Rămâi conectat

Economie

EEN este alături de afacerea ta. Sprijin gratuit oferit de Enterprise Europe Network pentru companiile din Transilvania

Publicat

în

EEN este alături de afacerea ta. Sprijin gratuit oferit de Enterprise Europe Network pentru companiile din Transilvania

Criza pandemică generată de COVID-19 alternată de perioade de izolare pune la grea încercare desfășurarea activităților comerciale, pentru toate tipurile de afaceri. Pentru a sprijini cât mai mult mediul de afaceri, Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru prin rețeaua Enterprise Europe Network Transilvania propune companiilor din regiune un set de servicii gratuite de informare și consiliere care le pot susține în activitatea de dezvoltare sau accesarea de noi piețe.

Electrica Furnizare Discount

Prin Enterprise Europe Network, IMM-urile din Transilvania beneficiază de 12 ani de mai multe servicii gratuite.

EEN este un One Stop Shop pentru IMM-uri. Orice solicitare venită de la companiile din Regiunea Centru este analizată de experții ADR Centru și soluționată fie la nivelul organizației fie cu ajutorul organizațiilor partenere, dacă se referă la un serviciu specializat.

Companiile pot solicita gratuit servicii de informare și consultanță pentru aspecte referitoare la legislația europeană, reglementările și oportunitățile pieței europene a bunurilor și serviciilor (inclusiv sistemele de impozitare și alte taxe aplicabile la export), dar și pentru informații despre standardele și drepturile de proprietate intelectuală. Mai pe larg aceste servicii constau în:

Servicii de informare şi consultanţă – consultanţă privind legislaţia europeană, standarde şi drepturi de proprietate intelectuală (IPR); informaţii şi aspecte practice legate de reglementările şi oportunităţile pieţei europene a bunurilor şi serviciilor, inclusiv  sistemele de impozitare şi alte taxe aplicabile la export. Acces legislația Europeană şi posibilitatea de a contribui la formarea şi îmbunătăţirea politicilor UE pentru IMM-uri prin transmiterea punctului de vedere în cadrul consultărilor publice europene.

Oportunităţi de cooperare în afaceri – accesul la noi pieţe şi internaţionalizare prin: asistenţă pentru identificarea de parteneri de afaceri sau tehnologii; organizarea de evenimente de brokeraj, misiuni economice, conferinţe şi ateliere de lucru; realizarea profilului de cooperare al companiei dvs. şi publicarea lui în baza de date a EEN – Reţeaua gestionează cea mai mare bază de date cu oportunităţi de afaceri din Europa prin intermediul căreia companiile pot stabili parteneriate internaţionale.

Servicii de inovare – consilierea IMM-urilor inovatoare pentru a cunoaşte oportunităţile de finanţare pentru proiecte de Cercetare, Dezvoltare şi Inovare (de exemplu Orizont 2020, Instrumentul pentru IMM-uri); informaţii despre politicile şi programele de inovare, cercetare şi dezvoltare tehnologică; pachete personalizate pentru îmbunătățirea managementului inovării.

Enterprise Europe Network funcționează în peste 60 de țări din lume, prin organizații selectate de Comisia Europeană pentru a oferi serviciile de sprijin pentru afaceri companiilor și acest lucru face ca dezvoltarea de parteneriate de afaceri să fie mai ușoară, eficientă și credibilă, prin noi .

Periodic, ADR Centru vă ține la curent cu oportunitățile de finanțare pentru proiecte de Cercetare,  Inovare și dezvoltare a afacerii (de exemplu Orizont 2020, COSME, ESIF) și poate să sprijine companiile și universitățile sau alte organizații interesate în identificarea de parteneri de proiect. Inovarea și creșterea capacității de inovare a companiilor este o altă preocupare a noastră și avem servicii dedicate care sunt, de asemenea, gratuite.

În ultimii 5 ani,  Enterprise Europe Network Transilvania a contribuit la încheierea cu succes a peste 170 de parteneriate internaționale, susținând mai mult de 600 de companii în procesul de internaționalizare. La evenimentele de informare și matchmaking organizate de ADR Centru și celelalte organizații din Consorțiul Binet Transylvania, în parteneriat cu alte organizații EEN, au participat peste 1500 de companii, iar cele care au încheiat colaborări internaționale au raportat o creștere cu 73% a cotei de piață și o creștere 82% a calității serviciilor oferite. Pentru mai multe informații și oportunități accesați site-ul https://www.een-transilvania.ro sau contactați specialiștii EEN la adresa office [at] adrcentru.ro.

Publicitate

Economie

Comunicat de presă: Municipiul Alba Iulia – anunț privind stadiul actualizării Planului de Mobilitate Urbană Durabilă

Publicat

în

Comunicat de presă: Municipiul Alba Iulia – anunț privind stadiul actualizării Planului de Mobilitate Urbană Durabilă

MUNICIPIUL ALBA IULIA a organizat miercuri, 19.01.2022, în cadrul proiectului cu titlul BI Smart Alba Iulia, COD SIPOCA 810/ COD MYSMIS 136237, finanțat prin programul de finanțare Programul Operațional Capacitate Administrativă, Cod apel POCA/661/2/1 (CP13/2019 pentru regiunile mai puțin dezvoltate) Fundamentarea deciziilor, planificare strategică și măsuri de simplificare pentru cetățeni la nivelul administrației publice locale din regiunile mai puțin dezvoltate, Axa prioritară Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, Operațiunea Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP, o conferință privind stadiul actualizării Planului de Mobilitate Urbană Durabilă.

Actualizarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă al Municipiului Alba Iulia s-a realizat pe parcursul a 7 luni din cadrul celor 20 de luni de proiect (16.06.2020-16.02.2022) și propune o viziune strategică integrată care să ofere o descriere calitativă a viitorului urban dorit şi definește obiective concrete, măsurabile, ținte bine gândite, toate înglobate într-o strategie generală de dezvoltare durabilă, contribuind astfel și la atingerea obiectivului general al proiectului de creștere a calității procesului decizional la nivelul UAT Alba Iulia pentru a răspunde în mod fundamentat și coerent nevoilor comunității locale în vederea impulsionării dezvoltării locale pe criterii durabile și competitive.

Electrica Furnizare Discount

Planul de Mobilitate Urbană Durabilă al Municipiului Alba Iulia a fost publicat în consultare în data de 29.11.2021 pe site-ul www.apulum.ro la secțiunea Consultare publică prin anunțul cu nr. 139667/26.11.2021, a fost afișat la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia conform procesului verbal de afișare nr.139669/26.11.2021, și a fost anunțat în mass-media locală- Alba Știri din 26.11.2021, urmând a fi supus aprobării Consiliului Local în ședința din 27.01.2022.

PMUD actualizat contribuie la atingerea rezultatelor proiectului:1 Plan de mobilitate urbană actualizat, 1 Platformă de date deschisă orientată către publicul larg la nivelul UAT Alba Iulia, 28 de angajați ai UAT Alba Iulia instruiți în domeniul mobilității urbane și a noilor tendințe de dezvoltare a conceptelor de Smart Mobility și de Smart City, proiect cu o valoare totală de 981.881,40 lei din care 2% contribuția eligibilă a Municipiului Alba Iulia

Citește mai mult

Economie

Comunicat de presă: UAT COMUNA SĂLIȘTEA anunță demararea proiectului: „ÎNFIINȚARE CENTRU COMUNITAR ÎN SATUL SĂLIȘTEA, COMUNA SĂLIȘTEA”, COD SMIS 151738

Publicat

în

UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ COMUNA SĂLIȘTEA, în calitate de beneficiar, cu sediul în sat Săliștea, com. Săliștea, str. Joseni, nr. 447, Jud. Alba, Cod 517655, România, derulează proiectul „ÎNFIINȚARE CENTRU COMUNITAR ÎN SATUL SĂLIȘTEA, COMUNA SĂLIȘTEA”, COD SMIS 151738, co-finanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza Contractului de finanțare nr. 7256 din 24.11.2021 încheiat cu Ministerul Dezvoltării Lucrărilor Publice și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014 – 2020, prin Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru, în calitate de Organism Intermediar.

Programul de finanțare: Programul Operațional Regional 2014-2020

Axa Prioritară 8 – Dezvoltarea infrastructurii de sănătate și sociale

Electrica Furnizare Discount

Prioritatea de investiții 8.1 – Investiții în infrastructurile sanitare și sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel național, regional și local, reducând inegalitățile în ceea ce privește starea de sănătate, promovând incluziunea socială prin accesul la serviciile sociale, culturale și de recreere, precum și trecerea de la serviciile instituționale la serviciile prestate de comunități

Obiectivul general al proiectului: Obiectivul general al proiectului „ÎNFIINȚARE CENTRU COMUNITAR ÎN SATUL SĂLIȘTEA, COMUNA SĂLIȘTEA”, îl constituie creșterea nivelului de accesibilitate al populației la serviciile de sănătate și comunitare în comuna Saliștea, reducând inegalitățile legate de starea de sănătate prin consolidarea asistenței medicale primare, și promovând incluziunea socială, prin dezvoltarea infrastructurii locale de servicii sociale și de sănătate.

Obiectivele specifice:

1. Înfiintarea unui Centru Comunitar Integrat care să ofere servicii medico-socio-educaționale destinate în special persoanelor aparținând grupurilor vulnerabile, în 24 de luni de la semnarea contractului de finanțare.
2. Dotarea și echiparea Centrului Comunitar Integrat, în vederea funcționării optime, cu dotări medicale, nemedicale și echipamente tehnologice, în 24 de luni de la semnarea contractului de finanțare.
3. Îmbunătățirea accesului persoanelor aparținând grupurilor vulnerabile la piața forței de muncă, prin colaborarea cu un voluntar aparținând grupurilor vulnerabile, în 24 de luni de la semnarea contractului de finanțare.

Locul de implementare: Județul Alba, Comuna Salistea, Satul Salistea, str. Joseni, nr. 447, jud. Alba, CF nr. 73455.

Valoarea totală a proiectului: este de 528.662,26 lei, asistență financiară nerambursabilă 478.000,39 lei (din care 334.600,28 lei reprezintă finanțarea nerambursabilă acordată din Fondul European de Dezvoltare Regională și 133.840,09 lei reprezintă finanțarea nerambursabilă acordată din bugetul de stat).

Perioada de implementare: 33 luni
Dată începere proiect: 01.04.2021
Dată finalizare proiect: 31.12.2023

DATE DE CONTACT

U.A.T.
COMUNA SĂLIȘTEA

sat Săliștea, com. Săliștea, str. Joseni, nr. 447, Jud. Alba, Cod 517655, România
Tel. 0258762101/ fax. 0258762007/ e-mail. [email protected]
Manager de proiect:  Chiriluț Marcel Teofil

Citește mai mult

Economie

Comunicat de presă: Finalizare proiect capital de lucru pentru ARHITECT MAGDA SRL

Publicat

în

ARHITECT MAGDA SRL anunța finalizarea proiectului cu titlul: GRANT PENTRU CAPITAL DE LUCRU SC ARHITECT MAGDA SRL, proiect nr. RUE  M2-14642,  implementată de către Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, MEEMA și Agenția pentru IMM, Atragere de Investiții și Promovarea Exportului (AIMMAIPE) în cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.

Obiectivul proiectului: Obiectul contractului îl reprezintă ajutorul de stat acordat sub formă de grant pentru capital de lucru, prin Măsura Granturi pentru capital de lucru.

Proiectul s-a derulat in intervalul perioadei de maxim 180 zile, calculate din momentul plății ajutorului Financiar din partea Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, MEEMA și Agenția pentru IMM, respectiv M2-14642 din 29.07.2021.

Electrica Furnizare Discount

Rezultatele finale în urma implementării proiectului: Menținerea /suplimentarea numărului de angajați existenți la data înscrierii electronice pentru o perioadă de minim 6 luni de la obținerea finanțării și combaterea efectelor negative ale crizei provocate de COVID-19 asupra activității societății ARHITECT MAGDA SRL

Valoarea totală a proiectului:  100.136,7675 RON

Valoarea grantului: 87.075,45 RON

Cofinanțare: 13.061,3175 RON

 „Proiect cofinanțat din FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA prin Programul PROGRAMUL OPERAȚIONAL COMPETITIVITATE, Axa prioritară 3-Sprijinirea IMM-urilor ca reacție la pandemia COVID-19, Prioritatea de investiții 3d – Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare” 

Persoană de contact:

Sorin Stefan MAGDA

Tel: 0722678174, email: [email protected]

ARHITECT MAGDA SRL

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare