ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 9 iunie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 9 iunie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 9 iunie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Citșete și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 4 IUNIE 2024: 530 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș
CENTRUL CULTURAL PALATUL PRINCIPILOR – 1 Post de restaurator, pe perioadă nedeterminată, studii S, grad II – COR 262107
Condiții specifice de participare:
Studii superioare:
– Studii universitare(180 credite) de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) Științe umaniste și arte, ramura de științe (RSI): istorie;
Vechimea în specialitate necesară: minim 6 luni.
Concursul va consta într-o probă scrisă și o probă interviu.
Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție de restaurator, este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, până la data de 20 iunie 2024 inclusiv, ora 16:00, la Compartimentul Management, Operațiuni, et. 1, din cadrul Centrului Cultural Palatul Principilor.
Selecția dosarelor de înscriere, se face în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afișare la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor și pe site-ul palatulprincipilor.ro la Secțiunea Locuri de muncă, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probelor și conține atât punctajul obținut, cât și mențiunea “admis” sau “respins”, după caz.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Concursul(proba scrisă) se va desfășura în data de 28 iunie 2024, ora 10:00, la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor, Alba Iulia, Str. Militari, Nr. 4.
*CENTRUL CULTURAL PALATUL PRINCIPILOR – 1 Post de muzeograf, pe perioadă nedeterminată, studii S, grad debutant – COR 262103
Condiții specifice de participare:
Studii superioare:
– Studii universitare (180 credite) de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) Științe umaniste și arte, ramura de știință (RSI): istorie, domeniul de licență (DL): istorie sau studiul patrimoniului;
Vechimea în specialitate necesară: -.
Concursul va consta într-o probă scrisă și o probă interviu.
Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție de muzeograf, este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.
Concursul va consta într-o probă scrisă și o probă interviu.
Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție de referent de specialitate, este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, până la data de 20 iunie 2024 inclusiv, ora 16:00, la Compartimentul Management, Operațiuni, et. 1, din cadrul Centrului Cultural Palatul Principilor.
Selecția dosarelor de înscriere, se face în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afișare la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor și pe site-ul palatulprincipilor.ro la Secțiunea Locuri de muncă, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probelor și conține atât punctajul obținut, cât și mențiunea “admis” sau “respins”, după caz.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Concursul(proba scrisă) se va desfășura în data de 28 iunie 2024, ora 10:00, la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor, Alba Iulia, Str. Militari, Nr. 4.
*CENTRUL CULTURAL PALATUL PRINCIPILOR – 1 Post de referent de specialitate, pe perioadă nedeterminată, studii S, grad debutant – COR 242204
Condiții specifice de participare:
Studii superioare:
– Studii universitare (180 credite) de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință (RSI): științe economice (S) marketing; ramura de știință (RSI): arte (S) arte plastice;
Vechimea în specialitate necesară: -.
Experiența în domeniu constituie un avantaj.
Candidații vor prezenta un portofoliu relevant de lucrări (minim 5, maxim 10), în format electronic (scanat în format *.pdf sau *.jpg sau *.png) pe un stick de date. Prin lucrare se înțelege: creație de artă proprie originală, creație grafică originală (afiș, webbanner, fb cover, fb post, instagram post ș.a.), compoziții de imagine realizate prin tehnici studiate.
Concursul va consta într-o probă scrisă și o probă interviu.
Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție de referent de specialitate, este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, până la data de 20 iunie 2024 inclusiv, ora 16:00, la Compartimentul Management, Operațiuni, et. 1, din cadrul Centrului Cultural Palatul Principilor.
Selecția dosarelor de înscriere, se face în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afișare la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor și pe site-ul palatulprincipilor.ro la Secțiunea Locuri de muncă, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probelor și conține atât punctajul obținut, cât și mențiunea “admis” sau “respins”, după caz.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Concursul(proba scrisă) se va desfășura în data de 28 iunie 2024, ora 10:00, la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor, Alba Iulia, Str. Militari, Nr. 4.
*LICEUL TEORETIC „PETRU MAIOR” – ANALIST PROGRAMATOR
Numărul de posturi: 1,00 post vacant;
Nivelul postului: funcție de execuție ;
Compartiment: ADMINISTRATIV-personal didactic auxiliar
Durata timpului de lucru: 8 ore/zi, 40 ORE/săptămână
Perioada: nedeterminată
Studii: superioare
Condițiile specifice necesare pentru ocuparea postului:
1. studii minime: superioare;
2. studii de specialitate: absolvirea cu diplomă a unei instituţii de învăţământ superior sau a unei institutii de învăţământ postuniversitar, de profil, conform art. 193, lit. b) din Legea 198/2023
( informatica, automatizari si calculatoare, etc.) ;
3. spirit de inițiativă, abilități de comunicare, lucru în echipă, rezistență la stres;
4. disponibilitate pentru program flexibil;
5. competente IT:
operare PC ( suitele MS Office, G Suite pentru Educație, navigare Internet);
– instalări, configurări de programe, platforme, imprimante;
rețele și protocoale de comunicații , Internet TCP/IP;
instalări și configurări de echipamente în rețele structural;
administrare de rețele, securitatea rețelelor; pagini web;
cursuri de utlizare platforme atestate prin diplome/certificate, constituie un avantaj ,
6. abilități de comunicare și relaționare;
7. capacitate de gestionare a timpului și a priorităților
8. dorinta de dezvoltare profesionala
Concursul se va organiza la sediul unității LICEUL TEORETIC ”PETRU MAIOR” OCNA MUREŞ, conform calendarului următor:
Etapele concursului Data Ora
1.Depunerea dosarelor
20.06.2024-25.06.2024 9.00-15.00
Verificarea și validarea dosarelor 26.06.2024 13.00-15.00
Afișarea rezultatelor 26.06.2024 16.30
Depunerea contestațiilor 27.06.2024 8.00-12.00
Afișarea rezultatelor după contestații 27.06.2024 15.30
2.Proba scrisă
28.06.2024 9.00-11.00
Afișarea rezultatelor probelor scrise 01.07.2024 15.00
Depunerea contestațiilor 01.07.2024 15.00-16.00
Afișarea rezultatelor după contestații 01.07.2024 18.00
3.Proba practică
03.07.2024 9.00
Afișarea rezultatelor probă practică 03.07.2024 14.00
Depunere contestațiilor 03.07.2024 15.00-16.00
Afișarea rezultatelor după contestații 04.07.2024 15.00
4. Proba de interviu
05.07.2024 10.00
Afișarea rezultatelor interviului 05.07.2024 13.00
Depunere contestații 05.07.2024 14.00-15.00
Afișarea rezultatelor după contestații 05.07.2024 16.30
5.Afișarea rezultatelor finale
05.07.2024 17.00
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: sediul Liceului Teoretic ”Petru Maior” loc.Ocna Mureş, strada Vadului, nr. 1, județul Alba, tel. 0258870559.pagina de internet a instituției https://www.liceulteoreticpetrumaiorocnamures.ro.
*BIBLIOTECA JUDEȚEANĂ „LUCIAN BLAGA” ALBA – Concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual vacant de contabil șef grad II, studii superioare de lungă durată, normă întreagă, perioadă nedeterminată la Biblioteca Judeţeană „Lucian Blaga” Alba
calendar:
– selecţia dosarelor de înscriere va avea loc în data de 19 iunie 2024, ora 900, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– proba scrisă va avea loc în data de 27 iunie 2024, ora 900, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– interviul va avea loc în data de 03 iulie 2024, ora 900, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba.
Condiţii de participare:
– studii superioare de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţă (RSI) – Științe economice;
– vechime în specialitatea economică pe studii superioare de lungă durată minim 7 (șapte) ani, din care vechime în activități financiar – contabile la instituții publice de minim 3 ani.
Relaţii suplimentare se obțin la telefon 0258/811443, la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba.
*Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, organizează concurs în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următorului post, de natură contractuală, vacant la:
1. Compartimentul Medic – Președinte Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
– 1 post de medic specialist -preşedinte CEPAH, normă întreagă, pe durată nedeteminată;
Condiţii specifice prevăzute în Fișa postului:
Studii de specialitate: diplomă de licență, certificat de medic specialist în specialitatea: expertiză medicală a capacităţii de muncă, medicină internă sau medicină de familie;
Cerințe specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor din România și Aviz de liberă practică vizat pe anul în curs.
Calendar concurs:
Data publicarii 03.06.2024
Depunere dosare: 03.06.2024-14.06.2024
Proba scrisa: 25.06.2024
Interviu: 28.06.2024
Detalii suplimentare:
Serviciul Resurse Umane și Gestiunea Funcției Publice – etaj 3, camera 46, tel. 0258/818266- interior 209.
Anunțul este postat pe site-ul D.G.A.S.P.C. Alba – www.protectiasocialaalba.ro și afișat la sediul D.G.A.S.P.C Alba din municipiul Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1989, nr. 68.
*Biblioteca Naţională a României organizează, în perioada 31.05.2024-05.07.2024 la sediul său din Bucureşti, Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3 și la sediul Filialei Batthyaneum, Alba Iulia, Strada Gabriel Bethlen nr. 1, concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a postului vacant de execuţie de Conservator – grad profesional S I din cadrul Direcției Filiala Batthyaneum Alba Iulia.
1. Denumire post: Conservator – grad profesional S I
2. Condiţii specifice de participare:
a) studii superioare absolvite cu diplomă/respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă (profilul arheologie, conservare, muzeologie);
b) vechime minimă de muncă sau în specialitate: 3 ani și 6 luni;
c) experiență în domeniul postului constituie un avantaj;
Limbi străine (necesitate şi nivel) cunoscute: cunoașterea unei limbi de circulație internațională – nivel mediu;
Desfășurarea concursului: va consta în 3 etape succesive:
a) selecţia dosarelor de înscriere;
b) proba scrisă – această probă va fi susținută doar de candidații al căror dosar a fost declarat admis la proba anterioară și va avea loc în data de 25.06.2024, ora 11:00 la sediul Filialei Batthyaneum, Alba Iulia, Strada Gabriel Bethlen nr. 1,
c) interviul – acesta va fi susţinut doar de candidaţii declaraţi admişi la proba scrisă și va avea loc în data de 01.07.2024, începând cu ora 11:00, la sediul său din Bucureşti, Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3;
Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 03.06.2024 – 14.06.2024, în intervalul orar de luni – joi, 9:00 – 15:00 și vineri, 9:00 – 13:00, la Biroul Resurse Umane și Salarizare din cadrul Bibliotecii Naţionale a României (cam. G 02, etajul I al clădirii Aula din sediul central al Bibliotecii Naţionale a României din Bulevardul Unirii nr. 22, sector 3, Bucureşti), la Sediul Filialei Bibliotecii Batthyaneum, Alba Iulia, Str. Gabriel Bethlen Nr. 1 sau prin intermediul Poștei Române, ori al Firmelor de curierat rapid; în caz contrar nu se admite participarea la concurs.
Proba scrisă se va susține în data de 25.06.2024, ora 11:00.
Interviul se va susține în data de 01.07.2024, ora 11.00.
Relaţii suplimentare se pot obţine în intervalul orar de luni – joi, 09:00 – 15:00 și vineri, 9:00-13:00, tel. 021.314.24.34/ int. 1025 și 1027 (Biroul Resurse Umane și Salarizare).
*LICEUL TEHNOLOGIC TIMOTEI CIPARIU BLAJ
1. Nivelul postului: Execuţie
2. Denumirea postului: Muncitor
3. Compartiment: Administrativ
3. Perioada și durata timpului de lucru: Nedeterminată, 8 ore/ zi – 40 ore/ săptămână
4. Numărul de posturi: 1 post vacant
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: Studii medii (Diplomă de absolvire a școlii profesionale sau Diplomă de absolvire
a liceului);
2. Certificat de absolvire a cursului de electrician;
3. Vechime: 3 ani în domeniu;
E.) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
Nr. crt. Activităţi Perioada/ Data/ ora
1. Publicarea anunțului 31.05.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Liceul Tehnologic ”Timotei Cipariu” cu sediul în Blaj, str. Dr. V. Suciu, nr. 25, jud. Alba Iulia, 03 – 14.06.2024, ora 15,00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 17.06.2024, ora 10.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 17.06.2024, ora 15.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 18.06.2024, ora 09.00-12.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 19.06.2024, ora 10.00
7. Susţinerea probei scrise 20.06.2024, ora 10.00
8. Comunicarea rezultatelor după susţinerea probei scrise 20.06.2024, ora 16.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul probei scrise 21.06.2024, ora 09.00-12.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 21.06.2024, ora 16.00
11. Susţinerea interviului 25.06.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 25.06.2024, ora 16.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 26.06.2024, ora 09.00-12.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 26.06.2024, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului, prin afișare la avizierul Liceului Tehnologic ”Timotei Cipariu” Blaj 26.06.2024, ora 16.00
Dosarele de concurs se depun la Liceul Tehnologic ”Timotei Cipariu” Blaj, Str. Dr. Vasile Suciu, Nr. 25, compartimentul Secretariat, tel. 0258713630, persoana de contact: administrator patrimoniu Brad Maria Mirela, email: [email protected].
Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 03.06.2024-14.06.2024, ora 15.00, la sediul instituţiei.
*LICEUL TEHNOLOGIC TIMOTEI CIPARIU BLAJ
1. Nivelul postului: Execuţie
2. Denumirea postului: Paznic
3. Compartiment: Administrativ
3. Perioada și durata timpului de lucru: Nedeterminată, 8 ore/ zi – 40 ore/ săptămână
4. Numărul de posturi: 1 post vacant
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: Studii medii (Diplomă de absolvire a școlii profesionale sau Diploma de absolvire
a liceului);
2. Atestat pentru executarea activităţilor de pază a obiectivelor, bunurilor şi valorilor;
3. Vechime: 3 ani în domeniu;
E.) Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
Nr. crt. Activităţi Perioada/ Data/ ora
1. Publicarea anunțului 31.05.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Liceul Tehnologic ”Timotei Cipariu” cu sediul în Blaj, str. Dr. V. Suciu, nr. 25, jud. Alba Iulia, 03 – 14.06.2024, ora 15,00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 17.06.2024, ora 10.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 17.06.2024, ora 15.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 18.06.2024, ora 09.00-12.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 19.06.2024, ora 10.00
7. Susţinerea probei scrise 20.06.2024, ora 10.00
8. Comunicarea rezultatelor după susţinerea probei scrise 20.06.2024, ora 16.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul probei scrise 21.06.2024, ora 09.00-12.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 21.06.2024, ora 16.00
11. Susţinerea interviului 25.06.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 25.06.2024, ora 16.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 26.06.2024, ora 09.00-12.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 26.06.2024, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului, prin afișare la avizierul Liceului Tehnologic ”Timotei Cipariu” Blaj 26.06.2024, ora 16.00
Dosarele de concurs se depun la Liceul Tehnologic ”Timotei Cipariu” Blaj, Str. Dr. Vasile Suciu, Nr. 25, compartimentul Secretariat, tel. 0258713630, persoana de contact: administrator patrimoniu Brad Maria Mirela, email: [email protected].
Termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 03.06.2024-14.06.2024, ora 15.00, la sediul instituţiei.
*SPITALUL MUNICIPAL AIUD, cu sediul AIUD, strada Spitalului, nr. 2, jud. Alba, organizează concurs, pentru ocuparea a 2 posturi contractuale vacante, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022, astfel:
– 2 posturi vacante , norma intreaga, perioada nedeterminata, functie de executie de Muncitor calificat I – Bucătar, în cadrul Compartimentului Auxiliar- Bloc alimentar.
Dosarele de concurs se depun la SPITALUL MUNICIPAL AIUD , cu sediul AIUD, strada Spitalului, nr.2, jud. Alba, biroul RUNOS tel. 0258861816 int 192, persoana de contact Szekelyi Maria , email: [email protected].
Condiţii specifice de participare la concurs:
Muncitor calificat I – Bucătar
1. Studii de specialitate: – studii generale
– curs de calificare – bucătar.
2. Perfecționări (specializări): nu necesită
3. Cunoștințe de operare (necesitate și nivel): nu necesită.
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu necesită.
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: pasiune pentru prepararea mâncării, atenție, ordine, asumarea responsabilitații, rezistență la oboseală, îndemânare, rezistență la stres.
6. Cerințe specifice: –
7. Competența managerială (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): nu necesită
7. Vechime: 6 ani vechime in meserie.
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
Activitate Data Ora
data publicării anunțului 30 mai 2024
data limită de depunere a dosarelor 13 iunie 2024 15.00
selecția dosarelor 14 iunie 2024 10.00
afișarea selecției dosarelor 14 iunie 2024 12.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 17 iunie 2024 13.00
afișarea rezultatelor la contestații 18 iunie 2024 13.00
proba scrisă 26 iunie 2024 9.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 26 iunie 2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 27 iunie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 28 iunie 2024 12.00
proba practica / interviu 01 iulie 2024 09.00
afișarea rezultatelor la proba practica / interviu 01 iulie 2024 15.00
termen limită contestații la proba practica / interviu 02 iulie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba practica / interviu 03 iulie 2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 04 iulie 2024 15.00
Locul de desfășurare a concursului: sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2 jud. Alba.
*Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Alba anunţă organizarea concursului în vederea ocupării posturilor contractuale de execuție vacante, încadrate pe perioadă determinată, în conformitate cu prevederile HOTĂRÂRII nr. 1336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, după cum urmează:
Post contractual pe perioadă determinată din cadrul Serviciului Laborator Sanitar-Veterinar și pentru Siguranța Alimentelor:
Tehnician, treapta II – 1 post, cu contract individual de muncă pe perioadă determinată de maxim 3 ani, al cărui temei legal pentru angajare îl reprezintă O.G. nr. 42/2004, cu modificările și completările ulterioare
Condiții specifice pentru ocuparea postului:
Studii de specialitate: studii medii de specialitate absolvite cu diploma in domeniul chimie, laborant – vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului – minimum 1 an;
nivelul postului: de executie
Cunoştinţe de operare/programare pe calculator: – nivel baza Microsoft office;
Limbi străine: –
Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: capacitatea de a rezolva eficient problemele, capacitatea de organizare a muncii proprii şi de gestionare a timpului, capacitatea de asumare a responsabilităţilor, capacitatea de analiză şi sinteză, capacitate de planificare, capacitatea de a lucra în echipă, capacitatea de a comunica verbal şi în scris, capacitatea de a gândi sistemic, flexibilitate, adaptabilitate la schimbări.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
Concursul va avea loc la sediul Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Alba din Str. Lalelelor, nr. 7A, în data de 19.06.2024, ora 10,00. Proba interviu se va susține în termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise. Data și ora susținerii interviului se va afișa odată cu rezultatele la proba scrisă.
Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării pe pagina proprie de internet – alba.dsvsa.ro, respectiv 29.05.2024-11.06.2024, inclusiv, la secretariatul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Alba, str. Lalelelor, nr.7A, Judetul Alba. Termenele în care se pot depune și în care se afișează rezultatele contestațiilor, precum și temenul în care se afișează rezultatele finale, este de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor (selecție dosare, probă scrisă, probă interviu).
Rezultatele selecţiei dosarelor de concurs se afişează de către secretarul comisiei de concurs, cu menţiunea „admis” sau „respins”, însoţită, după caz, de motivul respingerii, la sediul D.S.V.S.A. Alba, precum şi pe pagina de internet alba.dsvsa.ro, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului.
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Direcţia Sanitar Veterinara şi pentru Siguranţa Alimentelor Alba str.Lalelelor nr.7A, Alba Iulia Jud.Alba, email: [email protected], telefon : 0258835915.
*Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu” Stremț, cu sediul în comuna Stremț, str. Principală nr. 97, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: șofer
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu” Stremț
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
• Studii: medii
• Vechimea în muncă: minim 6 luni în transportul de persoane
• Domiciliul în zona Teiuș -Stremț
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI: ȘCOALA GIMNAZIALĂ „TIMOTEIU OVIDIU TARNU” STREMȚ, LOC. STREMȚ, STR.PRINCIPALĂ, NR.132, JUD.ALBA
1. Publicarea anunțului 28.05.2024
2. Data limită depunere dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu” Stremț, cu sediul în comuna Stremț, str. Principală nr. 97, judeţul Alba. 11.06.2024, ora 16.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 13.06.2024, ora 16.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 14.06.2024, ora 11.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 14.06.2024, ora 14.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 17.06.2024, ora 12.00
7. Susţinerea probei scrise 19.06.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 19.06.2024, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 20.06.2024, ora 12.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 20.06.2024, ora 15.00
11. Susţinerea probei practice 21.06.2024, ora 10.00
12. Afişarea rezultatului probei practice 21.06.2024, ora 15.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei practice 25.06.2024, ora 12.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 25.06.2024, ora 15.00
15. Susţinerea interviului 26.06.2024, ora 10.00
16. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 26.06.2024, ora 15.00
17. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 27.06.2024, ora 11.00
18. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 27.06.2024, ora 13.00
19. Afişarea rezultatului final al concursului 28.06.2024, ora 12.00
Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0258/848123, și pe website: www.scoalastremt.ro, persoană de contact: Petruse Daniela, având funcția de secretar.
*Unitatea Militară 02509 Alba Iulia organizează concurs în vederea încadrării
pe perioadă nedeterminată a postului vacant de personal civil contractual
Economist gradul II / studii superioare (1 post)
Structura în cadrul căreia se află postul: microstructura financiar-contabilă
Durata timpului de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
Durata contractului: nedeterminată
Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:
a)condițiile de studii stabilite de prevederile statului de organizare: absolvirea studiilor universitare de licenţă, cu diplomă de licenţă în ştiinţe economice.
b)cerințe necesare: Abilitatea de negociere, spirit de iniţiativă, comunicare, lucru în echipă, capacitate de analiză şi sinteză, rezistenţă la stres.
c)nivelul de acces la informaţii clasificate, precum şi acordul scris al candidatului privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în cazul în care acesta este declarat „admis” – Nivel acces = SECRET;
d)vechimea în muncă în specialitatea studiilor necesară pentru ocuparea postului: 6 luni vechime în muncă și în specialitatea studiilor economice.
e)nivelul de cunoaştere a limbilor străine: nu necesită.
Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se va afişa în data de: 11.06.2024, orele 14.00.
Depunerea contestațiilor la selecția dosarelor: 12.06 2024 până la orele 14.00.
Afișarea rezultatelor la eventualele contestații la selecția dosarelor: 12.06.2024, ora 16.00.
Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:
1. Proba scrisă: se desfăşoară la sediul U.M. 02509 Alba Iulia, str. Regina Maria, nr.6, localitatea Alba Iulia, judeţul Alba în data de 17.06.2024, între orele: 10.00 – 13.00;
Afişarea rezultatelor la proba scrisă: 17.06.2024, ora 16.00;
Depunerea contestațiilor la proba scrisă: 18.06 2024 până la orele 15.00
Afișarea rezultatelor la eventualele contestații la proba scrisă: 18.06.2024, ora 16.00.
2. Interviul: se desfăşoară la sediul U.M. 02509 Alba Iulia, str. Regina Maria, nr.6, localitatea Alba Iulia, judeţul Alba în data de 19.06.2024, între orele: 10.00 – 14.00.
Afişarea rezultatelor la interviu: 19.06.2024, ora 15.00;
Depunerea contestațiilor la interviu: 20.06.2024 până la orele 15.00
Afișarea rezultatelor la eventualele contestații la interviu: 21.06.2024, ora 16.00.
3. Afișarea rezultatelor finale : 25.06.2024, ora 16.00.
*Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Gabriel Bethlen nr. 5, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: muncitor calificat tr. I – fochist COR 818207
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Serviciul Social – Căminul studențesc nr. 5
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
Studii: medii ( minim 10 clase )
Vechimea în muncă: minim 4 ani în meseria de fochist
Deținerea autorizației ISCIR pentru cazane de apă caldă de joasă presiune, în termen de valabilitate; talon de autorizare ISCIR cu vize anuale, valabil pentru anul 2024.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
1. Publicarea anunțului 27.05.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Gabriel Bethlen nr. 5, județul Alba, până la data de: 10.06.2024, ora 15.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 11.06.2024, ora 12.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 12.06.2024, ora 12.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 13.06.2024, ora 15.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 14.06.2024, ora 12.00
7. Susţinerea probei scrise 18.06.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 18.06.2024, ora 16.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 19.06.2024, ora 15.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 20.06.2024, ora 12.00
11. Susţinerea interviului 21.06.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 21.06.2024, ora 16.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 25.06.2024, ora 15.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 26.06.2024, ora 12.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 26.06.2024, ora 15.00
Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.uab.ro – informare publică – posturi vacante didactic auxiliare si nedidactic, persoană de contact: Muntean Luminița, funcția administrator financiar, având numărul de telefon 0258/806276.
*Primăria comunei Galda de Jos organizează la sediul său din comuna Galda de Jos, sat Galda de Jos, nr. 90, Judeţul Alba, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 și respectând prevederile OUG 34/2023, concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual vacant, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: Asistent medical comunitar
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT: Compartiment asistență medicală comunitară
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA CONTRACTULUI DE MUNCĂ: nedeterminată
Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Prin urmare candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale :
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
– Studii: absolvirea liceului sanitar, studii postliceale sanitare sau învăţământ universitar în specializarea „asistenţă medicală”;
– vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani;
– certificat de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;
– adeverință de participare la concurs eliberată de O.A.M.G.M.A.M.R. Alba;
– cunoștințe de operare pe calculator: nivel minim.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
URS semnalat pe mai multe străzi din Alba Iulia: Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba Iulia va organiza o goană de îndepărtare a animalului
URS semnalat pe mai multe străzi din Alba Iulia: Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba Iulia va organiza o goană de îndepărtare a animalului Prezența unui urs a fost semnalată luni, 18 noiembrie, pe mai multe străzi din Alba Iulia, cartierul Micești, a anunțat Primăria municipiului pe site-ul instituției. Asociația Vânătorilor și Pescarilor Mamut Alba […]
Secțiune Articole Similare
-
Actualitate4 zile ago
Produsul intern brut trimestrial III al României, în stagnare față de II și scădere față de anul 2023. Cristian Păun: „Miroase de la o poștă a recesiune!”
-
Sport3 zile ago
FOTO | Meciul de fotbal Metalurgistul Cugir – Gloria Bistrița-Năsăud, întrerupt la Cugir de o intervenție a elicopterului SMURD! Liderul a câștigat cu 4-0
-
Actualitate3 zile ago
Ajutorul de încălzire pentru iarna 2024-2025. Acte necesare. Condiții de acordare. Câți bani se dau în funcție de venit
-
Opinii - Comentarii4 zile ago
Postul Crăciunului. Obiceiuri și tradiții respectate de credincioși în Postul Nașterii Domnului
-
Opinii - Comentarii3 zile ago
Noua lege a pensiilor: Tabel cu vârsta de pensionare anticipată. Condiții privind stagiul de cotizare pentru pensia anticipată
-
Opinii - Comentarii2 zile ago
17 noiembrie: Ziua Internațională a Studenților. Cum a apărut această sărbătoare și când a fost fost celebrată pentru prima dată