Rămâi conectat

Actualitate

ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 01 octombrie 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT 2023: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 01 octombrie 2023. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 01 octombrie și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Spitalul Municipal Aiud cu sediul în Aiud, str. Spitalului Nr 2 nr. 2, judetul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: statistician medical, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post normă întreagă
Dosarele de înscriere se depun la Secretariat instituţie, tel: 0751198739, persoană de contact Bogin Georgeta, email: [email protected].
Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 05.10.2023, ora 16:00, la sediul instituţiei.
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: – diplomă de studii medii de specialitate sau diplomă de studii medii
2. Vechime în specialitatea studiilor: – 6 luni vechime în activitate

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției.

*COLEGIUL NAȚIONAL „INOCHENTIE MICU CLAIN”, BLAJ, JUDEȚUL ALBA organizează concurs de recrutare pentru ocuparea postului de secretar, 0,5 normă.

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate**: Studii superioare absolvite cu diplomă de licență;
2. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): Excel, Word, Baze de date, internet etc;
3. Cunoștințe de utilizare a softurilor adecvate activității din învățământ: EDUSAL; REVISAL; SIIIR.;
4. Abilități, calități și aptitudini necesare: abilități de relaționare – comunicare cu întreg personalul;
5. Vechime: 10 ani.

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

-termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare): 22.09.2023 – 06.10.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei;
-selecţia dosarelor: 10.10.2023, ora 10.00, la sediul instituţiei;
-proba scrisă în data de 16.10.2023, între orele: 10.00-11.00, la sediul instituției;
-afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 16.10.2023, ora 11.30;
-proba practică în data de 16.10.2023, între orele: 12.00-13.00, la sediul instituției;
-afişarea rezultatelor de la proba practică: 16.10.2023, ora 13.30;
-proba interviu în data de 16.10.2023, între orele: 14.00-15.00, la sediul instituției;
-afişarea rezultatelor de la proba de interviu: 16.10.2023, ora 15.30;
-afişarea rezultatelor finale: 16.10.2023, ora 16.00.

Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor:
– se pot depune contestaţii până în data de: 17.10.2023, ora 12.00, la sediul instituţiei;
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 17.10.2023, ora 16.00, la sediul instituţiei.

*Universitatea „ 1 Decembrie 1918 ” din Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen, nr.5, judeţul Alba organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, a postului vacant de muncitor calificat tr. I – bucătar

Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

– Studii medii ( minim 10 clase );
– Detinerea unui certificat de calificare în meseria de bucătar;
– Minim 5 ani vechime în meseria de bucătar ;

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – Vineri 06.10.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

2. Organizarea şi desfăşurarea probei practice a concursului – Luni 16.10.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – Joi 19.10.2023, începând cu ora 1000, Direcția General Administrativă.

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, Marti 24.10.2023 prin afișare la avizierul Biroului Personal Salarizare și postare pe site-ul UAB .

Informaţii suplimentare se pot obţine de la secretarul comisiei de concurs, telefon 0258806276, Direcția General Administrativă, corp D, parter – Biroul Personal Salarizare.

*MUZEUL PALATUL PRINCIPIILOR TRANSILVANIEI, ALBA IULIA, JUDEȚUL ALBA organizează concurs de recrutare pentru ocuparea posturilor șef serviciu, economist, 2 referenti de specialitate, muncitor calificat, îngrijitor clădiri.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției, apulum.ro: Primaria municipiului Alba Iulia,email: [email protected], numarul de telefon: 0745 043 412.

*Scoala Gimnaziala „Vasile Goldis” , cu sediul în Alba Iulia, str. Calarasilor, nr.2, judeţul Alba, organizează concurs în vederea ocupării unui post vacant de ÎNGRIJITOR/MUNCITOR
(COR 911201) pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă.

Condiţiile specifice care trebuie să fie îndeplinite de către candidaţi pentru participarea la concurs sunt:

– studii: medii(minim 10 clase)
– vechime in munca 5 ani
– abilități, calități și aptitudini necesare: lucru în echipă, spirit de organizare, corectitudine, abilități de relaționare-comunicare cu întreg personalul unității de învățământ;
– disponibilitate la program flexibil de lucru; prelungit în situații speciale;
– cunoștințe și abilități practice în domeniile mecanică, construcții, tâmplărie și electricitate

Concursul se va desfăşura în 3 etape succesive, astfel:

1. Selecţia dosarelor de înscriere – Luni 9.10.2023, începând cu ora 10:00,
2. Organizarea şi desfăşurarea probei scrise a concursului – 12.10.2023, începând cu ora 12:00.
3. Organizarea şi desfăşurarea probei practice a concursului – 17.10.2023, începând cu ora 12:00
3. Organizarea şi desfăşurarea probei orale (interviul) a concursului – 20.10.2023, începând cu ora 12:00 ,

Rezultatul final al concursului, se va comunica, cel mai târziu, 23.10.2023, prin afișare la avizierul unitatii. Informaţii suplimentare se pot obţine de la secretariatul unitatii sau la telefon 0258811737.

*LICEUL TEHNOLOGIC SILVIC CÂMPENI, JUDEȚUL ALBA organizează în perioada 02.10.2023 – 27.10.2023 concurs pentru ocuparea unui ( 1 ) post vacant de paznic, durată nedeterminată.

1. Nivelul postului: de execuție
2. Gradul /Treapta profesională: II (M)
3. Unitatea în care se află posturile: Liceul Tehnologic Silvic Câmpeni
4. Durata timpului de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, repartizarea orelor de munca: inegal(zi/noapte)

DOSARUL DE CONCURS

• Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în zilele de: 02.10.2023 (în intervalul orar 9:00 – 14:00), 03.10.2023 (în intervalul orar 9:00 – 14:00) și 04.10.2023 (în intervalul orar 9:00 – 14:00), la secretariatul Liceului Tehnologic Silvic, localitate Câmpeni, str. Izvoarelor, nr. 2, județul Alba, telefon 0258/77154

TIPUL PROBELOR DE CONCURS:

1. Proba scrisă:
Data şi ora desfăşurării: 23.10.2023, ora 10:00 – la sediul LICEULUI TEHNOLOGIC SILVIC CÂMPENI

2. Proba practică urmată de interviu :
Data şi ora desfăşurării: 25.10.2023, ora 10:00 – la sediul LICEULUI TEHNOLOGIC SILVIC CÂMPENI

CONDIŢII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:

Pentru ocuparea funcţiei de PAZNIC, perioadă nedeterminată, trebuie îndeplinite următoarele condiții minimale de studii:
– studii minim 10 clase;
– deţinerea unui atestat privind paza obiectelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, conform Legii nr. 333/2003;

Relații suplimentare se obțin la secretariatul Liceului Tehnologic Silvic Câmpeni, str. Izvoarelor, nr. 2, județul Alba, telefon 0258771544, email: [email protected].

*CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL SPITALULUI MUNICIPAL SEBEȘ organizează concurs pentru ocuparea funcției contractule de manager, persoană fizică, pe durată determinată, în perioada 06.09.2023 – 23.10.2023

Condiții de participare:

a) cunosc limba română, scris şi vorbit;
b) sunt absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic;
c) sunt absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori sunt absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
d) au cel puţin 10 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii;
e) nu au fost condamnate pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
f) sunt apte din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic);
g) nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Calendarul concursului este următorul:

1. Afișare anunț 06.09.2023
2. Termen limită de depunere a dosarelor la secretariatul Spitalului Municipal Sebeș 09.10.2023
3. Vizitarea spitalului de către candidații interesați, însoțiți de directorul medical 10.10.2023
4. Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor 11.10.2023
5. Termen pentru depunerea contestațiilor 12.10.2023
6. Termen pentru soluționarea contestațiilor 13.10.2023
7. Publicarea proiectelor de management depuse de candidați pe pagina de web:spitalulsebes.ro secțiunea anunțuri 13.10.2023
8. Manifestarea intenției de participare, la adresa de e-mail: [email protected] 12.10.-16.10.2023
9. Transmiterea întrebărilor referitoare la proiectul de management, cu menționarea candidatului căruia îi sunt adresate, la adresa de e-mail: [email protected] 12.10.-16.10.2023
10. Confirmarea intenției de participare de pe adresa de e-mail: [email protected] 17.10.2023
11. Susținerea proiectului de management și răspunsul la întrebările comisie 18.10.2023 ora 10.00
12. Afișarea rezultatelor 18.10.2023 ora 14.00
13. Termen pentru depunerea contestațiilor 19.10.2023 ora 14.00
14. Termen pentru soluționarea contestațiilor 20.10.2023 ora 13.00
15. Afișarea rezultatelor finale 23.10.2023 ora 12.00

Relații suplimentare se pot obține la tel. 0258731712, la sediul Spitalului Municipal Sebeș, Str Șurianu nr 41, Jud Alba sau prin e-mailul [email protected], de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 13:00.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Românii pot achita facturile și diverse taxe, direct la poștaș: Plăți instant cu cardul

Bera Larisa

Publicat

în

Românii pot achita facturile și diverse taxe, direct la poștaș: Plăți instant cu cardul Poșta Română a încheiat un parteneriat cu CEC Bank și Visa, care prevede posibilitatea plății serviciilor cu cardul la domiciliu, în toată țara. Soluția a fost testată, iar începând de astăzi, 12 decembrie 2024, românii pot achita instant cu cardul direct […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea