Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI în instituții din județul Alba. POSTURILE vacante la data de 22 iulie 2018, scoase la concurs. Condițiile de înscriere și calendarul examenelor

Publicat

în

Mai multe instituții din județul Alba organizează, în următoarea perioadă, concursuri pentru posturi vacante. Candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii, vechime în muncă sau alte cerinţe.

Posturi vacante la data de 22 iulie 2018 şi condiţii de participare la concurs:

*Primăria Municipiului Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante, de consilier, clasa I, gradul profesional asistent – Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor.

Electrica Furnizare Discount

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii de specialitate – studii universitare de licenţă absolvite eu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă in ramura de ştiinţă (RSI): ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
– vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 07 august 2018, ora 15:00: termen limită de depunere a dosarelor;
– 21 august 2018, ora 11.00: proba scrisă – la Centrul de resurse ,Academia Doamnelor“, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia;
data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la Primăria Municipiului Alba Iulia, Calea Moţilor nr. 5A, județul Alba, telefon 0258.819.462.

*Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de administrator financiar, grad I S, din cadrul Serviciului Social

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă (Ciclul I + Ciclul II Bologna pentru absolvenţii sistemului Bologna sau echivalenta celor două cicluri pentru candidaţii care au absolvit anterior sistemului Bologna), profil economic sau juridic;
– vechime în muncă în profilul postului (economic sau juridic) – minimum 5 ani;
– cunoştinţe de utilizare a calculatorului (Word, Internet, Excel), dovedite prinstudii/formare profesională sau experienţă profesională anterioară.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 01 august 2018, între orele 08.00-16.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 14 august 2018: proba scrisă;
– data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Universității „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, str. Gabriel Bethlen nr. 5, judeţul Alba, telefon 0258/880.276.

*Administraţia Naţională „Apele Române“, Administraţia Bazinală de Apă Mureş – Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

* un post contractual vacant – pe perioadă nedeterminat – de șofer mașini mare tonaj la F.L. Alba Iulia.
* un post contractual vacant – pe perioadă nedeterminat – de agent hidrotehnic la F.L. Blaj.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

• pentru agent hidrotehnic:
-studii medii/şcoală profesională construcţii;
-vechime în muncă – nu se cere.

• pentru şofer maşini mare tonaj:
-studii medii + carnet şofer profesionist + atestat pregătire profesională;
-vechime în muncă – nu se cere.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 30 iulie 2018, ora 15.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
– 08 august 2018, ora 09.00: proba practică;
– 13 august 2018, ora 09.00: proba interviu.

Relaţii privind tematica, bibliografia şi probele de concurs la sediul Administraţiei Bazinale de Apă Mureş – Sistemul de Gospodărire a Apelor Alba, cu sediul în Alba Iulia, Str. Lalelelor nr. 7a, telefon 0258-835578, int. 213.

*Primăria Avram Iancu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante de asistent medical comunitar, grad principal.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii postliceale sanitare – specialitatea asistent medical generalist;
– membru al Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
– vechime în domeniu de minimum 5 ani, având şi gradul principal.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 10 august 2018, ora 10:00: proba scrisă;
– 10 august 2018, ora 14:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Avram Iancu, judeţul Alba, telefon: 0258/786.057.

*Primăria Comunei Vinţu de Jos organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuție, vacante de referent, treapta II, în cadrul Serviciului Cultură Cămin Cultural.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat + curs de calificare coregraf/instructor dans;
– vechimeîn muncă: minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 30 iulie 2018, ora 16:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
– 06 august 2018, ora 10.00: proba scrisă;
– data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Vinţu de Jos, telefon/fax: 0258/739.234, interior 12.

*Unitatea Administrativ Teritorială – Municipiul Blaj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante, de şef serviciu – Serviciu Poliţie Locală.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ştiinţe juridice, ştiinţe economice, ştiinţe inginereşti, ştiinţe administrative, ştiinţe militare, informaţii şi ordine publică sau în ştiinţa Sportului şi educaţiei fizice;
– studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. în condiţiile legii;
– permis conducere categoria B;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 01 august 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 13 august 2018, ora 10:00: proba scrisă;
– 16 august 2018, ora 14:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Blaj din Blaj, Piața 1848 nr. 16, Județul Alba, telefon 0258/710.110.

*Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de secretar al comunei Miraslău.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative;
– studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 01 august 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 20 august 2018, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

*Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de şef serviciu – Serviciul Resurse Umane – Administrativ din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Alba Iulia.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ramura de ştiinţă: ştiinţe economice, domeniul de licenţă marketing sau ramura de ştiinţă: ştiinţe juridice;
– studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 01 august 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 20 august 2018, ora 10:00: proba scrisă;
– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Publicitate

Ştirea zilei

UPDATE FOTO VIDEO| ACCIDENT RUTIER la Meteș: O persoană, BLOCATĂ, într-un autoturism, în urma coliziunii între două autovehicule

Publicat

în

UPDATE FOTO VIDEO| ACCIDENT RUTIER la Meteș: O persoană, BLOCATĂ, într-un autoturism, în urma coliziunii între două autovehicule

Un accident rutier a avut loc marți, în jurul orei 22:00, pe raza localității Tăuți, din comuna Meteș.

Din primele informații intervine Detașamentul de pompieri Alba Iulia pentru acordarea primului ajutor medical și descarcerare.

Electrica Furnizare Discount

Este vorba despre coliziunea între două autoturisme, în urma căreia o persoană se află în stare conștientă, însă este blocată în autoturism.

În cadrul evenimentului a intervenit un autoturism pentru stingere cu apă și spumă și un echipaj pentru acordarea primului ajutor.

UPDATE, 00.02: Victima a fost transportată la spital de către echipajul SMURD iar alte trei persoane au fost asistate medical la locul producerii evenimentului.

UPDATE, ora 23.50: Traficul este în continuare blocat, pe ambele sensuri, pe o distanță de aproximativ doi kilometri.

UPDATE, ora 22.50: La ajungerea forțelor de intervenție la locul solicitării s-a constatat faptul că, o victimă de sex masculin, era blocat în unul din cele două autoturisme implicate în accident, ușa din stânga fiind inaccesibilă.

La momentul de față se lucrează la extragerea victimei din autoturism, victima fiind conștientă.

În continuare, forțele prezente la locul solicitării asigură și măsurile PSI necesare.

FOTO: arhivă

Citește mai mult

Ştirea zilei

Câte persoane au fost imunizate în județul Alba, până la momentul actual: Lista pe categorii de vârstă

Publicat

în

Câte persoane au fost imunizate în județul Alba, până la momentul actual: Lista pe categorii de vârstă

Direcţia De Sănătate Publică Alba, a comunicat lista la zi cu persoanele vaccinate anti coronavirus, în județul Alba, pe categorii de vârstă, la data de 13 septembrie 2021, ca urmare a unei solicitări ziarulunirea.ro.

În urma unei solicitări din partea ziarulunirea.ro, Direcția de Sănătate Publică Alba a comunicat situația persoanelor vaccinate anti-Covid, la nivel județean, în funcție de categoriile de vârstă.

Electrica Furnizare Discount

Vaccinarea se desfășoară într-un ritm puțin accelerat, potrivit listei, comparativ cu ultima săptămână fiind imunizate 901 de persoane, față de 846 de persoane, în cursul săptămânii trecute, la nivelul județului.

Astfel de la începutul campaniei de vaccinare și până astăzi s-au vaccinat un număr total de 184.335 persoane, dintre care 97.835 cu prima doza sau vaccinul Johnson & Johnson ce necesită o singură doză pentru o schemă de vaccinare completă, iar 86.500 cu două doze.

Categoria de vârstă Total Doza 1 Doza 2
12 15 ani 863 468 395
16 17 ani 1995 1014 981
18 19 ani 3344 1833 1511
20 24 ani 7940 4449 3491
25 29 ani 6869 3898 2971
30 34 ani 10563 5883 4680
35 39 ani 12225 6762 5463
40 44 ani 15492 8392 7100
45 49 ani 17127 9213 7914
50 54 ani 19228 10204 9024
55 59 ani 14825 7775 7050
60 64 ani 18962 9842 9120
65 69 ani 21999 11286 10713
70 74 ani 16547 8449 8098
75 79 ani 8256 4220 4036
80 84 ani 5185 2649 2536
85 89 ani 2239 1148 1091
90 94 ani 603 312 291
95 99 ani 69 36 33
Peste 100 ani 4 2 2
Total 184335 97835 86500

Citește mai mult

Ştirea zilei

Sistem de iluminat public, nou și modern, în șanțurile Cetății din Alba Iulia: Licitația, în valoare de peste 1 milion de lei, lansată în SEAP

Publicat

în

Zona șanțurilor Cetății din municipiul Alba Iulia se va bucură în curând de o nouă ,,față” a iluminatului public în oraș, sub formă a 223 de noi corpuri de iluminat.

Primăria municipiului Alba Iulia a lansat marți, 21 septembrie, în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, o licitație pentru eficientizarea sistemului de iluminat public în zona șanțurile Cetății Alba Carolina”. Valoarea totală estimată a investiției este de 1.019.270 lei, fără TVA.

Sistemul de iluminat public din Municipiul Alba Iulia – Ziduri cetate – este alimentat la tensiunea de 0,4 kV, prin intermediul rețelelor electrice aeriene și subterane, din 5 posturi de transformare operate de societatea SC ELECTRICA FURNIZARE – TRANSILVANIA SUD.

Electrica Furnizare Discount

Vechimea rețelei de iluminat stradal este de 10-15 de ani, existând un potențial ridicat de reabilitare/modernizare.

Deficiențe constatate la starea actuală a sistemului de iluminat public analizat sunt:

-Tehnologie veche și depășită tehnic a corpurilor de iluminat existente;
-Nivelul de iluminare neconform cu prevederile standardelor și normelor specifice lucru care favorizează incidente rutiere;
-Disfuncționalități și întreruperi în furnizarea iluminatului public;
-Ineficiență energetică, randament luminos scăzut al aparatelor de iluminat existente;
-Cheltuieli ineficiente prin costuri mari de mentenanță, date de caracteristicile tehnice depășite și de uzură componentelor;
-Aspect fizic disonant față de cerințele unei localități cu potențial de rangul Municipiului ALBĂ IULIA;
-Gestiune greoaie a sistemului datorită lipsei de informații specifice care s-ar putea înregistra în timp real de către operatorul serviciului de iluminat;

Având în vedere cele de mai sus se identifica următoarele necesitați:

-modernizarea ȘIP existent, respectiv implementarea unor soluții de iluminat eficiente atât din punct de vedere al protecției mediului, cât și din punct de vedere economic și financiar
-reducerea poluării luminoase și asigurarea unui iluminat corespunzător pe timp de noapte astfel încât să corespundă cu parametrii luminotehnici impuși prin normativele în vigoare
-introducerea soluțiilor de control a iluminatului prin sistem de telegestiune și senzori ce au capacitate de adaptare a iluminatului la necesitățile de trafic.

Obiectivul general al proiectului este modernizarea ȘIP pentru creșterea eficienței energetice în municipiul Albă lulia prin implementarea unor soluții de iluminat moderne care au drept scop creșterea gradului de siguranță, reducerea consumurilor actuale de energie fără a afecta confortul cetățenilor.

Investiția care se propune în Șanțurile Cetății:

1. Înlocuirea a 223 aparate de iluminat cu surse LED;
2. Montarea de 223 module de comandă telegestiune;
3. Montarea de 223 senzori radar cu detecție mișcare;

Aparatele de iluminat vor fi echipate cu surse LED, iar puterea lor se va alege în urmă efectuării calculelor luminotehnice pentru fiecare stradă.

Aparatul de iluminat va permite că la 100 000 ore de funcționare fluxul luminos să nu se deprecieze cu mai mult de 20%. Acesta va fi echipat cu conector electro-mecanic standardizat tip NEMA 7 pini, pentru posibilitatea de montare ulterioară a modulului de telegestiune în exteriorul acestuia. În caz de necesitate, aparatul de iluminat va putea răspunde la senzorii externi alocați acestuia, într-un timp de maxim 1 secundă. Nu se acceptă senzori integrați într-un alt modul de control care ar dublă sistemul de telegestiune ofertat.

Aparatul permite menținerea constantă a fluxului luminos în timp al surselor LED, prin intermediul driver-ului electronic și a sistemului de control.

Sistemul de telegestiune va gestiona întreaga rețea din zona, și va avea posibilitatea extinderii ulterioare. În timpul funcționarii sistemului de telegestiune se va putea păstră tensiune permanentă în rețea, comandă aprinderii / stingerii / dimmingului iluminatului public urmând a se face prin modulele montate pe aparatele de iluminat. Aceste module vor fi adresabile independent și vor asigura atât comandă locală pornit/oprit cât și diagnoză aparatului de iluminat în timp real.

Durata de viață estimată a sistemului nou de iluminat, fără intervenții majore, este apreciată la 10 ani și este dată de minimul duratei de viață a componentelor principale:

Aparate iluminat: 10 ani
Cabluri electrice : 15 ani
Confecții metalice (suporți, console): 20 ani

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare