Reclamă pentru Cetatea Alba Carolina în revista UNESCO „World Heritage”

Consilierii locali din Alba Iulia au aprobat în cea mai recentă şedinţă alocarea sumei de 21.120 lei, echivalentul a 4.800 de euro din bugetul local pentru promovarea municipiului Alba Iulia la nivel internaţional. Este vorba despre publicarea unui advertorial cuprinzând brandul turistic al oraşului care integrează cetatea Vauban Alba Carolina, în una dintre cele mai prestigioase publicaţii la nivel mondial – „World Heritage”, unul dintre cele mai importante instrumente UNESCO. Deşi este vorba despre o singură apariţie, cheltuirea sumei amintite se justifică din plin, susţine purtătorul de cuvânt al Primăriei Alba Iulia Mihai Coşer, având în vedere că publicaţia în care va apărea reclama este distribuită în 70.000 de exemplare în toată lumea. „Revista este distribuită în mod aparte ambasadelor, muzeelor, instituţiilor de cultură şi ştiinţă, operatorilor de turism. Editarea se face în trei limbi de cirulaţie internaţională (engleză, franceză, spaniolă), iar acest număr al revistei va fi primul introdus în format electronic pe site-ul oficial UNESCO, site ce deţine un record de peste 20.000 de accesări pe zi”, a mai spus Coşer. Aleşii PNL nu au fost însă de acord cu oportunitatea cheltuirii acestei sume pentru o singură apariţie într-o revistă de profil, fie şi ea de nivel internaţional, şi s-au abţinut de la vot. Ei şi-au argumentat poziţia spunând că stadiul de restaurare şi punere în valoare în care se află Cetatea Vauban în prezent nu reclamă cheltuieli pentru publicitate şi au propus ca acestea să fie lăsate pentru final pentru ca efectul să fie mai mare. (I.P.)

ELIT

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419