12 străzi din Baia de Arieș vor fi modernizate: Licitația de peste 2.600.000 de lei, lansată în SEAP, pentru a doua oară
12 străzi din Baia de Arieș vor fi modernizate: Licitația de peste 2.600.000 de lei, lansată în SEAP, pentru a doua oară
Primăria orașului Baia de Arieș a lansat în SEAP, pentru a doua oară, o licitație pentru execuția unor lucrări pentru proiectul „Modernizare străzi in Oraşul Baia de Arieş, jud.Alba, respectiv:- 9 Mai, Amurgului, Avram Iancu, Bazinelor, Fântânilor, Izvoarelor, Minerilor, Primăverii, Stadionului, Transformatorului, Prunilor şi Uzinei.”. Valoarea totală estimată a investiției este de 2.607.820 de lei, fără TVA.
Proiectul cu tema: „Modernizare străzi în oraşul Baia de Aries,” are ca obiective generale:
- reabilitarea infrastructurii de transport;
- îmbunătăţirea condiţiilor de transport pentru bunuri şi persoane, precum şi îmbunătăţirea calităţii mediului şi prosperitatea populaţiei deservite;
- impulsionarea dezvoltării economice şi mobilităţii populaţiei şi a forţei de muncă a zonei, oferita de infrastructura de transport.
Prezenta lucrare are ca scop elaborarea proiectului tehnic pentru îmbunataţirea stării tehnice a 12 strazi aflate in administrarea Consiliului local Baia de Aries (str. Avram Iancu, str. Primaverii, str. Transformatorului, str. Bazinelor, str. Stadionului, str. 9 Mai, str. Minerilor, str. Prunilor, str. Amurgului, str. Izvoarelor, str. Uzinei, str. Fantanilor).
Aceste strazi sunt de categotia VI – strazi de deservire locala, avand lungimea totala de 3220,00 m.
- Strada Avram Iancu
Strada Avram Iancu face legatura între strada 22 Decembrie și limita teritoriului intravilan.
Lungimea străzii este 330,00 m, lungimea pe care urmează a se moderniza este de 234,00m, iar lațimea părții carosabile este de 3,50m.
Sistemul rutier are urmatoarea alcatuire :
– 0,00 – 0,30 m – umpluturi formate din pietris cu nisip . – 0.30- 1.80m natura terenului sub umpluturi : pamant mixt pamant argilos cafeniu cu nisip si pietris angular.
Strada nu este prevăzută cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale.
- Strada Primaverii
Strada Primaverii face legatura între strada Minerilor și strada 1 Mai.
Lungimea străzii este 227,00 m, iar lațimea părții carosabile este de 3,00m.
Sistemul rutier este alcătuit din :
– 0,00 – 0,20 m – umpluturi formate din piatra sparta cu nisip. – 0.20- 2.00m natura terenului sub umpluturi : pamant fin praf argilos cafeniu cu pietris .
Strada nu este prevăzută cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale.
- Strada Transformatorului
Strada Transformatorului face legatura între strada Minerilor și fundatura.
Lungimea străzii este 148,00 m, iar lațimea părții carosabile este de 3,50m.
Sistemul rutier este alcătuit din:
– 0,00 – 0,20 m – umpluturi formate din, piatra sparta cu nisip prafos. – 0,20 – 1,40 m – natura terenului sub umpluturi : pamant mixt praf nisipos cu fragmente de roci angulare.
Strada este prevăzută cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale parțial pe partea stângă.
- Strada Bazinelor
Strada Bazinelor face legatura între strada Minerilor și strada Tarinei.
Lungimea străzii este 316,00 m, iar lațimea părții carosabile este de 3,50m.
Sistemul rutier este alcătuit din :
– 0,00 – 0,20 m – umpluturi formate din, piatra sparta cu nisip prafos. – 0,20 – 1,80 m – natura terenului sub umpluturi : pamant mixt praf nisipos cu fragmente de roci angulare.
Strada este prevăzută doar partial cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale.
- Strada Stadionului
Strada Stadionului face legatura între strada 22 Decembrie și Stadion.
Lungimea străzii este 266,00 m, iar lațimea părții carosabile este de 3,50m.
Sistemul rutier este alcătuit din :
– 0,00 – 0,20 m – umpluturi formate din, piatra sparta cu nisip. – 0.20- 2.00m natura terenului sub umpluturi : pamant fin praf argilos cafeniu cu pietris .
Strada este prevăzută doar partial cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale.
- Strada 9 Mai
Strada 9 Mai face legatura între strada Florilor și fundatura.
Lungimea străzii este 91,00 m, iar lațimea părții carosabile este de 3,00m.
Sistemul rutier este alcătuit din:
– 0,00 – 0,20 m – umpluturi formate din, piatra sparta cu nisip prafos. – 0,20 – 1,50 m – natura terenului sub umpluturi : pamant mixt praf nisipos cu fragmente de roci angulare.
Strada nu este prevăzută cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale.
- Strada Minerilor
Strada Minerilor face legatura între strada Piata Baii și limita teritoriului intravilan.
Lungimea străzii este 1300,00 m, lungimea pe care urmează a se moderniza este de 270,00m, iar lațimea părții carosabile este de 3,50m.
Sistemul rutier are urmatoarea alcatuire :
– 0,00 – 0,20 m – umpluturi formate din, piatra sparta cu nisip prafos. – 0,20 – 1,80 m – natura terenului sub umpluturi : pamant mixt praf nisipos cu fragmente de roci angulare.
Strada este prevăzută cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale, pe partea dreapta.
- Strada Prunilor
Strada Prunilor face legatura între strada Tarinei și limita teritoriului intravilan.
Lungimea străzii este 730,00 m, iar lațimea părții carosabile este de 3,00m.
Sistemul rutier este alcătuit din:
– 0,00 – 0,20 m – umpluturi formate din, piatra sparta cu nisip. – 0.20- 2.00m natura terenului sub umpluturi : pamant fin praf argilos cafeniu cu pietris .
Strada este prevăzută doar partial cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale.
- Strada Izvoarelor
Strada Izvoarelor face legatura între strada Republicii și fundatura.
Lungimea străzii este 135,00 m, iar lațimea părții carosabile este de 3,00m.
Sistemul rutier este alcătuit din:
– 0,00 – 0,20 m – umpluturi formate din, piatra sparta cu nisip prafos. – 0,20 – 1,50 m – natura terenului sub umpluturi : pamant mixt praf nisipos cu fragmente de roci angulare.
Strada nu este prevăzută cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale.
- Strada Uzinei
Strada Uzinei face legatura între strada Republicii și fundatura.
Lungimea străzii este 148,00 m, iar lațimea părții carosabile este de 3,50m.
Sistemul rutier este alcătuit din:
– 0,00 – 0,20 m – umpluturi formate din, piatra sparta cu nisip prafos. – 0,20 – 1,50 m – natura terenului sub umpluturi : pamant mixt praf nisipos cu fragmente de roci angulare.
Strada nu este prevăzută cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale.
- Strada Amurgului
Strada Amurgului face legatura între strada Republicii și strada Minerilor.
Lungimea străzii este 595,00 m, iar lațimea părții carosabile este de 3,50m.
Sistemul rutier este alcătuit din:
– 0,00 – 0,20 m – umpluturi formate din, piatra sparta cu nisip prafos. – 0,20 – 1,80 m – natura terenului sub umpluturi : pamant mixt praf nisipos cu fragmente de roci angulare.
Strada este prevăzută doar partiel cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale.
- Strada Fantanilor
Strada Fantanilor face legatura între strada Minerilor și fundatura.
Lungimea străzii este 90,00 m, iar lațimea părții carosabile este de 3,00m.
Sistemul rutier este alcătuit din:
– 0,00 – 0,20 m – umpluturi formate din, piatra sparta cu nisip prafos. – 0,20 – 1,50 m – natura terenului sub umpluturi : pamant mixt praf nisipos cu fragmente de roci angulare.
Strada nu este prevăzută cu şanţuri pentru colectarea apelor pluviale.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Ştirea zilei
VIDEO | Copacul Paw Paw sau Banana Nordului, adus de o familie din Pianu pentru prima oară în România, în urmă cu aproape 100 de ani: ,,Beneficii uriașe”
La târgul Alba Green Energy din acest an, vizitatorii vor avea ocazia să afle despre Paw Paw sau Banana Nordului, adus pentru prima dată în România de către o familie din Pianu, în urmă cu aproape 100 de ani. Planta Asimina triloba, care provine din America, este foarte bine adaptată climatului din județul Alba, după […]
Tragedie de neimaginat: Tânăr de 20 de ani, din Alba, DECEDAT în SUA. Se afla peste ocean cu programul Work&Travel pentru studenți
Tânăr de 20 de ani, din Alba, DECEDAT în Statele Unite ale Americii: Se afla peste ocean cu programul Work&Travel pentru studenți Ciprian Scrobotă, un tânăr de 20 de ani, din Aiud, a decedat miercuri noaptea, în urma unui incident tragic în Statele Unite ale Americii. Tânărul era student la Cluj-Napoca și se afla în […]
Alba rămâne codașa turismului din Regiunea Centru: Sejururile sunt scurte și gradul de ocupare modest. Cum stau cifrele în realitate?
Alba rămâne codașa turismului din Regiunea Centru: Sejururile sunt scurte și gradul de ocupare modest. Ce arată cifrele oficiale ? Județul Alba, cu ai săi munți, cetăți și sate pitorești, rămâne un punct de atracție constant pe harta turismului românesc, însă datele oficiale pentru luna iunie 2025 arată că județul are în continuare un drum […]