Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 16 iunie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 16 iunie 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 16 iunie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 4 IUNIE 2024: 530 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș

*SEMINARUL TEOLOGIC ORTODOX ,,SFÂNTUL SIMION ȘTEFAN” ALBA IULIA , ALBA IULIA, JUDEȚUL ALBA – ÎNGRIJITOR CLĂDIRI, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura NEDIDACTIC, numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:
– Nivelul studiilor: Medii/Generale;
– Vechimea necesară în specialitatea studiilor:
– recomandare duhovnic/preot paroh(în plic sigilat), în vederea obținerii avizului de cult
– abilități, calități și aptitudini necesare: abilități de relaționare și comunicare cu întreg personalul, abilități pentru muncă în echipă în limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului

Calendarul de desfăşurare a concursului
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 14/06/2024
– termenul de depunere a dosarelor în data de 04/07/2024, ora 14:00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor în data de: 05/07/2024, ora 14:00, la sediul instituţiei;
– afisare rezultate la selectia dosarelor în data de: 05/07/2024, ora 15:00, la sediul institutiei.
– termen de contestare la selectia dosarelor în data de 05/07/2024, ora 16:00, la sediul institutiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor în data de 08/07/2024, ora 14:00, la sediul institutiei.
Proba practică:
– proba practică în data de 09/07/2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 09/07/2024, ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba practică în data de 10/07/2024, ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei practice în data de 10/07/2024, ora 15:30, la sediul instituției;
Proba interviu:
– proba interviu în data de 11/07/2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 11/07/2024, ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu în data de 12/07/2024, ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 12/07/2024, ora 15:30, la sediul instituției;
– Afişarea rezultatelor finale în data de 12/07/2024, ora 16:00, la sediul instituției.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SEMINARUL TEOLOGIC ORTODOX ,,SFÂNTUL SIMION ȘTEFAN” ALBA IULIA , cu sediul în ALBA IULIA, BULEVARDUL TRANSILVANIEI NR.36 A, JUDEȚUL ALBA, compartimentul resurse umane/ , persoană de contact: Buda Elena Adriana, e-mail: [email protected].

*SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SEBEȘ – Muncitor necalificat Compartiment Zone verzi – 1 post, studii generale/medii

Calendarul concursului:
Afișare anunț concurs 14/06/2024
Depunere dosare înscriere 17/06/2024 – 01/07/2024
Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor selecției 02/07/2024, ora 15:00
Depunere contestații la proba de selecție a dosarelor 03/07/2024 , ora 15 :00
Soluționare contestații și afișare rezultate contestații 04/07/2024, ora 15:00
Proba practică 08/07/2024 ora 10:00
Afișare rezultate proba practică 08/07/2024, ora 15:00
Depunere contestații proba practică 09/07/2024 ora 15:00
Soluționare contestații proba practică și afișare rezultate contestații 10/07/2024, ora 15:00
Proba interviu 11/07/2024, ora 10:00
Afișare rezultate proba de interviu 11/07/2024, ora15:00
Depunere contestații pentru proba interviu 12/07/2024, ora 15:00
Soluționare contestații proba interviu și afișare rezultate contestații 15/07/2024, ora 15:00.
Afișare rezultate finale 16/07/2024.

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0258730148 , la adresa de
e-mail: [email protected] și pe website: spap-sebes.ro, persoană de contact: Suciu Elena, având funcția de Șef serviciu, zilnic de luni pana vineri in intervalul orar 7:00 – 15:00.

*COLEGIUL NATIONAL ,,LUCIAN BLAGA~ SEBES, CU SEDIUL ÎN SEBES, JUDETUL ALBA – îngrijitor, post vacant, pe perioadă nedeterminata, numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:
– Abilități, calități și aptitudini necesare: abilități de relaționare și comunicare cu întreg personalul, abilități pentru muncă în echipăîn limita sarcinilor, atribuțiilor din fișa postului
Vechimea in munca:5 ANI VECHIME IN MUNCA.
Nivelul studiilor: GIMNAZIALE

Calendarul de desfăşurare a concursului

Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 13/06/2024
– termenul de depunere a dosarelor în data de 28/06/2024 , ora 12:00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor în data de: 01/07/2024 , ora 10:00, la sediul instituţiei;
– afisare rezultate la selectia dosarelor în data de: 01/07/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termen de contestare la selectia dosarelor în data de 02/07/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor în data de 02/07/2024 , ora 16:00, la sediul institutiei.
Proba practică:
– proba practică în data de 08/07/2024 , ora 9.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 08/07/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
Proba interviu:
– proba interviu în data de 08/07/2024 , ora 13:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 08/07/2024 , ora 15:00, la sediul institutiei.
– Afişarea rezultatelor finale în data de 08/07/2024 , ora 16:00, la sediul instituției;

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
COLEGIUL NATIONAL ,,LUCIAN BLAGA~ SEBES , cu sediul în SEBES, compartimentul resurse umane/ , persoana de contact:RADU IOANA , email: [email protected]

*Casa de Cultură a Studenților Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Ardealului nr. 1, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: REFERENT DEBUTANT STUDII SUPERIOARE
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: CULTURAL – ARTISTIC
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
-Studii: – superioare, în domeniul muzical, absolvite cu diplomă de licență;
– abilități de tehnician audio;
– experiență în lucru cu tinerii;
– disponibilitate de a lucra peste program și în echipă, cu ocazia diverselor acțiuni cultural-artistice desfășurate
-Vechimea în muncă: nu se solicită
-Vechime în domeniul studiilor: nu se solicită

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
1. Publicarea anunțului 13.06.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Casa de Cultură a Studenților Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Ardealului nr. 1, jud. Alba, până la data de: 28.06.2024, ora 15.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 02.07.2024, ora 10.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 03.07.2024, ora 10.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 04.07.2024, ora 10.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 05.07.2024, ora 10.00
7. Susţinerea probei scrise 08.07.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 08.07.2024, ora 14.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 09.07.2024, ora 12.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 09.07.2024, ora 15.00
11. Susţinerea interviului 10.07.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 10.07.2024, ora 14.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 11.07.2024, ora 12.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 11.07.2024, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 11.07.2024, ora 16.00

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.ccs-alba.ro, persoană de contact: Irimie Daniela, funcția referent de specialitate, având numărul de telefon 0258812692.

*Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, Str. Gabriel Bethlen nr. 5, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: administrator financiar gr. I S – COR 263111
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Serviciul Financiar Contabil – Biroul Financiar
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
– Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă*(*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023)•
– VECHIME ÎN SPECIALITATE: minim 5 ani pe funcții ce necesită studii superioare de lungă durată în domeniul economic
– SPECIALITATE STUDII: științe economice

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.uab.ro – informare publică – posturi vacante didactic auxiliare si nedidactic, persoană de contact: Muntean Luminița, funcția administrator financiar, având numărul de telefon 0258/806276.

*Şcoala Gimnazială Şugag, cu sediul în comuna Şugag, str.Valea Frumoasei, nr. 169, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale vacante de: administrator financiar– 0,50 normă, perioadă nedeterminată, conform H.G. nr. 1336/28.10.2022.

Concursul se va desfăşura la sediul școlii astfel:
– Proba scrisă în data de 04.07.2024, ora 9,00
– Proba interviu în data de 04.07.2024, ora 11,00

Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
– studii: superioare de lungă durată sau ciclul I urmat de master profilul contabilitate;
– vechime în muncă: minim 3 ani.

Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului la sediul Şcolii Gimnaziale Şugag.

Relaţii suplimentare la sediul: Şcolii Gimnaziale Şugag, persoană de contact: Jinar Rodica telefon 0744806373, fax 0258746105.

*Şcoala Gimnazială Şugag, cu sediul în comuna Şugag, str.Valea Frumoasei, nr. 169, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale vacante de: informatician– 0,50 normă, perioadă nedeterminată, conform H.G. nr. 1336/28.10.2022.

Concursul se va desfăşura la sediul școlii astfel:
– Proba scrisă în data de 04.07.2024, ora 10,00
– Proba interviu în data de 04.07.2024, ora 12,00

Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
– studii: medii sau superioare în profilul informatica;
– vechime în muncă: minim 3 ani.

Candidaţii vor depune dosarele de participare la concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la publicarea anunţului la sediul Şcolii Gimnaziale Şugag.

Relaţii suplimentare la sediul: Şcolii Gimnaziale Şugag, persoană de contact: Jinar Rodica telefon 0744806373, fax 0258746105.

*CENTRUL CULTURAL PALATUL PRINCIPILOR – 1 Post de restaurator, pe perioadă nedeterminată, studii S, grad II – COR 262107
Condiții specifice de participare:
Studii superioare:
– Studii universitare(180 credite) de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) Științe umaniste și arte, ramura de științe (RSI): istorie;
Vechimea în specialitate necesară: minim 6 luni.
Concursul va consta într-o probă scrisă și o probă interviu.
Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție de restaurator, este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.

Condiții generale de participare:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice precum și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, până la data de 20 iunie 2024 inclusiv, ora 16:00, la Compartimentul Management, Operațiuni, et. 1, din cadrul Centrului Cultural Palatul Principilor.
Selecția dosarelor de înscriere, se face în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afișare la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor și pe site-ul palatulprincipilor.ro la Secțiunea Locuri de muncă, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probelor și conține atât punctajul obținut, cât și mențiunea “admis” sau “respins”, după caz.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

Concursul(proba scrisă) se va desfășura în data de 28 iunie 2024, ora 10:00, la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor, Alba Iulia, Str. Militari, Nr. 4.

*CENTRUL CULTURAL PALATUL PRINCIPILOR – 1 Post de muzeograf, pe perioadă nedeterminată, studii S, grad debutant – COR 262103

Condiții specifice de participare:
Studii superioare:
– Studii universitare (180 credite) de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) Științe umaniste și arte, ramura de știință (RSI): istorie, domeniul de licență (DL): istorie sau studiul patrimoniului;

Vechimea în specialitate necesară: -.
Concursul va consta într-o probă scrisă și o probă interviu.
Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție de muzeograf, este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.

Concursul va consta într-o probă scrisă și o probă interviu.

Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție de referent de specialitate, este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.

Concursul(proba scrisă) se va desfășura în data de 28 iunie 2024, ora 10:00, la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor, Alba Iulia, Str. Militari, Nr. 4.

*CENTRUL CULTURAL PALATUL PRINCIPILOR – 1 Post de referent de specialitate, pe perioadă nedeterminată, studii S, grad debutant – COR 242204

Condiții specifice de participare:
Studii superioare:
– Studii universitare (180 credite) de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în ramura de știință (RSI): științe economice (S) marketing; ramura de știință (RSI): arte (S) arte plastice;
Vechimea în specialitate necesară: -.
Experiența în domeniu constituie un avantaj.

Candidații vor prezenta un portofoliu relevant de lucrări (minim 5, maxim 10), în format electronic (scanat în format *.pdf sau *.jpg sau *.png) pe un stick de date. Prin lucrare se înțelege: creație de artă proprie originală, creație grafică originală (afiș, webbanner, fb cover, fb post, instagram post ș.a.), compoziții de imagine realizate prin tehnici studiate.

Concursul va consta într-o probă scrisă și o probă interviu.

Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de execuție de referent de specialitate, este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune, până la data de 20 iunie 2024 inclusiv, ora 16:00, la Compartimentul Management, Operațiuni, et. 1, din cadrul Centrului Cultural Palatul Principilor.
Selecția dosarelor de înscriere, se face în termen de două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afișare la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor și pe site-ul palatulprincipilor.ro la Secțiunea Locuri de muncă, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probelor și conține atât punctajul obținut, cât și mențiunea “admis” sau “respins”, după caz.
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.

Concursul(proba scrisă) se va desfășura în data de 28 iunie 2024, ora 10:00, la sediul Centrului Cultural Palatul Principilor, Alba Iulia, Str. Militari, Nr. 4.

*LICEUL TEORETIC „PETRU MAIOR” – analist programator

Denumirea postului: ANALIST PROGRAMATOR
Numărul de posturi: 1,00 post vacant;
Nivelul postului: funcție de execuție ;
Compartiment: ADMINISTRATIV-personal didactic auxiliar
Durata timpului de lucru: 8 ore/zi, 40 ORE/săptămână
Perioada: nedeterminată
Studii: superioare
Condițiile specifice necesare pentru ocuparea postului:
1. studii minime: superioare;
2. studii de specialitate: absolvirea cu diplomă a unei instituţii de învăţământ superior sau a unei institutii de învăţământ postuniversitar, de profil, conform art. 193, lit. b) din Legea 198/2023
( informatica, automatizari si calculatoare, etc.) ;
3. spirit de inițiativă, abilități de comunicare, lucru în echipă, rezistență la stres;
4. disponibilitate pentru program flexibil;
5. competente IT:
 operare PC ( suitele MS Office, G Suite pentru Educație, navigare Internet);
– instalări, configurări de programe, platforme, imprimante;
 rețele și protocoale de comunicații , Internet TCP/IP;
 instalări și configurări de echipamente în rețele structural;
 administrare de rețele, securitatea rețelelor; pagini web;
 cursuri de utlizare platforme atestate prin diplome/certificate, constituie un avantaj ,
6. abilități de comunicare și relaționare;
7. capacitate de gestionare a timpului și a priorităților
8. dorinta de dezvoltare profesionala

Concursul se va organiza la sediul unității LICEUL TEORETIC ”PETRU MAIOR” OCNA MUREŞ, conform calendarului următor:

Etapele concursului Data Ora
1.Depunerea dosarelor
20.06.2024-25.06.2024 9.00-15.00
Verificarea și validarea dosarelor 26.06.2024 13.00-15.00
Afișarea rezultatelor 26.06.2024 16.30
Depunerea contestațiilor 27.06.2024 8.00-12.00
Afișarea rezultatelor după contestații 27.06.2024 15.30
2.Proba scrisă
28.06.2024 9.00-11.00
Afișarea rezultatelor probelor scrise 01.07.2024 15.00
Depunerea contestațiilor 01.07.2024 15.00-16.00
Afișarea rezultatelor după contestații 01.07.2024 18.00
3.Proba practică
03.07.2024 9.00
Afișarea rezultatelor probă practică 03.07.2024 14.00
Depunere contestațiilor 03.07.2024 15.00-16.00
Afișarea rezultatelor după contestații 04.07.2024 15.00
4. Proba de interviu
05.07.2024 10.00
Afișarea rezultatelor interviului 05.07.2024 13.00
Depunere contestații 05.07.2024 14.00-15.00
Afișarea rezultatelor după contestații 05.07.2024 16.30
5.Afișarea rezultatelor finale
05.07.2024 17.00
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: sediul Liceului Teoretic ”Petru Maior” loc.Ocna Mureş, strada Vadului, nr. 1, județul Alba, tel. 0258870559.pagina de internet a instituției https://www.liceulteoreticpetrumaiorocnamures.ro

*BIBLIOTECA JUDEȚEANĂ „LUCIAN BLAGA” ALBA – Concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual vacant de contabil șef grad II, studii superioare de lungă durată, normă întreagă, perioadă nedeterminată la Biblioteca Judeţeană „Lucian Blaga” Alba

calendar:
– selecţia dosarelor de înscriere va avea loc în data de 19 iunie 2024, ora 900, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– proba scrisă va avea loc în data de 27 iunie 2024, ora 900, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba;
– interviul va avea loc în data de 03 iulie 2024, ora 900, la sediul Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba, situată în Municipiul Alba Iulia, str. Trandafirilor nr. 22, judeţul Alba.

Condiţii de participare:
– studii superioare de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în Domeniul fundamental (DFI) – Ştiinţe sociale; Ramura de ştiinţă (RSI) – Științe economice;
– vechime în specialitatea economică pe studii superioare de lungă durată minim 7 (șapte) ani, din care vechime în activități financiar – contabile la instituții publice de minim 3 ani.

Relaţii suplimentare se obțin la telefon 0258/811443, la compartimentul resurse umane al Bibliotecii Judeţene „Lucian Blaga” Alba.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

FOTO | Șezătoare la poartă, de Rusalii, într-o comună din Alba: ”Păstrăm vie amintirea altor vremuri, originile și trecutul nostru”

Ziarul Unirea

Publicat

în

Șezătoare la poartă, de Rusalii, într-o comună din Alba: ”Păstrăm vie amintirea altor vremuri, originile și trecutul nostru” Artista populară Maria Anca a organizat sâmbătă, 22 iunie, în comuna Livezile din județul Alba, o nouă șezătoare la poartă, care a reunit participante din mai multe județe. Citește și: VIDEO| Povestea femeii din Alba, declarată Tezaur […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea