Rămâi conectat

Politică Administrație

Muzeul Național al Unirii din Alba Iulia se reorganizează pentru înființarea secției Museikon. Trei posturi sunt vacante

Ziarul Unirea

Publicat

în

Muzeul Național al Unirii din Alba Iulia se reorganizează pentru înființarea secției Museikon, unde vor lucra 9 angajați, dintre care 6 vor fi mutați de la alte secții și centre, iar 3 vor fi angajați.

Consilierii județeni din Alba vor supune spre hotărâre, în ședința din 28 septembrie, un proiectul de hotărâre privind aprobarea reorganizării Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia.

”Muzeul Naţional al Unirii Alba Iulia prin adresa nr. 2911/19 septembrie 2017 înregistrată la registratura Consiliului Judeţean Alba cu nr. 17109/20 septembrie 2017, solicită aprobarea reorganizării Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia prin înființarea Secției Museikon, ca urmare a finalizării Proiectului „Museikon. Un nou muzeu al icoanei revitalizează o clădire monument istoric restaurată în Alba Iulia”, proiect care a constat, în principal, în reabilitarea unei clădiri situate în municpiului Alba Iulia, pentru realizarea unui muzeu al icoanei și dotarea acestuia”, se arată în expunerea de motive.

Potrivit raportului de specialitate, modificările propuse constau în:

  1. Înființarea secției museikon în cadrul muzeului cu un număr de 9 posturi, cu următoarea structură:

– un şef secție grad I cu studii superioare, post nou înființat (vacant);

– doi muzeografi gradul IA cu studii superioare, care se mută din cadrul Secţiei de Istorie

– Muzeologie, Bibliotecă şi Documentare;

– un conservator debutant cu studii superioare, care se mută din cadrul Secţiei Istorie –

Muzeologie, Bibliotecă şi Documentare;

– un restaurator gradul IA cu studii superioare, care se mută din cadrul Centrului

Naţional de Conservare – Restaurare Carte Veche;

– un restaurator gradul I cu studii superioare, post nou înființat (vacant);

– un muncitor calificat I cu studii medii, post nou înființat (vacant);

– doi supraveghetori muzeu cu studii medii, care se mută din cadrul Supravegherii şi Gestiunii Patrimoniului;

  1. Schimbarea denumirii unor funcții ca urmare a aplicării prevederilor Legii nr. 153/2017, lege ce prevede alte denumiri pentru unele funcții utilizate în cadrul muzeului, astfel:

– transformarea funcției contractuale de auditor gradul IA , în auditor gradul I, conform anexei nr. VIII cap. II lit. B din Legea 153/2017;

– transformarea funcției contractuale de casier II, casier, conform anexei nr. VIII cap. II lit. C din Legea 153/2017;

– transformarea funcției contractuale de funcționar I, în funcționar, conform anexei nr. VIII cap. II lit. C din Legea 153/2017;

– transformarea funcției contractuale de analist (programator) ajutor I, în analist (programator) ajutor IA , conform anexei nr. VIII cap. II lit. B din Legea 153/2017;

– transformarea a două funcții contractuale de restaurator treapta I, în restaurator treapta IA , conform anexei nr. III cap. III din Legea 153/2017;

III. Întregirea normei de consilier juridic, din 0,5 normă în normă întreagă, datorită numărului mare de documente ce trebuie încheiate în urma modificării legislaţiei.

Urmare a modificărilor propuse se impune și actualizarea Regulamentului de organizare și funcționare a Muzeului Naţional al Unirii Alba Iulia. Pentru personalul ce va fi mutat în cadrul altor structuri din cadrul muzeului se vor respecta prevederile Legii nr. 53/2003 Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

 


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Dezvoltarea sistemului informatic în primăria comunei Doștat: Licitație lansată pe SEAP pentru simplificarea procedurilor administrative pentru cetățeni

Bera Larisa

Publicat

în

Dezvoltarea sistemului informatic în primăria comunei Doștat: Licitație lansată pe SEAP pentru simplificarea procedurilor administrative pentru cetățeni Administrația comunei Doștat, a scos licitația, pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice, care prevede implementarea unui sistem informatic pentru simplificarea procedurilor administrative în primărie. Citește și: Reabilitarea și modernizarea primăriei Doștat: Licitația de aproape jumătate de milion de lei, […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea