Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 21 iulie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 21 iulie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 21 iulie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 16 IULIE 2024: 534 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș

*Grădinița cu Program Prelungit Nr.11 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Vasile Goldiș, nr.14B, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unei funcții contractual vacantă, MUNCITOR CALIFICAT, în temeiul HG Nr. 1336/28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

Denumirea postului: Muncitor calificat
Numărul de posturi: 1
Nivelul postului: funcție de execuție
Gradul/Treapta profesional/profesională:
Structura postului: Compartimentul administrativ
Durata timpului de lucru: 8 h/zi, 40 h/ săptămână
Perioadă: nedeterminată

Condiții specifice: necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

• nivelul studiilor: medii;
• vechime în muncă – minimum 3 ani;
•deprinderi și abilități practice în mentenanța instalațiilor electrice de joasă tensiune;
• deprinderi și abilități practice în mentenanța instalațiilor de apă curentă, tehnico – sanitare și de gaze naturale;
•deprinderi și abilități practice în exploatarea instalațiilor de încălzire centrală;
• deprinderi și abilități practice în executarea lucrărilor de zugrăveli, vopsitorii și reparații;
• deprinderi și abilități practice pentru executarea lucrărilor de lăcătușerie;
• Are capacitate deplină de exercițiu;
• Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestat pe baza fișei de examen medical;
• abilități de relaționare – comunicare cu întreg personalul unității;
• disponibilitate pentru un program flexibil, la nevoie;

Informații suplimentare se pot obține de la sediul Grădiniței cu Program Prelungit Nr.11 Alba Iulia, tel. 0258-834395, sau tel.- 0786912323 sau de pe site-ul grădiniței – https://gr11ab.ro.

*SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SEBEȘ – 1 post de Șofer I (utilaje grele);

Condiții specifice:

-Studii generale/medii;
-Calificare mașinist la mașini pentru terasamente, dovedită cu diplomă/certificat calificare.
-Să dețină carnet de conducere categoriile B, C, E.
-Vechimea în specialitatea de conducător/mașinist la mașini pentru terasamente, să fie de minim 3 ani.

Calendarul concursului:

Afișare anunț concurs 19/07/2024
Depunere dosare înscriere 19/07/2024 – 01/08/2024
Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor selecției 02/08/2024, ora 15:00
Depunere contestații la proba de selecție a dosarelor 05/08/2024 , ora 15 :00
Soluționare contestații și afișare rezultate contestații 06/08/2024, ora 10:00
Proba scrisa 08/08/2024 ora 10:00
Afișare rezultate proba scrisă 08/08/2024, ora 15:00
Depunere contestații proba scrisă 09/08/2024 ora 15:00
Soluționare contestații proba scrisă și afișare rezultate contestații 12/08/2024, ora 10:00
Proba practică 13/08/2024, ora 10:00
Afișare rezultate proba de practică 13/08/2024, ora15:00
Depunere contestații pentru proba practică 14/08/2024, ora 15:00
Soluționare contestații proba practică și afișare rezultate contestații 19/08/2024, ora 10:00.
Proba interviu 20/08/2024, ora 10:00
Afișare rezultate proba de interviu 20/08/2024, ora 15:00
Depunere contestații pentru proba interviu 21/08/2024, ora 15:00
Soluționare contestații proba interviu și afișare rezultate contestații 22/08/2024, ora 10:00
Afișare rezultate finale 23/08/2024, ora 10:00

*Unitatea Militară 02213 Sebeș organizează concurs pentru încadrarea unui post vacant de analist (programator) ajutor II în compartimentul prelucrare date și arhivare electronică din Secția Arhivă Medicală, studii medii, program de lucru 8 ore/zi, 40 de ore săptămânal, cu contract pe perioada nedeterminată.

Principalele cerinţe ale postului constau în îndeplinirea atribuțiilor specifice în cadrul Secției Arhivă Medicală.

Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului:

1. studii de specialitate: medii (atestate cu diploma sau certificat de absolvire) și/sau curs de calificare în domeniu;
2. vechime: 6 luni (vechime în muncă);
3. nivelul de acces la informaţii clasificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze privind verificarea în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarată ,,admisă”.

*Grădinița cu program prelungit „Step by step” nr. 12 cu sediul în str. Ștefan cel Mare nr. 11, Alba Iulia, județul Alba organizează concurs pentru ocuparea a 2 funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 34/2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: ÎNGRIJITOR I M
NUMĂRUL POSTURILOR: 2 posturi vacante cu 1 normă
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: NEDIDACTIC
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

– în data de 08.08.2024, ora 9 – proba scrisă și 12.08.2024, ora 9 – proba practică. Locul de desfăşurare al concursului este sediul unităţii şcolare.
– dosarele de concurs se vor depune în perioada 19.07.2024-02.08.2024, între orele 09:00 – 13:00, la secretariatul unităţii şcolare, nr. tel: 0258/830879.

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

– Studii: medii.
– Vechime: minim 2 ani într-un post similar,
– Cunoştinţe despre alimentaţia copiilor,
– Cunoştinţe despre legislaţia specifică grădiniţei,
– Cunoştinţe despre norme de igienă şcolară.

Relații suplimentare se pot obține la secretariatul grădiniței, persoană de contact Ota Silvia, telefon numărul 0258/830879 în intervalul orar 0900-1300 ; E-mail: [email protected].

*Școala Gimnazială Blandiana, cu sediul în comuna Blandiana, str. Principală nr. 204A, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectând prevederile O.U.G. 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Îngrijitor școală
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant, 0,5 normă
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: administrativ/ personal nedidactic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare sunt:

• Studii: gimnaziale
• Vechimea în muncă: nu necesită.

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, persoană de contact: Ursu Bianca- Maria -funcția director, având numărul de telefon 0751.033.591.

*Liceul cu Program Sportiv, cu sediul în Alba Iulia, str. Ștefan cel Mare nr. 25, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Îngrijitor
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Administrativ
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

• Studii: medii
• Vechimea în muncă: minim 5 ani
• Curs de igiena valabil

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: licsportiv.stasalba.ro persoană de contact: BREAZU NINA funcția ADMIN. FINANCIAR, având numărul de telefon 0258/835346.

*LICEUL „CORNELIU MEDRES„ ZLATNA – îngrijitor curățenie

Denumire post: Îngrijitor curățenie, 0,75 Normă
Condiții specifice: Studii: generale; Vechime în muncă: Nu necesită;
Calendarul concursului: Depunere dosare: 18-24.07.2024, orele 09:00-14:00;
Proba scrisa: 31.07.2024 orele 08:00-09:00;
Interviu: 31.07.2024, ora 14:00;
Date contact instituție: Liceul „Corneliu Medrea” Zlatna, telefon 0258856521
Persoană contact: Oancea Ioana.

*Şcoala Gimnazială Şugag, cu sediul în comuna Şugag, str.Valea Frumoasei, nr. 169, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale vacante de: informatician– 0,50 normă, perioadă nedeterminată, conform H.G. nr. 1336/28.10.2022.

Concursul se va desfăşura la sediul școlii astfel:
– Proba scrisă în data de 08.08.2024, ora 9,00
– Proba interviu în data de 08.08.2024, ora 11,00

Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
– studii: medii sau superioare în profilul informatica;
– vechime în muncă: minim 3 ani.

Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului la sediul Şcolii Gimnaziale Şugag.

Relaţii suplimentare la sediul: Şcolii Gimnaziale Şugag, persoană de contact: Jinar Rodica telefon 0744806373, fax 0258746105.

*PRIMĂRIA ORAȘULUI ZLATNA, JUDEȚUL ALBA – inspector de specialitate grad profesional IA 1 post, perioadă determinată

Condiţii specifice de participare la concurs:

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în Ştiinţe inginereşti (Domeniul fundamental), Management (Domeniul de licență), Contabilitate (Domeniul de licență), Administrarea afacerilor (Domeniul de licență)
-vechime în specialitatea studiilor: –
-experienţă în implementare proiecte.

Dată publicare: 16.07.2024
Depunere dosare pana la data de 29.07.2024 ora 16,00
Proba scrisă 06.08.2024 ora 11
Interviu în termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, Primaria oraş Zlatna, str. Piaţa Unirii, nr. 1A, judeţul Alba, telefon 0258856337.

*Liceul Tehnologic ”Ion D. Lăzărescu” cu sediul în Cugir, strada Victoriei, nr. 9 organizează selecție pentru angajarea a 2 experți în cadrul proiectului cu titlul ” Competențe solide practice – C.S.P”, respectiv:

– responsabil financiar
– responsabil parteneriate economice

Condiții specifice:

Responsabil financiar: -Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experiență in domeniul financiar contabil peste 3 ani
-Experiență activitate proiecte europene – minim 2 proiecte
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunoștințe MS OFFICE

Responsabil parteneriate economice: -Studii solicitate: Studii superioare cu masterat
-Experiență solicitată: experiență in comunicare sau relaționare cu oamenii minim 20 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunoștințe MS OFFICE

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare – Liceul Tehnologic ”Ion D. Lăzărescu” Cugir.

*Inspectoratul Școlar Județean Alba anunță demararea procedurii de selecție a 4 posturi de experți, în afara organigramei ISJ Alba, pentru implementarea proiectului ”Împreună de la teorie la practică!”, cod MySMIS2021 311312:

– 1 Responsabil financiar
– 1 Responsabil GT
– 1 Responsabil stagii practica (A1.1)
– 1 Expert dezvoltare continut aplicatie

*LICEUL TEHNOLOGIC ȘTEFAN MANCIULEA BLAJ – 2 posturi de experți, în afara organigramei, pentru implementarea proiectului ”Împreună de la teorie la practică!”, cod MySMIS2021 311312.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE AL CONCURSULUI:

Perioada Activitatea
15.07.2024-30.07.2024 , ora 16:30 Depunerea dosarelor
30.07.2024 Evaluarea dosarelor de concurs/examen
30.07.2024 Afișarea rezultatelor în urma evaluării dosarelor depuse
31.07.2024 (ora 08:00-16:00) Depunerea eventualelor contestații în urma evaluării dosarelor de concurs/examen
31.07.2024 Soluționarea eventualelor contestații
31.07.2024 Afișarea rezultatelor selecției de dosare în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
01.08.2024, ora 16:30 Proba scrisă
01.08.2024 Afișarea rezultatelor în urma probei scrise
02.08.2024 Depunerea eventualelor contestații în urma probei scrise
02.08.2024 Soluționarea eventualelor contestații în urma probei scrise
02.08.2024 Afișarea rezultatelor a probei scrise în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
05.08.2024, ora 16:30 Proba de interviu
05.08.2024 Afișarea rezultate interviu
05.08.2024 Afișare rezultate finale concurs

Liceului Tehnologic ”Ștefan Manciulea” Blaj , email: [email protected], Tel. 0258710655.

*LICEUL TEHNOLOGIC ,,TIMOTEI CIPARIU,, BLAJ – 2 experți în cadrul proiectului cu titlul ,,Împreună de la teorie la practică,,, cod MySMIS2021 311312.

Expert Condiții specifice
1 Responsabil financiar
-Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE
1 Responsabil parteneriate economice -Studii solicitate: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

Perioada Activitatea
15.07.2024-30.07.2024 , ora 16:30 Depunerea dosarelor
30.07.2024 Evaluarea dosarelor de concurs/examen
30.07.2024 Afișarea rezultatelor în urma evaluării dosarelor depuse
31.07.2024 (ora 08:00-16:00) Depunerea eventualelor contestații în urma evaluării dosarelor de concurs/examen
31.07.2024 Soluționarea eventualelor contestații
31.07.2024 Afișarea rezultatelor selecției de dosare în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
01.08.2024, ora 16:30 Proba scrisă
01.08.2024 Afișarea rezultatelor în urma probei scrise
02.08.2024 Depunerea eventualelor contestații în urma probei scrise
02.08.2024 Soluționarea eventualelor contestații în urma probei scrise
02.08.2024 Afișarea rezultatelor a probei scrise în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
05.08.2024, ora 16:30 Proba de interviu
05.08.2024 Afișarea rezultate interviu
05.08.2024 Afișare rezultate finale concurs

Datele de contact: Liceul Tehnologic ,,Timotei Cipariu,, Blaj, str. dr. Vasile Suciu, nr.25.

*LICEUL TEHNOLOGIC SEBES, Str. Dorin Pavel nr. 2 , Sebeş Alba, 515800, Tel / 0258731010, fax/0358401375, email: [email protected] și site www.ltsebes.ro, în calitate de partener 2 (P2) anunță demararea procedurii de selecție a 2 posturi de experți, în afara organigramei liceului, pentru implementarea proiectului „Învățare practică alături de profesioniști!” cod MySMIS2021 311295.

-1 Responsabil financiar / perioada L1-L24- de la data semnării contractului de finanțare
-1 Responsabil parteneriate economice perioada/ L1-L24 – de la data semnării contractului de finanțare

CONDIȚII SPECIFICE

1 Responsabil financiar: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

1 Responsabil parteneriate economice: -Studii solicitate: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

Candidații vor depune documentele la sediul liceului, până la data de 30.07.2024, ora 16:30.

Candidaturile transmise după data limită indicată în anunțul de selecție, precum și cele incomplete vor fi respinse.

*Inspectoratul Școlar Județean Alba anunță demararea procedurii de selecție a 4 posturi de experți, în afara organigramei ISJ Alba, pentru implementarea proiectului „Învățare practică alături de profesioniști!” cod MySMIS2021 311295:

1 Responsabil GT L
1 Responsabil stagii de practica 1 L
1 Responsabil financiar
1 Expert dezvoltare continut aplicatie L

CONDITII SPECIFICE:

1 Responsabil GT L
-Studii solicitate: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

1 Responsabil stagii de practica 1 (A1.1) L
-Studii solicitate: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

1 Responsabil financiar
-Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

1 Expert dezvoltare continut aplicatie L
-Studii solicitate: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

CALENDAR:

Perioada Activitatea
15.07.2024-30.07.2024 , ora 16:30 Depunerea dosarelor
30.07.2024 Evaluarea dosarelor de concurs/examen
30.07.2024 Afișarea rezultatelor în urma evaluării dosarelor depuse
31.07.2024 (ora 08:00-16:00) Depunerea eventualelor contestații în urma evaluării dosarelor de concurs/examen
31.07.2024 Soluționarea eventualelor contestații
31.07.2024 Afișarea rezultatelor selecției de dosare în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
01.08.2024, ora 16:30 Proba scrisă
01.08.2024 Afișarea rezultatelor în urma probei scrise
02.08.2024 Depunerea eventualelor contestații în urma probei scrise
02.08.2024 Soluționarea eventualelor contestații în urma probei scrise
02.08.2024 Afișarea rezultatelor a probei scrise în urma soluționării contestațiilor (dacă este cazul)
05.08.2024, ora 16:30 Proba de interviu
05.08.2024 Afișarea rezultate interviu
05.08.2024 Afișare rezultate finale concurs

*Inspectoratul Școlar Județean Alba anunță demararea procedurii de selecție a 4 posturi de experți, în afara organigramei ISJ Alba, pentru implementarea proiectului ”Împreună de la teorie la practică!”, cod MySMIS2021 311312:

-1 Responsabil GT L
-1 Responsabil stagii de practica (A1.1) L
-1 Responsabil financiar
-1 Expert dezvoltare continut aplicatie L
CONDIȚII SPECIFICE:
-1 Responsabil GT L
-Studii solicitate: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

1 Responsabil stagii de practica 1 (A1.1) L
-Studii solicitate: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

1 Responsabil financiar
-Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

1 Expert dezvoltare continut aplicatie L
-Studii solicitate: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

Relatii suplimentare: Florea Liana – 0743826976.

*Inspectoratul Școlar Județean Alba anunță demararea procedurii de selecție a 4 posturi de experți, în afara organigramei ISJ Alba, pentru implementarea proiectului ” Competențe solide practice – C.S.P” cod MySMIS2021 311279:
1 Responsabil GT L
1 Responsabil stagii de practica (A1.1) L
1 Responsabil financiar
1 Expert dezvoltare continut aplicatie L

conditii specifice:

1 Responsabil GT L
-Studii solicitate: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

1 Responsabil stagii de practica 1 (A1.1) L
-Studii solicitate: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

1 Responsabil financiar
-Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

1 Expert dezvoltare continut aplicatie L
-Studii solicitate: Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 5 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

RELATII SUPLIMENTARE: 0745514296.

*BIBLIOTECA JUDEȚEANĂ „LUCIAN BLAGA” ALBA – un post contractual vacant de bibliotecar debutant, studii superioare de lungă durată, normă întreagă, perioadă nedeterminată, la Filiala Cetate a Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba.

Condiţii de participare:
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– nu este necesară vechimea în muncă.

Calendar:
– selecţia dosarelor de înscriere va avea loc în data de 30 iulie 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– proba scrisă va avea loc în data de 06 august 2024, ora 9:00, în sala de ședințe a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68, județul Alba;
– interviul va avea loc în data de 12 august 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba.

Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până cel târziu în data de 29 iulie 2024, ora 16:00, la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Trandafirilor, nr. 22, judeţul Alba.

Relaţii suplimentare se obțin la telefon 0258/811443 (interior 13), la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba.

*SPITALUL Municipal Aiud , în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatorului post vacant :
– 1 post vacant , normă întreagă, perioada nedeterminata de Medic specialist confirmat in specialitatea Neurologie in cadrul compartimentului Neurologie al Spitalului Municipal Aiud.

Tematica și bibliografia de concurs este cea pentru examenul de medic specialist în specialitatea Neurologie , postată pe site-ul Ministerului Sănătății.

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de medici constă în următoarele etape:
a) selecția dosarelor de înscriere și stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
b) proba scrisă;
c) proba clinică sau practică, în funcție de specificul postului publicat la concurs.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba,.

Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192.

*SPITALUL MUNICIPAL AIUD, cu sediul AIUD, strada Spitalului, nr. 2, jud. Alba, organizează concurs, pentru ocuparea a trei posturi contractual vacante de INFIRMIER, norma intreaga, perioada nedeterminata, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022, astfel:

– 1 post vacant, norma intreaga, functie de executie, infirmiera sectia Chirurgie generala;
– 1 post vacant, norma intreaga, functie de executie, infirmiera sectia Compartiment Pediatrie;
– 1 post vacant, norma intreaga, functie de executie, infirmiera sectia Compartiment Cardiologie;

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Nivelul studiilor: studii generale;
2. Curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
sau Curs de infirmiere organizat de furnizori autorizaţi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătăţii – Direcţia generală resurse umane şi certificare
3. Vechime: 6 luni vechime în activitate.

Locul de desfășurare a concursului : sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2 jud. Alba.

*SPITALUL ORASENESC CUGIR, CUGIR , JUDEȚUL ALBA – Asistent medical radiologie, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Laborator radiologie si imagistica medicala; numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: Postliceale sanitare;
2. Perfecționări (specializări): Asistent medical radiologie;
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): avansat;
4. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare, lucida.
5. Vechime: minim 5 ani

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA, compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].

*SPITALUL ORASENESC CUGIR , CUGIR , JUDEȚUL ALBA – Muncitor calificat(bucatar) , post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Serviciul Administrativ, numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: Generale;
2. Perfecționări (specializări): Diploma de bucatar;
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): minime;
4. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare, lucida.
5. Vechime: nu se solicita

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA , compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].

*BIBLIOTECA JUDEȚEANĂ „LUCIAN BLAGA” ALBA – un post contractual vacant de bibliotecar debutant, studii superioare de lungă durată, normă întreagă, perioadă nedeterminată, la Secția Prelucrare carte a Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba

Condiţii de participare:
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– nu este necesară vechimea în muncă.

Calendar:
– selecţia dosarelor de înscriere va avea loc în data de 29 iulie 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– proba scrisă va avea loc în data de 05 august 2024, ora 9:00, în sala de ședințe a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68, județul Alba;
– interviul va avea loc în data de 09 august 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba.

Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până cel târziu în data de 26 iulie 2024, ora 16:00, la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Trandafirilor, nr. 22, judeţul Alba

Relaţii suplimentare se obțin la telefon 0258/811443 (interior 13), la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba.

*Colegiul Tehnic ”Apulum” Alba Iulia, organizează selecție pentru angajarea a 2 experți (1 Responsabil financiar, 1 Responsabil parteneriate economice)– în afara organigramei , (pe perioadă determinată) în cadrul proiectului cu titlul ” Competențe solide practice – C.S.P” cod MySMIS2021 311279.

Condiții specifice:

1 Responsabil financiar, 1 Responsabil parteneriate economice
-Studii superioare – 3 ani
-Experiență solicitată: experienta in comunicare sau relationare cu oamenii peste 10 ani
-Competențe solicitate: Bun comunicator, bun organizator, cunostinte MS OFFICE

Candidații vor depune documentele la sediul liceului P2, din Str. Gheorghe Pop de Basesti, nr.2, Alba Iulia, Județ Alba, până la data de 30.07.2024 ora 15:30.

Informatii suplimentare la tel: 0258834102.

*BIBLIOTECA JUDEŢEANĂ „LUCIAN BLAGA” ALBA – două posturi contractuale vacante de bibliotecar debutant, studii superioare de lungă durată, normă întreagă, perioadă nedeterminată, la Secția Copii a Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba

Condiţii de participare:
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
– nu este necesară vechimea în muncă.

Calendar:
– selecţia dosarelor de înscriere va avea loc în data de 26 iulie 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– proba scrisă va avea loc în data de 02 august 2024, ora 9:00, în sala de ședințe a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 68, județul Alba;
– interviul va avea loc în data de 08 august 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba.

Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până cel târziu în data de 25 iulie 2024, ora 16:00, la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Trandafirilor, nr. 22, judeţul Alba.

Relaţii suplimentare se obțin la telefon 0258/811443 (interior 13), la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba.

*Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu” Stremț, cu sediul în comuna Stremț, str. Principală nr. 97, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 și O.U.G. nr. 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Șofer microbuz școlar 17+1 locuri
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Școala Gimnazială „Timoteiu Ovidiu Tarnu” Stremț
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

• Studii: medii
• Vechimea în muncă: minim 2 ani ca si conducător auto profesionist
• Domiciliul în zona Teiuș-Stremț-Alba

Depunerea dosarelor se face în intervalul orar 09.00 – 13.00,în fiecare zi, conform calendarului.

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0258/848123 sau 0764733164 și pe website: www.scoalastremt.ro, persoană de contact: Petruse Daniela, având funcția de secretar.

*Primăria Oraşului Cugir, judeţul Alba, organizează în baza HG nr.1336/2022 și prevederile art. VII alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.115/2003 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, la sediul său din str.I.L.Caragiale nr.1, concurs pentru ocuparea în cadrul Serviciului Public de Gospodărire locală a orașului Cugir –Compartiment Salubritate din subordinea Consiliului local al orașului Cugir a unei funcții de execuție vacante de natură contractuală – perioadă nedeterminată, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, de : muncitor calificat I (1 post) .”

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de: casier I

STUDII ADMISE:
– studii :generale/medii;
vechime/experiență – minimum 5 ani;
– certificat de calificare/formare profesională în domeniul de specialitate(Serviciul Public de Gospodărire locală a orașului Cugir)

*SPITALUL ORĂȘENESC CUGIR , JUDEȚUL ALBA – BRANCARDIER, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Sectia Psihiatrie; numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: GENERALE;
2. Abilități, calități și aptitudini necesare: Rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres
3. Vechime Nu se solicita

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA, compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].

*Direcția de Asistență Socială din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, organizează concurs de recrutare în data de 31.07.2024, ora 12:00, pentru ocuparea a unui post vacant, funcție contractuală de conducere, pe perioadă nedeterminată, la:

Centru de zi pentru persoane adulte cu dizabilități ”Orizonturi”
1 – post de șef centru, cod COR: 121208;
Condiţii specifice de participare:
• Studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul: Asistență socială, Psihologie sau Sociologie.
• Vechimea în specialitatea studiilor necesare: minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale.

Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Asistență Socială, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia de la secretarul comisiei concurs şi la nr. de telefon:0258 – 810325.

*BIBLIOTECA JUDEŢEANĂ „LUCIAN BLAGA” ALBA – Concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual vacant de contabil șef grad II, studii superioare de lungă durată, normă întreagă, perioadă nedeterminată la Biblioteca Judeţeană „Lucian Blaga” Alba.

Condiţii de participare:
– studii superioare de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţă (RSI) – Științe economice;
– vechime în specialitatea economică pe studii superioare de lungă durată minim 7 (șapte) ani, din care vechime în activități financiar – contabile la instituții publice de minim 3 ani.

Calendar:
– selecţia dosarelor de înscriere va avea loc în data de 25 iulie 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– proba scrisă va avea loc în data de 01 august 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– interviul va avea loc în data de 07 august 2024, ora 9:00, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba.

Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până cel târziu în data de 24 iulie 2024, ora 16:00, la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, cu sediul în Alba Iulia, str. Trandafirilor, nr. 22, judeţul Alba

Relaţii suplimentare se obțin la telefon 0258/811443 (interior 13), la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba.

*COLEGIUL ECONOMIC „DIONISIE POP MARȚIAN”, ALBA IULIA – secretar șef

1. Nivelul postului *: conducere
2. Denumirea postului: Secretar șef, gradul I-S, normă întreagă, post vacant, perioadă nedeterminată la Colegiul Economic „Dionisie Pop Marțian” Alba Iulia
3. Gradul/Treapta profesional/profesională: Secretar gradul I-S
4. Scopul principal al postului: Secretar
5. Numărul de posturi: 1 post vacant
6. Durata timpului de lucru: 8 ore/zi

Condiții specifice de participare la concurs:
• nivelul studiilor: studii superioare (științe economice, științe administrative, management, științe juridice, birotică și secretariat, informatică de gestiune) de lungă durată absolvite cu diplomă (Ciclul I + Ciclul II Bologna pentru absolvenții sistemului Bologna sau echivalenta celor două cicluri pentru candidații care au absolvit anterior sistemului Bologna);
• vechime în specialitatea postului sau similar: minim 5 ani;
• abilități foarte bune de operare pe calculator și de utilizare a softurilor specifice activităților din învățământ: EDUSAL, REVISAL, SIIIR;
• Cunoștințe privind legislația din învățământul preuniversitar;
• Cunoștințe privind managementul elevilor;
• noțiuni de comunicare în relații publice;
• constituie avantaj experiență într-o unitate de învățământ

Relații suplimentare se pot obține la sediul Colegiului Economic „Dionisie Pop Marțian” din Alba Iulia, str. Octavian Goga, nr. 11, Jud. Alba, Secretariat telefon 0258/811468.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

VIDEO | Atmosferă de sărbătoare la sediul ISU Alba: Bradul de Crăciun, împodobit într-un mod inedit și clădirea iluminată tricolor

Bera Larisa

Publicat

în

VIDEO | Atmosferă de sărbătoare la sediul ISU Alba: Bradul de Crăciun, împodobit într-un mod inedit și clădirea iluminată tricolor Spiritul sărbătorilor de iarnă a ajuns și la sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Unirea” Alba, unde a fost decorat bradul din fața instituției și clădirea a fost iluminată tricolor. Citește și: Cât costă brazii […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea