Abundență de posturi de bugetari în Aiud, la Administrația Patrimoniului Local. Condițiile de participare la concurs
Abundență de posturi de bugetari în Aiud, la Administrația Patrimoniului Local. Condițiile de participare la concurs
Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local, cu sediul în Aiud, str. Tribun Tudoran, nr. 9, jud. Alba, organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, a unui număr de 15 posturi – funcții contractuale de execuție vacante, cu normă întreagă, din cadrul Serviciului Tehnic, Întreținere Patrimoniu – Compartiment Salubrizare, după cum urmează:
– 1 post vacant de muncitor calificat, treapta profesională I;
– 2 posturi vacante de șofer, treapta profesională I
– 12 posturi vacante de muncitor necalificat, treapta profesională I
Condițiile specifice de participare la concurs:
Muncitor calificat, treapta profesională I:
– studii medii/școală profesională;
– vechime în muncă: minimum 9 ani;
Șofer, treapta profesională I
– studii medii/școală profesională;
– vechime în meserie: minimum 3 ani;
– permis de conducere categoriile B,C.
Muncitor necalificat, treapta profesională I
– studii generale;
– vechime: nu este necesară.
Condițiile generale de participare la concurs:
– candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.
Condițiile de desfășurare a concursului:
– data, ora și locul desfășurării probei practice: 27.06.2022, ora 10:00 – la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local, situat în Aiud, str. Tribun Tudoran, nr. 9;
– data, ora și locul desfășurării interviului: 30.06.2022, ora 10:00 – la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud, str. Tribun Tudoran, nr. 9.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în data de 17.06.2022, ora 15:00 la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local – Compartiment Salarizare, Resurse Umane.
Condițiile de participare și condițiile de desfășurare a concursului, bibliografia și alte date necesare desfășurării concursului se afișează la sediul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local şi pe site-ul www.aiud.ro.
Relații suplimentare se pot obţine la Compartimentul Salarizare, Resurse Umane din cadrul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local, telefon 0258/861593 interior 13, e-mail [email protected], persoana de contact: Haracsek Katalin Melinda, consilier în cadrul Compartimentului Salarizare, Resurse Umane din cadrul Serviciului Economic, Investiții.
Birou Comunicare și Relații Publice
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Vremea în România: Cea mai friguroasă noapte din ultimii 46 de ani la Bâlea Lac Meteorologii au înregistrat o temperatură minimă de minus 6,3 grade Celsius în cursul nopții la Bâlea Lac, aceasta fiind cea mai friguroasă noapte de 12 mai din ultimii 46 de ani, după ce termometrele au arătat minus 5,5 grade în […]
Economiștii CFA avertizează un scenariu sumbru pentru România în cazul îndepărtării de UE: Nivelul de trai va scădea semnificativ
Economiștii CFA avertizează un scenariu sumbru pentru România în cazul îndepărtării de UE: Nivelul de trai va scădea semnificativ În cazul în care România s-ar îndepărta de Uniunea Europeană, economia românescă va avea extrem de mult de suferit, iar fără accesul la fondurile europene, nu vom mai putea avea nici pe departe nivelul actual de […]
REGES-ONLINE: Noua procedură de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților din România
REGES-ONLINE: Noua procedură de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților din România A fost emis și publicat în Monitorul Oficial un ordin al ministrului Muncii pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților – REGES-ONLINE […]