ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 4 august 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 4 august 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 4 august 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 30 IULIE 2024: 566 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș
*SPITALUL ORASENESC CUGIR, CUGIR, județul ALBA – BIOLOG in specialitatea bacteriologie, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Laborator Analize Medicale, numărul de posturi: 1;
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: Superioare
2. Perfecționări (specializări): bacteriologie
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): nivel avansat
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres
6. Vechime ; minim 2 ani
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare):20.08.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: :21.08.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 30.08.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 30.08.2024, ora 14,00
– proba practică în data de 04.09.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică: 04.09.2024 ora 14,00
– proba interviu în data de 09.09.2024 , ora 12.00, la sediul instituției.
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 09.09.2024 ora 14,00
– afişarea rezultatelor finale: 12.09.2024
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor: se pot depune contestaţii până în data de: 10.09.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 11.09.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA, compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].
*Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj, anunţă concurs în data de 27.08.2024 ora 10:00 proba scrisă şi interviu in data de 30.08.2024 ora 10:00, în conformitate cu prevederile art. 41 alin. (5) din HG nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, la sediul instituţiei din Piaţa 1848 nr. 16, în vederea ocupării a 2 posturi vacante, norme 1/2, functii contractuale de execuţie, din cadrul Directiei de Asistenta Sociala, UAT municipiul Blaj, după cum urmează:
– 1/2 post asistent social, grad debutant, studii S, perioada nedeterminata, Serviciul de Asistenta Comunitara pentru Persoane Varstnice Blaj, din cadrul Compartimentului Servicii Sociale, Directia de Asistenta Sociala Blaj;
– 1/2 post asistent social, grad debutant, studii S, perioada nedeterminata, Serviciul Mobil de Acordarea a Hranei pentru Persoane Varstnice – Masa pe Roti, din cadrul Compartimentului Servicii Sociale, Directia de Asistenta Sociala Blaj;
perioadă nedeterminată, cu durata normala a timpului de munca, respectiv 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.
CALENDAR CONCURS
– afisare rezultat proba scrisa: 27.08.2023, ora 15:00
– termen de contestatie proba scrisa: 28.09.2024 ora 15:00
– afisare rezultat contestatie: 29.08.2023 ora 15:00
– Interviu : 30.08.2024 ora 10:00
– afisare rezultat interviu : 30.08.2023 ora 14:00
– termen contestatie interviu: 31.08.2024 ora 14:00
– afisare rezultat termen contestatie interviu : 02.09.2024 ora 14:00
– validare rezultate finale: 03.09.2024 ora 15:00
Dosarele de concurs se depun la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, din cadrul instituţiei, până la data de 19.08.2024 (inclusiv) Relaţii suplimentare: tel: 0766-396539, fax:0258-710014, e-mail: [email protected], Sărătean Manuela, inspector superior, C. RU, UAT municipiul Blaj.
*Spitalul Municipal Sebeş, în conformitate cu metodologia de concurs şi cu prevederile H.G. nr. 1336/2022, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale, vacante:
Nr.Crt. Funcţia Secţia/Compartimentul Nr.posturi Studii Durata timpului de lucru Durata contractului de muncă
1. Asistent medical de laborator Laborator de Analize Medicale 1 S 7 nedeterminată
2. Îngrijitor de curățenie Obstetrică-Ginecologie 1 G 8 nedeterminată
3. Îngrijitor de curățenie Pediatrie 1 G 8 nedeterminată
CONDIŢII SPECIFICE
Pentru asistent medical de laborator
a) deține diplomă de studii postliceale sanitare, diplomă de studii postliceale prin echivalare conform HG nr. 797/1997; diploma de licenta (dupa caz);
b) deține diplomă de bacalaureat;
c) deține certificat de membru eliberat de OAMGMAMR;
d) deține aviz de participare la concurs eliberat de OAMGMAMR;
e) diplomă de licență specializare laborator clinic;
f) deține abilități de lucru pe calculator;
g) deține abilități de comunicare;
h) îndeplinește condițiile de vechime.
Pentru îngrijitor de curăţenie:
a) studii generale;
b) fără vechime.
Calendarul de desfăşurare a concursului pentru posturile de ASISTENT MEDICAL DE LABORATOR și ÎNGRIJITOR CURĂȚENIE respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
– 01.08.2024, data publicării anunțului;
– 14.08.2024, ora1400 ultima zi de depunere a dosarelor
– 19.08.2024, ora 900 selecția dosarelor de înscriere
– 19.08.2024, ora 1400 afișarea rezultatelor selecției dosarelor de înscriere
– 20.08.2024, ora 1400 termenul limită de depunerea contestațiilor privind selecției dosarelor de înscriere
– 21.08.2024, ora 900 data afișării rezultatului contestațiilor privind selecției dosarelor de înscriere
– 23.08.2024, ora 900 desfășurarea probei scrise de verificare a cunoștințelor teoretice;
– 23.08.2024, ora 1300 afișarea rezultatelor la proba scrisă;
– 26.08.2024, ora 1200 termenul limită de depunere a contestațiilor la proba scrisă;
– 27.08.2024, ora 900 soluționarea contestațiilor probei scrise;
– 27.08.2024, ora 1300 afișarea rezultatelor în urma soluționării contestațiilor la proba scrisă;
– 28.08.2024, ora 900 desfășurarea probei practice/interviu
– 28.08.2024, ora 1400 afișarea rezultatelor în urma susținerii probei practice/interviu
– 29.08.2024, ora 1400 termenul limită de depunere a contastațiilor la proba practică/interviu
– 30.08.2024, ora 900 soluționarea contestațiilor în urma probei practice/interviu
– 30.08.2024, ora 1100 afișarea rezultatelor în urma soluționării contestațiilor la proba practică/interviu
– 30.08.2024, ora 1300 afișarea rezultatelor finale
– 02.09.2024, ora 1000 repartizarea pe posturi.
DATE DE CONTACT:
SPITALUL MUNICIPAL SEBEȘ
Sebeș, Str. Șurianu, Nr. 41, Județ Alba
Telefon: 0258731712 / Fax: 0258731705
E-mail: [email protected]
*ȘCOALA GIMANZIALĂ ROȘIA DE SECAȘ , ROȘIA DE SECAȘ, JUD.ALBA – ÎNGRIJITOR -NEDIDACTIC, post vacant, pe perioadă nedeterminata, numărul de posturi: 1 NORMA;
Condiţii specifice de participare la concurs:
– Abilități, calități și aptitudini necesare: abilități de relaționare și comunicare cu întreg personalul, abilități pentru muncă în echipăîn limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului
– Vechimea in munca:NU ESTE CAZUL
– Nivelul studiilor: STUDII GENERALE
Calendarul de desfăşurare a concursului
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 01/08/2024
– termenul de depunere a dosarelor, 16/08/2024 ora 12:00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: 19/08/2024 , ora 10:00, la sediul instituţiei;
– afisare rezultate la selectia dosarelor: 19/08/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– termen de contestare la selectia dosarelor: 20/08/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor:20/08/2024 , ora 13:00, la sediul institutiei.
Proba scrisă:
– proba scrisă în data de 26/08/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă în data de 26/08/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisă în data de 27/08/2024 ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei scrise în data de 27/08/2024 , ora 15:30, la sediul instituției;
Proba practică:
– proba practică în data de 28/08/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 28/08/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba practică în data de 29/08/2024 ,ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei practice în data de 29/08/2024 , ora 15:00, la sediul instituției;
Proba interviu:
– proba interviu în data de 30/08/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 30/08/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu în data de 02/09/2024 , ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 02/09/2024 , ora 15:00, la sediul instituției;
Afişarea rezultatelor finale în data de 02/09/2024 , ora 15:30, la sediul instituției.
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: ȘCOALA GIMANZIALĂ ROȘIA DE SECAȘ , cu sediul în ROȘIA DE SECAȘ, STR. ȘCOLII , NR 282, JUD.ALBA, , compartimentul resurse umane/ , persoana de contact:SPRINGEAN LUCICA , email: [email protected].
*Municipiul Sebeș – 1post- Inspector de specialitate, gradul IA la Compartimentul Patrimoniu și Coordonare Asociații de Proprietari- aparatul de specialitate al primarului Municipiului Sebeș
Probele stabilite pentru postul de Inspector de specialitate, gradul IA sunt: proba scrisă și interviul.
Data, ora și locul desfășurării concursului:
– 26.08.2024, ora 11:00 Piața Primăriei, nr.1 (sediul Primăriei Municipiului Sebeș) – proba scrisă,
– data și ora interviului se vor comunica ulterior.
Termenul de depunere al dosarelor de înscriere: Candidații vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunțului la sediul instituției, respectiv până în data de 14.08.2024, inclusiv.
Condiţii de participare pentru postul de Inspector de specialitate, gradul IA scos la concurs:
– Candidatul trebuie să îndeplinească condițiile specifice prevăzute de art.542 alin.1 lit. a-g din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ,
– Studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă,
– vechime în muncă – minim 7 ani,
Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs sunt: Municipiul Sebeș, Piața Primăriei,nr.1, la Compartimentul Resurse Umane, tel. 0258731004, fax: 0258734187, email:[email protected], persoană de contact: Barbu Milica, inspector.
*Administratia Bazinala de Apa Mures – Sistemul de Gospodarire a Apelor Alba – Lacatus mecanic – 1 post. Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcției contractuale de execuție sunt:
– Studii: studii medii / 10 clase + școală profesională, calificare lăcătuș-mecanic;
– Disponibilitate la deplasări și program prelungit.
Concursul se va desfășura la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din strada Lalelelor nr. 7A, după următorul calendar:
– 13.08.2024 ora 1200–data limită de depunere la secretariatul din cadrul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, a dosarelor de participare la concurs;
– 19.08.2024 ora 1000–selecția dosarelor de concurs;
– 19.08.2024 ora 1500–termen de afișare a rezultatelor la selecția dosarelor de concurs;
– 20.08.2024 ora 1200–termen de depunere a contestațiilor cu privire la selecția dosarelor de concurs;
– 21.08.2024 ora 1500–termen afișare a rezultatelor privind contestația la selecția dosarelor de concurs;
– 22.08.2024 ora 0900 – desfășurare probă scrisă;
– 23.08.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor la proba scrisă;
– 26.08.2024 ora 1200 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul probei scrise;
– 27.08.2024 ora 1500– termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele probei scrise;
– 28.08.2024 ora 1000 – susținerea interviului;
– 28.08.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor privind interviul;
– 29.08.2024 ora 1500 – termen de depunere contestații cu privire la rezultatul interviului;
– 30.08.2024 ora 1000 – termen de afișare a rezultatelor privind contestația la rezultatele interviului;
– 30.08.2024 ora 1500 – termen de afișare a rezultatelor finale.
Informații suplimentare se pot obține la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia, Str. Lalelelor, nr. 7A sau la numărul de telefon 0258/833356, interior 3106, persoană de contact: Mihaela Marcus – secretar comisie de concurs și comisie de soluționare a contestațiilor.
*Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu” Stremț, cu sediul în comuna Stremț, str. Principală nr. 97, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: șofer microbuz școlar 17+1 locuri
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu” Stremț
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
• Studii: medii
• Vechimea în muncă: minim 2 ani ca si conducător auto profesionist
• Domiciliul în zona Teiuș-Stremț-Alba
Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0258/848123 sau 0764.733.164 și pe website: www.scoalastremt.ro, persoană de contact: Petruse Daniela, având funcția de secretar.
*Administratia Bazinala de Apa Mures – Sistemul de Gospodarire a Apelor Alba – muncitor hidrometru – 1 post. Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcției contractuale de execuție sunt:
– Studii: studii medii;
– capacitate de a lucra de pe punți și din albie.
– disponibilitatea de a lucra în program discontinuu în cursul unei zile.
– disponibilitatea de a efectua ore suplimentare în cazul producerii unor.
– fenomene hidrometeorologice periculoase și consemn la domiciliu.
– disponibilitatea de a efectua consemn.
– curs muncitor hidrometru-constituie un avantaj.
Informații suplimentare se pot obține la sediul Sistemului de Gospodărire a Apelor Alba, din Alba Iulia, Str. Lalelelor, nr. 7A sau la numărul de telefon 0258/833356, interior 3106, persoană de contact: Mihaela Marcus – secretar comisie de concurs și comisie de soluționare a contestațiilor.
*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:
– doua posturi vacante cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;
– doua posturi vacante cu normă întreagă de medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;
Condiţiile specifice de participare la concurs:
a) Pentru medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea medicină de urgență;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.
b) Pentru medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– promovarea examenului de verificare a cunoștințelor prevăzute de curriculum de pregătire aferent anului de formare;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea medicină de urgență
Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului.
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere, cu mențiunea „admis” sau „respins”, se vor afişa la avizierul şi pe site-ul spitalului în data de 07.08.2024.
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.
*SPITALUL Municipal Aiud, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatoarelor posturi vacante :
– 1 post vacant, normă întreagă, perioada nedeterminata de medic specialist confirmat în specialitatea Boli infectioase
Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba,.
Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
FOTO VIDEO | Bontea Adelina și Cornea Alexandru, Miss și Mister, la Balul Bobocilor de la Colegiul Tehnic Apulum din Alba Iulia 2024
FOTO VIDEO | Bontea Adelina și Cornea Alexandru, Miss și Mister, la Balul Bobocilor de la Colegiul Tehnic Apulum din Alba Iulia 2024 Balul Bobocilor de la Colegiul Tehnic Apulum din Alba Iulia, eveniment mult așteptat de toată lumea, s-a desfășurat anul acesta în data de 13 decembrie la Casa de Cultură a Studenților din […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 20 de ore
MESAJE de CRACIUN 2024. URARI şi FELICITARI de Sărbători pe care le puteţi trimite celor dragi
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
12 decembrie: Sfântul Spiridon, cel ce pleacă din raclă pentru a ajuta credincioșii care îl cheamă prin rugăciune
-
Opinii - Comentariiacum 20 de ore
13 decembrie: Ziua Tipografilor
-
Actualitateacum 5 zile
9 decembrie: Zămislirea Sfintei Fecioare Maria de către Sfânta Ana
-
Ştirea zileiacum 17 ore
Marele artist Ioan Bocșa împlinește 77 de ani: S-a născut în vremea colindelor pe care astăzi le cântă. La mulți ani, maestre!
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
10 decembrie: Ziua internațională a drepturilor omului