Rămâi conectat

Economie

16 mai – termen limită pentru depunerea declaraţiei privind veniturile realizate în anul 2010

Publicat

în

Direcţia Generală a Finanţelor Publice Alba reaminteşte contribuabililor că termenul limită de depunere a Declaraţiei privind veniturile realizate în România – formular 200, pentru veniturile anului 2010, este data de 16 mai 2011. Declaraţia se completează şi se depune pentru următoarele categorii de venituri: 1. venituri din activităţi independente – activităţi comerciale, profesii libere, drepturi de proprietate intelectuală: nu au obligaţia depunerii declaraţiei persoanele fizice pentru care impozitul reţinut de plătitorii de venituri este final, potrivit opţiunii contribuabililor, în conformitate cu prevederile Codului fiscal; nu au obligaţia depunerii declaraţiei persoanele fizice care, în anul de raportare, au realizat venituri din activităţi independente impuse pe bază de norme de venit, cu excepţia persoanelor care au depus declaraţiile de venit estimativ în luna decembrie şi pentru care nu s-au stabilit plăţi anticipate, conform legii. 2. venituri din cedarea folosinţei bunurilor – închirieri sau arendă: nu au obligaţia depunerii declaraţiei persoanele fizice care, în anul de raportare, au realizat venituri din cedarea folosinţei bunurilor pentru care chiria prevăzută în contractul încheiat între părţi este stabilită în lei, nu au optat pentru determinarea venitului net în sistem real şi la sfârşitul anului anterior nu îndeplinesc condiţiile pentru calificarea veniturilor în categoria veniturilor din activităţi independente, pentru care plăţile anticipate cu titlu de impozit sunt egale cu impozitul anual datorat şi impozitul este final; 3 – venituri din activităţi agricole determinate în sistem real; 4 – venituri realizate într-o formă de asociere – venitul declarat va fi venitul net/pierderea distribuită din asociere; 5 – transferul titlurilor de valoare, altele decât părţile sociale şi valorile mobiliare în cazul societăţilor închise; 6 – venituri din operaţiuni de vânzare-cumpărare de valută la termen, pe bază de contract, precum şi orice alte operaţiuni similare, altele decât cele cu instrumente financiare tranzacţionate pe pieţe autorizate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare. Pentru toate celelalte categorii de venituri obţinute de către contribuabili în anul 2010, respectiv venituri din: salarii şi venituri asimilate salariilor; investiţii, altele decât cele menţionate anterior; premii şi din jocuri de noroc; pensii; activităţi agricole a căror impunere este finală, respectiv veniturile obţinute prin valorificarea produselor vândute către unităţi specializate pentru colectare, unităţi de procesare industrială sau către alte unităţi pentru utilizare ca atare, pentru care impozitul s-a calculat prin reţinere la sursă, prin aplicarea cotei de 2 la sută asupra valorii produselor livrate; transferul proprietăţilor imobiliare; alte surse NU SE DEPUN DECLARAŢII privind venitul realizat. Cu ocazia completării şi depunerii Declaraţiei privind veniturile realizate în România, contribuabilii pot dispune asupra destinaţiei unei sume, reprezentând până la 2 la sută din impozitul datorat pe venitul net anual impozabil, câştigul net anual din operaţiuni de vânzare-cumpărare de valută la termen, pe bază de contract, pentru susţinerea entităţilor nonprofit care se înfiinţează şi funcţionează în condiţiile legii, unităţilor de cult, precum şi pentru acordarea de burse private, conform legii. De asemenea, aceeaşi posibilitate este acordată şi contribuabililor care în anul 2010 au obţinut venituri din salarii sau asimilate salariilor, care îşi pot exprima opţiunea prin completarea şi depunerea „Formularului 230 – Cerere privind destinaţia sumei reprezentând până la 2% din impozitul pe venitul anual şi deducerea cheltuielilor efectuate pentru economisirea în sistem colectiv pentru domeniul locativ”. Formularele 200 şi 230 se completează de către contribuabili, înscriind cu majuscule, citeţ şi corect, datele prevăzute de acestea şi se depun personal sau prin împuternicit legal, direct la registratura organului fiscal sau la oficiul poştal, prin scrisoare recomandată. Formularul 200 se completează pentru fiecare sursă şi categorie de venit. „Formularul 200 – Declaraţia privind veniturile realizate din România” se poate depune şi on-line, pe site-ul www.anaf.ro, dacă contribuabilul dispune de un certificat digital calificat, obţinut conform prevederilor legale. Contribuabili care au obţinut venituri din investiţii, pentru care au obligaţia completării şi depunerii formularului 200, nu vor mai anexa la acesta documentele emise de către intermediari (fişele de portofoliu) dacă documentele respective au fost anexate la formularul 225. Organele fiscale competente pentru primirea formularelor 200 sunt cele în a căror rază teritorială contribuabilii îşi au domiciliul fiscal. Depunerea „Declaraţiei privind veniturile realizate din România” – formular 200, după data de 16 mai 2011 se sancţionează cu amendă cuprinsă între 10 şi 100 lei. Formularele 200 se pot obţine de la sediul unităţilor fiscale sau pot fi descărcate de pe site-ul ANAF – link-ul asistenţă contribuabili/toate formularele. Informaţii detaliate se pot obţine la: birourile pentru asistenţa contribuabililor din cadrul administraţiilor finanţelor publice municipale şi orăşeneşti din judeţ; telefonic, la Biroul „Asistenţă contribuabili” al DGFP Alba, (tel. 0258 819 825), Centrul de asistenţă a contribuabililor, tel. 031-4039160; accesând pagina www.anaf.ro. (A.D.T.)

Publicitate

Economie

Comunicat de presă: UAT COMUNA SĂLIȘTEA anunță demararea proiectului: „ÎNFIINȚARE CENTRU COMUNITAR ÎN SATUL SĂLIȘTEA, COMUNA SĂLIȘTEA”, COD SMIS 151738

Publicat

în

UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ COMUNA SĂLIȘTEA, în calitate de beneficiar, cu sediul în sat Săliștea, com. Săliștea, str. Joseni, nr. 447, Jud. Alba, Cod 517655, România, derulează proiectul „ÎNFIINȚARE CENTRU COMUNITAR ÎN SATUL SĂLIȘTEA, COMUNA SĂLIȘTEA”, COD SMIS 151738, co-finanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza Contractului de finanțare nr. 7256 din 24.11.2021 încheiat cu Ministerul Dezvoltării Lucrărilor Publice și Administrației, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014 – 2020, prin Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru, în calitate de Organism Intermediar.

Programul de finanțare: Programul Operațional Regional 2014-2020

Axa Prioritară 8 – Dezvoltarea infrastructurii de sănătate și sociale

Electrica Furnizare Discount

Prioritatea de investiții 8.1 – Investiții în infrastructurile sanitare și sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel național, regional și local, reducând inegalitățile în ceea ce privește starea de sănătate, promovând incluziunea socială prin accesul la serviciile sociale, culturale și de recreere, precum și trecerea de la serviciile instituționale la serviciile prestate de comunități

Obiectivul general al proiectului: Obiectivul general al proiectului „ÎNFIINȚARE CENTRU COMUNITAR ÎN SATUL SĂLIȘTEA, COMUNA SĂLIȘTEA”, îl constituie creșterea nivelului de accesibilitate al populației la serviciile de sănătate și comunitare în comuna Saliștea, reducând inegalitățile legate de starea de sănătate prin consolidarea asistenței medicale primare, și promovând incluziunea socială, prin dezvoltarea infrastructurii locale de servicii sociale și de sănătate.

Obiectivele specifice:

1. Înfiintarea unui Centru Comunitar Integrat care să ofere servicii medico-socio-educaționale destinate în special persoanelor aparținând grupurilor vulnerabile, în 24 de luni de la semnarea contractului de finanțare.
2. Dotarea și echiparea Centrului Comunitar Integrat, în vederea funcționării optime, cu dotări medicale, nemedicale și echipamente tehnologice, în 24 de luni de la semnarea contractului de finanțare.
3. Îmbunătățirea accesului persoanelor aparținând grupurilor vulnerabile la piața forței de muncă, prin colaborarea cu un voluntar aparținând grupurilor vulnerabile, în 24 de luni de la semnarea contractului de finanțare.

Locul de implementare: Județul Alba, Comuna Salistea, Satul Salistea, str. Joseni, nr. 447, jud. Alba, CF nr. 73455.

Valoarea totală a proiectului: este de 528.662,26 lei, asistență financiară nerambursabilă 478.000,39 lei (din care 334.600,28 lei reprezintă finanțarea nerambursabilă acordată din Fondul European de Dezvoltare Regională și 133.840,09 lei reprezintă finanțarea nerambursabilă acordată din bugetul de stat).

Perioada de implementare: 33 luni
Dată începere proiect: 01.04.2021
Dată finalizare proiect: 31.12.2023

DATE DE CONTACT

U.A.T.
COMUNA SĂLIȘTEA

sat Săliștea, com. Săliștea, str. Joseni, nr. 447, Jud. Alba, Cod 517655, România
Tel. 0258762101/ fax. 0258762007/ e-mail. [email protected]
Manager de proiect:  Chiriluț Marcel Teofil

Citește mai mult

Economie

Comunicat de presă: Finalizare proiect capital de lucru pentru ARHITECT MAGDA SRL

Publicat

în

ARHITECT MAGDA SRL anunța finalizarea proiectului cu titlul: GRANT PENTRU CAPITAL DE LUCRU SC ARHITECT MAGDA SRL, proiect nr. RUE  M2-14642,  implementată de către Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, MEEMA și Agenția pentru IMM, Atragere de Investiții și Promovarea Exportului (AIMMAIPE) în cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.

Obiectivul proiectului: Obiectul contractului îl reprezintă ajutorul de stat acordat sub formă de grant pentru capital de lucru, prin Măsura Granturi pentru capital de lucru.

Proiectul s-a derulat in intervalul perioadei de maxim 180 zile, calculate din momentul plății ajutorului Financiar din partea Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, MEEMA și Agenția pentru IMM, respectiv M2-14642 din 29.07.2021.

Electrica Furnizare Discount

Rezultatele finale în urma implementării proiectului: Menținerea /suplimentarea numărului de angajați existenți la data înscrierii electronice pentru o perioadă de minim 6 luni de la obținerea finanțării și combaterea efectelor negative ale crizei provocate de COVID-19 asupra activității societății ARHITECT MAGDA SRL

Valoarea totală a proiectului:  100.136,7675 RON

Valoarea grantului: 87.075,45 RON

Cofinanțare: 13.061,3175 RON

 „Proiect cofinanțat din FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA prin Programul PROGRAMUL OPERAȚIONAL COMPETITIVITATE, Axa prioritară 3-Sprijinirea IMM-urilor ca reacție la pandemia COVID-19, Prioritatea de investiții 3d – Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare” 

Persoană de contact:

Sorin Stefan MAGDA

Tel: 0722678174, email: [email protected]

ARHITECT MAGDA SRL

Citește mai mult

Economie

Comunicat de presă: Finanțare nerambursabilă pentru reabilitarea și modernizarea Centrului Regional de Proceduri și Cazare a Solicitanților de Azil București

Publicat

în


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare