Rămâi conectat
MA-RA-MU

Actualitate

Cât alocă românii în medie pentru masa de Paște. Topul alimentelor cumpărate online

Suciu Andra-Ioana

Publicat

în

Cât alocă românii în medie pentru masa de Paște. Topul alimentelor cumpărate online

Bugetul alocat cumpărăturilor online pentru masa de Paște de anul acesta începe de la 750 de lei și poate depăși 1.000 de lei, potrivit unui supermarket specializat în livrări la domiciliu

Bugetul alocat cumpărăturilor online pentru masa de Paște de anul acesta este de 750 – 1000 lei
Potrivit acestuia, este de așteptat să se facă un număr record de comenzi pentru produse alimentare în perioada sărbătorilor de Paște, Freshful pregătindu-se pentru peste 4.000 de livrări pe zi, cu 25% volumele de Crăciun.

Bugetul alocat de clienți pentru masa de Paște de anul acesta începe de la 750 de lei și poate depăși în medie 1.000 de lei. Din coșul de cumpărături nu vor lipsi produsele tradiționale apreciate precum ouăle, chiar gata vopsite, cozonacul, pasca sau drobul de miel.

Febra cumpărăturilor a început deja cu două săptămâni înainte de Paștele ortodox și numărul vizitelor pe platformă și în aplicație a crescut cu 30% fața de săptămânile anterioare, perioada fiind marcată și de Paștele catolic și sărbătoarea Floriilor.

Ouăle conduc în topul celor mai cumpărate produse tradiționale, alimente care înregistrează vânzări de 3 ori mai mari în această perioadă, iar hipermarket-ul online a pregătit din timp o ofertă extinsă și prețuri bune pentru cele mai căutate produse.

Din categoria acestora mai fac parte carnea proaspătă, dulciurile, lactatele și brânzeturile, vinurile și cozonacii, dar și produsele necesare pentru curățenia de Paște și candelele pentru slujba de Înviere.

„Cei mai mulți dintre clienții noștri încep să se pregătească de cumpărături cu două săptămâni înainte de Paște, adăugând treptat în coș produsele lor preferate. Anul acesta am pregătit pentru ei, din timp, mai multe produse tradiționale și alimente proaspete de la producători locali. Iar dacă, în graba cumpărăturilor, au uitat să comande ceva, clienții au avantajul că pot adăuga produse în comanda deja plasată și pot primi toate produsele în același timp, fără să plătească în plus. În plus, știm cât de mult contează pentru ei să petreacă timpul alături de familie, nu la cumpărături, și am extins programul de livrări în perioada sărbătorilor”, a declarat Andrei Popescu, General Manger Freshful by eMAG

De asemenea, pentru a le oferi un meniu de sărbătoare bogat și celor care își doresc să se bucure de mai mult timp liber alături de familie și să nu gătească toate preparatele, se pot comanda și produse deja gătite, iar printre acesta se regăsesc ouăle deja vopsite, drobul și produsele ready-meal. Comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, clienții comandă mai mult anul acesta produse din categoria verdețurilor, produse românești, precum salata, ceapa și usturoiul verde, mărarul, pătrunjelul, leușteanul, spanacul și urzicile.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Serviciile poştale, fructele proaspete şi margarina, în topul scumpirilor din luna noiembrie 2024

Unirea Ziarul

Publicat

în

Serviciile poştale, fructele proaspete şi margarina, în topul scumpirilor din luna noiembrie 2024 Serviciile poştale, fructele proaspete şi margarina se află în topul scumpirilor înregistrate în noiembrie 2024, comparativ cu aceeaşi lună a anului anterior, potrivit datelor publicate de Institutul Naţional de Statistică (INS). Astfel, tariful serviciilor poştale a urcat luna trecută cu 17,83%, comparativ […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea