Rămâi conectat

Politică Administrație

Primăria comunei Șibot face angajări. Se scot la concurs 3 posturi vacante

Bogdan Presecan

Publicat

în

Primăria Comunei Șibot organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante după cum urmează:

-referent, clasa III, gradul profesional superior;

-inspector, clasa I, gradul profesional superior;

-inspector, clasa I, gradul profesional superior.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

Referent, clasa III, gradul profesional superior:

-studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;

-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani;

-cunoștințe de operare PC.

Inspector, clasa I, gradul profesional superior:

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani;

– cunoștințe de operare PC.

Inspector, clasa I, gradul profesional superior:

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 9 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-26 mai 2014, ora 10:00: proba scrisă;

– data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Șibot, Județul Alba din str. Principală, nr. 153, telefon: 0258/760.101.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament

Ziarul Unirea

Publicat

în

Florin Roman, președinte al Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă, în noul Parlament Florin Roman va ocupa în perioada următoare funcția de președinte a Comisiei de Administrație Publică a Camerei Deputatilor și vicelider al grupului PNL în Comisia de Muncă. Citește și: Cum şi-au împărţit […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea