Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 11 septembrie 2022. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 11 septembrie 2022. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 11 septembrie și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Comuna Șugag, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcţiilor contractuale, de execuţie, vacante, după cum urmează:

Elit - Gustul Desăvârșit
  • șef S.V.S.U. – în cadrul Compartimentului întreținere, gospodărire, ordine și siguranță;
  • muncitor calificat I – în cadrul Compartimentului întreținere, gospodărire, ordine și siguranță;
  • magaziner – în cadrul Compartimentului biblioteca comunală, cămin cultural, expoziție etnografică.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • șef S.V.S.U.:
    • nivelul studiilor: studii medii absolvite;
    • vechime în muncă cel puțin 7 ani;
    • permis conducere șofer profesionist;
    • cunoștințe operare P.C. nivel mediu (Word, Excel, poștă electronică, internet).
  • muncitor calificat I:
    • nivelul studiilor: medii/generale;
    • vechime în muncă cel puțin 7 ani;
    • permis conducere șofer profesionist.
  • magaziner:
    • nivelul studiilor medii/generale;
    • vechime în muncă cel puțin 7 ani.

   Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 30 septembrie 2022, ora  10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Comuna Șugag, str. Valea Frumoasei nr. 180, județul Alba, telefon 0258/746.177.

* Liceul Teologic Romano-Catolic „Grof Majlath Gusztav Karoly”, Alba Iulia, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de pedagog școlar, în cadrul internatului unității liceale.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor: studii superioare – teologie pastorală romano-catolică; avizul cultului;
  • vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: 2 ani.

   Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 28 septembrie 2022, ora 15.00: proba scrisă;
  • 28 septembrie 2022, ora 17.00: proba interviu.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Liceul Teologic Romano-Catolic „Grof Majlath Gusztav Karoly”, cu sediul în Alba Iulia, Str. Păcii nr. 4, județul Alba, telefon: 0258/819.869.

*Primăria Comunei Blandiana, Judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de îngrijitor zone de agrement la Compartimentul administrativ, deservire.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor: 8 clase;
  • candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 3 din H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
  • fără vechime în muncă;
  • disponibilitate program flexibil.

   Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 19 septembrie 2022, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 27 septembrie 2022, ora 10.00: proba scrisă;
  • 11 iulie 2022, ora 11.00: proba practică.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Primăria Comunei Blandiana, nr. 15, Judeţul Alba, telefon: 0258/760.811, fax: 0258760738.

*Spitalul de Pneumoftiziologie, Aiud, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

  • merceolog debutant – Serviciul administrativ, Compartimentul aprovizionare;
  • asistent medical principal – Compartimentul de prevenire a infecțiilor asociate asistenței medicale.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • merceolog debutant:
    • studii medii cu diplomă de bacalaureat;
    • fără vechime în specialitate;
    • abilități de operare pe calculator.
  • asistent medical principal:
    • studii: diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976 – 1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
    • 5 ani vechime ca asistent medical;
    • examen pentru obținerea gradului principal;
    • certificat de membru OAMGMAMR;
    • adeverinţă pentru participare la concurs, eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile, să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei;
    • abilități de operare pe calculator.

Notă: Cursul de perfecționare profesională în specialitatea IGIENĂ SI SĂNĂTATE PUBLICĂ din cadrul Școlii Naționale de Sănătate Publică, Management si Perfecționare în Domeniul Sanitar Bucuresti este obligatoriu în termen de 1 an de la ocuparea postului.

   Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 16 septembrie 2022,  ora 14.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • merceolog debutant:
    • 26 septembrie 2022, ora 10.00: proba scrisă – la sediul Spitalului de Pneumoftiziologie din Aiud, Str. Ecaterina Varga, nr.6;
    • 29 septembrie 2022, ora 10.00: proba interviu – la sediul Spitalului de Pneumoftiziologie din Aiud, Str. Ecaterina Varga, nr.6.
  • asistent medical principal:
    • 26 septembrie 2022, ora 10.00: proba scrisă – la sala de sedințe a Spitalului Județean de Urgența Alba Iulia din str. Bld. Revoluției 1989, nr. 23;
    • 29 septembrie 2022, ora 10.00: proba interviu – la sala de sedințe a Spitalului Județean de Urgența Alba Iulia din str. Bld. Revoluției 1989, nr. 23.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Spitalul de Pneumoftiziologie, Aiud, str. Ecaterina Varga nr. 6, județul Alba, telefon: 0258/861.302, interior 120.

*Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud, cu sediul în Abrud, Str Republicii nr. 13, județul Alba, organizează, în data de 26.09.2022, ora 10.00, concurs pentru ocuparea funcției specifice Comitetului director, de director medical, conform O.M.S. nr. 954/2017 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului sănătății publice nr. 284/2007 privind aprobarea metodologiei-cadru de organizare și desfășurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcțiilor specifice comitetului director din spitalele publice.

Denumirea postului: director medical – funcție de conducere specifică comitetului director.

Condiții specifice de participare la concurs conform art. 3 alin. (3) pct. a) din O.M.S. nr. 954/2017:

  • sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină;
  • sunt confirmați cel puțin ca medic specialist;
  • au minimum 5 ani vechime în specialitatea respectivă.

Data, ora și locul de desfășurare a concursului:

  • Test-grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoștințelor din legislația specifică postului în data de 26.09.2022, ora 10.00, la sediul instituției;
  • Susținerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului în data de 28.09.2022;
  • Interviul de selecție în data de 30.09.2022.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, Str. Republicii nr. 13, județul Alba, telefon 0258/780.614, interior 34.

*Primăria Municipiului Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a funcţiilor contractuale de execuţie, vacante, la Compartimentul relații internaționale, parteneriate și inovare urbană, după cum urmează:

  • Consilier, gradul I, pe perioadă nedeterminată, cod COR- 242201:
    • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe sociale, ramura de știință: științe juridice/științe administrative/sociologie/științe politice/științe economice.
    • Studii postuniversitare/master absolvite cu diplomă de master sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe sociale, ramura de știință: științe juridice/științe administrative/socioîogie/științe economice/științe politice – (S) specializarea în domeniul relațiilor internaționale sau al studiilor europene constituie un avantaj.
    • Experiență profesională în domeniul proiectelor cu finanțare nerambursabilă de minimum 5 ani (programe operaționale, precum POR, POCA, POCU, programe gestionate de Uniunea Europeană precum Urbact, Orizont Europa, Interreg Europe, Europa pentru Cetățeni , granturi norvegiene, granturi private etc.), dovedită prin contracte de muncă, adeverințe, fise de post, extrase REVISAL etc.
    • Perfecționări (specializări): competențe minimum în domeniile: manager proiecte, expert achiziții publice, evaluator proiecte, dovedite prin diplome/certificări atestate de autorități naționale responsabile.
    • Deține autorizație de traducător emisă de Ministerul Justiției sau Ministerul Culturii pentru cel puțin o limbă străină.
    • Cunoștințe de utilizare sistem de operare Windows, utilizare pachet MS Office – Word, Excel, PowerPoint; cunoștințe navigare web – nivel avansat, dovedite prin CV/diplome/probă scurtă la calculator.
    • Cunoaște cel puțin două limbi străine la nivel C2 – nivel dovedit prin atestate/diplome recunoscute la nivel internațional (ex: Cambridge. IELTS, TOEFL, DALE DELE, Goethe-Zertficat ); dovada stăpânirii unei a treia limbi străine constituie un avantaj.
    • Vechime în specialitate necesară: minimum 4 ani.
  • Consilier, gradul I, pe perioadă nedeterminată, cod COR – 242201:
    • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe sociale, ramura de știință: științe juridice/științe administrative/sociologie/științe politice/științe economice.
    • Studii postuniversitare/master absolvite cu diplomă de master sau echivalentă îin domeniul fundamental (DFI) științe sociale, ramura de știință (RSI); științe juridice/științe administrative/sociologie/științe politice/științe economice.
    • Experiență profesională în domeniul proiectelor cu finanțare nerambursabilă de minimum 5 ani (programe operaționale, precum POR, POCA, POCU, programe gestionate de Uniunea Europeană precum Urbact, Orizont Europa, Interreg Europe, Europa pentru Cetățeni , granturi norvegiene, granturi private etc.), dovedită prin contracte de muncă, adeverințe, fise de post, extrase REVISAL etc..
    • Perfecționări (specializări): competențe minimum în domeniile: manager proiecte, expert achiziții publice, dovedite prin diplome/certificări atestate de autorități naționale responsabile.
    • Cunoștințe de utilizare sistem de operare Windows, utilizare pachet MS Office – Word, Excel, PowerPoint: cunoștințe navigare web – nivel avansat, dovedite prin CV/diplome/probă scurtă la calculator.
    • Cunoaște cel puțin o limbă străină, nivel minimum B1 – dovedit prin atestate/diplome recunoscute la nivel internațional (ex: Cambridge, IELTS, TOEFL, DALF, DELF, Goethe-Zertficat ); dovada stăpânirii unei a doua limbi străine constituie un avantaj.
    • Vechime în specialitate necesară: minimum 4 ani.
  • Consilier, gradul I A, pe perioadă nedeterminată, cod COR-242201:
    • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe sociale, ramura de știință: științe juridice/științe administrative/sociologie/științe politice/științe economice.
    • Studii postuniversitare/master absolvite cu diplomă de master sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe sociale, ramura de știință (RSI): științe juridice/științe administrative/sociologie/științe politice/științe economice.
    • Experiență profesională în domeniul proiectelor cu finanțare nerambursabilă de minimum 7 ani (programe operaționale, precum POR, POCA, POCU, programe gestionate de Uniunea Europeană precum Urbact, Orizont Europa, Interreg Europe, Europa pentru Cetățeni , granturi norvegiene, granturi private etc ), dovedită prin contracte de munca, adeverințe, fise de post, extrase REVISAL etc.
    • Experiență profesională în domeniul financiar de minimum 10 ani, dovedită prin contracte de muncă, adeverințe, fișe de post etc.
    • Perfecționări (specializări): competențe minimum în domeniile: manager proiecte, expert achiziții publice, evaluator proiecte, expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene, auditor, dovedite prin diplome/certificări atestate de autorități naționale responsabile. Deținerea calității de expert contabil constituie un avantaj.
    • Cunoștințe de utilizare sistem de operare Windows, utilizare pachet MS Office – Word. Excel, PowerPoint; cunoștințe navigare web – nivel avansat, dovedite prin CV/diplome/probă scurtă la calculator.
    • Cunoaște cel puțin o limbă de circulație internațională, nivel avansat (de preferat limba engleză), dovedit prin contracte de muncă, adeverințe, CV, diplome , atestând desfășurarea de activități care necesitau cunoașterea limbii respective.
    • Vechime în specialitate necesară: minimum 7 ani.
  • Consilier, gradul I A, pe perioadă nedeterminată, cod COR-242201:
    • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe inginerești, ramura de știință inginerie civilă.
    • Studii postuniversitare/master absolvite cu diplomă de master sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe inginerești, ramura de știință (RSI) inginerie civilă.
    • Experiență profesională în domeniul proiectelor cu finanțare nerambursabilă de minimum 7 ani (programe operaționale, precum POR, POCA, POCU, programe gestionate de Uniunea Europeană precum Urbact, Orizont Europa, Interreg Europe, Europa pentru Cetățeni , granturi norvegiene, granturi private etc.), dovedită prin contracte de muncă, adeverințe, fișe de post, extrase Revisal etc.
    • Perfecționări (specializări): competențe minimum în domeniile: manager proiecte, expert achiziții publice, evaluator proiecte, expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene, dovedite prin diplome/certificări atestate de autorități naționale responsabile.
    • Cunoștințe de utilizare sistem de operare Windows, utilizare pachet MS Office – Word, Excel, PowerPoint; cunoștințe navigare web – nivel avansat, dovedite prin CV/diplome/probă scurtă la calculator.
    • Cunoaște cel puțin o limbă de circulație internațională, nivel avansat (de preferat limba engleză), dovedit prin contracte de muncă, adeverințe, CV, diplome , atestând desfășurarea de activități care necesitau cunoașterea limbii respective.
    • Vechime în specialitate necesară: minimum 7 ani.
  • Consilier, gradul I A, pe perioadă nedeterminată, cod COR-242201:
    • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe sociale, ramura de știință: (RSI): științe juridice/științe administrative/sociologie/științe politice/științe economice.
    • Studii postuniversitare/master absolvite cu diplomă de master sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe umaniste și arte.
    • Experiență profesională în domeniul proiectelor cu finanțare nerambursabilă de minimum 7 ani (programe operaționale, precum POR, POCA, POCU, programe gestionate de Uniunea Europeană precum Urbact, Orizont Europa, Interreg Europe, Europa pentru Cetățeni , granturi norvegiene, granturi private etc.), dovedită prin contracte de muncă, adeverințe, fise de post, extrase REVISAL etc.
    • Perfecționări (specializări): competențe minimum în domeniile: manager proiecte, evaluator proiecte, formator de formatori, expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene, dovedite prin diplome/certificări atestate de autorități naționale responsabile.
    • Cunoștințe de utilizare sistem de operare Windows, utilizare pachet MS Office – Word, Excel, PowerPoint; cunoștințe navigare web – nivel avansat, dovedite prin CV/diplome/probă scurtă la calculator.
    • Cunoaște cel puțin o limbă de circulație Internațională, nivel avansat (de preferat limba engleză), dovedit prin contracte de muncă, adeverințe ete., atestând desfășurarea de activități care necesită cunoașterea limbii respective.
    • Vechime în specialitate necesară: minimum 7 ani.
  • Consilier, gradul I A, pe perioadă nedeterminată, cod COR-242201:
    • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe inginerești, ramura de știință inginerie civilă.
    • Studii postuniversitare/master absolvite cu diplomă de master sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe inginerești, ramura de știință inginerie civilă.
    • Experiență profesională în domeniul proiectelor cu finanțare nerambursabilă de minimum 7 ani (programe operaționale, precum POR, POCA, POCU, programe gestionate de Uniunea Europeană precum Urbact, Orizont Europa, Interreg Europe, Europa pentru Cetățeni , granturi norvegiene, granturi private etc.), dovedită prin contracte de muncă, adeverințe, fise de post, extrase REVISALetc.
    • Perfecționări (specializări): competențe minimum în domeniile: manager proiecte, expert achiziții publice, evaluator proiecte, expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene, dovedite prin diplome/certificări atestate de autorități naționale responsabile.
    • Cunoștințe de utilizare sistem de operare Windows, utilizare pachet MS Office – Word, Excel, PowerPoint; cunoștințe navigare web – nivel avansat, dovedite prin CV/diplome/probă scurtă la calculator.
    • Cunoaște cel puțin o limbă de circulație internațională, nivel avansat (de preferat limba engleză), dovedit prin contracte de muncă, adeverințe, CV, diplome , atestând desfășurarea de activități care necesitau cunoașterea limbii respective.
    • Vechime în specialitate necesară: minimum 7 ani.
  • Consilier, gradul I A, pe perioadă nedeterminată, cod COR-242201:
    • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe sociale, ramura de știință: științe juridice/științe adminîstrative/sociologie/științe politice/științe economice.
    • Studii postuniversitare/master absolvite cu diplomă de master sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe umaniste și arte/științe sociale.
    • Experiență profesională în domeniul proiectelor cu finanțare nerambursabilă de minimum 7 ani (programe operaționale, precum POR, POCA, POCU, programe gestionate de Uniunea Europeană precum Urbact, Orizont Europa, Interreg Europe, Europa pentru Cetățeni , granturi norvegiene, granturi private etc.), dovedită prin contracte de muncă, adeverințe, fișe de post, extrase REVISAL etc.
    • Perfecționări (specializări): competențe minimum în domeniile: manager proiecte, expert achiziții publice, expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene, manager de inovare, dovedite prin diplome/certificări atestate de autorități naționale responsabile.
    • Cunoștințe de utilizare sistem de operare Windows, utilizare pachet MS Office – Word, Excel, PowerPoint; cunoștințe navigare web – nivel avansat, dovedite prin CV/diplome/probă scurtă la calculator.
    • Cunoaște cel puțin o limbă de circulație internațională, nivel avansat (de preferat limba engleză), dovedit prin contracte de muncă, adeverințe ete., atestând desfășurarea de activități care necesita cunoașterea limbii respective.
    • Vechime în specialitate necesară: minimum 7 ani.
  • Consilier, gradul I A, pe perioadă nedeterminată, cod COR-242201:
    • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe sociale, ramura de știință: științe juridice/științe administrative/sociologie/științe politice/științe economice.
    • Studii postuniversitare/master absolvite cu diplomă de master sau echivalentă în domeniul fundamental (DFI) științe sociale, ramura de știință: științe juridice/științe administrative/sodologie/științe politice/științe economice.
    • Experiență profesională în domeniul proiectelor cu finanțare nerâmbursabilă de minimum 7 ani (programe operaționale, precum POR, POCA, POCU, programe gestionate de Uniunea Europeană precum Urbact, Orizont Europa, Interreg Europe, Europa pentru Cetățeni , granturi norvegiene, granturi private etc.), dovedită prin contracte de muncă, adeverințe, fișe de post, extrase REVISAL etc.
    • Experiență profesională în proiecle/acțiuni/activități de cercetare, respectiv experiență în colaborări cu institute de cercetare/universități prin programe gestionate de Uniunea Europeană (Orizont Europa).
    • Perfecționări (specializări): competențe minimum în domeniile: manager proiecte, expert achiziții publice, evaluator proiecte, expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene, formator de formatori, dovedite prin diplome/certificări atestate de autorități naționale responsabile.
    • Cunoștințe de utilizare sistem de operare Windows, utilizare pachet MS Office – Word, Excel, PowerPoint; cunoștințe navigare web – nivel avansat, dovedite prin CV/diplome/probă scurtă la calculator.
    • Cunoaște cel puțin o limbă de circulație internațională, nivel avansat (de preferat limba engleză) – dovedit prin contracte de muncă, adeverințe, CV, diplome , atestând desfășurarea de activități care necesitau cunoașterea limbii respective.
    • Vechime în specialitate necesară: minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 septembrie 2022, ora 15.00: perioada limită de depunere a dosarelor;
  • 22 septembrie 2022, ora 11.00 proba scrisă;
  • data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Primăria Municipiului Alba Iulia, Calea Moților nr. 5A , et. 2, telefon: 0372/586.473.

*Spitalul Municipal Blaj, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de medic în cadrul Structurii de management al calității serviciilor de sănătate (SMC).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în profil medicină;
  • să dețină la data încadrării avizul de liberă practică și un atestat de studii complementare în managementul serviciilor de sănătate eliberat de către Ministerul Sănătății; în cazul în care nu dețin acest atestat, au obligația de a-l obține în termen de maximum un an de la data încadrării în cadrul structurii de management al calității serviciilor de sănătate; sunt exceptați de la deținerea atestatului medicii specialiști sau primari confirmați în specialitatea sănătate publică și management;
  • nu necesită vechime în specialitatea studiilor.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 09 septembrie 2022, ora 14.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 14 septembrie 2022, ora 09.00: proba scrisă;
  • 16 septembrie 2022, ora 09.00: proba interviu.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Spitalul Municipal Blaj, str. Poet Andrei Mureșanu nr. 16, jud. Alba, telefon 0258/710.941, int. 197.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Ştirea zilei

VIDEO | Primăria unui oraș din Alba devine independentă energetic: Energia electrică necesară iluminatului stradal, primăriei și serviciilor aferente, asigurată din panouri fotovoltaice

Unirea Ziarul

Publicat

în

Printr-un proiect cu finanțare norvegiană, Ocna Mureș va fi prima primărie a unui oraș din țară independentă energetic

Administrația locală din Ocna Mureș a început montarea panourilor fotovoltaice în cadrul proiectului „Realizarea unui sistem fotovoltaic pentru producere de energie electrică pentru consumul propriu al Orașului Ocna Mureș”, finanțat cu sprijinul granturilor acordate prin mecanismul financiar Norvegian 2014-2021 în cadrul ”Programului de energie din România”. Valoarea grantului aprobat prin acest proiect este de 559.100 de euro.

CITEȘTE ȘI: La viitoarele Băi Sărate de la Ocna Mureș au început probele tehnologice: Când se estimează că vom putea face baie la Complexul Balnear

Execuția lucrărilor este supervizată de Silviu Vințeler, primarul orașului Ocna Mureș, care estimează că montarea se va încheia în aproximativ două săptămâni. Scopul principal al proiectului este reducerea costurilor cu consumurile de energie electrică, primarul orașului Ocna Mureș, Silviu Vințeler, estimând o economie la bugetul local de 1,5 – 2 milioane de lei pe an, bani care vor putea fi cheltuiți pentru alte investiții.

Elit - Gustul Desăvârșit

„Este o investiție pe fonduri norvegiene: 80% din finanțare este asigurată din fonduri norvegiene, 20% din bugetul local. El (sistemul fotovoltaic) este proiectat să producă aproximativ 500 KWh. Cu această cantitate de energie ne acoperim consumul pentru iluminat public și pentru toate instituțiile publice din oraș, însemnând școli, primărie și tot ce înseamnă instituție publică (n.a. – subordonată administrației locale), chiar și  o parte din consum va fi folosită pentru Băile Sărate”, a spus primarul Silviu Vințeler pentru ziarulunirea.ro

CITEȘTE ȘI: Transport public pentru elevii care fac naveta pe traseul Ocna Mureș – Lunca Mureșului: Care vor fi tarifele

În Ocna Mureș funcționează Liceul Teoretic „Petru Maior”, Liceul Tehnologic, Școala Gimanzială „Lucian Blaga” și 5 grădinițe, Casa de Cultură „Ioan Sângerean” și Biblioteca Orășenească „Mircea Cenușă”.

Parcul fotovoltaic cuprinde aproximativ 1.500 de panouri și 5 invertoare amplasate pe un teren în suprafață de circa 6.000 mp, situat lângă Liceul Tehnologic Ocna Mureș.

Punerea în funcțiune a sistemului fotovoltaic este preconizată pentru sfârșitul acestui an, după preluarea instalațiilor de către furnizorul de energie electrică, Primăria orașului Ocna Mureș devenind astfel prima din România independentă energetic, asigurându-și integral energia electrică necesară iluminatului stradal, primăriei și serviciilor aferente, precum și tuturor instituțiilor publice subordonate administrației locale.

În România mai există comune care își asigură energia electrică din panouri fotovoltaice, dar Ocna Mureș e primul oraș care a realizat un proiect de amploare!


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Ştirea zilei

A petrecut toată noaptea cu droguri și escorte într-un apartament din Alba Iulia: Pedeapsa decisă de magistrați

Ziarul Unirea

Publicat

în

A petrecut toată noaptea cu droguri și escorte într-un apartament din Alba Iulia: Pedeapsa decisă de magistrați

Un bărbat de 38 de ani a primit închisoare cu executare, după ce a fost surprins de polițiști petrecând cu cocaină într-un apartament din Alba Iulia. Fapta s-a petrecut la data de 21 mai 2021, iar în 20 septembrie 2022 a fost pronunțată prima hotărâre în dosarul penal aflat pe rolul instanței de judecată. I. C. T. a primit la Tribunalul Alba 8 luni de închisoare cu executare pentru consum ilicit de droguri de mare risc.

Acesta se află, însă, în penitenciar de mai bine de un an de zile, fiind în executarea unei pedepse uriașe pentru infracţiuni de înşelăciune, fals în înscrisuri sub semnătură privată, fraudă informatică, fals informatic și acces ilegal la un sistem informatic. Prin contopire a rezultat pedeapsa de 8 ani 10 luni și 20 de zile de închisoare.

Cu ocazia perchziției efectuate în luna mai a anului trecut, în baia unui apartament din Alba Iulia închiriat de acesta, a fost găsită o farfurie din ceramică de culoare albă, cu o bancnotă rulată şi o substanţă sub formă de pulbere albă, iar în vasul de toaletă, pe suprafaţa apei, era o substanţă de culoare albă, sub formă de spumă. După analiza susbanței s-a constatat că este vorba despre cocaină.

Elit - Gustul Desăvârșit

Anchetatorii au audiat în calitate de martor proprietara apartamentului închiriat de către bărbat şi una dintre fetele (escortele) cu care acesta a petrecut noaptea respectivă. Escorta a spus că a fost contactată de acesta pentru a întreţine relaţii sexuale, serviciile acesteia fiind postate pe un site de internet.

”În momentul în care a ajuns la apartament, aceasta a observat în interior o farfurie pe o măsuţă, pe care se afla un praf alb şi o bancnotă de un leu rulată. După puţin timp, inculpatul a întrebat-o dacă nu mai cunoaşte şi alte fete care să vină în apartament, ea sunând două colege care au venit, însă ulterior inculpatul nu a dorit ca acestea să rămână.

Cei doi au consumat împreună droguri, respectiv cocaină, până spre dimineaţă. Pe timpul nopţii a fost mai mereu agitat şi se uita deseori pe fereastră. În jurul orei 05,30 s-au auzit zgomote pe scara blocului, moment în care inculpatul a aruncat două telefoane mobile pe fereastră, iar cocaina a fost aruncată în vasul de toaletă”, se precizează în hotărârea Tribunalului Alba, cu referire la declarația tinerei care s-a aflat în apartament.

În fața instanței de judecată, bărbatul a recunoscut fapta astfel cum este descrisă în rechizitoriu și a beneficiat de o reducere a pedepsei. Condamnarea s-a adăugat, însă, celei anterioare pronunțată de Tribunalul Argeș.

Sursa: ziare.com


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Ştirea zilei

DECIZIE în Uniunea Europeană: TOATE telefoanele, tabletele și alte dispozitive vor avea un singur tip de încărcător

Ziarul Unirea

Publicat

în

DECIZIE în Uniunea Europeană: TOATE telefoanele, tabletele și alte dispozitive vor avea un singur tip de încărcător

Producătorii de telefoane mobile vor fi obligați să echipeze telefoanele mobile cu încărcător de tip C începând cu anul 2024, potivit unei decizi a Parlamentului European. Această decizie a parlamentului va afecta milione de utilizatori din Uniunea Europeană.

Parlamentul European şi-a dat marţi acordul final pentru introducerea unui încărcător universal pentru toate dispozitivele mobile din Europa în 2024, informează AFP.

Elit - Gustul Desăvârșit

Propunerea referitoare la un singur port de încărcare pentru dispozitivele mobile a fost lansată de Comisia Europeană în urmă cu mai mult de un deceniu, după ce utilizatorii de telefoane iPhone şi Android s-au plâns că trebuie să utilizeze încărcătoare diferite pentru telefoanele lor. În timp ce telefoanele iPhone se încarcă prin intermediul unui port de tip Lightning, dispozitivele de tip Android sunt alimentate pe baza unor conectori de tip USB-C, potrivit Agerpres.

Până la sfârşitul anului 2024, toate telefoanele mobile, tabletele şi camerele digitale vândute în Uniunea Europeană vor trebui să fie echipate cu un port de încărcare USB de tip C. Începând cu primăvara anului 2026, obligaţia se va extinde la laptopuri. Noua lege, adoptată marţi în plen cu 602 voturi pentru, 13 împotrivă şi 8 abţineri, face parte dintr-un efort mai amplu al Uniunii Europene de a reduce deşeurile electronice şi de a le permite consumatorilor să facă alegeri mai durabile.

Potrivit noilor norme, consumatorii nu vor mai avea nevoie de un încărcător diferit de fiecare dată când achiziţionează un nou dispozitiv, deoarece vor putea utiliza un singur încărcător pentru o gamă largă de dispozitive electronice portabile mici şi mijlocii.

Indiferent de producătorul lor, toate telefoanele mobile noi, tabletele, camerele digitale, căştile şi căştile cu microfon, consolele video portabile şi difuzoarele portabile, cititoarele electronice, tastaturile, mouse-urile, sistemele portabile de navigaţie, căştile intraauriculare şi laptopurile reîncărcabile prin cablu cu fir, care funcţionează cu o putere de alimentare de până la 100 de waţi, vor trebui să fie echipate cu un port USB de tip C.

Toate dispozitivele care permit încărcarea rapidă vor avea acum aceeaşi viteză de încărcare, permiţându-le utilizatorilor să le încarce la fel de repede, indiferent de încărcătorul utilizat, atâta timp cât este compatibil.

„Încărcătorul comun va deveni, în sfârşit, o realitate în Europa. Am aşteptat peste zece ani adoptarea acestor norme, dar putem, în cele din urmă, să lăsăm în urmă multitudinea de încărcătoare. Această lege adaptată exigenţelor viitorului permite dezvoltarea unor soluţii inovatoare de încărcare în viitor şi va aduce beneficii tuturor – de la consumatori frustraţi la mediul nostru vulnerabil. Trăim vremuri dificile pentru politică, dar am demonstrat că UE are în continuare idei şi soluţii pentru a îmbunătăţi vieţile a milioane de oameni din Europa şi pentru a inspira alte părţi ale lumii să îi urmeze exemplul”, a declarat raportorul Parlamentului, Alex Agius Saliba (S&D, Malta).

Pe măsură ce încărcarea fără fir va deveni mai răspândită, Comisia Europeană va trebui să armonizeze cerinţele de interoperabilitate până la sfârşitul anului 2024, pentru a evita un impact negativ asupra consumatorilor şi a mediului. Astfel, va dispărea aşa-numitul efect de „blocaj” tehnologic, prin care un consumator devine dependent de un singur producător.

Etichete speciale vor informa consumatorii despre caracteristicile de încărcare ale noilor dispozitive şi le vor permite să vadă mai uşor dacă încărcătoarele lor existente sunt compatibile. De asemenea, cumpărătorii vor putea să aleagă în cunoştinţă de cauză dacă să cumpere sau nu un nou dispozitiv de încărcare împreună cu un produs nou.

Aceste noi obligaţii vor conduce la reutilizarea unui număr mai mare de încărcătoare şi vor ajuta consumatorii să economisească până la 250 de milioane de euro pe an la achiziţiile inutile de încărcătoare. În Uniunea Europeană, încărcătoarele aruncate şi neutilizate reprezintă aproximativ 11.000 de tone de deşeuri electronice pe an.

Consiliul va trebui să aprobe în mod oficial directiva înainte de a fi publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene. Aceasta va intra în vigoare la 20 de zile de la data publicării. Ţările Uniunii vor dispune apoi de 12 luni pentru a transpune normele în legislaţia naţională şi de alte 12 luni după sfârşitul perioadei de transpunere pentru a le aplica. Noile norme nu se vor aplica produselor introduse pe piaţă înainte de data aplicării.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2022 Ziarul Unirea