ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 3 MARTIE 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 3 MARTIE 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 3 martie 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 27 FEBRUARIE 2024: 464 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Câmpeni, Ocna Mureș, Sebeș și Teiuș
*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant:
– 1 post de medic primar confirmat în specialitatate recuperare, medicină fizică și balneologie în cadrul Compartimentului recuperare neurologică;
Condiţiile specifice de participare la concurs:
– pentru medic primar confirmat în specialitatea recuperare, medicină fizică și balneologie;
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic primar în specialitatea recuperare, medicină fizică și balneologie ;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.
Calendar concurs
Perioada depunere dosare concurs: 29.02.2024-13.03.2024
Selectia dosarelor de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare:14.03.2024-15.03.2024
Afișare rezultat selecție dosare depuse de candidați: 15.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selectiei de dosare: 18.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor selectiei de dosare: 19.03.2024
Desfășurare probă scrisă: 25.03.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 25.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 26.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 27.03.2024
Desfășurare probă clinică/practică: 28.03.2024
Afisare rezultate probă clinică/practică: 28.03.2024
Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 29.03.2024
Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 01.04.2024
Afişarea rezultatului final al concursului: 02.04.2024
Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului.
Tematica și bibliografia este cea pentru examenul de medic specialist în specialitatea postului, postată pe site-ul Ministerului Sănătății la rubrica Examene și Concursuri naționale.
Relatii suplimentare se obtin la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, b-dul Revolutiei nr.23, Alba Iulia, jud.Alba, Serviciul resurse umane si relatii cu publicul, tel.0258820825 int.146.
*Comuna Săsciori organizează, în conformitate cu prevederile H.G nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a funcțiilor contractuale de execuție de asistent medical comunitar, grad profesional debutant și asistent medical comunitar, grad profesional principal în cadrul Compartimentului Asistență medicală comunitară al aparatului de specialitate al primarului comunei Săsciori, în data de 29.03.2024, ora 10:00, la sediul instituției din localitatea Săsciori, strada Principală, nr. 363, județ Alba.
Pentru a participa la concursul de asistent medical comunitar, grad profesional debutant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii specifice:
• diplomă de absolvire a studiilor postliceale în specialitatea asistent medical;
• adeverință eliberată în vederea participării la concurs, de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;
• certificat de membru și aviz anual eliberat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;
Pentru a participa la concursul de asistent medical comunitar, grad profesional principal, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii specifice:
• diplomă de absolvire a studiilor postliceale în specialitatea asistent medical;
• vechime în specialitatea studiilor absolvite de cel puțin 5 ani – adeverință grad profesional principal;
• certificat de membru și aviz anual eliberat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România;
Concursul organizat pentru ocuparea funcțiilor contractuale vacante de execuție de asistent medical comunitar, grad principal și asistent medical comunitar, grad debutant constă în următoarele etape succesive:
– selecția dosarelor de înscriere;
– proba scrisă;
– interviul;
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei comunei Săsciori din localitatea Săsciori, strada Principala nr. 363, județ Alba, la nr. de telefon 0258/741110, precum și la biroul secretarului comisiei de concurs, Maer Camelia Elena.
*Primaria Comunei Rădești cu sediul în Rădeşti, str. Fn nr. 260, judetul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: șofer, treapta I din cadrul compartimentului deservire-administrarea a domeniului public, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post normă întreagă
Dosarele de înscriere se depun la sediu instituţie. Informaţii la tel: 0258879491 sau de pe website: primariaradesti.ro.
Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 12.03.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Medii
2. Vechime în specialitatea studiilor: Nu se cere
3. Alte condiții: Atestat sau adeverință că urmează cursurile de mașinist terasamente, permis de conducere categoria B
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
Activitate Data Ora
Data postării/publicării anunțului 28 Februarie 2024
Data limită de depunere a dosarelor 12 Martie 2024 15:00
Selecția dosarelor 13 Martie 2024 12:00
Afișarea selecției dosarelor 13 Martie 2024 13:00
Termen limită contestații ref la selecția dosarelor 14 Martie 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații 15 Martie 2024 13:00
Proba scrisă 21 Martie 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 21 Martie 2024 13:00
Termen limită contestații la proba scrisă 22 Martie 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisă 22 Martie 2024 15:00
Interviul 25 Martie 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba de interviu 25 Martie 2024 11:00
Termen limită contestații la proba de interviu 25 Martie 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații la proba de interviu 25 Martie 2024 15:00
Afișare rezultat final 25 Martie 2024 15:30
*LICEUL TEOLOGIC GRECO-CATOLIC „SFÂNTUL VASILE CEL MARE”, BLAJ, JUDEȚUL ALBA – Muncitor întreținere, post vacant, pe perioadă nedeterminata, la structura Administrativ, numărul de posturi: 1,00;
Condiţii specifice de participare la concurs:
– Abilități, calități și aptitudini necesare: ablităţi de comunicare şi muncă în echipă, seriozitate, implicare;
– Avizul cultului;
– Vechime în muncă: 15 ani;
– Domiciliul stabil în Blaj;
– Disponibilitate la program flexibil;
– Permis de conducere categoria B;
– Recomandare de la ultimul loc de muncă.
Calendarul de desfăşurare a concursului
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 27/02/2024
– termenul de depunere a dosarelor în data de 12/03/2024 , ora 12:00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor în data de: 13/03/2024 , ora 10:00, la sediul instituţiei;
– afisare rezultate la selectia dosarelor în data de:13/03/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– termen de contestare la selectia dosarelor în data de 14/03/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor în data de 14/03/2024 , ora 13:00, la sediul institutiei.
Proba scrisă:
– proba scrisă în data de 20/03/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă în data de 20/03/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisă în data de 21/03/2024 ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei scrise în data de 21/03/2024 , ora 15:30, la sediul instituției;
Proba interviu:
– proba interviu în data de 22/03/2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 22/03/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu în data de 25/03/2024 ,ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 25/03/2024 , ora 15:30, la sediul instituției;
– Afişarea rezultatelor finale în data de 25/03/2024 , ora 16:00, la sediul instituției;
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: LICEUL TEOLOGIC GRECO-CATOLIC „SFÂNTUL VASILE CEL MARE” BLAJ , cu sediul în BLAJ, STR. PIAȚA 1848,NR.3, JUD.ALBA, compartimentul secretariat, persoana de contact: Jidveian Alina Maria , email: [email protected].
*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
• 1 post vacant gipsar medical debutant, M/G – Secția ortopedie- traumatologie;
• 1 post vacant infirmieră, G – Secția gastroenterologie;
• 1 post vacant infirmieră, G – Secția obstetrică ginecologie;
• 1 post vacant infirmieră, G – Bloc operator- ortopedie si traumatologie;
• 1 post vacant infirmieră debutant, G – Secția medicină internă;
• 1 post vacant infirmieră debutant, G – Secția medicină internă – Compartiment reumatologie;
• 1 post vacant infirmieră debutant, G – Compartiment nefrologie;
• 1 post vacant infirmieră debutant, G – Secția cardiologie;
• 1 post vacant infirmieră debutant, G – Compartiment urologie;
• 1 post vacant infirmieră debutant, G – Secția neurologie;
• 1 post vacant infirmieră debutant, G – Compartiment dermato-venerologie;
• 1 post vacant infirmieră debutant, G – Secția psihiatrie acuți;
• 1 post vacant infirmieră debutant, G – Secția recuperare, medicină fizică și balneologie;
• 1 post vacant infirmieră debutant, G – Compartiment recuperare neurologică;
• 1 post vacant îngrijitoare curățenie, G – Secția medicină internă;
• 1 post vacant îngrijitoare curățenie, G – Secția psihiatrie acuți;
• 3 posturi vacante brancardier, G – Unitatea de primire urgențe (UPU) SMURD.
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de mai sus se va desfășura după următorul calendar:
• Data publicării anunțului de concurs:23.02.2024
• Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, Serviciul resurse umane și relații cu publicul, în perioada: 23.02.2024-07.03.2024, între orele 9-13;
• Selecția dosarelor de concurs:08.03.2024-11.03.2024;
• Afișarea rezultatelor selecției dosarelor (admis/respins):11.03.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor de înscriere:12.03.2024;
• Afișarea rezultatelor contestațiilor privind rezultatelor selecției dosarelor de înscriere:13.03.2024;
• Desfășurarea probei scrise:19.03.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba scrisă:20.03.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă:21.03.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba scrisă:22.03.2024;
• Desfășurarea interviului:25.03.2024;
• Afișarea rezultatelor la interviu:25.03.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la interviu:26.03.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor la interviu:27.03.2024;
• Afișarea rezultatului final al concursului:28.03.2024.
Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 07.03.2024 ora 1300.
Anunțul de concurs, tematica și bibliografia, sunt disponibile accesând pagina oficială www.spitalalba.ro , precum și la avizierul unității.
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.
*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
• 1 post vacant asistent medical generalist principal PL – Compartiment nefrologie;
• 1 post vacant asistent medical generalist principal PL – Compartiment recuperare neurologică;
• 1 post vacant asistent medical generalist principal PL- Ambulatoriu de specialitate- Cabinet chirurgie generală;
• 1 post vacant asistent medical generalist principal PL- Ambulatoriu de specialitate- Cabinet ortopedie traumatologie;
• 1 post vacant asistent medical generalist principal PL- Ambulatoriu de specialitate- Cabinet ORL;
• 1 post vacant asistent medical generalist PL- Compartiment diabet zaharat, nutriție și boli metabolice;
• 1 post vacant asistent medical generalist debutant PL- Secția medicină internă;
• 1 post vacant asistent medical generalist debutant PL- Secția cardiologie;
• 1 post vacant asistent medical generalist debutant PL- Secția oncologie medicală;
• 1 post vacant asistent medical generalist debutant PL- Compartiment urologie;
• 1 post vacant asistent medical generalist debutant PL- Secția neonatologie;
• 1 post vacant asistent medical generalist debutant PL- Secția neurologie;
• 1 post vacant asistent medical generalist debutant PL- Secția boli infecțioase;
• 1 post vacant asistent medical generalist debutant PL- Secția psihiatrie acuți;
• 2 posturi vacante asistent medical geberalist debutant PL- Unitatea de primire urgențe (UPU) SMURD;
• 1 post vacant asistent medical generalist debutant PL- Bloc operator- chirurgie generală;
• 1 post vacant asistent medical generalist debutant PL- Cabinet oncologie medicală;
• 1 post vacant asistent medical generalist debutant PL- Ambulatoriu de specialitate- Cabinet chirurgie generală.
• Data publicării anunțului de concurs:23.02.2024
• Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, Serviciul resurse umane și relații cu publicul, în perioada: 23.02.2024-07.03.2024, între orele 9-13;
• Selecția dosarelor de concurs:08.03.2024-11.03.2024;
• Afișarea rezultatelor selecției dosarelor (admis/respins):11.03.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor de înscriere:12.03.2024;
• Afișarea rezultatelor contestațiilor privind rezultatelor selecției dosarelor de înscriere:13.03.2024;
• Desfășurarea probei scrise:18.03.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba scrisă:19.03.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă:20.03.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba scrisă:21.03.2024;
• Desfășurarea probei practice:22.03.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba practică:25.03.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba practică:26.03.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba practică:27.03.2024;
• Desfășurarea interviului:28.03.2024;
• Afișarea rezultatelor la interviu:28.03.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la interviu:29.03.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor la interviu:01.04.2024;
• Afișarea rezultatului final al concursului:02.04.2024.
Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 07.03.2024 ora 1300.
Rezultatele selectării dosarelor de înscriere, cu mențiunea „admis” sau „respins”, se vor afişa la avizierul şi pe site-ul spitalului în data de 11.03.2024.
Anunțul de concurs, tematica și bibliografia, sunt disponibile accesând pagina oficială www.spitalalba.ro , precum și la avizierul unității
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.
*COLEGIUL NAȚIONAL DAVID PRODAN CUGIR , CUGIR, ALBA – ÎNGRIJITOR, post vacant, pe perioadă nedeterminata, la structura ADMINISTRATIV, numărul de posturi: 1;
Condiţii specifice de participare la concurs:
-Vechimea in munca:NU ESTE CAZUL
-Nivelul studiilor: MEDII
Calendarul de desfăşurare a concursului
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 23/02/2024
– termenul de depunere a dosarelor în data de 08/03/2024 , ora 14:00, la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor în data de: 11/03/2024 , ora 14:00, la sediul instituţiei;
– afisare rezultate la selectia dosarelor în data de: 11/03/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– termen de contestare la selectia dosarelor în data de 12/03/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor în data de 12/03/2024 , ora 13:00, la sediul institutiei.
Proba practică:
– proba practică în data de 18/03/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba practică în data de 18/03/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba practică în data de 19/03/2024 ,ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei practice în data de 19/03/2024 , ora 15:30, la sediul instituției;
Proba interviu:
– proba interviu în data de 20/03/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 20/03/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
– termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu în data de 21/03/2024 ,ora 14:00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 21/03/2024 , ora 15:30, la sediul instituției;
– Afişarea rezultatelor finale în data de 21/03/2024 , ora 16:00, la sediul instituției
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: COLEGIUL NAȚIONAL DAVID PRODAN CUGIR , cu sediul în CUGIR, STR. VICTORIEI, NR 15, ALBA, compartimentul resurse umane/ , persoana de contact:BĂTRÎNA AURELIA , email: [email protected].
*SERVICIUL PUBLIC GOSPODĂRIE COMUNALĂ BLAJ cu sediul în str. Păcii, nr. 1, Blaj, județul Alba, în temeiul H.G. nr. 1336/2022, cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuală vacantă (în februarie 2024) după cum urmează: Muncitor necalificat (pentru salubrizare cai publice), pe perioadă nedeterminată, 8 ore/zi și 40 ore/saptamana.
Pentru a participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții specifice:
– nivelul studiilor: studii generale.
– vechimea în specialitate necesară ocupării postului: nu se solicită.
– alte condiții specifice:- disponibilitate imediată.
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
Afișarea anunțului 20.02.2024
Depunere dosare de înscriere: 21.02.2024-06.03.2024 de luni-vineri: 09.00-16.00
Selecție dosare de înscriere: 08.03.2024 ora 09,00
Afișare rezultate selecției dosarelor:08.03.2024 ora 10,00
Depunere contestații selecție dosare, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor
Afișare rezultate contestații selecție dosare: 12.03.2024 ora 10,00
Proba practică: 14.03.2024 ora 10,00
Afișare rezultate la proba practică 14.03.2024 ora 14,00
Depunere contestații la proba practică, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei practice
Afișare rezultate contestații proba practică: 15.03.2024 ora 15,00
Interviu: 18.03.2024 ora 14,00
Afișare rezultate interviu 19.03.2024 ora 10,00
Depunere contestații interviu, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului interviului
Afișare rezultate contestații interviu 20.03.2024 ora 12,00
Afișare rezultate finale concurs 21.03.2024 ora 12,00
Locul de depunere al dosarelor de concurs: sediul Serviciului Public Gospodărie Comunală Blaj, str. Păcii, nr. 1, Blaj, jud. Alba.
*SPITALUL MUNICIPAL AIUD, cu sediul AIUD, strada Spitalului, nr.2, jud. Alba, organizează concurs, pentru ocuparea 1 post contractual vacant, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022, astfel:
– 1 post vacant, norma intreaga, perioada nedeterminata, functie de executie de Economist II – Compartiment Achizitii publice
Condiţii specifice de participare la concurs:
Referent de specialitate debutant – studii superioare – Compartiment financiar contabil
1. Studii de specialitate: – studii superioare economice
2. Perfecționări (specializări): Curs calificare Achizitii publice
3. Cunoștințe de operare (necesitate și nivel):
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu necesită
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Aptitudini de comunicare, atenție, ordine, asumarea responsabilitații, rezistență la oboseală, rezistență la stres
6. Competența managerială (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): nu necesită
7. Vechime: 6 luni vecime in specialitate
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
Activitate Data Ora
data publicării anunțului 20 februarie 2024
data limită de depunere a dosarelor 05 martie 2024 15.00
selectia dosarelor 06 martie.2024 12.00
afișarea selecției dosarelor 06 martie.2024 14.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 07 martie. 2024 14.00
afișarea rezultatelor la contestații 08 martie.2024 14.00
proba scrisă 19 martie.2024 9.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 19 martie.2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 20 martie.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 21 martie.2024 15.00
proba practica / interviu 22 martie. 2024 09.00
afișarea rezultatelor la proba practica / interviu 22 martie.2024 15.00
termen limită contestații la proba practica / interviu 25 martie.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba practica / interviu 26 martie.2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 27 martie.2024 15.00
Locul de desfasurare a concursului : sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2 jud. Alba.
*DIRECȚIA, ÎNVĂȚĂMÂNT, CREȘE, ALBA IULIA – din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului vacant, funcţie contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată, în data de 15 MARTIE 2024, ora 10:00
1. Denumirea postului vacant:
1 – post, funcție contractuală de execuție, consilier, gradul I, studii superioare, pe perioadă nedeterminată, normă întreagă, cod COR 2422201.
2. Condiţii specifice de participare:
Studii superioare: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în Domeniul fundamental al Științelor sociale, Ramura de științe-Științe juridice, Domeniul de licență – Drept, Specializare Drept,
Vechime: minim 4 ani în domeniul studiilor absolvite.
Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.
Cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
(1) Contractul individual de muncă se încheie între persoana care îndeplineşte condiţiile pentru a fi angajată pe o funcţie contractuală şi autoritatea sau instituţia publică, prin reprezentantul său legal, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea următoarelor cerinţe specifice:
a) persoana să aibă cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) persoana să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) persoana să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) persoana să îndeplinească condiţiile de studii necesare ocupării postului;
e) persoana să îndeplinească condiţiile de vechime, respectiv de experienţă necesare ocupării postului, după caz;
f) persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.
(2) Prin excepţie de la condiţia prevăzută la alin. (1) lit. a) pot fi angajaţi şi cetăţeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceştia prin legislaţia specifică şi legislaţia muncii.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Creșei 2 Ampoi str. Livezii nr. 47, Alba Iulia, la Compartimentul achiziții, juridic, resurse umane, de la secretarul comisiei de concurs, domnul Florea Daniel Ștefan – consilier resurse umane şi la nr. de telefon: 0720 660 818.
*Creșa Municipiului Alba Iulia din cadrul Direcției Învățământ, Creșe organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului vacant, funcţie contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată, în data de 14 martie 2024, ora 10:00
1. Denumirea postului vacant:
Creșa Municipiului Alba Iulia
1 – post, funcție contractuală de execuție, SECRETAR, gradul II, studii superioare, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată, normă întreagă.
2. Condiţii specifice de participare:
Studii superioare: studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în Domeniul fundamental al Științelor sociale, Ramura de științe – Științe economice, Domeniul de licență: Contabilitate, Economie, Finanțe.
Vechime: minim 4 ani în domeniul studiilor absolvite.
Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Creșei 2 Ampoi str. Livezii nr. 47, Alba Iulia, la Compartimentul achiziții, juridic, resurse umane, de la secretarul comisiei de concurs, domnul Florea Daniel Ștefan – consilier resurse umane şi la nr. de telefon: 0720 / 660818.
*Grădinița cu Program Prelungit “ Primii Pași”, cu sediul în loc. Aiud, str. Sergent Hațegan, nr. 3, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a 1 normă de bucătar.
Condiţiile specifice de participare la concurs sunt:
a) studii : medii
b) vechime: cel puțin 3 ani, în domeniu
c) calificare pentru postul de bucătar
2. PROBELE DE CONCURS:
• Probă practică
• Interviu
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
• Depunerea dosarelor de concurs se face la secretariatul comisiei de concurs de la Grădinița cu Program Prelungit “Primii Pași”, Aiud, str. Sergent Hațegan, nr. 3, jud. Alba, în perioada 26.02.2024-6.03.2024 între orele 9.00- 16.00
• 7.03.2024 – Analizarea dosarelor pentru concurs
• 7.03.2024 – ora 16.00 Afişarea rezultatelor după analiza dosarelor
• 8.03. 2024 – ora 09.00 -11.00 Depunerea contestațiilor după analiza dosarelor
• 8.03.2024- ora 16.00 Afişarea rezultatelor finale după contestații
• 11.03.2024– ora 13.30 – Desfăşurarea probei practice a concursului, la sediul Grădiniţei cu program prelungit „Primii pași”Aiud ,cu sediul în Loc. Aiud, str. Sergent Hațegan, nr 3
• 11.03.2024– ora 20.00 – Afişarea rezultatelor obţinute la proba practică
• 12.03.2024– 09.00 – 12.00 – Depunerea contestațiilor după proba practică
• 12.03.2024- ora 18.00 – Afişarea rezultatelor finale după contestații la proba practică
• 13.03.2024– ora 10.00 – Desfășurarea interviului, la sediul Grădiniţei cu program prelungit „Primii pași”Aiud , cu sediul în Loc. Aiud, str. Sergent Hațegan, nr 3
• 13.03.2024– ora 16.00 -Afişarea rezultatelor obţinute la interviu
• 14.03.2024– ora 09.00 – 12.00 – Depunerea contestațiilor după interviu
• 15.03.2024– ora 10.00 – Afişarea rezultatelor finale la concursul de ocupare a postului vacant de bucătar.
• Rezultatele finale se afișează în data de 15.03.2024
Notă:
1.Rezultatele la etapele concursului pentru ocuparea postului vacant, de bucătar, se vor afișa la avizierul de la sediul Grădiniţei cu program prelungit „Primii pași”Aiud , cu sediul în Loc. Aiud, str. Sergent Hațegan, nr 3
2.Rezultatele finale la concursul pentru ocuparea postului vacant, de bucătar, se vor afișa la avizierul de la sediul Grădiniţei cu program prelungit “Primii pași”Aiud , cu sediul în Loc. Aiud, str. Sergent Hațegan, nr 3
3.Vor fi declarați ,,admis’’ pentru ocuparea postului vacant, candidații ce vor obține un punctaj final (calculat ca medie a punctajelor obținute la proba practică și interviu) de minim 50 de puncte:
•Va fi declarat ,,admis’’la proba practică, candidatul care a obținut un punctaj de minim 50 de puncte.
•Va fi declarat ,,admis’’la interviu, candidatul care a obținut un punctaj de minim 50 de puncte.
4.Pentru informaţii suplimentare cu privire la organizarea concursului, adresaţi-vă secretariatului instituţiei sau la numărul de telefon 0771087537 sau 0258861465.
*SPITALUL MUNICIPAL AIUD, cu sediul Aiud, strada Spitalului, nr.2, jud. Alba, organizează concurs, pentru ocuparea 1 post contractual vacant, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022, astfel:
– 1 post vacant, norma intreaga,functie de executie de Referent de specialitate debutant studii superioare in cadrul Compartimentului financiar contabil.
Condiţii specifice de participare la concurs:
Referent de specialitate debutant – studii superioare – Compartiment financiar contabil
1. Studii de specialitate: – studii superioare economice
2. Perfecționări (specializări): nu necesită
3. Cunoștințe de operare (necesitate și nivel):operare programe contabilitate.
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu necesită
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Aptitudini de comunicare, atenție, ordine, asumarea responsabilitații, rezistență la oboseală, rezistență la stres
6. Competența managerială (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): nu necesită
7. Vechime: fara vechime
Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
Activitate Data Ora
data publicării anunțului 19 februarie 2024
data limită de depunere a dosarelor 04 martie 2024 15.00
selectia dosarelor 05 martie.2024 12.00
afișarea selecției dosarelor 05 martie.2024 14.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 06 martie. 2024 14.00
afișarea rezultatelor la contestații 07 martie.2024 14.00
proba scrisă 18 martie.2024 9.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 18 martie.2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 19 martie.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 20 martie.2024 15.00
proba practica / interviu 21 martie. 2024 09.00
afișarea rezultatelor la proba practica / interviu 21 martie.2024 15.00
termen limită contestații la proba practica / interviu 22 martie.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba practica / interviu 25 martie.2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 26 martie.2024 15.00
Locul de desfasurare a concursului : sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2 jud. Alba.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
FOTO | Accident MORTAL pe DN13: Trei tineri, cu vârste între 19 şi 22 de ani, au DECEDAT după impactul dintre un autoturism și o autoutilitară
Accident MORTAL pe DN13: Trei tineri, cu vârste între 19 şi 22 de ani, au DECEDAT după impactul dintre un autoturism și o autoutilitară Un accident rutier a avut loc miercuri seara, pe DN13. Trei tineri au decedat după impactul între o autoutilitară și un autoturism. Citește și: Un șofer de 60 de ani, din […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
Bradul de Crăciun. Cum și când se împodobește. Istoria împodobirii bradului
-
Sănătatea și naturăacum 4 zile
15 decembrie: Ziua Internațională a Ceaiului
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Nume care se sărbătoresc de Sfântul Daniel 2024. Viața Sf Daniel și semnificația numelui
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Mesaje de Sfântul Daniel 2024: URARI, FELICITARI și SMS-uri de LA MULȚI ANI pe care le poți trimite celor dragi
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
17 decembrie 2024: Creștinii ortodocși îl sărbătoresc pe Sfântul Daniel. Rugăciunile proorocului și a celor trei tineri aruncați în cuptor
-
Actualitateacum o zi
18 decembrie: Sfântul Daniil Sihastrul, sărbătoare cu cruce albastră în calendarul ortodox. Ce înseamnă și ce nu ai voie să faci