Rămâi conectat
MA-RA-MU

Actualitate

Ciserom SA Sebeş – un brand de referinţă

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

Brandul Ciserom SA Sebeş a devenit punct de referinţă în lista tot mai restrânsă a producătorilor de ciorapi din România, dovedind încă o dată că istoria de 85 de ani, cu care aceasta societate se poate lăuda, înseamnă nu doar experienţa acumulată, ci şi o confirmarea a valorii. Ciserom revine în forţă pe piaţă câştigând, în ciuda unei concurenţe acerbe, trofeul celei de-a doua ediţii a competiţiei dedicate companiilor şi brandurilor autohtone. „Cel mai promiţător brand românesc” este un demers iniţiat de „Seed Consultants” iar premiul constă în accesarea şi implementarea unui program integral de rebranding, menit să-l dezvolte pe cel existent şi să-l aducă la rangul de brand internaţional. Obiectivul acestui program este, printre altele, acela de a creşte notorietatea industriei româneşti de consultanţă de brand şi a rolului semnificativ pe care branding-ul îl are în succesul oricărei afaceri. Pe de altă parte, scopul este acela de a susţine dezvoltarea brandurilor româneşti de valoare. „Seed Consultants” este o companie românească de consultanţă de brand şi design, partener exclusiv în România al „Landor Associates”, cea mai mare agenţie de branding globală. Portofoliul „Seed Consultants” numără branduri importante, precum „Scandia Food”, „Petrom”, „Antena 1”, „Radio ZU”, „GSP TV”, „Gazeta Sporturilor”, „Agrofam Holding” ş.a.
Câştigarea acestui premiu înseamnă, pentru Ciserom, o confirmare a convingerii că drumul pe care aceasta firmă l-a ales, deşi deosebit de anevoios, şi de-a lungul căruia au fost făcute numeroase sacrificii, este singura variantă viabilă, dacă ţelul este acela de a-şi impune produsele, atât pe piaţa autohtonă, cât şi pe cea externă. Producătorul de ciorapi „Ciserom Sebeş” a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 4,2 milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de anul anterior, fiind şi una dintre câştigătoarele premiilor „Best of Business”, la categoria „Cele mai mari valori ale exporturilor firmelor cu capital românesc din judeţ”. Afacerile companiei sunt susţinute în primul rând de raportul foarte bun calitate-preţ, de atractivitatea noilor modele de produse lansate pe piaţă, dar şi de colaborările cu clienţii existenţi: distribuitorii zonali şi marile reţele de hypermarket-uri „Metro Cash&Carry”, „Carrefour România”, „Real Hypermarket România”, „Selgros Cash & Carry” şi „Cora România”. Capacitatea lunară de producţie a fabricii din Sebeş este de 600.000 de perechi de ciorapi, în condiţiile în care anul trecut producţia a crescut cu 4% faţă de anul anterior. Numărul de angajaţi ai companiei a ajuns în prezent la 306 persoane. (I.H.)


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

NOUL COD SILVIC: O lege care marchează un nou început în gestionarea pădurilor, promulgată de Președintele României

Cezar Lancrajan

Publicat

în

NOUL COD SILVIC: O lege care marchează un nou început în gestionarea pădurilor, promulgată de Președintele României Proiectul de lege privind Codul silvic a fost promulgat de Președintele României, Klaus Iohannis, vineri, 20 decembrie 2024. Aceasta are ca obiect de reglementare regimul silvic, guvernanţa sectorului silvic, controlul aplicării şi respectarea regimului silvic, precum şi regimul […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea