Rămâi conectat
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Curier Județean

Joi, 10 decembrie: ”Gala Micului Prinț” la Casa de Cultură a Studenților din Alba Iulia – eveniment onorat de prezența doamnei Valerie Cioloș-Villemin

Ziarul Unirea

Publicat

în

PSD - Alegeri Parlamentare 2024
USR - Alegeri Parlamentare 2024

Primăria Alba Iulia, Centrul de Resurse – Academia Doamnelor și Asociația Micul Prinț Alba Iulia organizează joi, 10 decembrie, de la ora 11.00, ”Gala Micului Prinț” – un eveniment ce va fi onorat de prezența doamnei Valerie Cioloș-Villemin, în care comunitatea își sărbătorește oamenii de suflet care se implică activ în viața sa.

Invitatie Gala Micului PrintCu această ocazie, preșcolarii de la grădinițele din Alba Iulia vor susține spectacolul ”Copilăria la Porțile Cetății” și vor pune în vânzare mici obiecte produse pentru comunitate.

De asemenea, se va lansa și o nouă campanie de responsabilizare socială ”Produs din suflet pentru comunitate” în cadrul căreia Primăria Alba Iulia dorește să creeze instrumente prin care comunitatea să își rezolve problemele, astfel încât aceasta să devină mai puternică, mai unită.

”În acest demers, dorim să implicăm comunitatea în ansamblul ei, de la omul de rând la companiile care cresc în această comunitate locală. Vrem ca toți cei care trăiesc în Alba Iulia să fie conștienți că nu sunt singuri, ci sunt parte a unei comunități frumoase. Dorim ca albaiulienii să fie mândri nu doar de orașul în care locuiesc, ci și de comunitatea din care fac parte. Vrem ca ei să fie acei oameni frumoși și implicați, care sunt sufletul orașului și care lucrează împreună pentru a depăși orice obstacol.

Așa s-a născut conceptul ” Produs din suflet pentru comunitate”. Este o campanie pornită de Centrul de Resurse – Academia Doamnelor prin care dorim să îi responsabilizăm pe toți membrii comunității, de la copii la oameni de afaceri, deoarece nevoile locale sunt ale tuturor”, spune organizatorii campaniei.

”Multe dintre problemele comunității se pot rezolva prin resurse locale, nu așteptând mereu bani de la Uniunea Europeană, Banca Mondială sau de la Guvern. Tranziția s-a terminat. Nu mai trebuie să așteptăm bani din altă parte. Suntem noi, prin puterile noastre. Noi, ca autoritate locală, am ajutat agenții economici să se dezvolte. A venit momentul ca și ei să ofere comunității, să se implice în rezolvarea problemelor pe care comunitatea le consideră importante. Unii fac deja acest lucru. Sunt convins că și ceilalți vor veni alături de noi, mai ales că este vorba despre o structură transparentă, din care toată lumea are de câștigat”, a declarat Mircea Hava, primarul municipiului Alba Iulia.

”Produs din suflet pentru comunitate” va fi un fel de franciză socială, acordată și recunoscută de autoritatea locală. Această distincție va fi acordată de Primăria Alba Iulia celor care se implică în proiectele comunității în calitate de contributori financiari sau în calitate de voluntari. Firmele care vor susține proiectele comunității albaiuliene vor primi dreptul de a utiliza acest brand în business, în campaniile lor de promovare, pe produsele sau serviciile pe care le oferă.

Același brand va putea fi folosit și de diferite asociații și persoane fizice, cu condiția ca obiectele să fie produse pentru comunitatea albaiuliană, iar o parte din profit să ajungă în proiectele comunității.

”Vom îndemna comunitatea locală să își identifice nevoile, prin semnalarea problemelor cu impact social mare, dar și a posibilelor soluții. Acest lucru îl va putea face oricine, fie că este asociație, persoană juridică sau simplu cetățean. Dorim să includem aceste propuneri într-o bursă de cauze comunitare și să le supunem votului albaiulienilor, astfel încât să le putem ierarhiza din punctul de vedere al importanței pentru comunitate.

Vom urmări să găsim finanțare pentru cât mai multe dintre aceste cauze comunitare, îndemnându-i pe agenții economici care își desfășoară activitatea în Alba Iulia sau care se adresează prin produse și servicii albaiulienilor să finanțeze sau să cofinanțeze proiecte punctuale, cum este cel referitor la asigurarea numărului minim necesar de îngrijitoare în grădinițele din Alba Iulia.

Pentru contribuția lor la dezvoltarea comunității albaiuliene, finanțatorii – indiferent că este vorba despre firme mari sau mici artizani – vor primi dreptul de a folosi brandul ”Produs din suflet pentru comunitate”, în promovarea produselor sau serviciilor lor. În acest fel, când veți cumpăra produse cu acest brand, veți ști că ați investit în comunitatea din care faceți parte, deoarece o parte din bani se întorc pentru susținerea proiectelor comunității.

În campania noastră de responsabilizare socială vom urmări nu doar să îi facem pe agenții economici să întoarcă o parte din bani comunității, ci dorim să creștem gradul de implicare a fiecărui om în rezolvarea problemelor comunității. De aceea, vom promova voluntariatul și vom oferi apreciere publică oamenilor implicați, care își dedică timpul și energia pentru a-i ajuta sau pentru a-i învăța pe ceilalți”, precizează organizatorii campaniei. (Z.U.)


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

FOTO | Un gest mic pentru o bucurie mare, în Parcul Unirii din Alba Iulia: Vești bune pentru pasionații de șah și vârstnicii dornici de socializare

Cezar Lancrajan

Publicat

în

FOTO | Un gest mic pentru o bucurie mare, în Parcul Unirii din Alba Iulia: Vești bune pentru pasionații de șah și vârstnicii dornici de socializare În cursul zilei de vineri, 22 noiembrie 2024, mai mulți muncitori și-au pus la treabă iscusința, priceperea și îndemânarea cu scopul de a oferi pasionaților de șah din municipiul […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea