Rămâi conectat
PSD Alba - Alegeri Locale 2024

Actualitate

Autostrada Sebeș-Turda: Probleme de planeitate și rugozitate pe lotul 3. Constructorul neagă existența lor

Ziarul Unirea

Publicat

în

AUR - Alegeri Locale 2024

Ultimele teste pe lotul trei al Autostrăzii Sebeș-Turda, care se întinde de la Aiud la Decea, arată că există probleme de planeitate și rugozitate pe acest tronson, însă constructorul italian neagă existența lor, potrivit economica.net

Şi cele mai recente măsurători de pe lotul 3 al autostrăzii Sebeş – Turda au indicat probleme de rugozitate şi planeitate pe mai bine de trei kilometri, au spus pentru ECONOMICA.NET surse din cadrul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Prin urmare, suprafeţele cu probleme vor fi frezate şi reasfaltate. De altfel, constructorul şi-ar fi asumat să termine operaţiunile de frezare şi reasfaltare până pe 27 iulie, urmând ca până pe 30 iulie să fie gata şi primul strat de marcaje, în vederea efectuării mult-aşteptatei recepţii, potrivit surselor noastre.

„În actul semnat şi-au asumat că vor freza pe o distanţă de trei kilometri, unde au fost semnalate probleme, inclusiv la ultimele teste”, au explicat sursele, adăugând că al treilea rând de teste a fost făcut inclusiv cum a vrut constructorul, cu pendulul şi lata, iar reprezentanţii săi au fost de faţă.

Contactat de către ECONOMICA.NET, un reprezentant al Tirrena Scavi a negat însă că ar fi probleme.

„Nu este adevărat. Veţi vedea cum se vor derula lucrurile în continuare”, a spus reprezentantul constructorului care ne-a îndrumat către CNAIR pentru a afla data recepţiei.

În ianuarie, CNAIR a amânat cu 90 de zile recepţia lotului 3 al Autostrăzii Sebeş – Turda, din cauza execesului de bitum şi a problemelor de rugozitate şi planeitate. În replică, un reprezentant al constructorului îi acuza atunci pe şefii de la Drumuri de rea-voinţă pentru că nu vor să recepţioneze noua şosea, care ar fi gata încă de anul trecut.

La finele lunii martie, constructorul a demarat lucrări de frezare a zonelor cu exces de bitum şi a solicitat o nouă expertiză.

Contractul pentru construirea lotului 3 din Autostrada Sebeş – Turda a fost semnat în aprilie 2014 cu Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA, pentru suma de 420,5 milioane de lei.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Obligațiile și excepțiile pentru plata Rovinietei în 2024: Ce trebuie să știe șoferii

Bogdan Ilea

Publicat

în

Obligațiile și excepțiile pentru plata Rovinietei în 2024: Ce trebuie să știe șoferii În 2024, șoferii din România trebuie să achite rovinieta pentru utilizarea anumitor categorii de drumuri. Rovinieta este o taxă de drum obligatorie pentru toți șoferii care folosesc infrastructura națională de șosele, iar costul variază în funcție de gabaritul vehiculului. Conform promotor.ro, șoferii […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea