FOTO: O replică a Porții a-III-a a Cetății Alba Carolina, accesul în standul României la cel mai mare târg internațional de turism din lume, desfășurat la Londra
Ministerul Turismului promovează România la cea de-a 37-a ediție a World Travel Market din Londra, cel mai mare târg internațional de turism din lume, adresat exclusiv specialiștilor din domeniu. Anul acesta, România aduce în atenția profesioniștilor atât destinația turistică Alba Iulia, cât și circuitele culturale, turismul în natură și cel rural, pachetele de tip city break, turismul activ şi cel de aventură, turismul balnear și cel de tip wellness.
Tema standului din această ediție este unică și subliniază într-o manieră stilizată împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire din 1918. Acesul în cadrul standul-ului, cu o suprafață de 238 de mp., se face printr-o replică a porții a-III-a de la Cetatea Alba Carolina.
La standul amenajat de Ministerul Turismului din România sunt prezenți 50 de expozanți, reprezentanți ai unor touroperatori, organizații de management a destinației, Consilii Județene, hoteluri și companii aeriene.
Ministerul Turismului este reprezentat la Londra de Secretarul de Stat Cristina Ionela Tărteață. Pe toată perioada desfășurării manifestării expoziționale, respectiv 6-8 noiembrie, demnitarul va avea o serie de întâlniri cu reprezentanții celor mai mari companii media, în vederea identificării posibilităților de promovare a României pe canalele media la nivel global, dintre care amintim: National Geographic, CNN, BBC, Travel Channel, Lonely Planet Publication. Un punct important de pe agenda Secretarului de Stat este reprezentat de participarea la Summit-ul Miniștrilor Turismului din toate țările participante la WTM (peste 160 țări și teritorii), summit organizat de Organizația Mondială a Turismului, sub patronajul Secretarului General domnul Taleb Rifai.
World Travel Market Londra reprezintă punctul de întalnire al cererii și ofertei internaționale din sectorul turistic și are un rol fundamental în stabilirea de noi contacte de afaceri. România a participat constant la WTM, având stand național la toate cele 36 ediții anterioare.
În cadrul acestei ediții, pe lângă promovarea brand-ului de țară este prezentat, în avanpremieră, și logo-ul Centenarului, element unic de identificare pentru toate evenimentele ce vor fi organizate de România pe parcursul anului viitor.
[nggallery id=4817]
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
![](https://ziarulunirea.ro/wp-content/uploads/2023/12/ziarulunirea.jpg)
Știri recente din categoria Ştirea zilei
VIDEO | Gest de umanitate la Alba Iulia: Recipiente cu apă pentru animalele străzii, amplasate de o femeie în fața magazinului unde lucrează. ”Și ele sunt suflete și au nevoie de apă”
Gest de umanitate la Alba Iulia: Recipiente cu apă pentru animalele străzii, amplasate de o femeie în fața magazinului unde lucrează. ”Și ele sunt suflete și au nevoie de apă” Și animalele suferă cumplit în perioada de caniculă și nu sunt afectate de temperatuirle sufocante de afară, nu doar oamenii. Pe Bulevardul Transilvaniei din Alba […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 7 ore
Muntele Găina sau ”Muntele Dragostei” din Alba, unde are loc anual Târgul de fete, încărcat de legende și tradiție
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
15 iulie: Ziua Mărcii Poștale Românești. Primele mărci poștale, tipărite în Moldova, în 1848
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
13 iulie | Ziua internațională a rock-ului. Cum s-a ajuns ca această zi să reprezinte rock-ul
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
15 iulie, Ciurica, o altă zi a femeilor! Dacă îţi baţi bărbatul, îţi va merge bine tot anul
-
Sportacum 2 zile
FOTO: Reunire la Metalurgistul Cugir, cu revenirile lui G. Goronea, S. Itu și M. Codrea
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
14 iulie: Ziua Transmisioniştilor Militari