Rămâi conectat
S&D Europarlamentare 2024

Economie

Anunt de intentie – procedura selectie POSDRU

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

În conformitate cu prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificările şi completările ulterioare, aprobată cu modificări prin Legea nr. 362/2009 şi ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr.218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă.

Fundatia Transylvania Collage, cu sediul pe strada Băişoara, Nr. 2A, Cluj-Napoca, cod postal 400445 , anunţă organizarea unei proceduri de selecţie pentru încheierea unui Acord de Parteneriat în vederea depunerii unei cereri de finanţare pe Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU), Domeniul Major de Intervenţie (DMI) 1.1.

Gabriel Pleșa vă urează Paște Fericit!

Cerinţele generale pe care trebuie să le îndeplinească partenerii pentru a fi selectati în vederea constituirii parteneriatului pentru depunerea cererii de finanţare pentru viitorul proiect POSDRU sunt specificate în Ghidurile AMPOSDRU: Ghidul Solicitantului – Condiţii Generale şi Condiţii Specifice (DMI) 1.1.

Activitătile care vor face obiectul proiectului dezvoltat în parteneriat sunt activitătile eligibile mentionate în Ghidul Solicitantului – Condiţii specifice, cât şi activitătile transversale, adică managementul proiectului, achizitiile publice şi măsurile specifice pentru informare şi publicitate pentru proiect.

Profilul partenerilor

Sunt aşteptate propuneri din partea organizaţiilor care respectă următoarele condiţii:

Condiţii generale de eligibilitate:

– Să aibă număr de înregistrare juridică (Asociatii, Fundatii, Federatii);

– Să fie acreditati pentru desfăsurarea activitătilor relevante pentru acest Domeniu Major de Interventie;

– Specificatii cu privire la rolul partenerului în proiect;

– Furnizarea unor informatii financiare: număr mediu de angajati, cifra de afaceri/venituri din activităti fără scop patrimonial);

– Detalierea istoricului finantărilor anterioare.

Condiţii specifice de eligibilitate:

– Furnizori de servicii de orientare, consiliere, mediere şcolară şi servicii alternative,publici şi privaţi;

2. Parteneri sociali din învăţământul preuniversitar (ex. organizaţii sindicale);

3. Consorţii cu relevanţă în domeniul educaţiei şi formării profesionale;

4. Alte organizaţii legal constituite care desfăşoară activităţi relevante în cadrul

proiectului şi care demonstrează că au în obiectul de activitate al instituţiei şi

activitatea/activităţile din cadrul proiectului pentru care au rol de parteneri.

Activitătile care vor face obiectul proiectului dezvoltat în parteneriat sunt:

1. Elaborarea/ actualizarea/ revizuirea/ testarea/ implementarea instrumentelor,

metodologiilor şi sistemelor pentru recunoaşterea/ validarea/ certificarea învăţării

anterioare pentru dezvoltarea de curricule în sprijinul achiziţiilor de competenţe

cheie inclusiv pentru evaluarea achiziţiilor de competenţe cheie şi profesionale;

2. Dezvoltarea/implementarea/integrarea instrumentelor şi practicilor de educaţie

incluzivă, crearea/dezvoltarea de mecanisme care să sprijine creşterea accesului şi

participării la educaţia şi formarea profesională iniţială;

3. Elaborarea/dezvoltarea/actualizarea/revizuirea/testarea şi implementarea de

calificări şi standarde de pregătire profesională în învăţământul profesional şi tehnic;

4. Dezvoltarea/actualizarea/îmbunătăţirea/testarea şi implementarea instrumentelor de  orientare şi consiliere, precum şi servicii conexe;

5. Îmbunătăţirea/furnizarea serviciilor de orientare şi consiliere în învăţământul

preuniversitar;

6. Îmbunătăţirea/furnizarea serviciilor de mediere şcolară, servicii de sprijin şi servicii

conexe pentru elevi cu dizabilităţi, elevi de etnie romă şi din mediul rural, persoane

aparţinând altor grupuri vulnerabile;

7. Formarea şi perfecţionarea persoanelor aparţinând grupurilor ţintă (cu excepţia

grupului ţintă „elevi”) în vederea elaborării/ actualizării/ revizuirii/ testării/

implementării de metodologii, instrumente şi proceduri;

8. Dezvoltarea/actualizarea/îmbunătăţirea/testarea şi implementarea standardelor de  pregătire profesională şi a curriculei (inclusiv revizuire planuri de învăţământ,

programe şcolare, elaborare/revizuire auxiliare curriculare, elaborare material

didactic etc.) şi, după caz, dezvoltarea/actualizarea/îmbunătăţirea/testarea şi

implementarea standardelor de pregătire profesională;

9. Elaborarea/ actualizarea/ revizuirea/ testarea/ implementarea instrumentelor,

metodologiilor şi sistemelor pentru recunoaşterea/ validarea/ certificarea învăţării

anterioare, pentru dezvoltarea de curricule în sprijinul achiziţiilor de competenţe

cheie, inclusiv pentru evaluarea achiziţiilor de competenţe cheie şi profesionale;

10. Activităţi extracurriculare (doar în ceea ce priveşte educaţia nonformală şi informală,   în sprijinul achiziţiilor de competenţe cheie), inclusiv acţiuni inovatoare;

11. Introducerea şi extinderea utilizării TIC în activităţile de predare şi învăţare, 17

 management şi planificare în învăţământul preuniversitar;

12. Dezvoltarea şi implementarea soluţiilor/instrumentelor software pentru îmbunătăţirea  proceselor şi activităţilor educaţionale;

13. Realizarea de studii şi analize în sprijinul dezvoltării şi implementării instrumentelor/  mecanismelor/serviciilor pentru dezvoltare de curricule, adaptarea la nevoi de  formare ale grupurilor ţintă;

14. Înfiinţarea, dezvoltarea şi consolidarea de reţele şi parteneriate, reţele virtuale şi  comunităţi de practică pentru îmbunătăţirea educaţiei şi formării profesionale iniţiale,  inclusiv schimbul de bune practici şi integrarea acestora, vizite de studiu,

organizarea de seminarii, conferinţe;

15. Organizarea de evenimente pentru informarea, conştientizarea, valorificarea şi

diseminarea informaţiilor privind proiectul şi rezultatele acestuia;

16. Introducerea unor sesiuni/module specifice de formare care au ca tematică

egalitatea de gen, egalitatea de şanse, nediscriminarea şi respectul pentru

diversitate destinate grupurilor ţintă;

17. Integrarea principiului dezvoltării durabile în instrumentele şi metodologiile, procesele  de predare şi instruire şi activităţile dezvoltate, în vederea creşterii gradului de  conştientizare asupra problemelor de mediu, prevenirea poluării etc.;

18. Activităţi inovatoare, interregionale şi transnaţionale

Solicitantul doreste incheierea Acordului de Parteneriat si redactarea unei cereri de finantare in conformitate cu prevederile Ghidului solicitantului.

Organizaţiile interesate să participe la selecţie vor depune Fişa Partenerului completată şi Scrisoarea de intenţie, cu menţiunea: “Pentru selecţia de parteneri POSDRU 1.1” la sediul Fundatiei Transylvania College de pe strada Băişoara, Nr. 2A, Cluj-Napoca   în perioada 26.07.2013- 31.07.2013, zilnic în intervalul 09:00-16:00.

Propunerile de parteneriat eligibile vor fi analizate și selectate de către comisia de evaluare numită în acest sens de către fundatie. Partenerii selectaţi vor fi contactaţi direct, la datele de contact furnizate în fişa partenerului. Lista finală a partenerilor selectaţi va fi publicată pe site -ul Fundatiei Transylvania College.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Economie

Economie

De ce devine egld alegerea criptoentuziaștilor: avantaje și tendințe (P)

Andreea Ștefan

Publicat

în

Lumea criptomonedelor este una extrem de complexă și nu mulți o înțeleg. Aceia care i-au descoperit, însă, tainele devin tot mai interesați de EGLD și rețeaua Elrond. Din ce în ce mai atractivă pentru investitori și pentru aceia pasionați de tehnologie, această monedă digitală a devenit cunoscută pentru inovația și pentru performanțele solide pe care […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea