Alina Burja, managing director Azets: „Am găsit în Alba personal calificat, care s-a adaptat destul de ușor nevoilor noastre”

În februarie 2015, Alba Iulia devenea al doilea oraș din România în care se extindea Azets, lider în servicii de contabilitate, salarizare, resurse umane și consultanță în țările nordice. Ultimii ani au fost benefici pentru compania cu sediul principal la Sibiu, care grație stilului inovator de lucru și implicării constante în îmbunătățirea condițiilor pentru angajați, a devenit cea mai mare firmă de profil din zonă.

Dacă la început proiectul din Alba Iulia pornea la drum cu doar 7 oameni, în prezent 140 de angajați lucrează la cele două sedii din oraș. Numărul angajaților va continua să crească, asigură Alina Burja, managing director Azets România, care preconizează o cifră de 200 de salariați pe viitor.

Două sedii în Alba Iulia
Angajații Azets din Alba Iulia, coordonați de Ana Achim, sunt repartizați în două sedii din oraș. Primul, în care Azets a început activitatea în februarie 2015, se află în Piața Iulia Maniu, mai exact în fosta clădire Romarta, care a fost amenajată și recompartimentată conform cerințelor impuse de activitatea de contabilitate care se desfășoară aici.

„Am început în fostul sediu Romarta, schimbând destinația unui magazin cu renume într-un spațiu de birouri, sală de ședințe și sală de mese. Inițial, am deschis acest punct de lucru cu intenția de a avea între 80 și 100 de angajați, însă între timp lucrurile au mers bine și ne-am extins”, spune Alina Burja, managing director Azets.

Pentru că targetul în Alba Iulia este de 200 de angajați, compania a deschis un nou birou, pe Bulevardul Ferdinand nr. 71. „Am găsit în Alba personal calificat, care s-a adaptat destul de ușor nevoilor noastre, astfel că ne-a fost mai ușor să ne extindem. Cam 70% din personal a fost recrutat din rândul absolvenților Universității 1 Decembrie 1918 Alba Iulia, noi având o colaborare foarte bună cu această instituție de învățământ”, mai completează Alina Burja.

Firma are mai multe posturi disponibile în momentul de față, iar pentru a prezenta oportunitățile de lucru va participa la Târgul de Cariere din Alba Iulia, eveniment care va avea loc miercuri, 22 noiembrie, în incinta Alba Mall.

Oportunități pentru o carieră de succes
Prezentă pe piața din România din anul 2008, compania s-a dezvoltat în mod deosebit în ultimii ani, crescând de la 32 de angajați la aproximativ 640, cei mai mulți dintre ei desfășurându-și activitatea la Sibiu. Pe lângă sediul sediul principal din Sibiu și cele două birouri din Alba Iulia, Azets a mai deschis două puncte de lucru, în acest an, la Timișoara și Brașov.

Compania investește în mod constant în angajați, oferind șanse reale de dezvoltare. Firma are și programe de internship, atât în timpul anului școlar, cât și pe perioada vacanțelor. Important de menționat, spun reprezentanții Aztes, este că salariații lor au parte de evaluări permanente și o serie de beneficii extra-salariale, precum asigurări private de sănătate, de pensie, delegații în țările nordice, abonamente la săli de sport sau la meciuri de baschet și handbal. Și tot pentru angajați se organizează teamb-buildinguri, ieșiri pe echipe, dar și petreceri de Crăciun, de 8 Martie și Summer Party.

Pentru angajați, Azets reprezintă un mediu stabil de lucru și mai ales o oportunitate de dezvoltare. Silviu Necula a ales compania cu doar o lună în urmă și se bucură de decizia luată.

„Am ales Azets pentru că mi s-a părut o oportunitate bună de a-mi dezvolta calitățile profesionale. După o lună petrecută aici, am ajuns să spun că așteptările mele au fost depășite. Am reușit să mă integrez rapid în colectiv și să mă obișnuiesc cu atribuțiile postului”, declară Silviu.

Andreea Popa s-a alăturat companiei după două luni de la deschiderea primului sediu din Alba Iulia. După șapte luni a fost promovată, ajungând să-și conducă propria echipă de Validare. Acum, spune că pentru ea Azets înseamnă respect și dezvoltare.

„Mă bucur să spun că m-am dezvoltat foarte mult în cadrul acestei companii. Am avut ocazia să învăț multe lucruri noi și, de asemenea, am reușit să îmi îmbunătățesc engleza. Cea mai mare provocare de care am avut parte  a venit la șapte luni de la angajare, când mi s-a propus să fiu Team Leader. Dar lucrurile au decurs bine, am avut parte de colegi foarte buni care m-au ajutat atât cu sfaturi, cât și cu rezolvarea task-urilor zilnicce. Suntem o echipă tânără, deschisă, bazată pe respect”, spune Andreea.

Implicarea Azets în viața comunității albaiuliene
Prezența companiei în Alba Iulia nu s-a rezumat doar la recrutarea de noi angajați, ci și la implicarea în viața comunității. Numai în ultimul an Azets a participat, ca sponsor, la numeroase proiecte universitare, culturale și sportive din oraș. În luna septembrie, firma a fost sponsorul principal al celei de-a cincea ediții a Alba Iulia Music & Film Festival. „Azets este o companie în continuă dezvoltare, iar această dezvoltare nu se rezumă doar la creșterea numărului de angajați ci și la apropierea noastră de comunitate. Dorim să creștem împreună și ne bucurăm că putem fi părtașii unor astfel de evenimente, care apropie oamenii de cultură”, spune Alina Burja.

Azets a sprijinit anul acesta și „Alba Iulia City Race”. Compania a fost prezentă în Cetatea Alba Carolina cu un Info Point, iar de la linia de start mai mulți angajați au pornit în pas alergător, cot la cot cu restul participanților. Iar Azets promite că proiectele dedicate comunității albaiuliene nu se vor opri aici.

O companie nouă, dar cu un istoric bogat
Cunoscută anterior ca Visma Services România, firma Azets face parte în momentul de față din CogitalGroup. Axat pe servicii de outsourcing și consultanță, CogitalGroup este format din compania Azets în țările nordice și companiile Blick Rothenberg și Baldwins în Marea Britanie. Fiind o companie nordică, Azets este caracterizată de un stil de management nordic. Acest lucru înseamnă că angajații și clienții sunt tratați cu respect, relațiile sunt bazate pe încredere și loialitate, iar munca în echipă va triumfa în fața perfomanțelor individuale.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...