FOTO: Curățenie de toamnă în zonele care nu sunt cuprinse în contractul cu operatorul de salubrizare, la Alba Iulia
Potrivit viceprimarului Albei Iulia, Gabriel Pleșa, de săptămâna trecută, pe raza municipiului, administrația locală a demarat o campanie de curățenie de toamnă, ce vizează zonele din municipiu care nu sunt acoperite prin contractul cu operatorul de salubrizare.
Este vorba despre rampele accidentale, străzile mărginașe, cartierele rezidențiale noi, capete de oraș. De aici se ridică în aceste zile atât gunoi menajer lăsat de izbeliște cât și organic, frunze, crengi.
Față de operațiunea similară efectuată anul trecut, se remarcă o scădere în volum a cantităților de ridicat, aceeași sursă indicând și un punct nevralgic: zona Talcioc. Aici va fi nevoie de intervenția unui buldozer pentru a ridica o serie de prefabricate și materiale de construcții care nu pot fi îndepărtate cu utilajele standard ale Polaris, cei cu care se lucrează pentru a restaura curățenia în zonele vizate.
”Fac apel pe această cale le toți locuitorii acestui oraș, să dea în continuare dovadă de conștiință civică și să sesizeze orice abatere de la comportamentul civilizat. Un număr de înmatriculare, o poză, îi putem identifica ulterior și amenda pe cei care aruncă gunoiul în locuri neconforme”, a precizat Gabriel Pleșa.
[nggallery id=4869]
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Politică Administrație
Stațiile de autobuz din Alba Iulia, dotate cu automate inteligente pentru eliberarea biletelor. Vor avea sistem de recunoaștere facială. Valoarea investiției
Stațiile de autobuz din Alba Iulia, dotate cu automate inteligente pentru eliberarea biletelor. Vor avea sistem de recunoaștere facială. Valoarea investiției Primăria Alba Iulia achiziționează 45 de automate inteligente inteligente de eliberare a titlurilor de călătorie în stațiile de îmbarcare călători. Valoare investiției este de 5.291.902,5 lei. Potrivit documentației, proiectul „Dezvoltarea sistemului inteligent de management […]