Ministrul Transporturilor: ”Contractul de proiectare şi execuţie a autostrăzii Piteşti-Sibiu va fi semnat anul acesta”
Potrivit ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, Autostrada Piteşti – Sibiu este un proiect foarte important, iar contractul de proiectare şi execuţie al acestui obiectiv va fi semnat anul acesta.
„Piteşti – Sibiu este un proiect la fel de important ca Ploieşti – Braşov. Avem lansate sectoarele I şi IV pentru proiectare şi execuţie. În momentul de faţă, din informaţiile pe care le am, se lucrează la documentaţia pentru secţiunile II, III şi IV, împreună cu mai multe institute de prestigiu. Stiţi bine că am avut o firmă care trebuia să facă studiul de fezabilitate. Termenul de predare era undeva în luna august, dar nu ni s-a livrat această documentaţie. Nu s-a mai prelungit contractul. Eu mi-am asumat ca acest proiect să fie scos anul acesta spre proiectare şi execuţie, şi aşa intenţionez să se şi întâmple” , a spus Cuc.
La jumătatea lunii noiembrie 2016, CNAIR a avizat traseul pentru ultimele două secţiuni ale autostrăzii Sibiu – Piteşti.
Traseul întreg al Autostrăzii Sibiu-Piteşti, în lungime de circa 123 de kilometri, este: Secţiunea 1, Sibiu-Boiţa, de la km 0 la km 15+000, asigură legătura între DN 7 (defileul Văii Oltului) prin continuarea autostrăzii existente; Secţiunea 2, Boiţa-Racoviţă, de la km 15+000 la km 43+000, leagă localitatea Boiţa cu localitatea Racoviţă; Secţiunea 3, Racoviţă-Văleni, de la km 43+000 la km 72+000, asigură continuitatea autostrăzii prin Valea Baiaşului, făcând conexiunea dintre Defileul Oltului şi Defileul Văii Topologului; Secţiunea 4, Văleni – Curtea de Argeş, de la km 72+000 la km 90+000, traversează Valea Topologului, face legătură cu localitatea Curtea de Argeş; secţiunea 5, Curtea de Argeş-Piteşti, de la km 90+000 la km 123+037, leagă localitatea Curtea de Argeş cu oraşul Piteşti şi autostrada existentă, prin Valea Argeşului, şi secţiunea 6, care constă în reabilitarea a 14 km drum naţional, respectiv DN 73C, fiind drum de legătură între nodul rutier Tigveni şi Râmnicu Vâlcea, precum şi construcţia a 2,5 km de drum nou.
În martie 2017, CNAIR anunţase prelungirea, până la 15 august, a contractului privind realizarea studiului de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Piteşti.
Contractul „Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Sibiu – Piteşti” a fost atribuit prin procedura de licitaţie publică deschisă Asocierii Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti – Tecnic Consulting Engineering România SRL (Lider de Asociere Spea Ingegneria Europea SA Milano Italia Sucursala Bucureşti).
Sursa: agerpres
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Când începe vacanţa de iarnă 2024-2025. Câte zile libere au elevii şi angajaţii Perioada sărbătorilor de iarnă se aproprie cu pași repezi, iar cei mai mulți dintre româi au început să își facă planuri pentru vacanță. Urmează zile liberi pentru elevii din țară, dar și pentru angajați, deoarece structura sfârșitului de an permite apariția unor […]
Secțiune Articole Similare
-
Sportacum 4 zile
Sâmbătă, CIL Blaj – Metalurgistul Cugir, ultimul derby „de Alba” al anului | Vineri, pe „Cetate”, CSM Unirea – meci în nocturnă, CSU Alba Iulia, deplasare la Dej
-
Sportacum 2 zile
CIL Blaj – Metalurgistul Cugir 2-2 (0-0) | Ultimul derby „de Alba” al anului, nedecis
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
21 noiembrie, Ziua Mondială a Salutului. Cel mai popular cuvânt de salut este „Hello”
-
Opinii - Comentariiacum 5 zile
21 Noiembrie: Intrarea Maicii Domnului în Biserică. Tradiţii şi superstiţii de Sărbătoarea Luminii
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
23 noiembrie 1940: România a semnat aderarea la Pactul Tripartit, alături de Germania, Italia și Japonia. Ce se urmărea prin acest act
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
23 noiembrie – Zborul Marii Uniri: Povestea aviatorului mort în anonimat, care a zburat la -40 de grade cu documentele Marii Uniri de la 1 decembrie 1918