Post scos la concurs de Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba . Vezi specialitatea şi condiţiile de înscriere
În data de 15 octombrie 2013, Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia (B-dul Revoluţiei nr.23)organizează concurs/examen pentru ocuparea postului vacant de inspector de specialitate I – Serviciul Resurse Umane. Concursul va consta în probă scrisă şi interviu. Proba scrisă va avea loc în data de 15 octombrie, ora 10.00, la sediul Consiliului Judeţean Alba , Str. I.l.C. Brătianu nr. 1, iar interviul va avea loc în maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Condiţii de participare:
Pentru a participa la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 3 din HGR/286-2011
Condiţii specifice:
Pentru postul de inspector de specialitate I : studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice; vechime minim 7 ani în specialitatea studiilor, certificat ECDL complet.
Acte necesare pentru concurs:
Dosarul pentru înscriere la concurs se depune până la data de 13.09.2013, ora 15.00, la sediul resurse umane din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia şi trebuie să conţină în mod obligatoriu următoarele documente:
a) formularul de înscriere (de la Serviciul Resurse umane)
b) copia actului de identitate
c) copia certificatului de naştere
d) copia certificatului de căsătorie (dacă este cazul)
e) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări
f) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz în specialitate
g) cazierul judiciar (în original)
h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate
i) curriculum vitae
j) dosar plic
Actele prevăzute la punctele b) şi e ) se prezintă însoţite de documentele originale care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisie de concurs, sau copii legalizate.
Informaţii suplimentare cu privire la bibliografie şi dosarul de înscrire se obţin la numărul de telefon 0258/820825, interior 146 sau la servciul de resurse umane din cadrul unităţii.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Alegeri prezidențiale 2025, turul 1: Vot masiv în diasporă și prezență de aproape trei ori mai mare la vot decât la alegerile din 2024
Alegeri prezidențiale 2025, turul 1: Vot masiv în diasporă și prezență de aproape trei ori mai mare la vot decât la alegerile din 2024 Peste 127.000 de români au votat la secţiile din afara ţării, în cadrul scrutinului pentru alegerea preşedintelui, până sâmbătă, 3 mai 2025, la ora 10.00. Acestora li se adaugă 4.106 votanţi […]
Vești bune pentru angajații din România: Urmează o nouă minivacanță în iunie 2025. Câte zile libere vor avea
Vești bune pentru angajații din România: Urmează o nouă minivacanță în iunie 2025. Câte zile libere vor avea Românii se bucură zilele acestea de minivacanța de 1 Mai 2025, însă mulți dintre salariați se întreabă deja când este următoarea minivacanță? Vestea bună este că nu va trebui să aștepte prea mult, pentru că luna iunie […]
PENSII 2025 | Cine beneficiază de puncte de stabilitate la calculul pensiei. Precizările Casei de Pensii
Pensii 2025 | Cine beneficiază de puncte de stabilitate la calculul pensiei. Precizările Casei de Pensii În situația persoanelor care au realizat un stagiu de cotizare contributiv mai mare de 25 de ani, pentru stagiul de cotizare contributiv care depășește acest plafon se acordă un număr de puncte de stabilitate, precizează Casa Naționbală de Pensii. […]