Rămâi conectat
!-- Spot PNL - Parlamentare 2024 --> PNL - Alegeri Parlamentare 2024

Curier Județean

ANGAJĂRI la Primăria Alba Iulia: Posturi vacante de șef de birou, consilier, inspectori și asistente medicale

Ziarul Unirea

Publicat

în

PSD - Alegeri Parlamentare 2024
USR - Alegeri Parlamentare 2024

Primăria Municipiului Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale vacante, de şef birou la Serviciul Poliţia Locală, Biroul paza bunurilor II; consilier – clasa I, gradul profesional superior, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate; 2 posturi de inspector – clasa I, gradul profesional debutant, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate; 2 posturi de asistenţi medicali în cadrul Compartimentului asistenţă medicală comunitară.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de ȘEF DE BIROU sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental (DFI): ştiinţe inginereşti şi ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice;
– studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum 2 ani;
– cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu.

PNL - Alegeri Prezidențiale 2024

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 14 aprilie 2016, ora 15:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 21 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisă – la Centrul de Resurse „Academia Doamnelor”, Alba Iulia, Str. Gladiolelor nr. 3A;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice de CONSILIER și INSPECTOR sunt:

*consilier, clasa I, gradul profesional superior, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate:

– studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (R.S.I.): ştiinţe economice:
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
– cunoştinţe de operare PC- nivel mediu,

*inspector, clasa I, gradul profesional debutant, Direcţia cheltuieli, Serviciul financiar, salarizare, contabilitate:
– studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă;
– respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă (R.S.I.): ştiinţe economice;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice:-;
– cunoştinţe de operare PC – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 13 aprilie 2016, ora 15:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 26 aprilie 2016, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției de ASISTENT MEDICAL sunt:

– studii postliceale în specialitatea asistenţă medicală, absolvite cu diplomă;
– vechime: minimum 6 luni în specialitatea studiilor;
– certificat de membru emis de Ordinul Asistenţilor medicali generalişti, moaşelor şi asistenţilor medicali din România;
– autorizaţie de liberă practică pentru exercitarea profesiunii de asistent medical în unităţile medicale autorizate;

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 13 aprilie 2016, ora 15:00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 25 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, str. Moților, nr. 5A, et.2, telefon 0258/819.462.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

FOTO | Un gest mic pentru o bucurie mare, în Parcul Unirii din Alba Iulia: Vești bune pentru pasionații de șah și vârstnicii dornici de socializare

Cezar Lancrajan

Publicat

în

FOTO | Un gest mic pentru o bucurie mare, în Parcul Unirii din Alba Iulia: Vești bune pentru pasionații de șah și vârstnicii dornici de socializare În cursul zilei de vineri, 22 noiembrie 2024, mai mulți muncitori și-au pus la treabă iscusința, priceperea și îndemânarea cu scopul de a oferi pasionaților de șah din municipiul […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea