Răspunsuri ale pacienților internați la Spitalul din Alba Iulia: Câți sunt mulțumiți de serviciile medicale, curățenie, implicare și câți spun că li s-au cerut bani sau atenții
Pe site-ul Spitalului Județean de Urgență din Alba Iulia a fost publicat un document cu răspunsuri ale pacienților externați din unitatea medicală în perioada 1 ianuarie – 3 martie 2018. Click AICI pentru a citi raportul complet
”În vederea, aplicării chestionarelor de feedback numărul de telefon al fiecărui pacient este înregistrat pe platforma Casei Naționale de Sănătate de către reprezentații Spitalului Județean de Urgență Alba lulia, la internare. Datele de contact anonimizate sunt exportate de Casa Națională de Asigurări de Sănătate către Platforma informatică securizată a mecanismului de feedback al pacientului, dezvoltată și întreținută de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS)”, se arată în document.
Click AICI pentru a citi raportul complet
În perioada 01.01.2018-31.03.2018 un număr de 10640 pacienți au fost externați din secțiile Spitalului Județean de Urgență Alba lulia, 5574 dintre aceștia având internare continuă (conform raportului Durata medie spitalizare pentru pacienții externați în perioada 01.01.2018-31.03.2018). În perioada de referință un număr de 434 pacienți externați din Spitalul Județean de Urgență Alba lulia au parcurs întreg chestionarul transmis de către STS, răspunzând la toate întrebările.
Rezultatele pe scurt:
- 78% dintre pacienții core au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sou „Foarte mulțumiți” de serviciile medicale oferite in spital
- 83% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sou „Foarte mulțumiți” de activitatea și implicarea medicului
- 80% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sau „Foarte mulțumiți” de curățenia din spital
- 28% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că a fost nevoie să cumpere medicamente sau alte materiale sanitare
- 80% dintre pacienții core au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sou „Foarte mulțumiți” de activitatea și implicarea asistentelor medicale
- 86% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că ou primit informații clare cu privire la diagnostic și tratament
- 80% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că ar recomanda unei persoane apropiate să se trateze în acest spital
- 85% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că starea de sănătate este mai bună după externare
- 1,35% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că li s-au solicitat bani sau atenții de către medici sau asistente medicale
- 3% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că doresc să raporteze responsabilului anticorupție faptul că li s-a solicitat bani sau atenții.
Click AICI pentru a citi raportul complet
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Ştirea zilei
FOTO | ACCIDENT rutier în zona Hotel Cetate din Alba Iulia: Trei autoturisme implicate în incident
FOTO | ACCIDENT rutier în zona Hotel Cetate din Alba Iulia: Trei autoturisme implicate în incident Un accident rutier a avut loc vineri, 20 decembrie 2024, în jurul orei 23:25. Potrivit primelor informații transmise de ISU Alba în incident au fost implicate un număr de trei autoturisme. Citește și: FOTO | ACCIDENT rutier pe DN1, […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 2 ore
Povestea sau legenda lui Moș Crăciun
-
Curier Județeanacum o zi
Mesaje de Crăciun 2024 în limba italiană, traduse în limba română. Cântece tradiționale de Crăciun în limba italiana
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
Nume care se sărbătoresc de Sfântul Daniel 2024. Viața Sf Daniel și semnificația numelui
-
Curier Județeanacum o zi
Obiceiuri, tradiții și superstiții de Ignat – Ziua sacrificării porcului de Crăciun
-
Opinii - Comentariiacum 4 zile
Mesaje de Sfântul Daniel 2024: URARI, FELICITARI și SMS-uri de LA MULȚI ANI pe care le poți trimite celor dragi
-
Actualitateacum 17 ore
De ce se taie porcul pe 20 decembrie, de IGNAT. Tradiții și obiceiuri