu se vor limita la declarații de presă, ruperi de contracte și alte activități de birou. Acești oameni sunt în stare să demoleze autostrada nou-nouță doar ca să-și justifice acțiunile nesăbuite!

Invităm Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și pe ministrul Cuc să lase acrobațiile mediatice și să termine cu preocuparea exclusiv de imagine (precum plata unor contracte în presă pentru știri pozitive – fapt demonstrat). Ruperile de contracte nu vor aduce dezvoltare economică și nici siguranță rutieră, șoferii fiind nevoiți să circule pe DN7 și DN68A unde nu avem fisuri, ci CRATERE!

SĂ SE JUDECE ANI DE ZILE CU ANTREPRENORUL, DAR CU AUTOSTRADA DESCHISĂ! Le reamintim că nu dumnealor vor plăti daunele decise de instanțe, ci tot CETĂȚENII: SINGURII PENTRU CARE NOI FACEM LOBBY.

sursa: facebook Asociația Pro Infrastructură


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Economistul Radu Georgescu critică reacția politicienilor după ce Moody’s a menținut ratingul BBB cu perspectivă negativă: „Probabil România are și cei mai fericiți și bucuroși politicieni din Europa”

Buzdugan Rebecca

Publicat

în

Economistul Radu Georgescu critică atitudinea politicienilor după ce Moody’s a menținut ratingul BBB cu perspectivă negativă: „Probabil România are și cei mai fericiți și bucuroși politicieni din Europa” Economistul Radu Georgescu a comentat reacțiile politicienilor români după ce agenția de risc Moody’s a păstrat ratingul BBB – cu perspectivă negativă pentru România, confirmând deciziile anterioare […]

Citește mai mult

Actualitate

Guvernul RENUNȚĂ la finanțarea radarelor fixe: Șoferii vitezomani scapă de sancțiuni pentru o perioadă nedeterminată

Buzdugan Rebecca

Publicat

în

Guvernul RENUNȚĂ la finanțarea radarelor fixe: Șoferii vitezomani scapă de sancțiuni pentru o perioadă nedeterminată Autoritățile au decis să amâne pe termen nedefinit proiectul radarelor fixe, ceea ce înseamnă că șoferii care conduc cu viteză vor continua să se simtă în „siguranță”, știind că riscul de a fi prinși este redus. Această decizie riscă să […]

Citește mai mult

Actualitate

Programul pentru școli, pe hârtie: Aproape 2 milioane de elevi și copii de grădiniță NU primesc lapte, fructe și legume

Buzdugan Rebecca

Publicat

în

Programul pentru școli, pe hârtie: Aproape 2 milioane de elevi și copii de grădiniță NU primesc lapte, fructe și legume Peste 1,9 milioane de elevi și copii de grădiniță au început școala fără să primească lapte, fructe sau legume, pentru că hotărârea de guvern care trebuia să reglementeze programul nu a fost încă adoptată. Proiectul […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Copyright © 2004 - 2025 Ziarul Unirea