Rămâi conectat

Politică Administrație

Marți, 29 ianuarie, ședință ordinară la Consiliul Local Alba Iulia – vezi Ordinea de zi

Publicat

în

Consiliul Local al municipiului Alba Iulia este convocat în ședință ordinară, pe data de 29 ianuarie 2013, ora 13.00.

Pe Ordinea de zi se află proiecte de hotărâre privind: Execuţia bugetului general de venituri şi cheltuieli pe anul 2012; Aprobarea cotizaţiei municipiului Alba Iulia la Asociaţia „Apa ALBA”; Aprobarea planului de acţiuni/lucrări de interes local pentru anul 2013; Modalitatea de acordare a gratuităţii transportului local pentru persoane cu handicap etc.

PROIECT AL ORDINII DE ZI:

Electrica Furnizare Discount

1. Execuţia bugetului general de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al municipiului Alba Iulia

2. Aprobarea propunerii Consiliului local privind evaluarea performanţelor profesionale individuale, pentru anul 2012, ale Secretarului municipiului Alba Iulia

3. Participarea în calitate de partener a municipiului Alba Iulia la implementarea proiectului SERVICII SOCIALE PE DOUĂ ROŢI, depus spre finanţare de către FUNDAŢIA PAEM ALBA în cadrul Programului de Cooperare Elveţiano-Român, Fondul Tematic pentru Participarea Societăţii Civile, Schema de Granturi pentru ONG-uri, în situaţia în care va fi aprobat de către finanţator

4. Participarea în calitate de partener a municipiului Alba Iulia la implemnetarea proiectului „LET’S BECOME HUMAN RIGHTS DEFENDERS!” – LETSDEF (SĂ DEVENIM APĂRĂTORI AI DREPURILOR OMULUI!), depus spre finanţare de către FUNDAŢIA PAEM ALBA în cadrul programului de Cooperare Elveţiano-Român, Fondul Tematic pentru Parteneriate şi Experţi, Schema de Grant pentru Parteneriate, în situaţia în care va fi aprobat de către finanţator

5. Participarea municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului „ANTREPRENORIAT FEMININ PE DOUĂ ROŢI!” depus spre finanţarede către FUNDAŢIA PAEM ALBA în cadrul Programului de Cooperare Elveţiono-Român, Fondul Tematic pentru Participarea Societăţii Civile, Schema de Granturi pentru ONG-uri, în situaţia în care va fi aprobat de către finanţator

6. Asocierea municipiului Alba Iulia cu Organizaţia EUROPA NOASTRĂ în calitate de membru asociat in scopul conservării şi valorificării patrimoniului cultural local

7. Aderarea municipiului Alba Iulia la Asociaţia Europeană a Reţelei Destinaţiilor Europene de Excelenţă – EDEN NETWORK, cu scopul promovării şi valorificării patrimoniului cultural local

8. Participarea municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului „INTERCULTURAL DIALOG THROUGH THE CULTURALISATION OF OUR ETHNIC HERITAGE” – INTERETHNOS (DIALOG INTERCULTURAL PRIN INTERMEDIUL CULTURALIZĂRII PATRIMONIULUI NOSTRU ETNIC) depus spre finanţare de către Primăria municipiului Alba Iulia în cadrul programului european European Instrument for Democracy and Human Rights – EuropeAid, Lot 1 – Encourage cultural expressions which promote diversity, intercultural dialogue and human and cultural rights, in the context of reconciliation, conflict resolution and democratisation, în situaţia în care va fi aprobat de către finanţator

9. Participarea municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului „ROMA NATIONAL THEATRE IN ALBA IULIA AS VECTOR FOR RECONCILIATION” – ROMANROM (Teatrul Naţional Rom în Alba Iulia – Vector pentru Reconciliere) depus spre finanţare de către FUNDAŢIA PAEM ALBA în cadrul programului european European Instrument for Democracy and Human Rights – EuropeAid, Lot 1 – Encourage cultural expressions which promote diversity, intercultural dialogue and human and cultural rights, in the context of reconciliation, conflict resolution and democratisation, în situaţia în care va fi aprobat de către finanţator

10. Participarea municipiului Alba Iulia în cadrul proiectului „Protecting and enhancing the Trinity Raveline of Alba Carolina Vauban Citadel” – PROHERITAGE – depus spre finanţare de către Primăria municipiului Alba Iulia în cadrul programului de finanţare al Ambasadei Statelor Unite ale Americii în România U.S. Ambassadors Fund for Cultural Preservation (AFCP) 2013 Competition, în situaţia în care va fi aprobat de către finanţator

11. Asigurarea sustenabilităţii proiectului – „Asigurarea sustenabilităţii energetice din surse alternative, a următoarelor instituţii publice din municipiul Alba Iulia : Colegiul Tehnic „Dorin Pavel”, Căminul pentru Persoane Vârstnice, Centrul de Zi pentru Vârstnici, Direcţia Programe din subordinea Consiliului local al municipiului Alba Iulia ”

12. Aprobarea cotizaţiei municipiului Alba Iulia la Asociaţia „Apa ALBA”

13. Completarea art.13.1.6 din Hotărârea nr. 304/2012 a Consiliului local privind aprobarea nivelurilor pentru valorile impozabile, impozitele şi taxele locale, alte taxe asimilate, taxe speciale precum şi amenzile aplicabile în anul 2013

14. Asocierea în parteneriat cu Asociaţia AGORA Alba Iulia pentru susţinerea financiară a proiectului „ Servicii de integrare socio-profesională – atelier insert decor”

15. Stabilirea numărului de asistenţi personali pentru anul 2013

16. Asocierea în parteneriat cu Asociaţia Sfântul Andrei Bărăbanţ pentru susţinerea financiară a Aşezământului „SF. Andrei” pentru persoane vârstnice

17. Modalitatea de acordare a gratuităţii transportului local pentru persoane cu handicap prevăzute la art. 23(2) din legea nr. 448/2006

18. Aprobarea planului de acţiuni/lucrări de interes local pentru anul 2013

19. Asocierea dintre municipiul Alba Iulia prin Serviciul public de asistenţă socială cu Organizaţia Caritas Alba Iulia şi încheierea contractului pentru acordarea de servicii sociale pentru susţinerea financiară a Serviciului de îngrijire la domiciliu

20. Prelungirea perioadei de valabilitate a Planului Urbanistic General al municipiului Alba Iulia

21. Aprobarea şi avizarea unor documentaţii de urbanism (PUD, PUZ):

Art.1: Avizează Planul Urbanistic Zonal „MODIFICAREA REGLEMENTARILOR APROBATE CU H.C.L. 108/2008 LA STRADA SCARISOARA, TRONSONUL DINTRE STRADA. VLADEASA SI STRADA BUZIAS, ALBA IULIA-MICESTI, STR. SCARISOARA, solicitant CALIN VIRGIL”,

Art.2: Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „EXTINDERE SPATIU COMERCIAL, ALBA IULIA, B-DUL REVOLUTIEI 1989, NR.14, BL. B2, AP.2, solicitant PODARU IOAN”,

Art.3: Aprobă Planul Urbanistic de Detaliu „CONSTRUIRE LOCUINTA FAMILIALA – A DOUA PE PARCELA, ALBA IULIA, STR. BUCURESTI, NR. 54, solicitant MOLDOVAN TEODOR VASILE”, conform planului de situatie anexat,

Art.4: Aprobă Planul Urbanistic Zonal „MODIFICAREA REGLEMENTARILOR APROBATE CU H.C.L. 353/2007 PENTRU ALINIAMENTUL CONSTRUCTIILOR, ALBA IULIA, STRADA REVOLUTIEI 1989, solicitant AVRAM AURELIA”,

22. Vânzarea prin licitaţie publică a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Bucureşti, nr. 30

23. Concesionarea prin negociere directă a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Gladiolelor, bl. V6, scara A

24. Modificarea Hotărârii nr. 250/2012 a Consiliului local privind aprobarea vânzării prin licitaţie publică a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Oborului, FN, înscris în CF nr. 87564 Alba Iulia

25. Vânzarea prin licitaţie publică a unui imobil (teren) situat în Alba Iulia, str. Dr. Ioan Pop, FN

26. Încheierea unei convenţii de constituire a dreptului de uz şi a dreptului de servitute asupra unor imobile (terenuri)

27. Încheierera unui act adiţional la contractul de închiriere nr. 32089/2012 încheiat între Consiliul local al municipiului Alba Iulia şi SC GAMI CLEAN SRL

28. Parcelarea, unificarea şi înscrierea pe municipiu a unor terenuri – Gradiniţa nr. 10

29. Parcelarea, unificarea şi inscrierea pe municipiu a unor terenuri pentru sala de sport – Şcoala nr.7

30. Transmiterea către CNISA a unui teren (în incinta Şcolii Avram Iancu) în suprafaţă de 900 mp, în folosinţă gratuită pe durata construirii unei Săli de sport

31. Însuşirea documentaţiei de parcelare pentru apartament, Bl. M11, str. 1 Decembrie 1918

32. Atribuirea în proprietate terenul aferent apartamentelor în cotă indiviză deţinut din construcţii

33. Expertiza tehnică efectuată în Dosar nr. 9257/176/2011 aflat pe rol la Judecătoria Alba Iulia

34. Expertiza tehnică efectuată în Dosar nr. 7316/176/2012 aflat pe rol la Judecătoria Alba Iulia

II. Diverse

III. Stabilirea datei şedinţei Consiliului local al municipiului Alba Iulia pentru luna februarie 2013

Publicitate

Politică Administrație

Cîţu, planuri pentru PNL: „Să câştigăm ALBA, Craiova, Braşov, Timişoara, să luăm sectoarele Capitalei şi Primăria generală”

Publicat

în

Cîţu, planuri pentru PNL: „Să câştigăm Alba, Craiova, Braşov, Timişoara, să luăm sectoarele Capitalei şi Primăria generală”

Premierul Florin Cîţu a prezentat sâmbătă, la Tulcea, unele dintre obiectivele sale pentru viitoarele alegeri locale, enumerând mari localităţi unde PNL a pierdut alegerile trecute sau sectoare ale Capitalei, dar şi Primăria Generală, unde a fost susţinut Nicuşor Dan.

Florin Cîţu a declarat că nimeni nu a dat mai mulţi bani de la buget decât PSD-ul şi nu a cheltuit mai mulţi bani „degeaba”, premierul încurajând liberalii să facă performanţă.

„Oamenii au înţeles un aspect: acolo unde un primar are performanţă, mai primeşte un mandat, acolo unde vine cu pomeni, cu ajutoare sociale, cu tot felul de programe susţinute prin tot felul de ministere, cu tot felul de subvenţii, aţi văzut că nu merge mai departe. Primarii liberali care au făcut performanţă, peste tot în ţară şi-au reconfirmat mandatele şi au fost aleşi de oameni. Asta înseamnă liberalism, asta vrem noi să facem: vrem să facem România liberală”, a afirmat Florin Cîţu sâmbătă, în discursul ţinut la conferinţa de alegeri a PNL Tulcea.

Electrica Furnizare Discount

Premierul, candidat la şefia PNL, a arătat care sunt obiectivele sale pentru următoarele alegeri locale, pronunţând numele unor mari localităţi unde PNL nu a câştigat alegerile, dar şi pe cele ale sectoarelor Capitalei şi Primăria generală a Bucureştiului, unde PNL a susţinut un candidat din afara partidului.

„Contează foarte mult să înţelegem că 25 septembrie nu este un final, este, de fapt, un început. Un început pentru Partidul Naţional Liberal care trece într-o nouă etapă, o etapă unde trebuie să devenim cel mai mare partid politic din România. Doar aşa putem să implementăm liberalismul. Şi în acelaşi timp trebuie să ne recâştigăm electoratul nostru tradiţional, electoratul care crede în proprietatea privată care este sfântă şi în antreprenor care este un erou, acel electorat pe care l-am pierdut pe drum. Şi pentru asta va trebui să ne întoarcem să recâştigăm municipiile, oraşele.

Vreau că câştigăm Craiova, vreau să câştigăm din nou Braşov, vreau să recâştigăm Timişoara, Alba, vreau să luă sectoarele 3,4, 5, dar şi sectorul 1 şi 2. Vreau să luăm Primăria Generală (a Capitalei – n.r.). Vreau să luăm, pentru că am arătat românilor că doar prin liberalism putem să dezvoltăm România şi este normal ca toţi românii să beneficieze de pe urmele liberalismului”, a mai afirmat Florin Cîţu.

sursa: adevarul.ro

Citește mai mult

Politică Administrație

VEȘTI BUNE pentru românii din DIASPORA. Procedura consulară s-a schimbat. Ce modificări au fost aduse

Publicat

în

VEȘTI BUNE pentru românii din DIASPORA. Procedura consulară s-a schimbat. Ce modificări au fost aduse

Milioanele de români din diaspora nu mai trebuie să prezinte copii xerox după documente atunci când au nevoie de servicii consulare. Un comunicat al Ministerului de Externe anunță că măsura este deja în vigoare din 20 iulie.

Astfel, românii care merg la un consulat și depun o cerere nu trebuie să mai anexeze și copii ale documentelor originale solicitate, așa cum era până acum. Acestea vor fi făcute pe loc de personalul consular, așa că solicitanții de servicii consulare vor prezenta, la momentul depunerii cererii la ghișeu, doar documentele în original.

Citește și: Ce trebuie să știe românii care se întorc din concediile din străinătate?

Ministerul de Externe spune că este o măsură menite să reducă din birocrație și să reducă arhiva consulară în format clasic, documentele urmând să fie păstrate pe suport electronic, cu respectarea normelor legale în domeniu.

Electrica Furnizare Discount

Românii din străinătate sunt încurajați să nu mergă fizic la ghișeu, ci să-și încarce cererile și documentele în format electronic, prin intermediul portalului www.econsulat.ro.

Citește mai mult

Politică Administrație

Cîțu pe urmele lui Dragnea? Plângere penală la DNA pe numele Premierului României. Acuzație de instigare la abuz în serviciu

Publicat

în

Cîțu pe urmele lui Dragnea? Plângere penală la DNA pe numele Premierului României. Acuzație de instigare la abuz în serviciu

Avocatul a precizat că plângerea penală îl vizează şi pe premierul Florin Cîţu, pentru instigare la abuz în serviciu, deoarece acesta este singurul care a profitat de pe urma acelui document. „Prin raportare la documentul care a devenit viral, rezultă destul de clar că singurul căruia îi profită conţinutul acestui document este prim-ministrul României, domnul Florin Cîţu”, a indicat el.

”În măsura în care ancheta penală va dovedi că angajarea în sine a avut ca scop tocmai folosirea resurselor Guvernului pentru a-şi asigura o persoană care să-i facă campanie politică, vorbim de un abuz în serviciu şi pentru premier”, a mai declarat Toni Decean.

Pe de altă parte, avocatul a explicat că există asemănări, dar şi diferenţe între acest caz şi cel al fostului preşedinte al PSD Liviu Dragnea, condamnat pentru angajarea a două consiliere de la DGASPC Teleorman la sediul partidului.

Electrica Furnizare Discount

„Există nişte diferenţe substanţiale, care ar consta în faptul că, din ceea ce ştiu eu, în cazul Dragnea cele două angajate nu au prestat deloc muncă la Direcţia Copilului, unde erau angajate, au semnat în fals pontaje şi alte documentele şi de fapt s-au aflat la sediul PSD. În cazul de faţă, doamna consilier de stat era la sediul Guvernului şi ea a lucrat efectiv acolo. O asemănare ar fi că, în ambele cazuri, vorbim de un angajat al statului, un funcţionar public, care se implică într-o luptă politică”, a spus avocatul.

La rândul său, un reprezentant al Comunităţii Declic a declarat că este trist faptul că procurorii nu s-au sesizat în acest caz şi trebuie ca acest lucru să îl facă cetăţenii.

„Ne-am fi aşteptat ca procurorii DNA să se sesizeze. Când am văzut că nu o fac, atunci ne-am consultat cu avocaţii noştri şi am decis să mergem mai departe. Mi se pare trist că, într-o ţară în care atât de mulţi am luptat pentru o justiţie independentă, încă trebuie să facem noi, cetăţenii, astfel de sesizări, mai ales când este vorba de înalţi demnitari ai statului”, a declarat reprezentantul Declic.

Mioara Costin a fost eliberată săptămâna trecută, la cerere, din funcţia de consilier de stat în cadrul Cancelariei prim-ministrului.

Plecarea acesteia vine după ce în presă a apărut un „document” cu antetul Guvernului, unde apare şi semnătura Mioarei Costin, şi care s-ar referi la strategia premierului în campania pentru alegerile interne din PNL.

Chestionat pe această temă, într-o conferinţă de presă, premierul Florin Cîţu a explicat: „Eu, din funcţia de premier, pot să comentez doar pe documente oficiale. (…) Niciodată un astfel de document nu a fost înregistrat sau mi-a fost mie prezentat în niciun moment”.

„Despre documente care apar în presă sau hârtii, că nu ştiu dacă sunt documente, fiţuici sau documente editabile care apar în presă, nu pot să comentez. Eu pot să comentez doar pe documente oficiale. (…) Documente oficiale, din punctul meu de vedere, înseamnă documente înregistrate, documente care au trecut printr-o anumită procedură”, a spus atunci Cîţu.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare