ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 20 august 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 20 august 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 20 august și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Muncitor- Școala Gimnazială Șona
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate**: diplomă sau adeverinţă de calificare profesională în cel puţin unul din domeniile: mecanic, electric, construcţii, instalaţii, tâmplărie;
2. Abilități, calități și aptitudini necesare: persoană comunicativă, organizată, responsabilă, rezistentă la stres, rezistentă la efort, spirit de echipă, disponibilitate de program flexibil;
– ştie să folosească ustensilele de lucru;
– efectuează şi alte sarcini trasate de către conducere în limita capacităţii sale fizice şi intelectuale şi a programului de lucru;
– cunoştinţe de legislatie specifică locului de muncă;
– cunoştinţe în domeniul Sănătăţii şi Securităţii în Muncă şi PSI.
3. Cerințe specifice*** (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): diplomă de absolvire școală profesională/liceu;
4. Vechime: nu se solicită.
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 16.08.2023– 29.08.2023, între orele: 10.00-13.00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: 31.08.2023, ora 10.00, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 06.09.2023, ora 09.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 06.09.2023, ora 11.00.
– proba practică în data de 06.09.2023, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică: de 06.09.2023, ora 11.00.
– proba interviu în data de 06.09.2023, ora 13.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 07.09.2023, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor finale: 12.09.2023.
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor: 08.09.2023.
– se pot depune contestaţii până în data de: 08.09.2023, ora 14.00, la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 11.09.2023, ora 13.00, la sediul instituţiei.
Școala Gimnazială Șona, e-mail: [email protected], telefon: 0745377554.
Îngrijitor- Grădinița cu Program Prelungit „Lumea Copiilor”, Blaj
Post vacant, 0,5 normă
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: gimnaziale;
2. Vechime: nu se solicită.
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): din data de 14.08.2023 pana în data de 29.08.2023, ora 14, la sediul instituţiei;
– data selecție dosare : 31.08.2023, ora 14, la sediul instituţiei;
– afișare rezultate selecție dosare: 01.09.2023, ora 14, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 06.09.2023, ora 10.00, la sediul instituției;
– proba interviu în data de 06.09.2023, ora 14.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă și de interviu: 07.09.2023 ora 14.00 la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor finale: 12.09.2023 ora 14.00.
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor: .
-Depunere contestații selecție dosare: 04.09.2023 între orele: 10.00-12.00;
-Afișare rezultate contestații selecție dosare: 05.09.2023 ora 14 la sediul instituției;
-Depunere contestații probă scrisă și interviu : 08.09.2023, între orele: 10.00-12.00;
-Soluționare și afișare rezultate contestații probă scrisă și interviu: 11.09.2023 ora 14, la sediul instituiei;
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:Grădinița cu Program Prelungit „Lumea Copiilor”, cu sediul în Blaj, strada Câmpul Libertății nr. 30, județul Alba, compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0258 711 023/ 0762 694 788, persoana de contact Mureșan Alina Mariana, email: [email protected]
Referent și economist specialist – Casa de Cultură a Studenților Alba Iulia
Casa de Cultură a Studenților Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Ardealului nr. 1, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unor funcții contractuale vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 și respectând prevederile O.U.G. nr. 34/2023, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: Referent I
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Cultural-Artistic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
DENUMIREA POSTULUI: Economist Specialist IA
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Financiar-Contabilitate- Resurse Umane
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de Referent I sunt:
– Studii: superioare în domeniul muzical;
– Abilități de tehnician audio și lucru cu tinerii;
– Vechimea în muncă și în specialitatea studiilor: 6 luni
Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului de Economist Specialist IA sunt:
– Studii: superioare științe economice-contabilitate
– Experiență într-o instituție publică similară postului pentru care se organizează concursul de cel puțin 6 ani și 6 luni
– Vechimea în muncă și în specialitatea studiilor: 6 ani și 6 luni
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:
– Publicarea anunțului 16.08.2023
– Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:
– Casa de Cultură a Studenților Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Ardealului nr. 1, jud. Alba 30.08.2023, ora 15.00
– Selecția dosarelor de către membrii comisiei de concurs 01.09.2023, ora 10.00
– Afișarea rezultatelor selecției dosarelor 04.09.2023, ora 10.00
– Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor 05.09.2023, ora 10.00
– Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 06.09.2023, ora 10.00
– Susținerea probei scrise 08.09.2023, ora 09.00 (Economist Specialist IA)
08.09.2023, ora 12.00 (Referent I)
– Afișarea rezultatului probei scrise 08.09.2023, ora 15.00
– Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise 11.09.2023, ora 15.00
– Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 11.09.2023, ora 16.00
– Susținerea probei practice 12.09.2023, ora 10.00 (Referent I)
– Afișarea rezultatului probei practice 12.09.2023, ora 13.00
– Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei practice 12.09.2023, ora 15.00
– Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 12.09.2023, ora 16.00
– Susținerea interviului 13.09.2023, ora 09.00 (Economist Specialist IA)
13.09.2023, ora 12.00 (Referent I)
– Comunicarea rezultatelor după susținerea interviului 13.09.2023, ora 15.00
– Depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului 14.09.2023, ora 15.00
– Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 15.09.2023, ora 10.00
– Afișarea rezultatului final al concursului 15.09.2023, ora 12.00
Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.ccs-alba.ro, persoană de contact: Irimie Daniela, funcția referent, având numărul de telefon 0258.812.692.
Îngrijitor – Școala Gimnazială ”Singidava”, Cugir
– Studii medii (minim 8 clase + învățământ profesional)
– Nu se solicită vechime în muncă
Date de contact
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în perioada 22.08.2023-04.09.2023, între orele 8.00-14.00, la sediul ŞCOLII GIMNAZIALE “SINGIDAVA”, Str. Alexandru Sahia, nr. 16, Cugir, biroul Secretariat,
tel: 0258751727
Calendarul concursului:
1. Publicarea anunţului 16.08.2023
2. Depunerea dosarelor de concurs 22.08.2023-04.09.2023
orele 8,00-14,00
3. Selecţia dosarelor 05.09.2023
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 05.09.2023 ora 12.00
5. Depunerea contestaţiilor privind selecţia dosarelor 05.09.2023 ora 12,00 -06.09.2023 ora 12.00
6. Afişarea rezultatelor după contestaţii 06.09.2023 ora 15.00
7. Susţinerea probei practice 07.09.2023 ora 12.00
8. Afişarea rezultatelor probei practice 07.09.2023 ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei practice 08.09.2023 orele 8.00-15.00
10. Afişarea rezultatului după contestaţii 11.09.2023 ora 15,00
11. Susţinerea interviului 12.09.2023 ora 13.00
12. Afişarea rezultatelor interviului 12.09.2023 ora 15.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele interviului 13.09.2023 ora8.00-12.00
14. Afişarea rezultatului după contestaţii 13.09.2023 ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 13.09.2023 ora 15.00
16. Repartiția pe post 13.09.2023 ora 15.00
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției angajatoare- https://sites.google.com/view/scoala-singidava-cugir, email [email protected], Telefon 0258751727
Referent de specialitate – Primăria Comunei Mihalț
Primăria comunei Mihalț, cu sediul în comuna Mihalț, nr. 635, județul Alba, organizează în data de 07.09.2023 – proba scrisă concurs de recrutare în vederea încadrării pe perioadă determinată, pe următorul post de natură contractuală, înființat pe perioada de implementare a proiectelor finanțate din fonduri externe nerambursabile:
– Referent de specialitate, debutant, Compartiment ”Implementare proiecte”: 1 post.
Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore pe săptămână.
Condiții generale:
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art.15 din H.G. nr. din 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs și a încadrării pe postul contractual vacant, pe perioadă determinată, de referent de specialitate, grad debutant:
– nivelul studiilor: studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științe inginerești.
– vechime în muncă/specialitate: nu se solicită.
Locul de desfășurare al concursului: sediul Primăriei Mihalț – sala de evenimente, localitatea Mihalț, nr. 635, județul Alba.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
-10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv 30.08.2023 – data limită pentru depunerea dosarelor;
-Proba scrisă ava avea loc în data de 07.09.2023, ora 10,00.
-Proba interviu va avea loc până în data de 13.09.2023, ora 10 (în maxim 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise)
Rezultatul selecției dosarelor se afișează la sediul instituției și pe pagina de internet în termen de maximum două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Rezultatul probei scrise și a probei interviu se vor afișa la sediul instituției și pe pagina de internet în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe.
După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și/sau practică și interviu, după caz, candidații nemulțumiți pot depune contestație la compartimentul resurse umane sau, după caz, la compartimentul care asigură organizarea și desfășurarea concursului, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și/sau probei practice și al interviului, sub sancțiunea decăderii din acest drept. Rezultatele finale se afișează la sediul autorității sau instituției publice organizatoare a concursului și pe pagina de internet a acesteia, la secțiunea special creată în acest scop, în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor contestațiilor pentru ultima probă, prin specificarea mențiunii „admis” sau „respins”.
Informații suplimentare în ceea ce privește desfășurarea concursului pot fi obținute la sediul Primăriei comunei Mihalț, Mihalț nr. 635, etaj 1, sala 17 – Contabilitate și resurse umane, telefon 0258/718101, e-mail [email protected].
Detalii privind dosarul de înscriere la concurs, condiții specifice și bibliografie se afișează la sediul Primărie Mihalț și pe site-ul www.primariamihalt.ro.
Îngrijitor, 0,5 normă – Școala Gimnazială ”Ion Bianu”, Valea Lungă
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: medii;
2. Vechime –minim 3 ani.
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 18.08.2023- 01.09.2023, ora 9-14, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: 05.09.2023 ora 9, la sediul instituţiei;
– proba scrisă în data de 11.09. 2023, ora 12.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 12.09.2023;
– proba interviu în data de 11.09.2023 , ora 13.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 12.09.2023;
– afişarea rezultatelor finale: 15.09.2023.
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor: 13-14.09.2023
– se pot depune contestaţii până în data de: 13.09.2023, ora 14, la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 14.09.2023, ora 10, la sediul instituţiei.
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Școala Gimnazială ”Ion Bianu” Valea Lungă, cu sediul în Valea Lungă, strada Victoriei, nr. 102, județul Alba, secretariat , tel. 0765549407, persoana de contact Morariu Marinela, email: [email protected]
Șef serviciu – Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local, Aiud
Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local, cu sediul în Aiud, str.Tribun Tudoran nr.9, jud.Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractuale de conducere vacante, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: Șef serviciu ,grad II
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de conducere
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Serviciul Tehnic, Întreținere Patrimoniu
DURATA TIMPULUI DE LUCRU:8 ore/zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condițiile specifice:
-studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență: Inginerie civilă/Ingineria instalațiilor:
-vechime în specialitatea studiilor : minimum 5 ani;
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
– Data limită de depunere a dosarelor de participare la concurs la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud, str.Tribun Tudoran, nr.9,Aiud, jud.Alba , 31.08.2023, ora 15.00
– Selecția dosarelor de concurs : 01.09.2023-04.09.2023
– Afișarea rezultatelor selecției dosarelor :05.09.2023
– Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor :06.09.2023
– Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor:07.09.2023
– Susținerea probei scrise:12.09.2023, ora 11.00
– Afișare rezultate proba scrisă:13.09.2023
– Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise:14.09.2023
– Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor:15.09.2023
– Suținerea interviului:18.09.2023, ora 11.00
– Afișare rezultate proba interviu: 19.09.2023
– Depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului: 20.09.2023
– Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor:21.09.2023
– Afișare rezultate finale concurs: 22.09.2023
Relații suplimentare se pot obține la sediul Serviciului Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local, la Compartimentul Salarizare, Resurse Umane și la nr.telefon 0258/861593 interior 13 și pe adresa de e-mail: [email protected]
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
Tânăr de 20 de ani, din Ciugud, condamnat la închisoare cu suspendare, după ce a provocat un accident mortal: Victima, chiar tatăl său
Tânăr de 20 de ani, din Ciugud, condamnat la închisoare cu suspendare, după ce a provocat un accident mortal: Victima, chiar tatăl său Un tânăr în vârstă de 20 de ani din comuna Ciugud, care a provocat un accident rutier în urmă cu 2 ani, în urma căruia a decedat tatăl său, și-a aflat prima […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
MESAJE de CRACIUN 2024. URARI şi FELICITARI de Sărbători pe care le puteţi trimite celor dragi
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Povestea sau legenda lui Moș Crăciun
-
Ştirea zileiacum o zi
Renii lui Moș Crăciun. Povestea renilor. Care sunt numele lor și cum îi ajută aceștia pe Moșul
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
MESAJE SMS de CRĂCIUN 2024 în limba ENGLEZĂ. Idei de URĂRI şi Felicitări în română şi engleză !
-
Curier Județeanacum 3 zile
Mesaje de Crăciun 2024 în limba italiană, traduse în limba română. Cântece tradiționale de Crăciun în limba italiana
-
Curier Județeanacum 3 zile
Obiceiuri, tradiții și superstiții de Ignat – Ziua sacrificării porcului de Crăciun