Rămâi conectat

Actualitate

Studiu: Muzica face parte din viața cotidiană a 87% dintre români. Care sunt genurile muzicale preferate

Suciu Andra-Ioana

Publicat

în

Studiu: Muzica face parte din viața cotidiană a 87% dintre români. Care sunt genurile muzicale preferate

Conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research Iași, muzica are un impact semnificativ asupra vieții românilor. 49% dintre respondenți se declară iubitori de muzică, iar 87% ascultă muzică zilnic, cel puțin 30 de minute pe zi. De asemenea, 9 din 10 români sunt influențați de muzica pe care o aud în baruri, pub-uri, cafenele și restaurante.

83% dintre participanți declară că îi place muzica în general, cu precădere tinerii cu vârsta între 18 și 24 de ani (91%). Jumătate dintre români (49%) fac parte din categoria „Iubitori de muzică,” care apreciază și ascultă muzica în mod frecvent în viața de zi cu zi.

De asemenea, 70% dintre respondenți consideră important sau foarte important să audă muzică cunoscută în locațiile pe care le frecventează, în special în restaurante și terase (73%), baruri și pub-uri (73%), sau cafenele și cofetării (66%).

Nu doar muzica în sine este importantă, ci și genul muzical. Astfel, 66% dintre participanți consideră că este important sau foarte important ca genul muzical să li se potrivească în locațiile publice pe care le aleg. Se observă o pondere mai mare în rândul celor cu vârste cuprinse între 35 și 44 de ani (72%) și a iubitorilor de muzică (81%).

Cele mai populare genuri muzicale ascultate de români în baruri și pub-uri includ muzica pop/hip-hop/rap (40%), rock (41%) și muzica dance/electronică (38%). În restaurante și terase, preferințele se îndreaptă către muzica tradițională/populară (38%), blues (37%) și jazz (35%), în timp ce în cafenele și cofetării, românii preferă muzica blues (30%) și muzica pop/hip-hop/rap (29%).


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

VIDEO | Direcția Generală Anticorupție lansează campania națională ” E timpul să NU mai dăm și noi ceva”: Practicile de dare și luare de mită, descurajate

Cezar Lancrajan

Publicat

în

VIDEO | Direcția Generală Anticorupție lansează campania națională ” E timpul să NU mai dăm și noi ceva”: Practicile de dare și luare de mită, descurajate Direcția Generală Anticorupție (DGA), în parteneriat cu platforma Stop Contrabanda inițiată de BAT România, lansează pe 13 decembrie 2024 campania națională de prevenire a corupției „E TIMPUL SĂ NU […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea