Rămâi conectat

Economie

Bijuteriile la moda în anul 2013

Publicat

în

Schimbarile din lumea modei nu mai au influenta minima pe care o aveau acum cateva zeci de ani: din contra, astazi ajung pe piata obiecte de vestimentatie si bijuterii la foarte putin timp dupa ce acestea au fost create de designeri internationali. Cu alte cuvinte, s-a redus foarte mult distanta dintre high-end si culturile urbane locale, intensificand in acest fel schimbul de stiluri si teme de la o zona la alta.

In cadrul bijuteriilor, acest fapt este foarte vizibil odata ce intram intr-un magazin dintr-un oras mai mare sau daca vizitam magazinele de bijuterii online. In fata unei cereri care se modifica cu o viteza uluitoare, oferta se adapteaza la fel de rapid.

 Colierele baroce si sensul lor astazi

Electrica Furnizare Discount

Bijuterii la moda 2013Dincolo de materialele din care sunt confectionate, se poarta colierele bogate in decoratiuni suplimentare, ideale atat pentru un outfit simplu, cat si pentru rochiile de seara. Chihlimbarul, asociat cu lucraturi fine si complexe in argint, a reintrat in atentia multor designeri, cu siguranta din cauza adancimii implicite a acestor pietre care parcurg, in mod elegant, aproape toata grila de culori si nuante, de la aramiul splendid al chihlimbarului clasic, la albastru azuriu si negru.Pe langa calitatea de accesorii, colierele si-au castigat o autonomie aparte, detectabila in special in lucraturile pe baza de aur. 

Un asemenea colier poate eclipsa orice alta piesa de vestimentatie, oferind o stralucire si o importanta de neegalat prin alte metode. 

Sursa foto: BeElegant

Inelele eclectice

Combinatorica a ajuns si in sfera inelelor, care s-au diversificat cu foarte multe modele ce combina, intr-o singura montura, mai multe metale. Combinatia centrala porneste de la argint si foloseste aurul doar ca apanaj suplimentar, dar sunt la fel de bine vazute si inelele mai simple, dar la fel de cochete, realizate din inox sau chiar din cupru.

 Sensul acestora este complimentat de finetea pietrelor, fie ca vorbim de diamante scumpe plasate in centrul monturii, fie ca avem in vedere pietre semipretioase care reiau prin propria lor textura finetea lucraturii din metal.

 Inelele legate la bratari

 Cu o istorie destul de bogata in Europa ultimilor douazeci de ani, aceste bijuterii sunt si acum in centrul atentiei: orientati-va spre modele care exhiba cat mai mult cu putinta cromatica pietrelor, dar nu uitati ca aceste bijuterii scot in evidenta incheietura mainii: cu cat bijuteria este mai masiva, cu atat mai fina si mai delicata va arata mana dumneavoastra.

 Tematica traditionala

 Tematica traditionala nu se mai refera astazi la un spatiu anume, ci la o multitudine de mode traditionale prin intermediul carora va puteti exprima personalitatea mai simplu si mai elegant. Luati in calcul ca aceste bijuterii sunt gandite ca solutii urbane de strada si cu greu se potrivesc intr-un context de seara. In plus, este o idee buna sa incercati sa aflati ce anume reprezinta tema aleasa de dumneavoastra, pentru ca, in spatele acestor bijuterii, se ascunde aproape de fiecare data o simbolistica specifica. Descrierile produselor, atunci cand alegeti sa cumparati online, va vor ajuta in aceasta directie, dandu-va sansa sa alegeti adecvat nevoilor si credintelor dumneavoastra.

Publicitate

Economie

Anunț închidere proiect „Diversificarea si dezvoltarea activitatii MAN CONS PROFESIONAL S.R.L.”

Publicat

în

Proiectul “Diversificarea si dezvoltarea activitatii MAN CONS PROFESIONAL S.R.L.”, cod MySMIS 134604, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 a fost implementat de către MAN CONS PROFESIONAL S.R.L. și a avut o valoare totală de 1.021.278,21 lei din care valoare eligibilă 856.417,00 lei. Suma de 685.133,60 lei reprezintă finanțare nerambursabilă. Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Centru, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect în Regiunea Centru.

Proiectul s-a derulat în perioada 19.04.2021 – 30.11.2021.

Obiectivul general al proiectului: consolidarea poziției pe piață a firmei prin achiziționarea de echipamente performante. Principalul impact al proiectului la nivel local / regional constă în crearea a5 noi locuri de muncă.

Electrica Furnizare Discount

Informații suplimentare despre proiect pot fi obținute la datele de contact de mai jos. Persoana de contact: Ioan Constantin MAN, Administrator.

Date de contact beneficiar:

Piața Mihai Viteazul nr.1, Oraș Teiuș, jud. Alba,
tel: 0741088502, e-mail: [email protected]

Citește mai mult

Economie

Comunicat de presă| Conducerea Polaris M Holding: „Alba Iulia a fost pentru noi cu adevărat acasă!”

Publicat

în

Dragi albaiulieni, suntem la capătul a 8 ani de parteneriat in care am rămas tot timpul consecvenți si am crezut mereu că planificarea este esențială, însă cei cu care faci echipă sunt cei mai importanți.

Tot ceea ce am reușit, în perioada în care Polaris a fost operatorul de salubritate din Alba Iulia, se datorează felului în care am fost primiți, dialogului permanent si eficient cu administrația publică – indiferent de provocări si efort dar, mai mult decât atât, în primul rând albaiulienilor. Ei au fost cei mai importanți si cei mai obiectivi parteneri ai noștri, fapt ce ne-a obligat să tratăm cu respect si maximă implicare orașul și locuitorii săi. Pentru noi, Alba Iulia a fost cu adevărat ACASĂ. Iar din acest motiv am căutat întotdeauna soluții și nu ne-am abandonat niciodată misiunea de a păstra această casă curată, chiar și atunci când opțiunile erau puține iar situațiile păreau imposibil de rezolvat.

Electrica Furnizare Discount

Dacă se putea mai bine? Categoric, DA! Și ne dorim ca, acum când suntem pregătiți să transferăm obligațiile noastre noului operator, nivelul să poată fi depășit iar așteptările albaiulienilor întrecute. Facem acest pas cu bucuria de a fi fost parte a unei comunități în care am întâlnit gospodari cu demnitate pentru care curățenia și respectul față de ce aparține tuturor s-au dovedit, cu foarte puține și neînsemnate excepții, un mod de viață. Vă mulțumim că nu v-ați mulțumit cu a fi doar spectatori, că implicare dumneavoastră – însemnând critici sau fermitate ne-a ajutat să devenim mai buni. Vă dorim și mai multe ocazii de a fi mai mulțumiți de locul și orașul în care trăiți.

Partenerilor noștri din actuală administrație le dorim să facă echipă bună alături de noul operator de salubritate, care este și operatorul depozitului de la Galda de Jos, cu obiectivul de a face din acest serviciu unul cu adevărat în folosul cetățeanului, cu gândul la o comunitate ce are o reputație de păstrat, nu o aparență de salvat.

​​Cu profund respect si multumire,

​Conducerea
​S.C. POLARIS M. HOLDING S.R.L.

Citește mai mult

Economie

Făcut mereu exact așa cum trebuie, Fragedo este „Cea mai de încredere marcă de carne”, în topul încrederii acordate de părinți brandurilor care se adresează și copiilor, Forbes Brands for Kids

Publicat

în

Făcut mereu exact așa cum trebuie, Fragedo este „Cea mai de încredere marcă de carne”, în topul încrederii acordate de părinți brandurilor care se adresează și copiilor, Forbes Brands for Kids

București. 26 noiembrie 2021. Fragedo, brand emblemă al companiei TRANSAVIA, a fost desemnat „Cea mai de încredere marcă de carne” în cadrul evenimentului Summit Forbes Brands for Kids, ediția 2021. Premiile au fost acordate în baza studiului realizat de Forbes România și Institutul D&D Research care a investigat siguranța, calitatea și încrederea de care se bucură produsele care se adresează copiilor.

Fragedo, cel mai popular brand din categoria sa, a primit premiul pentru Cea mai de încredere marcă de carne, confirmând din nou că se află mereu în topul preferințelor consumatorilor români datorită calității sale, la cel mai înalt nivel, încă de la lansare.

„Pentru noi, la TRANSAVIA, fiecare copil este important și ne dorim ca ei să aibă toate condițiile ca să se dezvolte sănătos și armonios, iar o recunoaștere precum cea pe care FRAGEDO o primește odată cu premiul „Forbes #1 Brand for Kids la categoria Marcă de carne” înseamnă încă o confirmare că facem lucrurile exact așa cum trebuie. Încrederea de care ne bucurăm din partea consumatorilor, în special a părinților care includ puii Fragedo în alimentația copiilor lor, are la bază promisiunile pe care le ținem zi de zi: siguranța garantată și calitatea superioară a produselor noastre, gustul mereu același, onestitatea și transparența comunicării noastre”, afirmă Theodora Popa, Vicepreședinte TRANSAVIA.

Electrica Furnizare Discount

Făcut mereu exact așa cum trebuie, puiul Fragedo asigură consumatorilor mereu calitate premium. Hrăniți 100% cu cereale din fermele proprii TRANSAVIA, sunt apreciați pentru frăgezime și savoare de cei mai exigenți consumatori, având mereu același gust și aceeași calitate, cu valoare nutrițională superioară, indiferent în care dintre variante sunt aleși și gătiți de consumatori.

Strategia, de la bob la furculiță, consolidează poziția de lider de piață pe care TRANSAVIA o onorează cu produse de cea mai înaltă calitate, la standarde certificate de siguranță alimentară, fiind singurul producător care își crește singur toți puii în ferme proprii, de incubație și de creștere, folosind hrană vegetală provenită din cele 10 000 de hectare cultivate prin divizia proprie de ferme vegetale.

În cadrul evenimentului Summit Forbes Brands for Kids au fost dezbătute subiecte de actualitate ce țin de alimentație, îngrijire, sănătate și stil de viață și au fost premiate brandurile care excelează în termenii responsabilității și ai adecvării la cerințele familiei românești contemporane.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare