// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

Clasamentul constructorilor după progresele din ultima lună de pe şantierele de autostrăzi: Tirrena, Astaldi şi Strabag

Italienii de la Tirrena Scavi se menţin pe primul loc în clasamentul constructorilor după progresele de pe şantierele de autostrăzi din ultima lună. Italienii de la Astaldi au urcat pe locul al doilea iar austriecii de la Strabag au intrat în top 3.

Constructorul italian Tirrena Scavi a ajuns luna aceasta la un grad de execuţie de 74% la nodul Gilău, ce va lega autostrăzile din jurul Clujului. Progresul este de 21,5 puncte procentuale faţă de luna iulie, când lucrările erau realizate în proporţie de 52,50%, conform datelor de pe site-ul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Lucrările ce includ podul peste Someşul Mic ar putea fi gata în septembrie după ce, din cauza ploilor, constructorul a cerut o amânare de câteva săptămâni către CNAIR. Noul pod va permite desfăşurarea traficului pe 61 de kilometri din Autostrada Transilvania, unind astfel tronsoanele Câmpia Turzii – Gilău de noua porţiune Gilău-Nădăşelu.

Cu un avans de 8,05 puncte procentuale, italienii de la Astaldi au urcat o poziţie faţă de clasamentul anterior, până pe locul al doilea. Ei au ajuns pe lotul 2 al Autostrăzii Ogra – Câmpia Turzii până la un grad de execuţie de 45,75%.

Pe locul al treilea a urcat constructorul austriac Strabag, care a avut un avans de 7,24 puncte procentuale pe lotul 2 din Autostrada Târgu Mureş – Ogra, ajungând la un stadiu de aproape 76,35% în august.

Nemţii de la Geiger au coborât pe a patra poziţie, cu un progres de 6,2 puncte procentuale. Gradul de execuţie a lucrărilor pe lotul 1 al Autostrăzii Ogra – Câmpia Turzii a ajuns în august la 82%, faţă de la 75,80% în luna anterioară.

În clasament urmează grecii de la Aktor, care au progresat pe șantierul de la intrarea în Capitală a autostrăzii București – Ploiești cu 6,09 puncte procentuale, până la 83,65%.

Din spate vine puternic şi constructorul român Dorin Umbrărescu, cu un avans de 4,94 puncte procentuale pe şantierul lotului 4 din Autostrada Lugoj – Deva în ultima lună, până la un grad de execuţie de aproape 89%.

În top urmează şi celălalt constructor român de autostrăzi, Straco, cu un progres de 2,46 puncte procentuale. Lotul 3 din Autostrada Ogra – Câmpia Turzii a ajuns în august la un stadiu fizic de 15,30%.

Şi italienii de la Impresa Pizzarotti au raportat un progres de 1,8 puncte procentuale pe lotul 1 din Autostrada Sebeş – Turda. Astfel, stadiul fizic pe acest şantier a ajuns în august la 50,50%.

Un avans de 1,5 puncte procentuale au raportat şi spaniolii de la Comsa pe lotul 3 din Autostrada Lugoj – Deva, după două luni de stagnare.

Pe lotul 2 din Autostrada Sebeş – Turda, grecii de la Aktor au raportat un progres anemic de doar 0,29 puncte procentuale, până la 45,69%, în vreme ce pe lotul 2 din Autostrada Lugoj – Deva, al italienilor de la Salini, lucrările stagnează încă din februarie la stadiul de 95,80%.

Reamintim că cei 29 de kilometri ai loturilor 3 şi 4 din Autostrada Sebeş – Turda au fost recepţionaţi şi deschişi circulaţiei luna trecută.

Sursa: economica.net

loading...