Regulamentul de delegare a serviciului de taximetrie din Alba Iulia a fost aprobat
*Taximetriștii au plecat mulțumiți de la ședința de Consiliu Local
Consilierii locali din Alba Iulia au dezbătut astăzi, pentru a doua oară, proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului, a Caietului de sarcini și a Contractului de delegare a gestiunii pentru serviciul de transport persoane în regim de taxi.
Dacă la prima întâlnire pe această temă nu s-a putut ajunge la un consens din cauză că unii consilieri au venit la ședință nepregătiți să facă față multiplelor nemulțumiri exprimate de taximetriștii prezenți, de această dată, după negocieri între părți care s-au desfășurat la Comisia Juridică, proiectul ”a trecut” cu mai multe amendamente iar taximetriștii au plecat oarecum împăcați.
În urma aprobării amendamentelor se vor face următoarele modificări în Regulament: punctajul acordat pentru departajarea solicitanților va fi între 0 și 10 (art.17 (4) din regulament); pentru ”gradul de protecție al pasagerilor” se vor acorda 10 puncte pentru mașinile care au 8 airbag-uri, 8 puncte pentru 6 airbag-uri, 6 puncte pentru 4 airbag-uri, 4 puncte pentru 2 airgab-uri, 1 punct pentru 1 airbag și 0 pentru mașinile fără airbag (art. 17 (4) lit.E); atât vehiculele aflate în proprietate cât și cele deținute în leasing vor primi câte 4 puncte (art. 17 (4) lit.F); autorizația taxi se eliberează de către autoritatea de autorizare pe o perioadă de 5 ani cu posibilitate de prelungire, la cerere conform legii 38/2003 cu modificările și completările ulterioare (art.19).
Singura problemă care nu a putut fi rezolvată a fost solicitarea ca numărul de autorizații să crească de la 240 la 259 (numărul maximal de locuri permis de lege în funcție de numărul de locuitori), făcută de un proprietar de firmă de taximetrie care a motivat că, dacă majoritatea autorizațiilor vor fi prelungite, vor rămâne prea puține locuri pentru cei care s-au pregătit să participe la licitație și și-au achiziționat mașini noi pe care nu le vor putea folosi. Acestuia i s-a explicat că în acest sens a fost luată deja o hotărâre, în anul 2011, iar conform legii, aceasta se aplică timp de 5 ani.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
![](https://ziarulunirea.ro/wp-content/uploads/2023/12/ziarulunirea.jpg)
Știri recente din categoria Politică Administrație
Dezvoltarea sistemului informatic în primăria comunei Doștat: Licitație lansată pe SEAP pentru simplificarea procedurilor administrative pentru cetățeni
Dezvoltarea sistemului informatic în primăria comunei Doștat: Licitație lansată pe SEAP pentru simplificarea procedurilor administrative pentru cetățeni Administrația comunei Doștat, a scos licitația, pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice, care prevede implementarea unui sistem informatic pentru simplificarea procedurilor administrative în primărie. Citește și: Reabilitarea și modernizarea primăriei Doștat: Licitația de aproape jumătate de milion de lei, […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 8 ore
Muntele Găina sau ”Muntele Dragostei” din Alba, unde are loc anual Târgul de fete, încărcat de legende și tradiție
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
15 iulie: Ziua Mărcii Poștale Românești. Primele mărci poștale, tipărite în Moldova, în 1848
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
13 iulie | Ziua internațională a rock-ului. Cum s-a ajuns ca această zi să reprezinte rock-ul
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
15 iulie, Ciurica, o altă zi a femeilor! Dacă îţi baţi bărbatul, îţi va merge bine tot anul
-
Sportacum 2 zile
FOTO: Reunire la Metalurgistul Cugir, cu revenirile lui G. Goronea, S. Itu și M. Codrea
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
14 iulie: Ziua Transmisioniştilor Militari