Rămâi conectat

Economie

Comunicat de presă | TRANSAVIA este recertificată, pentru a 6-a oară, în calitate de Furnizor al Casei Regale a României

Suciu Andra Ioana

Publicat

în

TRANSAVIA este recertificată, pentru a 6-a oară, în calitate de Furnizor al Casei Regale a României

Alba Iulia, 26 octombrie 2022. TRANSAVIA, a primit aseară, pentru a 6-a oară, reconfirmarea statutului de „Furnizor al Casei Regale a României”, în cadrul unei ceremonii desfășurate în Sala Tronului, de la Palatul Regal din București.

Noul certificat a fost înmânat de către Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei Române, reprezentanților companiei, în cadrul evenimentului de înaltă clasă, la care au participat mai mulți furnizori.

Elit - Gustul Desăvârșit

„Reconfirmarea calității de Furnizor al Casei Regale a României, pe care am obținut-o în urmă cu 16 ani pentru prima dată, ne bucură și ne onorează pentru că prestigiul care derivă de aici ne responsabilizează și ne obligă să ne respectăm întotdeauna promisiunea de a livra cel mai înalt standard al calității produselor, de a demonstra constanță, seriozitate și înalt profesionalism, de la bob la furculiță” – declară Theodora Popa, Vicepreședinte TRANSAVIA.

Calitatea de Furnizor al Casei Regale a României implică un înalt standard al produselor sau al serviciilor, un înalt profesionalism, seriozitate și o reputație solidă. Calitatea de furnizor se oferă pe o perioadă de trei ani, după care poate fi luată în discuție prelungirea ei, pentru o nouă perioada de trei ani. TRANSAVIA a primit pentru prima dată calitatea de „Furnizor al Casei Majestății Sale Regelui Mihai I”, la 18 octombrie 2006, în cadrul unei ceremonii oficiale desfășurate la Palatul Elisabeta. Această calitate a fost reînnoită apoi în 2010, 2012, 2015 și 2018.

Standardele înalte de siguranță alimentară, precum și calitatea produselor, recunoscută pe plan local și internațional, se datorează modelului de afacere integrată vertical și responsabilității cu care cei 2300 de angajați acționează cu disciplină și respect față de reguli, făcând lucrurile mereu așa cum trebuie.

Bazându-se pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță, TRANSAVIA este singurul producător din România care își produce, își crește și își procesează toți puii în facilitățile proprii, având 30 ferme de creștere a păsărilor, inclusiv reproducție, 4 ferme de producție vegetală cu o suprafață cultivată de 10.000 ha teren, o fabrică de nutrețuri combinate, 3 abatoare de ultimă generație, o fabrică de procesare a cărnii și o flotă proprie de autovehicule care asigură în fiecare zi transportul sigur al materiilor prime și al produselor din carne de pui.

Liderul pieței de carne de pui a ridicat ștacheta sustenabilității pentru sectorul în care activează, având în derulare cel mai mare proiect de investiții în energie verde din sectorul alimentar din România, prin care, până la finalul anului 2023 va produce între 80% și 100% energia necesară din surse proprii, asigurându-și un grad de eficiență sporit și o reducere a amprentei de ecologice cu aproximativ 18 milioane de kg CO2 anual. TRANSAVIA este singura companie din industria cărnii de pui care publică, din 2019, Rapoarte de Sustenabilitate. Este și singura companie românească care și-a asumat standardele pentru a fi co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale și de Marketing în Sectorul Alimentar.

Despre TRANSAVIA:
TRANSAVIA este liderul pieței locale de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandurile de carne de pui Fragedo, pui cu creștere lentă Libertan și semipreparate pe bază de pui Papane. Inclusă în topul celor mai valoroase portofolii din România, TRANSAVIA operează sustenabil cu un model de business integrat vertical, bazat pe cele mai bune practici și cele mai stricte protocoale în întreg lanțul de producție și distribuție, de la bob la furculiță.

În cei peste 31 de ani de activitate, TRANSAVIA a investit constant în modernizare și în tehnologie de ultimă generație și a adoptat inovația ca sursă de creștere sustenabilă a business-ului și de predictibilitate pentru viitor. Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 30 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii.

În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 25% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene, pe continentul african, în zona Mării Mediterane și a CSI. Fragedo, brand emblemă al companiei, este primul brand din România care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) poartă pe spotul TV sigiliul Marca Etică, ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Economie

Anunț de presă privind începerea proiectului Grant capital de lucru AGRI-FOOD pentru MONTANA-POPA S.R.L.

Andreea Ștefan

Publicat

în

Anunț de presă

MONTANA-POPA S.R.L. anunta lansarea proiectului cu titlul ” Grant capital de lucru AGRI-FOOD pentru MONTANA-POPA S.R.L.” proiect  nr. RUE M2-AGRI-2635 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru acordate entităților din domeniul agroalimentar”, instituite prin OUG nr 61/2022.

Elit - Gustul Desăvârșit

Proiectul se derulează pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Anteprenoriatului si Turismului (MAT) si Agentia pentru IMM, Atragerea de Investitii si Promovarea Exportului ( AIMMAIPE), respectiv 21.06.2022.

Obiectivul proiectului îl reprezintă sprijinirea societatii MONTANA-POPA S.R.L. prin ajutor de stat acordat sub forma de grant pentru capital de lucru din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului Operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, pentru beneficiarii din domeniul agroalimentar prevăzuți de O.U.G nr. 61 din 06 mai 2022 a căror activitate a fost afectată de efectele pandemiei de COVID-19.

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:

-menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni,

-menținerea/suplimentarea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor

Valoarea proiectului este de 682,810.20 lei (valoarea totala) din care : 593,748 lei grant si 89,062.20 lei cofinanțare.

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.

[Date de Contact]

Persoană de contact:

Popa Ioan

[email protected], 0258 711 511


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Economie

ANUNȚ LANSARE PROIECT – „cerere finanțare” proiect nr. RUE M2-AGRI-3000 înscris în cadrul Măsurii „Granturi pentru capital de lucru-Agrifood”, beneficiar DULCERIA SRL

Andreea Ștefan

Publicat

în

Anunț lansare proiect

Elit - Gustul Desăvârșit

DULCERIA SRL anunta lansarea proiectul cu titlul „cerere finanțare” proiect nr RUE M2-AGRI-3000 înscris în cadrul Măsurii „Granturi pentru capital de lucru-Agrifood”, instituită prin OUG nr 61/06 mai 2022.

Proiectul se derulează pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu AIMMAIPE TG.MUREȘ, respectiv 20.06.2022.
Obiectivul   proiectului   îl   reprezintă   sprijinirea   beneficiarilor   din   domeniul agroalimentar a căror activitate a fost afectată de efectele pandemiei de COVID-19.

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:

– menținerea activității pe o perioada de minimum 6 luni

-menținerea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor

Valoarea proiectului este de 42,422.24 (valoarea totala) din care: 36,888.9000 lei grant si 5,533.3400 lei cofinanțare.

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa prioritară 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor  sale  sociale  și  asupra  pregătirii  unei  redresări  verzi,  digitale  și  reziliente  a economiei, Prioritatea de investiții 4d – Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și  de a se angaja în procesele de inovare Obiectiv Specific OS 4.1. – Consolidarea poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19, Acțiunea 4.1.2 Sprijin pentru capital de lucru.

DULCERIA SRL, CUI 37450730, Adresă sediu social: str.Barbu Lautaru, nr.18, oraș Teiuș, jud. Alba

Persoană de contact:

Nume, prenume: MODOL MARIANA-ELENA

Email [email protected], telefon 0766262011


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Economie

Nicolaie Ciucă, mulțumit de măsurile guvernamentale luate: Creșterea cu aproape o treime a numărului firmelor cu capital străin il bucură pe premierul României

Suciu Andra Ioana

Publicat

în

Nicolaie Ciucă, mulțumit de măsurile guvernamentale luate: Creșterea cu aproape o treime a numărului firmelor cu capital străin il bucură pe premierul României

Premierul României, Nicolae Ciucă, a transmis duminică seara printr-un comunicat de presă că, creșterea cu aproape o treime a numărului firmelor cu capital străin nou deschise în țara noastră în primele nouă luni ale acestui an reprezintă confirmarea faptului că prin măsuri guvernamentale am reușit să compensăm efectele instabilității generate de războiul din apropierea granițelor.

„România rămâne o destinație atractivă pentru investitorii din afara granițelor, iar economia noastră oferă noi oportunități pentru antreprenori. Creșterea cu aproape o treime a numărului firmelor cu capital străin nou deschise în țara noastră în primele nouă luni ale acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, reprezintă confirmarea faptului că prin măsuri guvernamentale am reușit să compensăm efectele instabilității generate de războiul din apropierea granițelor.

Elit - Gustul Desăvârșit

Nivelul ridicat al încrederii în economia românească este dovedit și de continuarea colaborării strânse cu state membre ale Uniunii Europene. Potrivit datelor Oficiului Național pentru Registrul Comerțului, cel mai mare număr de societăți cu participare străină aparține investitorilor italieni, iar cea mai mare valoare a capitalului, firmelor olandeze, state aflate în mod tradițional în topul celor mai importanți parteneri economici ai României.

Dinamica investițiilor cu capital străin relevă încă un aspect deosebit de important- orientarea către activități din sectoare profesionale, administrative, științifice, tehnice și telecomunicații. Sunt domenii aliniate strategiilor europene de dezvoltare la care România se raliază prin proiecte, reforme și investiții asumate prin Planul Național de Redresare și Reziliență și prin Programul de Guvernare.
Guvernul României rămâne partener onest al mediului de afaceri, așa cum a dovedit timp de aproape un an de la preluarea guvernării”, a transmis Nicolae Ciucă.

sursa: bugetul.ro


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2022 Ziarul Unirea