Alba Iulia – primul oraș din România care lansează un kit complet de instrumente de promovare turistică. O nouă premieră națională pentru “Cealaltă Capitală”!
„Cealaltă Capitală” continuă seria premierelor la nivel național! După primul brand turistic de oraș din România, lansat în 2010, și primul manual profesional de brand, lansat anul acesta, Alba Iulia se remarcă, tot la nivel național, prin primul “welcome pack”.
Este vorba despre un set complet de materiale informative care va întâmpina turiștii interesați să includă orașul nostru pe harta destinațiilor preferate.
”Dacă în luna martie a acestui an a fost lansat oficial blogul de turism al orașului în limba română, www.viziteazaalbaiulia.ro, luna aceasta s-a mizat, în continuare, pe dezvoltarea mediului online, un instrument eficient de creșterea a notorietății orașului la nivel național și international. Alături de inițiativele offline, această abordare este menită să le ofere turiștilor care vor să descopere Orașul Marii Unirii un kit complet de informații mai mult decât utile”, precizeză reprezentanții municipalității din Alba Iulia.
Materialele informative, parte dintr-un concept unitar: “Visit Alba Iulia”
În condițiile în care multe orașe din România au un site în limba engleză, dar nu și o aplicație de mobil, ori au o broșură însă le lipsește un blog oficial de turism, Alba Iulia dovedește, încă o dată, că este cu un pas înainte. VisitAlbaIulia.com devine un instrument util adresat străinilor care vor sosi în „Cealaltă Capitală”.
Cu o interfață interactivă, site-ul cuprinde categoria “Top 5”, ce include informații pentru mai multe segmente de turiști, de la cei tradiționali, până la iubitorii de sport sau cei care preferă activitățile de familie. Nu lipsesc nici detaliile despre mijloacele de transport, inclusiv aeroporturile din apropiere, ori facilitățile de cazare înregistrate pe Booking.com și Trips Advisor.
Utilizatorii vor putea identifica foarte simplu punctele de interes, serviciile, produsele sau evenimentele organizate la nivelul destinației alese. Potențialul turistic din Alba Iulia va fi promovat, de asemenea, prin intermediul rețelelor de socializare la adresele facebook.com/visitalbaiulia și Twitter @visitalbaiulia
Aplicația de mobil “Visit Alba Iulia”, disponibilă pe telefoane și tablete
Pentru turiștii aflați deja în oras, municipalitatea a dezvoltat aplicația de mobil “Visit Alba Iulia”, disponibilă pe telefoane și tablete Android și iOS, un instrument util pentru indentificarea punctelor de interes dar și de orientare prin GPS. De asemenea, aplicația poate fi accesată și din cele două infochioșcuri aflate la SalaUnirii și Muzeul Principia.
Din această lună, apare primul ghid turistic al orașului, în limbile engleză și română
Tot din această lună, la Alba Iulia va putea fi consultat primul ghidturistic al orașului, în limbile română și engleză, precum și o broșură cu calendarul tuturor evenimentelor organizate pe parcursul anului de către Primaria Alba Iulia și partenerii acesteia.
Din conținutul broșurii, turiștii se mai pot pune la curent cu principalele obiective turistice din oraș, restaurante, cafeneleșidatele de contact a peste 80 de unități de prestari servicii din domeniul turistic, financiar ori transport, precum și câteva obiective istorice și georgrafice din întreg județul. În viitorulapropiat, Alba Iulia va mai beneficia și de o mini broșură de buzunar în limba engleză dar și de o hartă personalizată. Un sistem de marcare a obiectivelor importante, cu steaguri și plăcuțe informative în limba engleză, sunt de asemenea instrumente care, în curând, vor fi disponibile în oraș.
Mircea Hava: “La Alba Iulia, numărul turiștilor români și străini este în creștere. Continuăm investițiile în promovarea orașului”
„Decizia de a investi, constant, în instrumente de promovare online și offline se datorează numărului mare de turiști care își îndreaptă, tot mai mult, atenția către Alba Iulia. Am avut oaspeți inclusiv din China, Thailanda, Nigeria sau Arabia Saudită, lucru care ne arată că suntem pe drumul cel bun. Alba Iulia şi-a început călătoria ca “destinaţie turistică” imediat după intrarea României înUniunea Europeană. Întregul Centru Istoric al oraşului a fost refăcut, Cetatea oraşului a fost restaurată, dar ne-am îndreptat atenția şi înspre zonele perimetrale, sau obiectivele care au devenit astăzi referenţiale, precum Parcul Dendrologic sau pista de biciclete Mamut, unică înRomânia. Anual, noi evenimente atrag la Alba Iulia zeci de mii de oameni, motiv pentru care suntem decişi să investim permanent în promovarea orașului și în atragerea de turiști”, a declarat primarul Mircea Hava. (Z.U.)
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
FOTO Ce mai aruncă oamenii din Alba, în Săptămâna Mare: Trei pui de cățel, legați cu sărmă de gât și labe, aruncați într-o baltă adâncă să se înece
Ce mai aruncă oamenii din Alba, în Săptămâna Mare: Trei pui de cățel, legați cu sărmă de gât și labe, aruncați într-o baltă adâncă să se înece Săptămâna Mare = săptămâna în care viaţa unor suflete nu are valoare, într-un oraș din Alba. Scene şocante au fost surpinse miercuri, 1 mai, la Teiuș. Trei cățeluși […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
Când pică Paștele ortodox și catolic în 2024 și în următorii ani – calendar
-
Opinii - Comentariiacum 21 de ore
Mesaje de Paste fericit 2024. Urări, felicitări și SMS-uri pe care le poţi trimite celor dragi de Sfintele Pasti
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Obiceiuri, tradiții și superstiții românești de Paște. Credințe și Superstiții de Paște
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
Floriile 2025. Duminica Floriilor Ortodoxe și Catolice 2026, 2027. Obiceiuri, tradiții și superstiții
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
MESAJE DE PASTELE ORTODOX 2023. URARI și FELICITARI frumoase de Învierea Domnului
-
Actualitateacum 18 ore
Superstiții în Vinerea Mare: Ce NU ai voie să faci în această zi