Rămâi conectat

Economie

3.731 de firme mijlocii şi mici din Alba, datornice, publicate pe internet

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

     Direcţia Generală a Finanţelor Publice a judeţului Alba, în temeiul prevederilor Titlului I – Transparenţa informaţiilor referitoare la obligaţiile bugetare restante din Cartea I – Reglementări generale pentru prevenirea şi combaterea corupţiei din Legea nr. 161/2003, a actualizat Lista societăţilor comerciale care înregistrau obligaţii restante la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate, bugetul asigurărilor de şomaj, precum şi cuantumul acestor obligaţii restante la 31 decembrie 2011 şi neachitate până la data publicării. Cei interesaţi pot consulta lista pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, la adresa http://anaf.ro, categoria „Informaţii Publice”, subcategoria „Informaţii privind agenţii economici”, din pagina „Obligaţii restante către bugete”. 1. La bugetul general consolidat – au fost publicaţi 3.731 contribuabili mijlocii şi mici care înregistrau, la 31 decembrie 2011, restanţe de 224,993 milioane lei. La bugetul de stat – au fost publicaţi 3.647 contribuabili mijlocii şi mici care aveau obligaţii restante de 69,194 milioane lei şi se află în una din următoarele situaţii: 3.579 se află în procedura de executare silită pentru recuperarea unor creanţe ale bugetului de stat de 61,978 milioane lei; 52 au solicitat compensarea obligaţiilor restante la bugetul de stat pentru suma de 3,357 milioane lei; 15 au solicitat înlesniri la plata obligaţiilor restante la bugetul de stat, pentru suma de 2,641 milioane lei; un contribuabil se află în administrare specială, conform Legii137/2002, pentru suma de 1,216 milioane lei. Pentru obligaţiile faţă de bugetul asigurărilor sociale de stat au fost publicaţi 2.172 contribuabili mijlocii şi mici care înregistrau restanţe de 119,547 milioane lei, din care: 2.118 se află în procedura de executare silită pentru recuperarea unor creanţe de 68,028 milioane lei; 40 au solicitat compensarea obligaţiilor restante pentru 0,860 milioane lei; 13 au solicitat înlesniri la plata obligaţiilor restante la bugetul de stat pentru suma de 1,446 milioane lei; un contribuabil se afllă în administrare specială, conform Legii 137/2002, pentru suma de 49,211 milioane lei. Obligaţiile la bugetul fondului asigurărilor de sănătate sunt de 24,001 milioane lei şi provin de la 2.105 contribuabili mijlocii şi mici, astfel: 2.052 se află în procedura de executare silită pentru recuperarea unor creanţe în sumă de 9,019 milioane lei; 13 au solicitat înlesniri la plata obligaţiilor restante la bugetul de stat pentru suma de 0,465 milioane lei; 39 au solicitat compensarea obligaţiilor restante pentru 0,319 milioane lei; un contribuabil se află în administrare specială, conform Legii137/2002, pentru suma de 14,196 milioane lei. Pentru obligaţii la bugetul asigurărilor de şomaj au fost publicaţi 1.851 contribuabili mici şi mijlocii care înregistrează restanţe de 12,250 milioane lei, astfel: 1.801 se află în procedura de executare silită pentru obligaţii restante de 6,734 milioane lei; 36 au solicitat compensarea obligaţiilor restante pentru 0,024 milioane lei; 13 au solicitat înlesniri la plata obligaţiilor restante la bugetul de stat pentru suma de 0,023 milioane lei; un contribuabil se află în administrare specială, conform Legii137/2002, pentru suma de 5,469 milioane lei. 2. La 30 decembrie 2011, marii contribuabili preluaţi în administrare de Direcţia Generală de Administrare a Marilor Contribuabili Bucureşti (DGAMC), conform Ordinului ministrului Finanţelor Publice nr. 343/2005, cu modificările şi completările ulterioare, în cazul în care au înregistrat restanţe, au fost publicaţi de DGAMC Bucureşti. 3. Nu au fost publicaţi pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, conform Ordinului ministrului Finanţelor Publice nr. 551/2003: microîntreprinderile clasificate potrivit Legii nr. 346/2004, modificată; contribuabilii persoane juridice pentru care a fost declanşată procedura insolvenţei, reglementată de Legea nr. 85/2006, cu modificările şi completările ulterioare şi contribuabilii care au contestat debitele şi au exercitat căile legale de atac. 4. Următoarea actualizare se va face până la 30 aprilie 2011, pentru debitele restante la 31 martie 2011, conform art. 13 din Ordinului ministrului Finanţelor Publice nr. 551/2003. (A.D.T.)


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Economie

Comunicat de presă „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” – orașul Zlatna anunță începerea proiectului Construirea de insule ecologice digitalizate în orașul Zlatna

Andreea Ștefan

Publicat

în

Comunicat de presă

Orașul Zlatna anunță începerea proiectului cu titlul Construirea de insule ecologice digitalizate în orașul Zlatna, județul Alba, implementat de orașul Zlatna, conform contractului de finanțare nr. C3I1B0122000058 /27.02.2023, finanțat în cadrul componentei 3 – Managementul Deșeurilor a PNRR.

Elit - Gustul Desăvârșit

Proiectul se derulează pe perioada cuprinsă între  27.02.2023 și 31.12.2024.

Obiectivul proiectului îl reprezintă construirea de insule ecologice digitalizate în orașul Zlatna.

Rezultatele urmărite prin implementarea proiectului sunt următoarele:

  • 9 insule ecologice digitalizate înființate și operaționale;
  • 541,00 kg de deșeuri reciclabile colectate separat și reciclate;
  • 670,00 kg de deșeuri biodegradabile colectate separat și reciclate.

Valoarea totală a finanțării nerambursabile este de 442.755,00 lei, la care se adaugă TVA în valoare de 84.123,45 lei.

Persoană de contact:

Negrea Alexandra Maria

www.primaria-zlatna.ro

[email protected]

0258.856.337

 


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Economie

(P) INTEK 2023 – platformă de inovare, business și networking pentru transformarea industrială

Andreea Ștefan

Publicat

în

TEHNIC MEDIA vă invită la prima ediție INTEK – singurul târg expozițional din România dedicat transformării proceselor industriale, organizat între 4 și 7 aprilie 2023, la Centrul de Evenimente Lux Divina, Brașov.

INTEK are ca scop aducerea în prim-plan a trendurilor internaționale în materie de automatizare, robotizare și digitalizare, cu un accent deosebit pe aplicațiile practice și soluțiile tehnologice, și va reuni branduri importante, lideri de piață la nivel global și furnizori locali de tehnologie, specialiști din diverse domenii și decidenți din mediul de afaceri.

Elit - Gustul Desăvârșit

Evenimentul include o expoziție, în care vor fi prezentate cele mai noi și inovative echipamente și tehnologii dedicate transformării industriale, și mai multe conferințe și prezentări susținute de experți din domeniu, de reprezentanți ai autorităților centrale și locale, ai mediului de afaceri și din învățământul universitar. În cadrul acestora se vor discuta subiecte importante referitoare la noile tehnologii și la impactul lor asupra afacerilor, industriei și societății în general.

INTEK este o oportunitate unică pentru evoluția afacerilor din industrie. Suntem încântați să aducem la Brașov un eveniment cu o tematică atât de presantă la nivel global: automatizarea, robotizarea și digitalizarea proceselor de producție. INTEK este o platformă excelentă ce oferă specialiștilor interesați acces la instrumente esențiale pentru dezvoltarea afacerilor. Este o ocazie unică pentru a întâlni și discuta cu experți din companiile de top din domeniu și de a explora împreună cu ei cele mai recente tendințe și inovații din domeniile automatizărilor, robotizării și digitalizării, singurele capabile să ajute firmele să rămână competitive și să-și îmbunătățească decisiv eficiența proceselor. Asimilarea în ritm accelerat a tehnologiilor emergente este singura șansă pentru viitorul afacerilor din industrie.”, declară Onuț ILIESCU, Director general TEHNIC MEDIA, organizator INTEK.

Companiile românești au acum oportunitatea, datorită fondurilor disponibile prin PNRR și prin Programele Regionale, să investească în digitalizarea și automatizarea proceselor, prin achiziția de soluții și sisteme care să le sprijine în creșterea eficienței, a productivității și a competitivității la nivel local și regional.

În acest context, INTEK oferă un cadru ideal pentru dezvoltarea de noi parteneriate de afaceri și pentru crearea unor rețele solide de colaborare, fiind un eveniment de referință pentru toți cei care doresc să-și dezvolte afacerile în mod eficient și sustenabil. (mai multe detalii, pe www.intek.ro)

Vino la INTEK, între 4-7 aprilie, la Brașov!

INTEK se bucură de sprijinul: Asociației Constructorilor de Automobile din România (ACAROM); Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germane (AHK România), Camerei Franceze de Comerț și Industrie în România (CCIFER), Organizației Patronale din Industria Aeronautică Română (OPIAR), Camerei de Comerț Belgia Luxemburg România Moldova (BEROCC), Clubului Economic German Brașov (DWK), Clubului francofon de afaceri din Brașov (CFAB), Asociației Române de Logistică (ARILOG), Asociației Patronatul Român din industria Electrotehnică (APREL), Asociației Producătorilor de Mobilă din România (APMR), Camerei de Comerț și Industrie Brașov, ICEBERG, FIT – Digital Innovation Hub, EIT Manufacturing, EIT Urban Mobility, ALT Brașov – Cluster pentru inovare și tehnologie, TRANSILVANIA IT CLUSTER și TRANSILVANIA DIGITAL INNOVATION HUB.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Economie

Anunț începere proiect „REFACEREA CAPACITĂȚII DE REZILIENȚĂ A SOCIETĂȚII SPERANTA E.L. SRL”

Andreea Ștefan

Publicat

în

Comunicat de presă

Societatea SPERANTA E.L. SRL, cod de identificare fiscală 3704230, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J1/112/1993, în calitate de Beneficiar, implementează începând cu data de 10.02.2023 proiectul cu titlul „REFACEREA CAPACITĂȚII DE REZILIENȚĂ A SOCIETĂȚII SPERANȚA E.L. SRL” , RUE 1484, Cod SMIS 160384, în baza contractului de finanțare nr. 973/POC/411/AS încheiat cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Competitivitate.

Elit - Gustul Desăvârșit

Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea poziției pe piață a firmei în domeniul transporturilor, dupa pierderea suferite în contextul crizei economice generate de pandemia de COVID-19.

Rezultatele finale în urma implementării proiectului determinate de atingerea obiectivelor general și specifice sunt:

  1. Dotarea societății cu mijloace fixe performante, care vor asigura transportul în timpi optimi și la un nivel calitativ superior, optimizării procesului și asigurarea protejării mediului înconjurător în urma utilizării unor mașini prietenoase cu mediul prin reducerea emisiilor poluante.
  2. Creșterea productivității muncii în anul 3 de sustenabilitate.
  3. Menținerea locurilor de muncă existente la nivelul anului 2020 în vederea reducerii fluctuației de personal, având un impact pozitiv asupra activității societății deoarece îi oferă stabilitate.

Valoarea totală a proiectului este de 4.318.750,41 lei.

Valoarea totală a finanţării nerambursabile este în sumă maximă de 2.348.697,59 lei, formată din:FEDR/FC/FSE/ILMT: 1.967.409,69 lei și Buget național: 381.287,90 lei, echivalentă cu 65% din valoarea totală eligibilă aprobată.

Perioada de implementare a proiectului de la data de 10.02.2023, data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 și până la data de 31.12.2023.

Proiect co-finanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020.

Date de Contact

SPERANTA E.L. SRL

Sediu social: Str. Garii, FN, Localitatea Cetatea de Baltă, județul Alba, România

Reprezentant legal: Natanael NAGY

Telefon: 0744335776

E-mail: [email protected]

„Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României”

Comunicat 17 martie 2023

Comunicat 18 martie 2023


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare