Rămâi conectat
S&D Europarlamentare 2024

Opinii - Comentarii

VIDEO scandal: O angajată DOMO şi-a chemat soţul “să pună la punct” un client nemulţumit

Bogdan Presecan

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

Incredibil, dar adevărat. Un client s-a deplasat marţi, 19 iunie, în jurul orei 16.00, cu eBook-ul reader (dispozitiv destinat lecturii) la magazinul de unde l-a cumpărat în urmă cu un an, pentru că avea probleme cu acesta.

A fost preluat de o angajată a companiei, care, în urma unor neînţelegeri privind manipularea dispozitivului şi serviciile de service, şi-a sunat soţul ca “să îl pună la punct” pe clientul nemulţumit. Soţul a venit la magazinul situat pe Bd-ul Transilvaniei din Alba Iulia şi a început să îl agreseze pe clientul care a reuşit să filmeze întreaga scenă cu telefonul mobil.

Gabriel Pleșa vă urează Paște Fericit!

Atenţie: imaginile prezentate conţin un limbaj violent!

Este povestea lui Gabriel Szabo Buzatu, de 35 de ani, din Alba Iulia, ce s-a ales cu această ocazie cu mai multe vânătăi la nivelul ochiului drept. Soţul angajatei DOMO s-a ales şi el cu jeturi de spray cu piper, pe care Gabriel spune că l-a folosit să se apere de loviturile agresorului.

A sesizat şi Poliţia la numărul de urgenţă 112, care potrivit victimei, l-a condus la sediul Poliţiei Alba Iulia unde “a scăpat” doar cu un avertisment, pentru că nu a mai depus plângere împotriva celui care l-a lovit. Bărbatul, revoltat de natura serviciilor primite lângă magazin a făcut o sesizare (la care a ataşat imaginile filmate) la sediul companiei de la Bucureşti, la a cărei sucursale din Alba Iulia s-a petrecut scandalul.

Înainte să se prezinte la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Alba, Gabriel a apelat şi la ziarul Unirea pentru a relata umilitoarea experienţă prin care a fost nevoit să treacă. El a povestit că este a doua oară când cumpără un dispozitiv electronic şi are probleme cu service-ul oferit de la această companie.

Aparatele le foloseşte să citească cursuri şi cărţi, fiind student la Facultatea de Teologie Ortodoxă din Alba Iulia. Ne-a mai spus că pentru a se întreţine la şcoală munceşte ca paznic la stadionul „Unirea” din Alba Iulia şi că nu îi vine încă să creadă ce i s-a putut întâmpla marţi după-amiază.

“Am cumpărat un Ebook reader. Acesta s-a defectat şi m-am dus la DOMO Alba Iulia din Cetate, de unde l-am cumpărat. Aici, doamna căreia i-am dat aparatul nu ştia nici măcar cum se scoate un eBook din cutie, brutalizând device-ul aflat totuşi în proprietatea mea. Ca să nu strice ambalajul dispozitivului i-am solicitat să nu îl mai bruscheze, făcându-i observaţie că nu aşa se manipulează un aparat atât de sensibil, şi am cerut să vină altcineva. A venit cei drept un băiat care se pricepea la electronice. Norocul meu!

Angajata magazinului s-a ridicat nervoasă de la birou şi mi-a reproşat că îmi arata ea mie. A pus mâna pe telefon şi şi-a sunat concubinul sau soţul, care a venit în grabă la magazin. Totul pentru că mi-am permis să cer să vină un alt angajat care are experienţă sau care se pricepe. Bărbatul pus pe scandal a venit la magazin, a aşteptat să termin hârtiile de garanţie făcute de angajatul competent ce a preluat cazul meu şi apoi a ieşit deodată cu mine din magazin. Alături de el a ieşit şi soţia sa. A început sa mă ameninţe, după care a început să mă lovească. Am sunat la 112 au şi cam la 20 de minute, când au ajuns poliţiştii, agresorul dispăruse.

Incredibil a fost pentru mine faptul că tot pe mine m-au luat la 11 metri ca să îmi dea amendă. După o discuţie cu dânşii, am fost condus la sediul de poliţie, unde am vizionat împreună pe telefonul meu, imaginile cu ce s-a întâmplat. Poliţiştii s-au răzgândit si mi-au dat un avertisment, pentru că am renunţat să depun plângere scrisă împotriva agresorului. Le-am spus nu sunt de vină şi că dacă îmi dau amendă nu o semnez.

Am ajuns acasă, am căutat numărul de telefon la care clienţii DOMO pot trimite reclamaţii. După ce am făcut o sesizare telefonic, le-am trimis şi un e-mail cu imaginile video ataşate. Toate acestea s-au întâmplat între orele 16:20 -17:50 şi acum aştept un răspuns de la această companie în legătură cu ce mi s-a întâmplat.

Aşa se procedează in România! Clientul nostru, stăpânul nostru nu funcţionează în România. Poate doar clientul nostru, fraierul nostru!”, a mai precizat Gabriel.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Opinii - Comentarii

Opinii - Comentarii

Marțea Albă, a doua zi din Săptămâna Luminată. Ce e bine să faci ca să eviți ghinionul din anul acesta

Ziarul Unirea

Publicat

în

Marțea Albă, a doua zi din Săptămâna Luminată. Ce e bine să faci ca să eviți ghinionul din anul acesta A treia zi de Paști este supranumită Marțea Albă, zi foarte importantă și notată tot cu cruce roșie în calendarul ortodox. Ce se întâmplă în această zi și care sunt cele mai cunoscute tradiții legate […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea