Rămâi conectat
MA-RA-MU

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 17 decembrie 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 17 decembrie 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 17 decembrie și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Școala Gimnazială Hopârta, cu sediul în localitatea Hopârta, str. Principală, nr. 22, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 și O.U.G. nr. 34/2023, după cum urmează:

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
• Studii: economice superioare cu diplomă de licență;
• Vechime minimă în domeniul studiilor: minim 6 luni;
• Cunoștințe operare PC, în special în ceea ce privește aplicații dedicate pentru contabilitatea instituțiilor publice, respectiv cunoașterea programelor SlIIR, FOREXEBUG, platforma SEAP;
• Abilități foarte bune de operare pe calculator (cunoașterea modului de lucru cu programele: Microsoft Word și Excel, REVISAL, EDUSAL, SICAP și programele specifice contabilității);
• Abilități de relaționare-comunicare și pentru munca în echipă.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:
1. Publicarea anunțului 15.12.2023
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială Hopârta, cu sediul în localitatea Hopârta, str. Principală, nr. 22, judeţul Alba. Până la 04.01.2024, ora 16.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 08.01.2024, ora 16.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 09.01.2024, ora 12.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 09.01.2024, ora 15.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 10.01.2024, ora 12.00
7. Susţinerea probei scrise 12.01.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 12.01.2024, ora 16.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 15.01.2024, ora 10.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 15.01.2024, ora 16.00
11. Susţinerea probei practice 16.01.2024, ora 10.00
12. Afişarea rezultatului probei practice 16.01.2024, ora 15.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei practice 17.01.2024, ora 10.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 17.01.2024, ora 16.00
15. Susţinerea interviului 18.01.2024, ora 10.00
16. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 18.01.2024, ora 16.00
17. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 19.01.2024, ora 10.00
18. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 19.01.2024, ora 15.00
19. Afişarea rezultatului final al concursului 19.01.2024, ora 16.00

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0728.451.167, pe website: www.scoalahoparta.ro, persoană de contact: Baltat Adina Maria, având funcția de director.

*Școala Gimnazială „Septimiu Albini”, str. Principală, nr.226, comuna Cut, județul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unor funcții contractual vacante de: secretar 0,5 normă și administrator financiar 0,5 normă, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, pe perioadă nedeterminată, în data de 16.01.2024-proba scrisă, respectiv, 19.01.2024-susținere interviu. Locul de desfășurare al concursului este sediul unității școlare.

Dosarele de participare la concurs se vor depune în perioada 15.12.2023-04.01.2024, între orele 10.00-14.00, la secretariatul unității școlare, telefon: 0740867178

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare sunt:
Secretar:
• Studii: Studii superioare finalizate cu diplomă de licență
• Vechimea minimă în muncă: 2 ani.
• Vechime minimă în domeniul studiilor: 1 an.
• Vechime minimă în învățământ: nu este cazul.
• Cunoştinţe avansate de operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare Internet),
• Cunoştinţe de utilizare a softurilor specifice activităţii din învăţământ: EDUSAL, REVISAL, SIIIR
• Spirit organizatoric;
• Cunoştinţe privind întocmirea şi administrarea corespondenţei oficiale;
• Cunoştinţe privind încadrarea personalului;
• Disponibilitate la timp de lucru prelungit;
• Abilități de comunicare şi relaţionare;
• Abilități de lucru în echipă;
• Capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor (mai ales în condiţii de stres);
• Disponibilitate pentru program flexibil;
• Capacitatea de a lua decizii eficiente.

Administrator financiar:
• Studii superioare în domeniul economic- diplomă de licență în științe economice;
• Vechimea minimă în muncă: 2 ani.
• Vechime minimă în domeniul studiilor: 2 ani.
• Necesită vechime în funcţia de administrator financiar de minim 6 luni;
• Cunoştinţe avansate de operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare Internet);
• Cunoştinţe de accesare platformă SEAP;
• Cunoştinţe de accesare a sistemul electronic de raportare a situaţiilor financiare din sectorul public-FOREXEBUG;
• Spirit organizatoric;
• Abilități de comunicare şi relaţionare;
• Abilități de lucru în echipă;
• Capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor (mai ales în condiţii de stres);
• Disponibilitate pentru program flexibil;
• Capacitatea de a lua decizii eficiente;
• Constituie un avantaj experienţa în funcţia de administrator financiar (patrimoniu), într-o instituţie de învăţământ.

Informații suplimentare se pot obține la numarul de telefon 0740867178, la adresa de e-mail: [email protected], persoană de contact: Negrea Sanda, având funcția director.

Citește și: ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 10 decembrie 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

*Școala Gimnazială „Ion Pop Reteganul” Sâncel, cu sediul în Sâncel, str. Mihai Eminescu nr. 27, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 34/2023, după cum urmează: Îngrijitor

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
• Studii: medii
• Vechimea în muncă: 3 ani

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
1. Publicarea anunțului 13.12.2023
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială „Ion Pop Reteganul” Sâncel, cu sediul în Sâncel, str. Mihai Eminescu nr. 27, jud. Alba, până la data de: 29.12.2023, ora 14.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 04.01.2024, ora 14.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 05.01.2024, ora 12.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 05.01.2024, ora 15.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 08.01.2024, ora 12.00
7. Susţinerea probei scrise 10.01.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 10.01.2024, ora 14.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 11.01.2024, ora 10.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 11.01.2024, ora 14.00
11. Susţinerea probei practice 12.01.2024, ora 10.00
12. Afişarea rezultatului probei practice 12.01.2024, ora 14.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei practice 15.01.2024, ora 10.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 15.01.2024, ora 14.00
15. Susţinerea interviului 16.01.2024, ora 10.00
16. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 16.01.2024, ora 14.00
17. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 17.01.2024, ora 10.00
18. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 17.01.2024, ora 14.00
19. Afişarea rezultatului final al concursului 17.01.2024, ora 15.00

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.scoalasancel.ro, persoană de contact: Ciulea Aurelia funcția secretar având numărul de telefon 0740792399.

*Spitalul Municipal Blaj – 1 (un) post de biolog debutant, în cadrul Laboratorului de analize medicale.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – DIPLOMA DE LICENȚĂ – domeniul / profilul biologie, – programul de studii / specializarea biologie.
DIPLOMA DE MASTER – programele de Master sunt prevăzute în H.G. nr. 883/2021
Cerinte specifice: certificat profesional curent emis de OBBCSSR.

Calendar estimativ pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea postului de biolog debutant:
Dată publicare anunț pe site-ul spitalului și site-ul [email protected] 12.12.2023
Data limită de depunere a dosarelor de concurs 09.01.2024 Ora 15,00
Data selecției dosarelor 10.01.2024
Data afișării rezultatelor selecției dosarelor și a punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și știintifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevazută în anexa nr. 3 la ordin; 10.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații la rezultatul selecției dosarelor 11.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la selecția dosarelor 12.01.2024 Ora 15,00
Data probei scrise 15.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba scrisă 15.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații privind rezultatul probei scrise 16.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba scrisă 17.01.2024 Ora 15,00
Data probei clinice/practice 18.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba clinică/practică 18.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestatii privind rezultatul probei clinice/practice 19.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba clinică/practică 22.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor finale 23.01.2024 Ora 15,00

Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro și la avizier.

*Spitalul Municipal Sebeș: – 1 post – asistent medical generalist (S/SSD/PL) la Cabinet pneumologie din Ambulatoriului integrat;
– 1 post – asistent medical generalist (S/SSD/PL) la Cabinet chirurgie vasculară din Ambulatoriului integrat
– 1 post – asistent medical generalist (S/SSD/PL), la Cabinet ORL din cadrul Ambulatoriului integrat in structura spitalului

Conditii specifice pentru ocuparea postului de asistent medical generalist (S/SSD/PL):
– diplomă de licența in specialitatea postului/ diploma de absolvire a invățământului superior de 3 ani in specialitate/ diploma de școală sanitară postliceală sau echivalentă în specialitatea medicină generală;
– certificat de membru al OAMGMAMR

Concursul se desfăşoară la sediul unităţii şi constă în urmatoarele etape:

Dată publicare anunț pe site-ul spitalului și site-ul [email protected] 12.12.2023
Data limită de depunere a dosarelor de concurs 12.01.2024 Ora 15,00
Data selecției dosarelor 15.01.2024
Data afișării rezultatelor selecției dosarelor 15.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații la rezultatul selecției dosarelor 16.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la selecția dosarelor 17.01.2024 Ora 15,00
Verificarea cunoștințelor de operare pe calculator (probă eliminatorie) 18.01.2024 Ora 09,00
Data probei scrise 19.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba scrisă 19.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații privind rezultatul probei scrise 22.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba scrisă 23.01.2024 Ora 15,00
Data interviu/proba practică 25.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la interviu/ proba practică 25.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestatii privind rezultatul interviului/ probei practice 26.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la interviu/ proba practică 29.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor finale 30.01.2024 Ora 15,00

Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro și la avizier.

*Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, organizează concurs în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următorului post, de natură contractuală, vacant la:

1. Compartimentul Secretariatul Comisiei de evaluare a persoanelor adulte cu handicap
– 1 post de medic specialist -preşedinte Comisie, normă întreagă, pe durată nedeteminată;
Durata timpului de lucru este de 8h pe zi, 40 ore pe săptămână.
2. Condiţii specifice de participare la concurs:
– Diplomă de medic sau diplomă de licență în medicină;
– Certificat de membru al Colegiului Medicilor din România;
– Aviz de exercitare a profesiei de medic, vizat pe anul în curs, din care să rezulte specialitatea: expertiză medicală a capacităţii de muncă, medicină internă sau medicină de familie.
3. Calendar
Depunere dosare: 12.12.2023-27.12.2023
Proba scrisa: 08.01.2024
Interviu: 11.01.2024

Relatii suplimentare la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 68, Alba Iulia – Serviciul Resurse Umane și Gestiunea Funcției Publice – etaj 3, camera 46, tel. 0258/818266- interior 209, mobil 0755013723

*Universitatea „ 1 Decembrie 1918 ” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba, organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a postului vacant de administrator financiar gr. I S, COR 263111 din cadrul Serviciului Financiar Contabil

Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

a) Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă*(*diplomă de licență+diplomă de master pentru candidații care au absolvit ciclul I+II Bologna sau diplomă echivalentă celor două cicluri în cazul candidaților care au absolvit anterior sistemului Bologna, potrivit prevederilor Art. 57(2) din Legea învățământului superior nr.199/2023);
b) Specialitate studii: Științe economice ;
c) Vechime în specialitate: minim 5 ani vechime pe funcții ce necesită studii superioare de lungă durată în domeniul economic;

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – 27.12.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

2. Organizarea şi desfăşurarea probei scrise a concursului – 08.01.2024, începând cu ora 1200, Direcția General Administrativă.

3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – 11.01.2024, începând cu ora 1200 , Direcția General Administrativă.

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, 16.01.2024 prin afișare la avizierul Biroului Personal Salarizare și postare pe site-ul UAB .

Informaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comisiei de concurs Direcția General Administrativă, corp D, parter – Biroul Personal Salarizare sau la telefon 0258806276.

*Spitalul Municipal Blaj – 1 (un) post de medic specialist confirmat în specialitatea pediatrie, normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămană, perioadă nedeterminată pentru Cabinetul de pediatrie din Ambulatoriu integrat.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de confirmare medic specialist în specialitatea pediatrie;
Cerinte specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor, Aviz de liberă practică, certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor.

Calendar estimativ pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea postului de medic specialist pediatru:

Dată publicare anunț pe site-ul spitalului și site-ul [email protected] 08.12.2023
Data limită de depunere a dosarelor de concurs 05.01.2024 Ora 15,00
Data selecției dosarelor 09.01.2024
Data afișării rezultatelor selecției dosarelor și a punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și știintifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevazută în anexa nr. 3 la ordin; 09.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații la rezultatul selecției dosarelor 10.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la selecția dosarelor 11.01.2024 Ora 15,00
Data probei scrise 12.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba scrisă 12.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații privind rezultatul probei scrise 15.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba scrisă 16.01.2024 Ora 15,00
Data probei clinice/practice 17.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba clinică/practică 17.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestatii privind rezultatul probei clinice/practice 18.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba clinică/practică 19.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor finale 22.01.2024 Ora 15,00

Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro

*Spitalul Municipal Blaj – 1 (un) post de medic specialist confirmat în specialitatea microbiologie medicală, în cadrul Laboratorului de analize medicale.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist în specialitatea microbiologie medicală,
Cerinte specifice: certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor, Aviz de liberă practică.

Calendar estimativ pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea postului de medic specialist microbiologie medicală:
Dată publicare anunț pe site-ul spitalului și site-ul [email protected] 08.12.2023
Data limită de depunere a dosarelor de concurs 08.01.2024 Ora 15,00
Data selecției dosarelor 10.01.2024
Data afișării rezultatelor selecției dosarelor și a punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și știintifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevazută în anexa nr. 3 la ordin; 10.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații la rezultatul selecției dosarelor 11.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la selecția dosarelor 12.01.2024 Ora 15,00
Data probei scrise 15.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba scrisă 15.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații privind rezultatul probei scrise 16.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba scrisă 17.01.2024 Ora 15,00
Data probei clinice/practice 18.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba clinică/practică 18.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestatii privind rezultatul probei clinice/practice 19.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba clinică/practică 22.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor finale 23.01.2024 Ora 15,00

Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro și la avizier.

*Spitalul Municipal Blaj – 1 (un) post de medic specialist confirmat în specialitatea psihiatrie, în cadrul Ambulatoriu integrat.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist în specialitatea psihiatrie pentru postul de medic specialist în specialitatea psihiatrie;
Cerinte specifice: certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor, Aviz de liberă practică.

Calendar estimativ pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea postului de medic specialist psihiatrie:
Dată publicare anunț pe site-ul spitalului și site-ul [email protected] 08.12.2023
Data limită de depunere a dosarelor de concurs 09.01.2024 Ora 15,00
Data selecției dosarelor 11.01.2024
Data afișării rezultatelor selecției dosarelor și a punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și știintifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevazută în anexa nr. 3 la ordin; 11.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații la rezultatul selecției dosarelor 12.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la selecția dosarelor 15.01.2024 Ora 15,00
Data probei scrise 16.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba scrisă 16.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații privind rezultatul probei scrise 17.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba scrisă 18.01.2024 Ora 15,00
Data probei clinice/practice 19.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba clinică/practică 19.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestatii privind rezultatul probei clinice/practice 22.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba clinică/practică 23.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor finale 25.01.2024 Ora 15,00

Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro și la avizier.

*Spitalul Municipal Blaj – 1 (un) post de medic specialist confirmat în specialitatea specialitatea diabet, nutriție și boli metabolice, normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămană, perioadă nedeterminată în cadrul Cabinetului de diabet, nutriție și boli metabolice din Ambulatoriul de specialitate al Spitalului Municipal Blaj.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:
Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist în specialitatea diabet, nutriție și boli metabolice.
Cerinte specifice: certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor, Aviz de liberă practică.

Calendar estimativ pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea postului de medic specialist diabet, nutriție și boli metabolice:
Dată publicare anunț pe site-ul spitalului și site-ul [email protected] 08.12.2023
Data limită de depunere a dosarelor de concurs 10.01.2024 Ora 15,00
Data selecției dosarelor 11.01.2024
Data afișării rezultatelor selecției dosarelor și a punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și știintifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevazută în anexa nr. 3 la ordin; 11.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații la rezultatul selecției dosarelor 12.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la selecția dosarelor 15.01.2024 Ora 15,00
Data probei scrise 17.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba scrisă 17.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații privind rezultatul probei scrise 18.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba scrisă 19.01.2024 Ora 15,00
Data probei clinice/practice 22.01.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba clinică/practică 22.01.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestatii privind rezultatul probei clinice/practice 23.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba clinică/practică 25.01.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor finale 26.01.2024 Ora 15,00

Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro și la avizier.

*Spitalul Municipal Blaj – Concurs pentru ocuparea funcției de manager – persoană fizică, la Spitalul Municipal Sebeș – 1 post

Condiții de participare:
a) cunosc limba română, scris şi vorbit;
b) sunt absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic;
c) sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
d) au cel puţin 10 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii;
e) nu au fost condamnate pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
f) sunt apte din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);
g) nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

CALENDAR concurs:
1. Afișare anunț 04.12.2023
2. Termen limită de depunere a dosarelor la secretariatul Spitalului Municipal Sebeș 04.01.2024 ora 1400
3. Vizitarea spitalului de către candidații interesați, însoțiți de directorul medical 05.01.2024
4. Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor 08.01.2024 ora 1200
5. Termen pentru depunerea contestațiilor 09.01.2024 ora 1200
6. Termen pentru soluționarea contestațiilor 11.01.2024 ora 1200
7. Publicarea proiectelor de management depuse de candidați pe pagina de web: spitalulsebes.ro secțiunea Anunțuri 11.01.2024 după ora 1400
8. Manifestarea intenției de participare, la adresa de e-mail: [email protected] 11.01.-15.01.2024
9. Transmiterea întrebărilor referitoare la proiectul de management, cu menționarea candidatului căruia îi sunt adresate, la adresa de e-mail: [email protected] 11.01.-15.01.2024
10. Confirmarea intenției de participare pe adresa de e-mail: [email protected] 15.01.2024
11. Susținerea proiectului de management și răspunsul la întrebările comisiei 18.01.2024 ora 10.00
12. Afișarea rezultatelor 18.01.2024 ora 14.00
13. Termen pentru depunerea contestațiilor 19.01.2024 ora 14.00
14. Termen pentru soluționarea contestațiilor 22.01.2024 ora 13.00
15. Afișarea rezultatelor finale 23.01.2024 ora 12.00

Date de contact:
SPITALUL MUNICIPAL SEBEȘ
Str. Șurianu nr. 41 Sebeș Jud Alba
E-mail: [email protected]
Telefon: 0258731712 Fax:0258731705

*Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan” – 0.5 norma secretar

CONDIŢII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
a) Studii superioare
b) Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare Internet), nivel avansat
c) Experiența în secretariat/resurse umane, în unități de învățământ și pe proiecte cu Fonduri europene, constituie avantaj
d) Abilități, calități și aptitudini necesare: capacitate de lucru în echipă, capacitate de decizie rapidă, promptitudine și eficiență în executarea lucrărilor, asumarea de responsabilități, păstrarea confidențialității datelor și informațiilor, aptitudini de comunicare, abilități de învățare si utilizare a programelor software
e) Vechimea: peste 5 ani în muncă.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
1.Depunere a dosarelor 29.11.2023-21.12.2023 14,00 Secretariatul școlii
2.Selecția dosarelor de înscriere 08.01.2024 9,00 Secretariatul școlii
3.Afișarea rezultatelor selecției dosarelor 08.01.2024 14.00 Avizierul școlii
4.Termen depunere contestații 08.01.2024-09.01.2024 14,00 Secretariatul școlii
5.Afișare rezultate finale selecție dosare 09.01.2024 15,00 Avizierul școlii
6.Probă scrisă 10.01.2024 09,00 Sala AEl (nr. 2)
7.Afișarea rezultatelor de la proba scrisă 10.01.2024 14,00 Avizierul școlii
8.Termen depunere contestații 10.01.2024-11.01.2024 14,00 Secretariatul școlii
9.Afișare rezultate finale proba scrisa 11.01.2024 15,00 Avizierul școlii
10.Interviu(conform planului stabilit de comisia de concurs) 12.01.2024 09,00 Sala AEl (nr. 2)
11.Afișarea rezultatelor de la interviu 12.01.2024 14,00 Avizierul școlii
12.Termen depunere contestații 12.01.2024-15.01.2024 14,00 Secretariatul școlii
13.Afișarea rezultatelor contestațiilor 15.01.2024 15,00 Avizierul școlii
14.Afișarea rezultatelor finale 15.01.2023 15,30 Avizierul școlii

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, la sediul instituției colegiului: Colegiul National ” Horea, Closca si Crisan Alba Iulia, email: [email protected], telefon: 0258/835164.

*Îngrijitor perioadă nedeterminată, 0,50 normă la Școala Gimnazială Șard, concursul constă într-o proba practică care va avea loc în data de 05.12.2023, ora 10.00, la sediul Școlii Gimnaziale ”Mihai Eminescu” Ighiu, com. Ighiu, str. Școlii, nr. 32, și interviu, care se va susține în termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data probei practice.

Mai multe detalii legate de concurs gasiti la sediul firmei sau pe site-ul www.scoalaighiu.ro

Persoană de contact – secretar Beldean Maria, telefon 0258844207, 0745530825


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

ALERTĂ în Alba: Minoră de 17 ani, din Alba Iulia, dată dispărută. A plecat de acasă într-o destinație necunoscută și nu s-a mai întors

Bera Larisa

Publicat

în

ALERTĂ în Alba: Minoră de 17 ani, din Alba Iulia, dată dispărută. A plecat de acasă într-o destinație necunoscută și nu s-a mai întors Polițiștii din Alba caută o minoră, în vârstă de 17 ani, din Alba Iulia. Persoanele care pot oferi informații sunt rugate să anunțe cea mai apropiată unitate de poliție sau să […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea