Rămâi conectat

Ştirea Ta

ȘTIREA TA| Controversatul pod de pe strada Victoriei din cartierul Oarda: 21,2 m de „realizări” ale administrației Pleșa semnate de Paul Voicu

Publicat

în

ȘTIREA TA| Controversatul pod de pe strada Victoriei din cartierul Oarda: 21,2 m de „realizări” ale administrației Pleșa semnate de Paul Voicu

„Habar n-am cum să așez textul ăsta. Cât să trag de el, să-l îmbib în ironie sau să-l las sterp dar cu dovezi clare că primarul Pleșa a profitat de Black Friday. Și-a luat un sac de dume pe care le scapă-n lume, plus o promoție-n presă unde a cumpărat câte-o vitrină de bilanțuri administrative la unison, în așa fel încât să nu existe riscul să se dividă populația, Doamne ferește, în ăia care-l cred și ăia care se prind, târziu dar se prind, cu ce impostor au de-a face.

Mi-a venit să renunț de multe ori la a fi indignat. Pentru că indignarea e cel mai simplu mod de a rămâne singur și înjurat, într-un loc în care nu iese nimeni din purgatoriul funcționărimii rezolvată pe la spate, o spirală a tăcerii garantată de tot a treia familie în care un membru se spală pe mâini de tot ce știe, în fiecare zi, vândut fiind zilei de mâine și celui ce i-o garantează. Cine să mai fie dispus să priceapă că adevărul presupune să contești lucruri ce ți se spun și să provoci, prin asta, dezbateri?

Electrica Furnizare Discount

Whatever… Mă uit ieri, o fac tot mai rar, pentru că nu-s atras de menirea de a face bine pe FB a lui Pleșa, la o nouă postare. Că speranța s-a mutat la Oarda, că marginea va fi centrul orașului, că sunt aici s-absorb nemulțumirile voastre etc. Pur și simplu ai senzația că pe Pleșa nu-l trezește nici doamna, nici ceasu, nici cocoșu, ci idealu’. Da, idealu e un viciu. Adică nu-ți aprinzi o țigară la prima cafea, că te dai jertfă la oraș. Obligatoriu cu fața aia popească, ochii ăia sclipitori cu care fixezi credulul de bagi în el speranță, mai ceva ca biserica-n enoriași duminica. E clar că oricare iese și zice „De ce minți, primare?!” o ia în freză cum o luau studenții de la mineri și lumea tot pe Iliescu-l credea. Deci, mă uit: după ani de promisiuni, eu v-am făcut podu blah, blah.

E nasol, totuși, să fii un „bagă vină”, bodyguard de adevăr, ca mine, și să nu poți rezista să-l tragi de mână pe om și să-i spui: „Gabi, că omu e modest nu pe autoritate, din tăblia asta omagială atârnată la capătul podului, n-ai uitat ceva?”. Și i-am scris, decent, un comentariu. Că lucrările au început în august 2020, când nu era primar, că e normal să continui ce-au început alții, că de ce atâtea cărămizi în piept etc. Am și anticipat în text că mașina de glorificat va filtra tupeul meu și va șterge comentariul. Ceea ce, ca să vezi, s-a întâmplat! Noroc că am făcut un click înainte să se întâmple. Uite așa îmi ciopârțesc unii liniștea, că dacă-l lăsau nu mă gândeam să ma deranjez de ei nici cât m-ar enerva un supozitor. Dar așa, mă văd nevoit și eu, ca Pleșa, să rămân lipit de ideal și să-i amintesc că la primărie nu te duci și speri că tot mai puțini vor observa circăreala ta. Am amânat, că e circul cât casa la palatul victoria, dar aici e setul de adevăruri ce va arăta că nu scrieți istorie, ci doar un ghid al nimicului și al gargarei, cu o panică continuă să nu se prindă cineva că:

– tot ce ne arătați din Oarda pleacă de la proiecte licitate, atribuite și puse în execuție de fosta administrație! Multe erau finalizate la preluarea mandatului!
– nu veți implementa proiectele de mobilitate urbană de câteva zeci de milioane de euro și veți găsi infinite scuze pentru asta;
– nu ați depus pentru finanțare Centura de Nord, ci Consiliul Județean a făcut-o, din păcate cu posibilitatea certă de a nu fi finanțată;
– marea reorganizare a personalului, despre care spuneți că vă aduce o economie de 300 000 de euro, acoperă faptul că ați renunțat la majoritatea posturilor neocupate, ați angajat -doar până-n acest moment-zeci de persoane cu minimă relevanță operațională, ați născut noi posturi în organigramă și față de luna octombrie a anului 2020, la octombrie 2021 aveți o creștere a fondului de salarii de 500 000 de lei, ceea ce anual înseamnă peste 1 milion de euro;
– nu ați făcut nicio campanie de informare cu privire la metodele de lucru ale noului operator RER VEST, lăsând totul pe mâna lor, iar în acest moment aveți distribuite aproape o mie de pubele, din totalul de peste nouă mii. Asta în situația transferului imediat după data de 1 decembrie. Nimic din ce pretindeați în vară, patru fracții etc. nu se va regăsi pe teren. Doar colectoare amplasate la capătul străzilor, pentru sticle, la care locuitorii de la blocuri vor trebui să ajungă;
– nu încape vorba de o zonă de dezvoltare economică.

Pentru gestul dumneavoastră de a ne lua pe prea mulți de proști, voi reveni pe toate aceste subiecte și voi ține ușile deschise, pentru ca toată lumea să vadă ce trebuie, nu ce vreți.”

sursa: Facebook pagina 544.ro

Publicitate

Ştirea Ta

FOTO ȘTIREA TA| Lucrări de „mântuială” la covorul asfaltic dintre Bistra și Sălciua. Lucrare nouă pentru câteva zile

Publicat

în

FOTO ȘTIREA TA| Lucrări de „mântuială” la covorul asfaltic dintre Bistra și Sălciua. Lucrare nouă pentru câteva zile și de ochii lumii

Din seria lucrurilor, ori lucrărilor,  făcute doar ca să fie făcute, un cetățean din județul Alba ne atrage atenția asupra modului în care au fost executate lucrările de turnare a covorului asfaltic între Bistra și Sălciua, în județul Alba și arată cu degetul către o societate mereu prezentă între cele câstigătoare de licitații și ulterior executante ale unor proiecte de infrastructură rutieră și nu doar.

În condițiile în care iarna ne bate cu putere la usă și necesitatea utilizării de sare în procesul de deszăpezire absolut necesar pentru un trafic sigur  acele „minuscule” puncte pe care acesta le-a remarcat pot fi considerate viitoare cratere, prin eroziune și erodarea creată de condițiile atmosferice, sare și intemperii, o „mică” neglijență ce va perpetua într-o altă cheltuială ulterioară în reparații și peticiri, deloc necesară pentru un județ cu un buget relativ redus precum este Alba, fie și într-o ipotetică cotă maximă de absorbție de fonduri europene și guvernamentale.

Electrica Furnizare Discount

Motivul invocat de acesta este acela că stratul de covor astfaltic a fost turnat atunci când materialul ce urma să fie întins a avut o temperatură impropice, fiind transportat de la o distanță mare, ceea a condus la o turnare departe de cum scrie la carte, iar durerea mare a dânsului și a tuturor participanților la trafic este aceea că deși se fac mai rar și sunt mult așteptate aceste lucrări sunt executate cu superficialitate și, uneori, prost, iar banii contribuabililor sunt aruncați pe geam.

Deși în fotografia generică sunt prezentate doar trei cazuri, cititorul ZiarulUnirea.ro precizează faptul că aceste cazuri nu sunt izolate și că  oricărui om i-ar lua o bună bucată de vreme doar să le numere, darămite să le repare, iar în fond pentru ce? Când lucrurile puteau să fie făcut așa cum se cuvine să fie făcute în Ardeal? Ca la carte !

 

Citește mai mult

Ştirea Ta

FOTO ȘTIREA TA| RER Vest – RETIM încă fac MONITORIZARE, în loc să strângă gunoiul din ALBA IULIA

Publicat

în

FOTO ȘTIREA TA| RER Vest – RETIM încă fac MONITORIZARE, în loc să strângă gunoiul din ALBA IULIA

Înainte de 1 Decembrie, data când și-a intrat oficial în atribuții pe raza municipiului Alba Iulia, Asocierea RER Vest – RETIM  a efectuat multiple acțiuni de monitorizare și a împânzit presa locală cu rapoarte și comunicate de presă prin care îi atribuia, de acum, vechiului operator un dezastru cu privire la colectarea și ridicarea gunoiului în mai multe puncte din oraș.

Se pare însă că noul operator Asocierea RER Vest – RETIM, catalogată de presă drept un ansamblu de firme de casă ale PNL, a rămas la stadiul de monitorizare și doarme.  După cum se poate observa în fotografiile pe care cititorii le-au trimis pe adresa redacției ZiarulUnirea.ro în mai multe puncte din oraș containerele sunt arhipline și dau pe dinafară, chiar dacă tariful practicat este cel mai mare din Regiunea Centru a României, cu circa 70% mai mare decât al vechiului operator.

Electrica Furnizare Discount

Astfel noul operator dă încă odată dovadă de stângăcie, la fel cum a făcut și la Sebeș și la Cugir, chiar dacă în cazurile precedent amintite DSP Alba a avertizat asocierea că este necesar să ridice gunoiul ori de câte ori este nevoie astfel încât acesta să nu se acumuleze și să nu se creeze un pericol sanitar pentru cetățeni, iar în acest caz putem să deducem că operatorul nu are nici măcar o scuză pentru faptul că nu a ridicat gunoiul din mai multe puncte din Alba Iulia, nici aceea că este doar a doua zi, din moment ce a monitorizat intens și a știut în detaliu situația din teritoriu și nici faptul că ieri a fost Ziua Națională a României și cantitatea de gunoi aruncată de cetățeni ar fi putut să fie una mai mare.

Citește mai mult

Ştirea Ta

FOTO ȘTIREA TA| „Tulai, Doamne, în sfârșit nu mai facem 2 ore până la Alba!”: Traficul de coșmar dintre Alba Iulia și Aiud, o amintire după deschiderea autostrăzii A10 Sebeș-Turda

Publicat

în

„Tulai, Doamne, în sfârșit nu mai facem 2 ore până la Alba!”: Traficul de coșmar dintre Alba Iulia și Aiud, o amintire după deschiderea autostrăzii A10 Sebeș-Turda

Drumul Național 1, în special porțiunea care leagă Alba Iulia de Aiud, era un adevărat drum al groazei, pentru mulți dintre șoferii nefericiți care îl străbăteau zilnic.

După ce lotul 2 al autostrăzii Sebeș-Turda a fost deschis în cursul zilei de 30 noiembrie, se pare că traficul de coșmar pe DN a luat sfârșit.

CITEȘTE ȘI: Se CIRCULĂ pe TOATĂ autostrada A10 Sebeș-Turda: Alba Iulia, legată de Cluj, Sibiu și Deva prin drumuri de mare viteză

Un șofer a postat în mediul online mai multe imagini în care se poate vedea că DN1 este aproape pustiu, majoritatea celor care au comentat la postare fiind încântați că nu trebuie să mai piardă ore întregi în trafic.

Electrica Furnizare Discount

„Alba Iulia-Aiud pe DN dacă vă vine a crede. Tulai, Doamne, în sfârșit nu mai facem 2 ore pană la Alba!”, a scris omul pe facebook.

Reamintim că în cursul zilei de marți, 30 noiembrie, a fost deschis complet traficul pe autostrada A10 Sebeș – Turda. E vorba de 1,5 kilometri, din lotul 1, 24,25 kilometri, din lotul 2 și circa 3 kilometri din lotul 3, rămași muzeu, până la nodul rutier Aiud.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare