VIDEO DRONĂ: Autostrada A10 Sebeș-Turda, lotul 1, „la ora” mutării rețelelor de înaltă tensiune de la viitorul nod rutier Alba Iulia Nord
Autostrada A10 Sebeș-Turda, lotul 1, filmat complet, „la ora” mutării rețelelor de înaltă tensiune de la viitorul nod rutier Alba Iulia Nord
Pe Autostrada A10 Sebeș-Turda, lotul 1, așa cum deja ne-am obișnuit, antreprenorul Pizzarotti nici nu stă, dar nici nu se grăbește, realizând un progres constant de circa 20% pe an.
La viitorul nod rutier de la Sebeș, după ce au fost montate grinzile din tablier metalic pentru rețeaua 5, cea care va face legătura cu sensul giratoriu de lângă firma Kronospan și la breteaua mare care va face legătura cu Autostrada A1, pe sensul de mers Deva-Sebeș-Alba Iulia, nu au mai fost făcute progrese notabile.
Așa cum se poate observa din imaginile video, dincolo de râul Sebeș, lansatorul și o mulțime de grinzi, așteaptă, probabil, vremuri mai calde.
Înainte de Oarda, au început să se contureze locurile pentru spațiile de servicii, fără a fi însă ridicată nicio structură în zonă.
La Oarda nu s-au făcut progrese notabile, iar după ce una dintre familii au obținut în instanță oprirea lucrărilor, este puțin probabil ca până la primăvară să mai vedem o activitate serioasă în această zonă.
La viitorul pod peste râul Mureș, Pizzarotti a reușit „performanța” ca nici acum, după mai bine de doi ani de la începerea lucrării, să nu reușească să pună hidroizolația.
Situația nu e una roz nici pe șantierul viitorului nod rutier Alba Iulia Sud, mai precis pe breteaua care face legătura cu șoseaua de centură a municipiului Alba Iulia, unde fosta „groapă de gunoi fantomă” rămâne în continuare o problemă. Încă niciun utilaj al antreprenorului nu a intrat în această zonă.
La capitolul realizări, trebuie să menționăm totuși că antreprenorul a reușit să toarne al doilea strat de asfalt de la km. 8 (dincolo de nodul Alba Iulia Sud) până la km. 13, acolo unde au fost montați stâlpi de iluminat, parapeți și chiar unele indicatoare rutiere.
La viitorul nod rutier Alba Iulia Nord, în această perioadă, se lucrează la relocarea stâlpilor de înaltă tensiune, un impediment din cauza cărora erau oprite lucrările la pasajul rutier peste calea ferată.
Având în vedere că lotul 1 al Autostrăzii Sebeș-Turda este la un progres fizic de circa 80% și ținând cont de modul în care a lucrat antreprenorul pe acest lot, în sensul că a realizat un progres de circa 20% în fiecare an, există șanse reale ca la finalul anului 2020 să se circule pe această porțiune.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
Lista candidaților pentru funcția de primar în municipiile și orașele din județul Alba, la alegerile locale din 9 iunie 2024
Lista candidaților pentru funcția de primar în municipiile și orașele din județul Alba, la alegerile locale din 9 iunie 2024 Ofertă săracă pentru locuitorii municipiilor și orașelor din județul Alba, la algerile locale din anul 2024. Comparativ cu anul 2020, sunt mai puțini candidați pentru funcția de primar, întrucât sunt mai puține partide, unele dintre […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
Când pică Paștele ortodox și catolic în 2024 și în următorii ani – calendar
-
Opinii - Comentariiacum 13 ore
Mesaje de Paste fericit 2024. Urări, felicitări și SMS-uri pe care le poţi trimite celor dragi de Sfintele Pasti
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Obiceiuri, tradiții și superstiții românești de Paște. Credințe și Superstiții de Paște
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Floriile 2025. Duminica Floriilor Ortodoxe și Catolice 2026, 2027. Obiceiuri, tradiții și superstiții
-
Opinii - Comentariiacum o zi
MESAJE DE PASTELE ORTODOX 2023. URARI și FELICITARI frumoase de Învierea Domnului
-
Actualitateacum 10 ore
Superstiții în Vinerea Mare: Ce NU ai voie să faci în această zi