Rămâi conectat
MA-RA-MU

Actualitate

CNADNR va cere continuarea finanțării europene pentru Autostrada Sebeș-Turda

Ziarul Unirea

Publicat

în

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România S.A., în calitate de Beneficiar, a demarat procesul de pregătire a aplicațiilor de finanțare pentru proiectele încadrate drept proiecte noi, respectiv a notificărilor de proiecte fazate pentru proiectele finanțate din perioadele de programare consecutive: Programul Operațional Sectorial de Transport (2007-2013) pentru faza 1; Programul Operațional Infrastructura Mare (2014-2020) pentru faza a 2-a.

Maci pe Sebes-Turda01Potrivit unui comunicat de presă al companiei, CNADNR va elabora și va depune în cel mai scurt timp aplicațiile de finanțare pentru proiectele prioritare pentru dezvoltarea sistemului de transport stabilite prin Master Planul General de Transport, scopul principal fiind:

*asigurarea finanțării pentru faza a 2-a a proiectelor fazate:

În acest sens, proiectele de autostrăzi care vor face obiectul notificărilor de fazare sunt:

Autostrada Sebeș — Turda (loturile 1, 2, 3, 4);
Autostrada Lugoj — Deva (secțiunea Dumbrava — Deva — compusă din loturile 2, 3 si 4);
Autostrada Timișoara — Lugoj (fazarea a luat în calcul exclusiv lotul al 2-lea, în speță lucrările conexe).

CITEȘTE ȘI: Pe lotul I al Autostrăzii Sebeș-Turda au crescut macii – FOTO 

Pentru proiecte de reabilitare/ modernizare drumuri nationale urmează a fi depuse notificări de proiecte fazate astfel: DN 56 — Craiova — Calafat; DN 66 — Rovinari — Petroșani; DN 76 — Deva — Oradea; DN 6 — Alexandria — Craiova; DN 5 — București — Adunații Copăceni; DN 73 — Pitești — Brașov). Construcție Variante de Ocolire: Caracal; Carei; Brașov; Târgu Jiu; Suceava. De asemenea, și fazarea construcției Podului de la Giurgiu.

*asigurarea finanțării pentru proiectele finanțate integral în cadrul POIM 2014 — 2020:

În acest sens, proiectele care urmează a fi promovate spre finanțare sunt:

Obiectivul Strategic 1.1. Creșterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN — T centrală: Autostrada Sibiu — Pitești (faza proiectare și ulterior, faza de execuție); Drum expres Ploiești — Buzău; Drum expres Buzău — Focșani; Drum expres Focșani — Bacău; Drum expres Legătura A3 — Aeroport Henri Coandă; Construcția Variantei de Ocolire Târgu Mureș; Construcția Variantei de Ocolire Bacău; Modernizarea Centurii rutiere a municipiului București: A1 — DN 7; DN 2 — A2; Modernizare DN Pitești — Râmnicu Vâlcea — Racoviță; Modernizare DN Câmpina — Săcele; Modernizare DN A1 — Titu — Bâldana — Târgoviște; Varianta de Ocolire Tecuci; Varianta de Ocolire Mihăilești; Măsurile de siguranță pe DN 1; Strategia ITS (faza de proiectare), precum și alte proiecte identificate, cu condiția includerii acestora în Master Planul General de Transport.

În data de 30 mai 2016, Ministerul Fondurilor Europene (MFE) a lansat apelurile de finanțare pentru proiectele de dezvoltare a infrastructurii rutiere, feroviare și de metrou, cu un buget total de 5,8 miliarde de euro (pentru toate modurile de transport) din alocarea totală aferentă Programului Operațional Infrastructura Mare (POIM). (Z.U.)

Sursa: CNADNR


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

Taxa de lux pentru mașini 2024: Cât costă și până când trebuie depus formularul la ANAF. Propietarii mai au la dispoziție câteva zile

Bera Larisa

Publicat

în

Taxa de lux pentru mașini 2024: Cât costă și până când trebuie depus formularul la ANAF. Propietarii mai au la dispoziție câteva zile Declarația pentru taxa pe lux  a intrat în vigoare în 17 iulie 2024. Așadar, proprietarii de mașini scumpe trebuie să completeze formularul 216 și să îl depună la ANAF în fiecare an […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea